Poster |
Message |
Max3,0 |
camaro/fire
...Ilmselt siin juba nämmutatud teema ,kuid küsimus tekkis pähe ja ei saa küsimata ka jätta ! ...milles seisnes ültse camaro/fire, mis iseenesest ju sama asi (või siis mitte) paraleelse tootmise ideoloogia ,kas põhjus oli tõesti ainut see ,et pakkuda chevy ja pontu mehele kummagile oma teemat või oli ka teisi õigustatud põhjuseid selliseks lahenduseks.........ning kas kummalgi oli mõnes tehnilises detailis pakkuda paremaid lahendusi võrreldes teisega
küsimuse süüdlane ise ehk on Foke nn. CAMABIRD !
____________________________
3,0 rear wd & 3,0 four wd |
16.08.2004 at 19:44 |
Last edited 17.08.2004 at 10:40 by Max3,0
|
Max3,0 |
camaro/fire
ei tea kas see küsimus oli nüüd liiga lihte ,liiga raske või oma lollusest tingituna arusaamatu aga tundub ,et kellelgi siin oliatest mõtteid minu harimiseks ei ole? .......jah võibolla ,kui päevakese netis müttan siis saaks ka vähe selgust asjasse aga lootsin ,et siin ehk võtab keegi paari asjaliku lausega asja kokku ?
.....sest näiteks kui ise sellist endale soetada ,kas siis võtan selle mis välimuselt endale rohkem meeldib (suht raske valik) ja kõik või on ka põhjuseid miks üht teisele eelistada ?
____________________________
3,0 rear wd & 3,0 four wd |
17.08.2004 at 10:39 |
Last edited 17.08.2004 at 10:43 by Max3,0
|
hents99 |
camaro/fire
Tegelikult olen ise ka sellele mõelnud ja mind huvitaks ka mis on ühe eelised/puudused teise ees.
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
17.08.2004 at 10:51 |
|
newton Moderator |
camaro/fire
No Firest saab ju siit lugeda: http://www.tqhq.ee/dir.php?id=105, eks seal ole Camaroga võrreldud päris palju.
Minu subjektiivne arvamus: Alguses hakati tegema neid mõlemat, et rahvale rohkem valikuvõimalust pakkuda ja koos Mustangi pirukast suurem tükk haugata. Chevy pidi Fordiga sõdima ja Pontiac kah performance-orienteeritud margina ei saanud niisama kõrval seista, kuigi nad ise alguses planeerisid üldse sportautot, mitte poniautot.
Esimese põlve autodest on Camarol justkui rohkem klassikustaatust, kuigi Firebird kuidagi eriti kehvem polnud; võib-olla asi selles, et erinevad high-perf Camarod (Z/28, SS396, COPO) olid levinumad ja tuntumad kui kõige erilisemad Firebirdid (T/A ja Ram Air masinad) ja eks SBC ja BBC edasine ehitamine oli ka tavalisem.
Enamuse teisest põlvest oli aga Firebird Camarost selgelt kiirem auto nii tippmootorite võimsuselt kui ka handlingult, kippudes vahel isegi Vette’i varjutama Trans Am-i välimus ja filmirollid aitasid ka kõrget profiili hoida, nii et sellest perioodist on enamasti Firebirdid need autod, mis rohkem esile kerkivad. Ainult kõige esimesed (u. ’70-’71) 2. põlve Camarod suudavad siin kaasa rääkida.
3. põlvega leidis aset suur ühtlustumine, peamiselt siis mootorite osas (Pontiac läks ka täielikult Chevy mootoritele üle). Mingid erinevused siiski jäid, Fired olid vähemasti teoorias natuke kallimad ja parema varustusega, Camaro tippmudelitel oli aga natuke teravam handling ja väike powerieelis. Tegelikult sõltus rohkem siiski iga konkreetse auto optionitest ja sellest, mis oludes oli vaja kiiresti sõita; Pontiac pakkus lõpuks rohkem valikuvariante: täislaks GTA-d, no-nonsense Formulat ja kõige erilisemaid 3. põlve autosid – TTA-d ja Firehawki.
4. põlvega muutusid Camaro ja Firebird veel sarnasemaks, aga erinevused oli samad mis 3. põlvel, Firel natuke rohkem standardvarustust, mugavust, optioneid ja hinda, Camarol võib-olla pisut rohkem kiirust (jutt on väikestest vahedest, suurusjärgus kümnendik-paar veerandmiilil, rohkem sõltus asi konkreetsest autost ja juhist). Erimudelid olid kah suht sarnased (WS6 vs SS); Firehawkid olid vast natuke erilisemad.
Vähemalt Eestist ostes pole asi isegi niivõrd mingi põhimõttelises paremuses, vaid rohkem maitseasi + mida õnnestub heas originaalkorras leida. Igasugu isearetusi on palju, kuid üldjuhul ei kipu need nii hästi ja lollikindlalt liikuma nagu tehase performance mudelid, viimaseid aga siit kohapealt eriti ei leia. |
17.08.2004 at 12:06 |
|
|