register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Harrastusautospordi turvalisusest  
Poster Message
margus61
Harrastusautospordi turvalisusest
Kuna olen üks nendest, kes autodeehitamise kuradile mitu näppu andnud, vahendaks siia uudist off-roadi poolelt.

Eesti mehed käisid Venemaal toimunud tõsisel üritusel mehetegusid tegemas. Loodan, et eesti off-roadi rajajaid Aleksander Suur ei pane pahaks, kui siin tema väga tabavaid sõnu tsiteerin:

quote:
Tervist kõigile!
Olemegi eluga tagasi.
Tänavuaastane Ladoga olevat korraldajate ja ajakirjankike sõnul olnud konkurentsitult kõige raskem võistlus läbi aegade.
Vähemalt laipade hulga järgi võib seda tõesti nii öelda.
Saatus oli meie vastu armulik,sest kui meie ees järvesügavusse kadunud lätlaste asemel oleksime olnud meie,siis poleks me auto ehitusliku omapära tõttu sealt enam välja kuidagi saanud.
Tundub,et venemaa offroad on leidnud uue mõõtme muutudes keskealiste pereisade rahulikust nädalalõputurnimisest tõeliseks võidujooksuks surmaga.
Ehk keegi kohalolnutest täpsustab, aga netis leiduva info põhjal said saatuslikuks vingugaas (ilmselt kinniununenud autoaknad) ja ripakile jäänud vintsitross... On ainet mõtisklemiseks.

Linke kah: EORK foorum, üritus ise
08.06.2004 at 13:39
kristjan_l
  
Harrastusautospordi turvalisusest
Lesson learned: stangindus on märksa ohutum.



____________________________
REKVISIIT.EE
tõukerattast tankini
08.06.2004 at 13:54
Aspelund
Harrastusautospordi turvalisusest
See on vaid aja küsimus, mil mõnel Eesti hobispordi alla kuuluval autospordiüritusel toimub mõni letaalse lõpuga avarii.

Asp
realist
08.06.2004 at 13:57
PlyVal64
Harrastusautospordi turvalisusest
quote:
Aspelund: See on vaid aja küsimus, mil mõnel Eesti hobispordi alla kuuluval autospordiüritusel toimub mõni letaalse lõpuga avarii.
Asp
realist
Ja selle juures ei ole ainus. Äkki proffesiooni viga?;) Aga teatud alade inimesed ei taha sellest ei hea, paha, kurja, meelitamise, selgitamise ega sõimamisega aru saada. Jõllis silmadega vaidlevad vastu. Ja see pole mitte kiirendussport ja siinsed sportlased.
Aga Margus, AlertAuto tiim rääkis hommikul, et nood kaks uppusid omaenda autosse. Ei saanud vist aknaid lahti ja lämbusid hapnikupuudusesse. Teises isa surnud ja poeg koomas.

08.06.2004 at 16:32
epsum
Harrastusautospordi turvalisusest
Siinkohal vaidleks vastu. Ilmselt vihjab Priit rahvarallile - julgen arvata, et siiani osaletud RR'idel (6l viimasel "kiirel"), ei ole olnud REAALSET võimalust kellelgi surnuks ennast sõita, kui ta püstiloll ei ole. Et asja natukene siinse foorumi teemaga seostada, siis nendest RRidest on maksimaalne sirge pikkus olnud 450m enne mahapööret. Väljasõidualad on olnud ALATI ohutud. Pealegi, igal (rahva)autosportlasel on olemas teatav enesekontroll ka piirsituatsioonides toime tulemiseks. Ja olles sunnitud suht palju linnas ja maanteedel autoga sõitma, tunnen ma rri kiiruskatsetel ennast palju turvalisemana, kui tipptunnil tln-trt maanteel.



____________________________
srx '07
09.06.2004 at 16:33
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Harrastusautospordi turvalisusest  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.