register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Vaba teema : korviste  
Poster Message
s13
 
korviste
Rapla kardiraja külastamine tõstis minu prioriteetide hulgas esimesele kohale korvistme. Leitsin Soomest poe, kus praegu on istmed hea hinnaga. Mida soovitate, kui valida on Sparco Evo, Rev, Pro200, Corsa ja Momo Cupi ning Cobra Imola vahel? Momo Cup on 250EURi, teised kallimad, aga alla 380 EURi. Põhiselt sõidan tänaval, aga aegajalt külastan ka mõnda ringrada.

____________________________
Nissan N14 -> Nissan S13 -> Mazda Mx-5 NBB -> GT86
08.06.2004 at 19:44
devilc
Moderator
korviste
Soovitan valida istme, milles ennast kõige mugavamalt tunned (ära osta ilma proovimata!). Ja kindlasti sellise, millesse ei pea ennast sisse suruma, s.t. piisavalt laia (seda just tänavasõitu silmas pidades). Vaata ka, et jalgevahevöö auk oleks.

Muus osas pole suurt vahet. Kallima letihinnaga istmed on reeglina tiba kvaliteetsemad ja kergemad. Tänavasõidus on suht s**t nendest sisse-välja ronida, aga saab hakkama, kui tehnika selge.

Ise eelistan toruraamil istmeid (Momo T-Frame) - tunduvad mugavamad. Mõnedele jälle meeldib klaasplast. Maitse asi.
08.06.2004 at 21:10
silver
korviste
Soovitaks omalt poolt Sparco Corsa-t.
09.06.2004 at 08:36
Raceboy
 
korviste
...on kogemusi sinu nimekirjast Pro 2000-ga, väga mugav iste, pole hullu ka tihti sisse-välja ronida. Ka OMP Champion on päris norm.

____________________________
www.vems.ee
09.06.2004 at 09:39
Garfield
  
korviste
quote:
s13: Mida soovitate, kui valida on Sparco Evo, Rev, Pro200, Corsa ja Momo Cupi ning Cobra Imola vahel?

Proovi kõik järgi. Minul oli võidusõiduautos kasutusel Sparco Rev. Toruraamiga istmetes pole ma istunud kuid olen kuulnud kommentaare a'la toru hakkas kuskilt hõõruma - oli see inimese füsioloogiline eripära või lihtsalt halb juhus? Ise soovitaks vaadata neid klaasplast istmeid, milles sügavamalt istud ehk sügavamate servadega. Eriti tähtis on külgtugi (ribide allosas), näiteks Sparco Rev istmel ei olnud seal head tuge, Pro2000 on selles osas parem. Teine asi on jalgade tugi. Minu ringraja-Ladas oli see probleem, et std. käigukangi kasutades ei saanud ma väga kaugel istuda ja seega olid jalad kergelt harkis (Ladamehed - mäletate!!!). Rev on kintsude koha pealt madalam - kintsude tugi väiksem, oli ka hõlpsam sisse ronida - kuid rajal oli vaja jalgu jõuga paiga hoida. Pro2000 selle koha pealt jälle parem - hoiab jalad koos aga Ladas oleks paha kasutada olnud.
Kokkuvõte - proovi niipalju kui saad kõik järgi ja mõtle igasuguste jõudude peale, mismoodi nad sinu liiklmeid liigutavad. Ja istu ja nihele ennast paika, mitte 10 sek vaid istu ikka 10-15 minutit- aegaajalt sättides. Õige istmega on nii, et enda keha ja liikmete õiges asendis hoidmine on 100% istme ja vööde probleem ja sina liigutad ainult käsi-jalgu (ja silmi) ;) lisaks peavad esmased korvistme-trakside kasutajad õppima "vöödes istumist" ehk kurvides-pidurdades peab keha lõtv olema.

NB! Sparco nn. tänavaistmed nagu Torino 2 ja teised ei ole liha ega kala. Proovisin Torino-2 istet- liiga lai oli ja vedel, jalgade külgtugi ka pea olematu. Subaru Impreza iste on samalaadne. Tavalisest istmest kindlasti parem, aga korvistme mugavuseni veel pikk maa...
Sauga väikesel ringil mul näiteks VW std. istmega probleeme polnud - turvavöö tuugalt kinni, nii et hingata ikka sai. Lisaks "tjuunisin" niipalju, et panin padja ukse ja jala vahele. Toimis. Sparco Torino 2 istmete ostu vajadus lükkus igatahes kaugele edasi (ca' 18000 eek koos siinide&adapteritega).

____________________________
Focus RS
09.06.2004 at 10:12
Hylas
korviste
Kui tahad talvel ka sõita tänaval, siis tasuks ehk oma tavaline talvejope või muu ülerõivas kah proovimisel kaasa võtta ja korra selga tõmmata. Muidu tekib talvel mure et ei mahu oma paksu jopega istmesse.
09.06.2004 at 11:15
tqhq.ee foorum : Vaba teema : korviste  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.