register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Tagasild, osa 632  
Poster Message
madis
Tagasild, osa 632
Niisiis. Ei lähe see tagasilla modimine peast ära. Seega tekkis küsimusi.

Nimelt, mul on 2 varianti - 7.5" uued rattad (3.7) või kasutatud manuaalGT sild (3.45 ja difrilukuga). Difrilukk on vist tore asi kiirendamisel. Aga kuidas ta käitub kurvides ? Mida juhitavus arvab olukorrast, kui kurvis tagarattad ilusti ühes taktis käivad ?

Madis
21.08.2001 at 12:08
memphis
Tagasild, osa 632
selle diffriga selline lugu et kui ta on sul piiratud libisemisega siiskäib asi nii: kui 1 ratas akkab teisest liiga palju kiiremini ringi käima lülitab lukku sisse ja asi ants!
Kui sul on aga lukk siis pead selle ise sisse lülitama aga siis ainult kiirendusel muidu poole aasta pärast sul poolassid kõverad on. BTWma loodan et see asi käib nii, sorry kui mõni viga sees:
21.08.2001 at 12:22
rustang
  
Moderator
Tagasild, osa 632
Kurvis aitab ka hästi, vastasel korral sisekurvi poolne tagaratas gaasi tallamisel abitult ringi käib samas kui välimine vabaga veereb :)
21.08.2001 at 12:26
madis
Tagasild, osa 632
Niisiis et Fordi 8.8" on piiratud libisemisega, mitte lukuga ? Teine tubakas siis. Ta on ka veidi raskem, mistõttu peaks parandama kaalujaotust. Ühesõnaga bro.
Küsimus 2:
Kas keegi oskab soovitada head allikat selle hankimiseks ?
21.08.2001 at 13:05
max
Tagasild, osa 632
quote:
madis wrote:
Ta on ka veidi raskem, mistõttu peaks parandama kaalujaotust. Ühesõnaga bro.
Ei tõsta kaalu ümber vaid lisab seda, kahjuks ;)
21.08.2001 at 13:08
Daniel
 
Tagasild, osa 632
räägitakse et soomes maxab sild umbs.
3000.- fim no ja + toomine
21.08.2001 at 13:09
madis
Tagasild, osa 632
to max:

kui ma lisan _tagasillale_ siis liigub raskuskese tahapoole. votnii.
tahaks kasut. silda, uus on mõttetu.
21.08.2001 at 14:56
max
Tagasild, osa 632
quote:
madis wrote:
to max:

kui ma lisan _tagasillale_ siis liigub raskuskese tahapoole. votnii.
tahaks kasut. silda, uus on mõttetu.
Ma saan väga hästi aru, ag ama pidasin silmas seda, et kaalujaouse parandamiseks (kui esiots tagaotsast raskem) on kolm võimalust:
1) võtta kaalu eest otsast ära, nt. alum. blokk.
2) võtta eest miskit ära ja viia see taha, nt. aku installimine pagassi
3) lisada mingi asi tahapoole, nt. atud näide, raskem sild

Sinu puhul on tegemist variandiga 3, mis suurendab ühtasi ka auto massi. Mass teatavasti paha :)
21.08.2001 at 15:03
urmas
Tagasild, osa 632
quote:
rustang wrote:
Kurvis aitab ka hästi, vastasel korral sisekurvi poolne tagaratas gaasi tallamisel abitult ringi käib samas kui välimine vabaga veereb :)
Paraku tahab piiratud libisemisega differ ka vahest nii teha, kui keeramise pealt järsult gaasi anda. Kohalt otse kiirendades on kõik ok.
21.08.2001 at 15:23
madis
Tagasild, osa 632
to max:

1 variant on muidugi armas :)
2 variant on kõne all

3 variant on möödapääsmatu, kui 8.8" sild panna. Tore on see, et lisamass läheb kõige õigemasse kohta, kuhu minna on - raskuskese nihkub lisaks ka veidi allapoole.

Aga räägime asjast: pakkuge veel variante, kuskohast hankida. Kas 5kEEK kasutatud silla eest reaalne ? 6kEEKu eest saab 7.5" uued hammakad.
21.08.2001 at 15:27
Kalju
Tagasild, osa 632
Memphis: minu arust see asi nii küll ei ole.
Minu mõistuse järgi käib asi nii: piiratud libisemisega differ kannab ainult osa jõust aeglasemalt liikuvale rattale üle st. et jäika ühendust ei teki kunagi (libiseva siduri effekt). Lukustuvad diffrid on kas ise lukustuvad st. teatud pöörete erinevuse korral haaratakse aeglasem pool jäigalt kaasa või käsitsi lülitatavad (nt. off-roaderitel esisilla lukud).

[Edited by Kalju on 21.08.2001 at 19:50 GMT]
21.08.2001 at 20:49
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Tagasild, osa 632  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.