register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Vaba teema : header-ite valmistamine  
Poster Message
imre007
 
header-ite valmistamine
selline inf:sõber mul valmistab torukollektoreid erinevatele masinatele!max toru välisläbimõõt on 51mm
tehtud töid http://www.pilt.ee/villib
tel:56506878
äkki on huvilisi!

____________________________
Chevrolet Lumina

www.blueworld.ee-parimad paadid ja tarvikud.
16.03.2005 at 22:20
Hylas
header-ite valmistamine
mis on seinapaksus? ja kas ainult mustast metallist ?
ning järeldadedes "huvitavate" keevitusõmbluste järgi siis kuidas õmblused ka toru seestpoolt paistavad ?
16.03.2005 at 00:42
LaSa
 
Moderator
header-ite valmistamine
njah, paraku ei ole nad ju mitte mandrel bend..

edit: aga teoreetilisest huvist uurin, et kui palju V8 kollektorid maksma lähevad?
16.03.2005 at 00:42 Last edited 16.03.2005 at 00:44 by LaSa (Moderator)
ervin
header-ite valmistamine
tegelt see, kas on mandrel või mitte, sõltub ju sinu enda hangitud "toormaterjalist"
17.03.2005 at 11:16
vvt
  
header-ite valmistamine
Allpool pildil on 325 oma, mis on üks keerukamaid headereid (peab väga täpselt sobima). Kui see pildil olev on selle venna tehtud, siis seal küll paindejälgi ei ole.

Pakun, et osa on seal valmis põlvedest tehtud (nagu USA-s nt müüakse), Golfi oma, mis jõmbuline on, on ise painutatud. Thats it.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
17.03.2005 at 11:30
villib
header-ite valmistamine
quote:
vvt: Allpool pildil on 325 oma, mis on üks keerukamaid headereid (peab väga täpselt sobima). Kui see pildil olev on selle venna tehtud, siis seal küll paindejälgi ei ole.

Pakun, et osa on seal valmis põlvedest tehtud (nagu USA-s nt müüakse), Golfi oma, mis jõmbuline on, on ise painutatud. Thats it.
Eks need ikka teavad paremini kes ise painutanud pole.
Aga see honda kolle toru on sama mõõdus mis golfi oma.Aga painde kvaliteet tuleb kõigepealt toru venivusest.Painded teen nn mandrel bend ja toru on 1,5mm seinaga.Enamus asjad olen teinud Universali torust,see odavam.Kuid ka Bosali ja Fenno toru kasutanud.Aga toru venivus on nii erinev et on ka sellist toru olnud mis paindumise asemel on plaksuga pooleks läinud.
Painutus pink on oma valmistatud ja suht primitiivne,osa paindeid ei ole lihtsalt mul tehniliselt võimalik teha seega on bmw kolle mõnes torus nii palju keevitus kohti.
See selleks,aga arvan et selle teema võiks vast maha võtta.
17.03.2005 at 19:34
Romek
 
header-ite valmistamine
quote:
LaSa: njah, paraku ei ole nad ju mitte mandrel bend..

edit: aga teoreetilisest huvist uurin, et kui palju V8 kollektorid maksma lähevad?

Tagasihoidlikkus on muidugi tore aga kindlasti huvitab see küsimus paljusid ,kasvõi orienteeruvaltki +\-

____________________________
LeMans`73 454 V8
17.03.2005 at 20:01
lundve
  
header-ite valmistamine
quote:
Romek:
quote:
LaSa: njah, paraku ei ole nad ju mitte mandrel bend..

edit: aga teoreetilisest huvist uurin, et kui palju V8 kollektorid maksma lähevad?

Tagasihoidlikkus on muidugi tore aga kindlasti huvitab see küsimus paljusid ,kasvõi orienteeruvaltki +\-
huvitav oleks teada jah
17.03.2005 at 20:02
villib
header-ite valmistamine
Ei ole V masinatele teinud,aga see bemu kolle oli 3500eeku
17.03.2005 at 20:24
ROKIPEER
 
header-ite valmistamine
US-Partsus maksavad Chevy V8 torukollektorid ka kusagil 3 kilo. Ja kas on üldse erilist vahet kas tegu on V mootoriga või tavalise rida neljaga? Mis siis ikkagi paar neljatorulist maksma võivad minna?
17.03.2005 at 21:58
villib
header-ite valmistamine
Siis ju sealt 3k eest suht muidu käes
17.03.2005 at 23:02
Peeter82
 
header-ite valmistamine
quote:
ROKIBEER: US-Partsus maksavad Chevy V8 torukollektorid ka kusagil 3 kilo. Ja kas on üldse erilist vahet kas tegu on V mootoriga või tavalise rida neljaga? Mis siis ikkagi paar neljatorulist maksma võivad minna?

No paluks mulle ühed LT1 camaro kollektorid 3k eest.

____________________________
ex Camaro ´79, ´80, ´93
18.03.2005 at 20:43
Astro SS
header-ite valmistamine
quote:
Peeter82:
quote:
ROKIBEER: US-Partsus maksavad Chevy V8 torukollektorid ka kusagil 3 kilo. Ja kas on üldse erilist vahet kas tegu on V mootoriga või tavalise rida neljaga? Mis siis ikkagi paar neljatorulist maksma võivad minna?

