register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Üritused : Open Track järelkaja   1 2  
Poster Message
jaanus
 
Open Track järelkaja
kui nüüd kõik ausalt ülesse tunnistada, siis oli elamus midagi sellist:

startisin, eriti pedaali ei vajutanud, ratas käis ringi, vahetasin teisele ja vurasin ~50km/h kiirusega rajale. Juba rajale pöörates kiskus külje ette. Olin pisut hämmingus ning nikerdasin auto otseks. Kogusin siis vaikselt gaasi lisades kiirust. Rahulikult ühtlase hooga shikaani sisse - ~70 - ja juba hakkas rada küljeaknast paistma. Ega siis midagi, pisut roolimist ja edasi tagumise kurvi poole. Arvestades, et enne testides sai kergelt alajuhitavana 195/xx/15 talvekaga tagumist kurvi läbida ~70 km/h, võtsin pisut hoogu maha (~60) ja rahulikult paremasse serva, et sujuvalt nurk seest ära lõigata, kuid ülla-ülla, hetke pärast nägin juba taga tulevat porchet esiaknast. Pidasin paremaks eemale tõmmata ja seisma jääda, et mitte liigset plekimõlkimist tekitada, kuna ei olnud enam üldse kindel auto käitumises ning otseks ajamise asemel oleks vast parimal juhul teistpidi 360 kraadi teinud. Silmside teiste sõitjatega tundus sel hetkel olulisem, kui rooliga vehkimine ja loll järjekindlus auto otseks saamisel. Porched tuterdasid mööda ja alustasin uuesti liikumist. Hea lauge tõusuga kurv, mida ka talvel polnud raske korralikult kiirendades läbida osutus nüüd aga hoopis raskeks jäärajaks - ka ühtlaselt gaasi hoides kippus külg ette tulema. Täpselt selline tunne oli nagu oleks raske ankur, mida vaja edasi lükata, esistange küljes. Pikk sirge: sirge alguses tõmbasin serva ja lasin ka viimase porche mööda ning vähehaaval gaasi lisades sai seegi rajalõik läbitud, kuid ainult kolmanda käiguga max 100 km/h, neljanda sisse panemisel ei olnud sügavat mõtet. Teades juba, et tagarehvidega on midagi mäda võtsin hoo vaikselt alla ja sisenesin laugesse kurvi ~60 kiirusega - tagasild tahtis taas tere öelda. Tagasipöördesse sisenesin pea seisva autoga üritades võimalikult pehmelt sealt välja kiirendada, kuid taas vaatas rada hoopis küljeaknast sisse. Mis seal ikka, auto otseks, ise pidevalt mõeldes sellele, kas Kristjan ikka saab auto tervena tagasi, läksin uuele ringile. Teades juba, et pidamine on null, tegin järgmise ringi juba teadlikult driftides, kuid kuna kiirus, millega rada veel läbida oleks olnud võimalik, oli nii väike, et mul isegi lõbus ei jõudnud hakata, ootsustasin rajalt maha keerata ja auto Kristjanile ühes tükis tagasi anda.

27.09.2004 at 08:49
freestyler
Open Track järelkaja
Värskendatud Top50 siis ka...

____________________________

27.09.2004 at 10:45
James Herne
Open Track järelkaja
quote:
devilc: Pilot Sport Cup ei ole tänavarehv. Tänavalegaalne küll, aga OT mõttes on ta ikkagi spetsiaalrehv. Rehvist on juttu näiteks siin.

Ma sain aru, et tabelis märgitakse S-ga need rehvid, mis ei ole street legal. Pilot Sport Cup on kindlasti tänavarehv, kui ta tehases alla pannakse. Selles mõttes ei ole ta spetsiaalrehv, et ta on iga ilma rehv. Oleks mõeldamatu, et tehas paneb alla rehvid, millega saab ainul kuiva ilmaga sõita.
27.09.2004 at 11:35
rustang
  
Moderator
Open Track järelkaja
quote:
James Herne: Ma sain aru, et tabelis märgitakse S-ga need rehvid, mis ei ole street legal.

