Poster |
Message |
Georg79Fire |
Rolls-Royce 'i käigukast
Eile tuli firmasse töösse üks '71 RR.Tuli meelde,et keegi väitis Rollsil olevat TH-400 automaatkast.Pärast väikest uurimist selgus,et Rollsi automaadil on mingi el.lukustus- kui süüdet sees ei ole,siis parkingu pealt ära ei tule,kuigi kang liigub vabalt kõikide käikude ulatuses.See tähendab,et kui akut peal ei ole ja juhtub parkingu peal olema siis autot kohalt ära ei saa.
Heitsin pilgu põhja alla ja seal oli kirjas "HYDRAMATIC" ja "DIV OF GMC"
Oskab keegi kommenteerida? |
07.09.2001 at 22:30 |
|
partel |
Rolls-Royce 'i käigukast
On küll. |
08.09.2001 at 12:25 |
|
Georg79Fire |
Rolls-Royce 'i käigukast
Mis asi on küll? |
10.09.2001 at 04:05 |
|
partel |
Rolls-Royce 'i käigukast
TH-400 |
10.09.2001 at 20:19 |
|
reo |
Rolls-Royce 'i käigukast
Selle va TH 400 kohta on peris palju kiidusõnu lendu lastud ja mitmed muudki peale Rollsi teda kasutanud. Tuleb välja, et isegi truckid.
More exotic brands that came with Turbo 400s (knowing it was the best in the business and/or couldn't manage to make a decent transmission themselves):
MA: 1984-88 AM General 4WD Military Truck
FV: 1981-82 Avanti with 350 V-8; Excalibur (?)
N: 1973-82 Checker
FE, FG: 1977-80 Ferrari (V-12)
E: 1971-78 Holden (never heard of this ... anyone?)
Z: 1976-88 Jaguar
K and J: 1965-79 Jeep
EA: 1969-76 Opel Diplomat
RV: Revcon Motor Home
R: 1966-88 Rolls Royce
ET, EV: 1977-88 Volvo Truck
http://www.inil.com/users/dlbrown/oftrn.htm#Transmissions
|
18.09.2001 at 22:36 |
|
|