register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Autotootja näpukate käsitlemine eestis!?  
Poster Message
Ets
Autotootja näpukate käsitlemine eestis!?
Terv,
pealkirjas püüdsin teemat üldistada, täpsemalt on siiski tegu Ford Mustang GT bensiinipumba peatse(?) läbipõlemisega! Sellele viitab pumba kuuldav undamine ja pinisemine (erinevates tanklates tankimise järel erineva amplituudiga), loogiliselt võttes nagu esimene tundemärk pumba peatsest töölepingu lõpetamisest! Et pumba eluiga vähegi pikendada, olen aegajalt paaki ka muruniiduki õli lisanud!
Täna siis sai Jaanus arvutimängudest paariks tunniks eemale tõmmatud;) Selle tulemuseks on geneka laadimine, tuledesüsteemi normaalne töö ja uus tuledelüliti Jaanuse Kõuelinnult! Protsess oli kiirem kui loodetud ja seejärel hakkasime mõtlema, mida veel saaks teha!
Ahhaa, nendel vähestel hetkedel, kui ma sõidu ajal makki viitsiks kuulata, siis ma seda ei saa kuna heli segab tugev "särin"! Milles viga??????
Minupärast oleks see makikuulamise option ka sinnapaika võinud jääda! Kuulan nagunii enamuse sõiduajast auto alt tulevaid helisid! Aga Jaanus ajas oma rida! Ja lõpuks sai otsustatud, et makki ei saa normaalselt kuulata kuna pensupump vigiseb ja see mõjutab ka makki!!! Pensupump korda teha!!!
Noh ja esimene asi kuhu poole ma siis vaatasin, oli tqhq search järgi leitud sait! Hind alates 995.- siis!
Järgmine, mis meenus oli aga see!!!!!!!!
Ja ma vaatasin uuesti läbi GT 94 tootja näpukate loetelu
Ja kes viitsib, eelnevat juttu arvesse võttes, jälgige hoolikalt toodud "näpukate" loetelus järgmisi isendeid:
nr. 7 Audio System - Whining/Buzzing Noise From Speakers
nr. 18 Fuel Pump - Whine Heard Through Radio Speakers
ja lõpuks...
nr.132 Fuel Pump - Noise Heard Inside Passenger Compartment
Jeeeaaahhh!..got yuooo!... võiks cowboy nüüd karjuda!
AGA... kõike eelnevat arvesse võttes küsin ma:
millised on Teie kogemused erinevate autotootjate "recall`ide" lahendamisel??
Oma valgel 95 LX`il alustasin ma Ford`i keskusele helistamisest Kanadas! Sealt paluti pöörduda Rootsi, ja sealt omakorda "Fordikeskusse" Eestis!
Fordikeskus kutsus mind ülevaatusele (olles eelnevalt minu kaudu saanud infot kõigest juhtunust).
Aga ma ei läinud, kuna Stjopa Koplist oli ventikalaagri korda teinud ja asjal ei olnud mingit mõtet!
Nüüd aga kütusepumba kordategemine läheks oluliselt kallimaks kui oli see ventikalaager, ja tegelikult ise tahaks kah lõpuni minna ja selgeks saada, et mida siis Eesti diilerid (Fordikeskus) kah mõtlevad antud asjast???
Et kui on konkreetsel juhul välja kuulutatud Teie välismaise (loe: ei pruugigi olla USAkas) recall, siis kuidas käitub kohalik esindus Teie autu puhul??
Kas on mingitki lootust saada teenindatud päritolumaa tasemel???
Lõpp: Tahaks saada vähemalt samal tasemel stangiteenindust, kui USAs! Aga kuna juba viimased 24h on enamus USA saite hõivatud kellegist Francese nimelisest nähtusest, siis on raske oma ülaltoodud küsimusele adekvaatset vastust saada! Pöördu diileri poole: on esimene...
E: kaks kirjaviga!
05.09.2004 at 23:18 Last edited 06.09.2004 at 07:37 by Ets
mrtn
Autotootja näpukate käsitlemine eestis!?
Bluestang, kui ma ei eksi, sai oma masinale Info-Autost recalli kirjeldatud probleemile lahenduse. kuluta aga julgelt esinduste uksi.
06.09.2004 at 01:03
Peeter82
 
Autotootja näpukate käsitlemine eestis!?
Millegipärast tundub imelik, et 10 aasta vanustel autodel peaks midagi recall korras remontima...

