register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Üritused : EAL'i litsents kiirendusvõistlusteks  
Poster Message
Erkki
  
EAL'i litsents kiirendusvõistlusteks
Kevad läheneb kiiresti ja algav dragracing hooaeg on kohe-kohe ukse ees.

Eeloleval hooajal on sõitjatel tarvis kahte litsentsi:
* sõitjalitsenti
* registreerijalitsentsi

Litsentse annab välja EAL.

Sõitjalitsentsi taotlemine on lihtsamast lihtsam, käisin selle protseduuri hiljuti ise läbi ja allpool lühike nõuanne:

Taotlemise protseduur ei ole bürokraatlik ja kiirendajad võetakse EAL-is lahkelt vastu. Asjale tuleb läheneda nii:
1. Mine EAL kodulehele, aadress on http://www.autosport.ee
2. Vali menüüribalt kõige vasakpoolsem link EAL
3. Vasakul servas avaneb menüü, kus ülevalt kolmas on dokumendid ja litsentsid
4. Sealt saab välja trükkida kahe litsentsi taotlemiseks vajaliku dokumendi blanketid: taotlus ja arstitõend
5. Taotlus täida trükitähtedega ja varu selle jaoks üks pilt 3 x4 cm.
6. Arstitõendiga tuleb minna kas perearsti jutule või lähimasse polikliinikusse, kus saab teha med. tõendit autojuhilubade jaoks. Ma ise käisin Mustamäe Polikliinikus autojuhtide med.komisjonis. Umbes poole tunniga sai asi joonde aetud.
7. Kui mõlemad paberid said täidetud, võtsin kõne Autoliitu: tlf. 6398 666
Selgus, et pabereid saab sisse anda kahel moel: kas tuua isiklikult Autoliitu, aadressil Vabaduse pst 13 või saata postiga. Mugavuse mõttes saatsin postiga ja nädal hiljem leidsin postkastist ümbriku oma litsentsiga.
8. Sõitjalitsents maksab 500.- EEK ja kehtib 1 aasta.
9. Nii lihtne see ongi.

* Registreerijalitsentsist lühidalt: BHRA liikmetele on see tasuta. Täiendav info tuleb mõne päeva jooksul.

Sõitja ei pea olema ilmtingimata BHRA liige. Reg. litsentsi võib saada ka mõnest muust autoklubist, kes on ostnud EAL-st omale reg. litsentsi õigused. Hetkel meenuvad Saksa Auto AMK, Liiwi Racing, jne.

NB! Võistlemine on litsentsivaba bracket-klassis ja nendes lisaklassides, mida moodustab konkreetne võistlusekorraldaja oma äranägemise järgi. Näiteks võib võstluse korraldaja teha eraldi klassi FMCE-le, kus sõidavad eraldi punktiarvestuses ainult Fordid. Eelmisest suvest meenub American Beauty raames toimunud truck'ide eriklass.

EAL dragracing alakomitee liige,
Taavo-Erkki Vitsut
18.04.2005 at 22:39
Peeter82
 
EAL'i litsents kiirendusvõistlusteks
Nojah. Kui ma tahaksingi ühestainsast võistlusest osa võtta, siis ega vist ei viitsi neid litsentse teha.
Ala areneb, ma saan aru.
EDIT: selleks olevat streetman klass, aga kas see mõnel võistlusel olema ka hakkab, sõltub vist korraldajast.

____________________________
ex Camaro ´79, ´80, ´93
19.04.2005 at 08:13 Last edited 19.04.2005 at 12:53 by Peeter82
ema
 
EAL'i litsents kiirendusvõistlusteks
Lisan veel infot:
A, B, C, D klassides on tõepoolest nõutav EAL`i sõitjalitsents. E, F klassides nõutav EMF sõitjalitsents.
Sõitjad, kes ei oma litsentsi, saavad sõita bracketi ja/või streetmani klassis

Võimalik on osta ühekordne litsents, hinnaga 500 EEK.
Ühekordse litsentsi eest tasutakse kohapeal, enne tehnilise ülevaatuse algust (täpsemalt konkreetse võistluse juhendis). Juhul kui võistleja ei oma EAL hooaja litsentsi, siis osalejatasu (registreerimistasu) ei vabastada teda ühekordse litsentsi tasust. Seega on kõigil, enam kui ühte sõitu plaanivatel huvilistel kasulikum teha hooaja litsents.