Tänavalegaalsus puudus seekord vaid hallil Golfil (vormelislikk) ja minu Escortil (ralli kruusakas).

Meie point on (siiani olnud) teha vahet rehvi potentsiaalses haardevõimes. Teisisõnu selles, kas rehv on mõeldud ringrajale - mitte selles, kas temaga tänaval tohib sõita.
27.09.2004 at 11:43
devilc
Moderator
Open Track järelkaja
Ei, S'iga märgitakse ikkagi rajasuunitlusega (reeglina need, mille peaotstarbeks tootja 'competition' märgib) rehvid, olenemata sellest, kas nad on tänavalegaalsed või mitte.

Michelin ise peab seda täpselt selliseks rehviks ja listib seda Competition range: Racing all. To get the most out of your performance car on a circuit, the Pilot Sport Cup comes with a shallow tread depth, aimed at competition. /--/ 2 competition-based compounds in the contact patch.

http://www.michelinsport.com/sport/front/templates/affich.jsp?codeRubrique=601&lang=EN

Oma omadustelt on see rehv sarnane Toyo RA-1'ga (millega ma kah igapäevaselt sõidan), või siis intermediate rallislikkidega.

Edit: Tehas lisab veel sellise märkuse: Because of the shallow depth of the tread, the Pilot Sport Cup tyre should not be used in very wet conditions.
27.09.2004 at 11:45 Last edited 27.09.2004 at 11:48 by devilc (Moderator)
Joona S
Open Track järelkaja
Mõned parandused ajavõtu tabelisse:
Oliver Herne asemel sõitis Rainer Karupoeg ning autoks oli 924S.

Oliver Herne sõitis ühe sessiooni (3.) ning parimaks tulemuseks jäi 49,641.

Kahjuks ise osaleda ei saanud
27.09.2004 at 12:25
Joona S
Open Track järelkaja
Ja mis leedukatesse puutub, siis parem ärge küsige- nutma ajab.

See hõbedane on veel Leedu Porsche klubi presidendi auto :(
27.09.2004 at 12:29
rustang
  
Moderator
Open Track järelkaja
quote:
Joona S:
See hõbedane ......:(

Peugeot?
27.09.2004 at 12:33
Taavi
Open Track järelkaja
Roheline vilistaja oli vist kogu pundist võimsaim? Sirgel tundus kõige kiiremini liikuvat.
27.09.2004 at 13:32
kristjan_l
  
Open Track järelkaja
quote:
jaanus: Mis seal ikka, auto otseks, ise pidevalt mõeldes sellele, kas Kristjan ikka saab auto tervena tagasi, läksin uuele ringile.



Väga armas, et ma ka meelde tulin:)

____________________________
REKVISIIT.EE
tõukerattast tankini
27.09.2004 at 13:40
Joona S
Open Track järelkaja
Hõbedane - doonoriks 944S2, ohtralt klaasplasti. Taga Peugeot 406 tuled, ees Daewoo Matiz tuled! Sõnuseletamatu... ;(

Roheline - doonoriks 944 Turbo, ohtralt klaasplasti. See masin (ei saa öelda Porsche) on tehtud kiireks liikumiseks (mootor ca 350hj, kerge)
27.09.2004 at 14:20
rustang
  
Moderator
Open Track järelkaja
Mul on videojupp päeva rajuma väljasõidu tagajärgede likvideerimisest, kui huvi pakub võin homme korraks kuskile uppida.
27.09.2004 at 19:47
devilc
Moderator
Open Track järelkaja
Pane muidugi üles. :)
27.09.2004 at 22:11
rustang
  
Moderator
Open Track järelkaja
Edit: tehnilistel põhjustel korjasin hetkel maha.
28.09.2004 at 07:32 Last edited 28.09.2004 at 09:14 by rustang (Moderator)
peep
 
Moderator
Open Track järelkaja
Rehvide kohta sai küll kõik öeldud aga kinnitaks veel rustangi sõnu, et üritame vahet teha rajale mõeldud ehk tavarehvist parema haardevõime ja täiesti tavalise tänavarehvi vahel. See on muidugi tsipa subektiivne, kuigi ehk tootja kirjelduse ja treadwear indeksi järgi saaks ka mingid formaalsed kriteeriumid välja tuua.