____________________________
ex Camaro ´79, ´80, ´93
06.09.2004 at 08:18
mrtn
Autotootja näpukate käsitlemine eestis!?
imelikku pole siin midagi, kuna Ameerika õigussüsteemis võid sa autotootja teada olnud 10-aastase taguse näpuka tõttu samuti viga saada (loe: kohtusse kaevata).
06.09.2004 at 08:54
arxx
Autotootja näpukate käsitlemine eestis!?
peterburi mnt chrysler'i esinduses polnud mingeid probleeme, kuigi make oleks nagu dodge ja antud marki EW-s ju ei esindata. väljatrükk recall'i kohta web'ist härrastele pihku ja edasi tuli ainult vabandus, et polnud minuga antud asjas ise ühendust võtnud.

kuu jooksul jupid (c.a. 25K EEK) chrysla kulul tellitud/vahetatud (kuigi ka vanad olid täiesti korras).

antud kogemuse põhjal recall on recall ja pole tähtis kus sa elad :).

____________________________
Avenger ES - "üsna ilmetu kupee"
06.09.2004 at 12:55
Peeter82
 
Autotootja näpukate käsitlemine eestis!?
Aga kui recall on mitu aastat tagasi välja kuulutatud ja sa pole endast elumärki andnud? Auto ka x korda edasi müüdud ja kas esindus peaks praeguse omaniku üles otsima?

____________________________
ex Camaro ´79, ´80, ´93
06.09.2004 at 14:19
arxx
Autotootja näpukate käsitlemine eestis!?
peeter82-le:
a. ilmselt recall'i alusel lapitud masinatest jääb tootja andmebaasidesse märge.
b. mitmes omanik oled, ei tohiks kedagi *ottida.
c. kui oled kasutanud esinduse teenuseid, siis peaksid nad sinuga kontakti võtma.
d. täpsem info nhtsa kodukalt: http://www-odi.nhtsa.dot.gov/cars/problems/recalls/ , sealt otsi ise edasi


____________________________
Avenger ES - "üsna ilmetu kupee"
06.09.2004 at 14:56
camsist
 
Autotootja näpukate käsitlemine eestis!?
Ei tea kas on vara hõisata või mitte aga Blazerile on ka recall tehtud kojameeste mootori juhtplokile, mis on on kehvasti tinutatud ja paneb kojamehed suvaliselt tööle - täpselt nagu mul hetkel on! Peaks siis Ascarisse helistama või?

Edit: Helistasin ja tõmmati vesi peale. Et sõber EL on asja segaseks teinud ja et Ascar polegi nagu ametlik Chevy esindaja. Remondivad ja vahetavad ainult nende müüdud autosi ja USA Chevyga on seis kahtlane ja ei tea nagu üldse, mis toimub. Aga ühesõnaga EI.

____________________________
'86 Camaro
06.09.2004 at 16:06 Last edited 06.09.2004 at 16:15 by camsist
mrtn
Autotootja näpukate käsitlemine eestis!?
tüüpkäitumine - vastutuse enda kaelast äraajamine, ei taheta otsuseid vastu võtta. Viking saatis ka puu taha?

Ascaril jääb ühele Chevy fännile tema järgmine Chevy müümata ilmselt.
06.09.2004 at 16:41
erik
Autotootja näpukate käsitlemine eestis!?
quote:
mrtn: Ascaril jääb ühele Chevy fännile tema järgmine Chevy müümata ilmselt.
kamoon, Ascar ei müünud kliendile Chevy ka siis, kui nad Chevy müügiga tegelesid. Pakuti neile raha otse pangakontole, aga keeldusid kategooriliselt. Belgiast toomise vaev paistis nii suur olevat.
06.09.2004 at 16:50
arxx
Autotootja näpukate käsitlemine eestis!?
quote:
camsist: ... Helistasin ja tõmmati vesi peale. Et sõber EL on asja segaseks teinud ja et Ascar polegi nagu ametlik Chevy esindaja. Remondivad ja vahetavad ainult nende müüdud autosi ja USA Chevyga on seis kahtlane ja ei tea nagu üldse, mis toimub. Aga ühesõnaga EI.
helista/maili chevy peakontorisse, oma plaanitavast tegevusest teavita eelnevalt ka kohalikku diilerit, äkki seisukoht muutub :D.
kunagi muutus kommest vägagi vastutulelikuks, oma p*sa heastamisel, vastavast plaanist teatamisel.


____________________________
Avenger ES - "üsna ilmetu kupee"
06.09.2004 at 17:07
camsist
 
Autotootja näpukate käsitlemine eestis!?
Helistasin Vikingisse ka, seal räägiti ilusti, et nendeni pole sellist infot jõudnud, et see võib tuleneda praegusest segasest ajast euroopa ja usa GMi vahel. Rääkisin siis neile, et heaküll helistan usa GMi ja küsin kuidas, mida ja kus ma tegema pean ja siis selle infoga võtan Vikingiga jälle ühendust. Öeldi, et jah teeme nii ja äitähh. Aga usa mehi pole kätte veel saand, vara vist veel nendejaoks.

____________________________
'86 Camaro
06.09.2004 at 17:50
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Autotootja näpukate käsitlemine eestis!?  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2025. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.