No paluks mulle ühed LT1 camaro kollektorid 3k eest.
Udul on ju olemas ;) , margiks Headman 68600, peaks camarole küll sobima

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
18.03.2005 at 20:46
ROKIPEER
 
header-ite valmistamine
quote:
Peeter82:
quote:
ROKIBEER: US-Partsus maksavad Chevy V8 torukollektorid ka kusagil 3 kilo. Ja kas on üldse erilist vahet kas tegu on V mootoriga või tavalise rida neljaga? Mis siis ikkagi paar neljatorulist maksma võivad minna?

No paluks mulle ühed LT1 camaro kollektorid 3k eest.

Kui mul endal LT1 kone vahel pole siis pole ma vajalikuks pidanud selle hindasid uurida.
18.03.2005 at 20:56
vvt
  
header-ite valmistamine
Kui kollektorite autor siia satub või kui mõni tema käsilane seda posti loeb, siis tööpakkumine ootab privas.

Mõõdud annan ette ja asi tõsine, so niisama hinnakõvatamisega tegu pole.

jõudu!

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
18.03.2005 at 21:14
LaSa
 
Moderator
header-ite valmistamine
quote:
Astro SS: Udul on ju olemas ;) , margiks Headman 68600, peaks camarole küll sobima
Tootjafirma nimi siiski 'Hedman', nad teevad jah sellist odava otsa headerikaupa. LT-le paraku nad midagi ei paku...

Enamus toodetest on neil sellised lihtsakesed, Hookerisuguseid ussipesasid nad ei vääna.

18.03.2005 at 21:15
Astro SS
header-ite valmistamine
Vaadata näppida saab Jörmi juures ;)

midagi sellist


____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
18.03.2005 at 21:17 Last edited 18.03.2005 at 21:25 by Astro SS
LaSa
 
Moderator
header-ite valmistamine
need ju shortie'd!
18.03.2005 at 21:47
vvt
  
header-ite valmistamine
quote:
LaSa: Enamus toodetest on neil sellised lihtsakesed, Hookerisuguseid ussipesasid nad ei vääna.


on jah vähe kirvetöö, selliste 90 kraadiste põlvedega:-/
Eks seepärast ka hind ja tavaliselt pidi olema oluline usk, et need aitavad (nagu arstirohuga)


____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
18.03.2005 at 21:53
LaSa
 
Moderator
header-ite valmistamine
quote:
vvt: on jah vähe kirvetöö, selliste 90 kraadiste põlvedega:-/
Eks seepärast ka hind ja tavaliselt pidi olema oluline usk, et need aitavad (nagu arstirohuga)


.. võrreldes näiteks Lauri BBC-l all olnud Hookeri torukolledega.. :)


quote:
Eks seepärast ka hind ja tavaliselt pidi olema oluline usk, et need aitavad (nagu arstirohuga)
Aga ma usun, et see odav Hedman voolab siiski lobedamalt kui tehases valatud malmkolakas, keegi võiks muidugi neid ajaviiteks flowbenchida. Teine küsimus on vastupidavus, Headman suht õhukeste flantsidega..
18.03.2005 at 22:01 Last edited 18.03.2005 at 22:01 by LaSa (Moderator)
vvt
  
header-ite valmistamine
Seda muidugi, sest meerikamaised vanema ajal malmid just efektiivsed ei ole. Aga eks see "kandiliste" headerite odavus tuleb ka sellest, et need on natuke kirvemeetodil tehtud ka, sellise koha peale sellised järske jõnkse teha:-/

Aga malmidest on kindlasti paremad ja kui viimast taga ei aja, käravad kindlasti. Liiatigi on need nagu muidu saadud, mina sain endale R-6 firmaheaderid nii 12 raha eest:(

Malmkolakate flowbenchimisel pole IMHO sügavat mõtet. Pakun, et tulemus, kui pordi poolt sisse puhud on isegi parem kui headeril, sest kanal on lühike ja toru takistus suureneb teatavasti koos pikkuse kasvuga. Reaalelus on ju probleemiks see, et kõrvalsilindrist vabanev rõhulaine ei tao teiste silindrite heitgaase tagasi - seega mingi mõõtetulemuse saamiseks on vaja imiteerida pulseerimist. Kõige põhilisem point on ju see, et eri silindrite rõhulained on üksteisest isoleeritud niikaua, et nad on "rahunenud" ja üksteist enam ei sega. Torude pikkus ja häälestuse teema on tegelikult malmidelt headeritele üleminekul boonus, kõrvalefekt....

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
19.03.2005 at 10:18 Last edited 19.03.2005 at 10:23 by vvt
Peeter82
 
header-ite valmistamine
quote:
Astro SS: Vaadata näppida saab Jörmi juures ;)

Olen näinud neid, aga ei tea, kas lähevad.
Eks näeb, kui selle mootori ükskord kokku saab, kas sobivad.

____________________________
ex Camaro ´79, ´80, ´93
21.03.2005 at 10:32
udu
 
header-ite valmistamine
selleks ajaks ei pruugi neid seal muidugi olla enam ;)

____________________________
Chevrolet Corvette '80
Cadillac CTS '06
21.03.2005 at 12:06
anti
 
header-ite valmistamine
quote:
udu: selleks ajaks ei pruugi neid seal muidugi olla enam ;)
udu: M: sbc 350 + th350
Udu- mida sa plaanid?

21.03.2005 at 12:27
udu
 
header-ite valmistamine
proovib, kuidas vana auto sisse LT1 istub

____________________________
Chevrolet Corvette '80
Cadillac CTS '06
21.03.2005 at 13:03
tqhq.ee foorum : Vaba teema : header-ite valmistamine  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.