Kuna OT pole otseselt võistlus, siis pole see küll nii oluline aga rehvi äramärkimine annab võimaluse paremini tulemust tõlgendada, kuna neist oleneb ringiaja mõttes päris palju.

Kas oskab keegi öelda selle punase 964 Turbo kohta, oli ta stock või võimsam ? Vaatasin, et sirge peal ta eriti maha ei jäänud Maseratist ja jõudu tal vist mingi 260 hj. kanti stockis on ? Tõsi ta vist kaalub päris vähe ?
28.09.2004 at 08:35 Last edited 28.09.2004 at 09:26 by peep (Moderator)
James Herne
Open Track järelkaja
kes tabelit editib:
Timo Oinonen'il olid ka Michelin Pilot Sport Cup rehvid (tal olid 16 tolli)
28.09.2004 at 19:56
James Herne
Open Track järelkaja
quote:
peep: Kas oskab keegi öelda selle punase 964 Turbo kohta, oli ta stock või võimsam ? Vaatasin, et sirge peal ta eriti maha ei jäänud Maseratist ja jõudu tal vist mingi 260 hj. kanti stockis on ? Tõsi ta vist kaalub päris vähe ?

Tumepunane oli 911 Turbo ehk Porsche 930 (nii nimetati esimesi 911 Turbosid). 1989-1994 toodetud 911 põlvkonda nimetati 964'ks.
Tollel autol oli omaniku jutu järgi max. 400hj / 1.1bar juures. Siis kui rada märg oli, sõitis ta .8 bariga. Ma ei tea kas ta seda hiljem muutis.
28.09.2004 at 19:59
ArksColt
Open Track järelkaja
Heameelega oleks aegasid eelmise korraga võrrelnud, kuid kahjuks tegi vihm oma töö. Aga harjutada sai. Ja kui see must 944 turbo mu nina eest otse välja sõitis, siis võttis korraks kõhu alt külmaks ikka.
Ja kui Te siin juba spets- ja tavarehve lahkate, siis minu teada sõitsid mõlemad golfid spetsrehvidega. Sry, kui eksin.

28.09.2004 at 20:04 Last edited 02.10.2004 at 13:12 by ArksColt
Joona S
Open Track järelkaja
964 Turbo oli Leedust ning rajal ei käinud (hõbedane, punane nahk sisu)
01.10.2004 at 08:04
peep
 
Moderator
Open Track järelkaja
Üriutuse käigus jäi kadunuks üks roheline vihmavari ja digitaalne rehvirõhu mõõdik. Kui need juhtuvad kellegi käes olema, siis paluks teada anda.
03.10.2004 at 18:40
BlueStang
 
Open Track järelkaja
quote:
peep: ...digitaalne rehvirõhu mõõdik.

Kelle oma? Mina küll sain Anderilt, aga andsin selle isiklikult tagasi.



____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars
04.10.2004 at 09:18
devilc
Moderator
Open Track järelkaja
Minu käest saadu oli minu oma. :)
04.10.2004 at 10:34
kristjan_l
  
Open Track järelkaja
quote:
BENBEN: Pildid hiljem.


Kas Sul või kellelgi teisel on üritusest pilte? Huvitavad just need, kus mõni Mustang peale on jäänud...:)

____________________________
REKVISIIT.EE
tõukerattast tankini
07.10.2004 at 16:16
silver
Open Track järelkaja
Kondasin veidi norras ja avastasin rajapäevad norra moodi avanevad otsingus võlusõnade gatebil ja rudskogen.
Mõni stiilinäide


03.01.2005 at 16:18
tqhq.ee foorum : Üritused : Open Track järelkaja   1 2  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.