EAL dragracing alakomitee liige,
Evelyn Mardus

Info: bhra@bhra.ee
19.04.2005 at 09:41
vvt
  
EAL'i litsents kiirendusvõistlusteks
Vabandage kiibitseja ja kaugel seisva isiku lolli küsimust/kommentaari, aga kas avalikult kella lööma hakata litsensi teemal (mille saamine võtab aega) vähem kui kuu enne esimest võistlust ei tundu natuke hilinenud???

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
24.04.2005 at 20:29
erik
EAL'i litsents kiirendusvõistlusteks
oot, a mis mureks? Saab ju kohapeal ka ühekordse litsentsi osta nagu ma eestpoolt välja loen, ehk sekundite küsimus nendele, kes unustasid või liiga hilja Erkki topicut lugesid. BHRA liikmetel oli info enne olemas, samuti oli eelmisel aastal teemaks, et sel aastal on litsents vajalik. Kes võistelda plaanis, tundis BHRAst huvi, et mis värk sellega on ja sai teada.

What's the fuss?
24.04.2005 at 20:47
peep
 
Moderator
EAL'i litsents kiirendusvõistlusteks
Net ongi kiibitsejate ja lollide küsimustega esinejate mängumaa, siin on nemad tegijad. ;) Sry, vvt see polnud otse sinu pihta, lihtsalt kasutasin sinu väljendeid. Point on, et alati leidub keegi kes ei saa aru, ei pane tähele ja kellesse asi ka tegelikult üldse ei puutu, kuna neist niikuinii tegijaid pole aga ikka peavad sõna võtma resoluutsel toonil...
25.04.2005 at 09:43 Last edited 25.04.2005 at 09:48 by peep (Moderator)
Ets
EAL'i litsents kiirendusvõistlusteks
vvt: Aga palun! Kui Sind asi piisavalt huvitab siis saa BHRA liikmeks ja kevadised uudised on juba mullu sügisel Sinu laual!
25.04.2005 at 21:10
PlyVal64
EAL'i litsents kiirendusvõistlusteks
Mehed, mehed, päris nii see asi ka ei tohiks käia. Ma nüüd natuke manitsen ja peksan aga pole miskit teha, tuleb ära kannatada. Ja paluks mind mitte süüdistada ala arengule kaasa mitteaitamises ja muus "sajas surmapatus". Tegelikult pole edasine kellegi viga või tegemata töö, lihtsalt nii on kujunenud. Kuid alati jõuab veel asju parandada.
Mina isiklikult võin ju teada, kuidas see va EALi litsentsi saamine käib, kes BHRAsse kuuluvad, mis "loom" see üldse on, mida ta teeb ja kuidas teda süüakse. Aga "inimene tänavalt" seda ei tea. Kuna selle MTÜ puhul on koos EALiga tegu siiski AVALIKU insitutsiooniga, peab nende tegevus olema avalik. Mingi "bhra-kuuluvus" ei ole mitte mingi õigustus, et inimestele ei ole siiani infot jagatud. On olemas mingi salajane foorum siinsamas saidil, mida keegi ei näe, mida keegi ei tea ja kuskohast mitte mingi info avalikkuse ette ei jõua. Interneti omamine ei ole Eestis kohustuslik. Seega ei ole tänaseks, kus Nightrace'ni jäänud olematu aeg, paljud huvilised saanud isegi teoreetilist võimalust mingist litsentsist teada saada. Mitmes üleriigilise levikuga ajalehes või ajakirjas on inimesi sellest teavitatud? Millised tele- ja raadiosaated tehtud? Konkreetne küsimus. Palju minu isiku või/ja minuga seotud ajakirjade kaudu on liikunud, tean täpselt. Aga muu?
Sõltumata sellest, mis ideed Andrussi peas liikusid, kuidas BHRA tekkis, Eesti Dragracingu sünnipaik ja kodu on siinsel saidil siinses foorumis, mille on tekitanud seda kasutavad inimesed. Kui foorumi "vanad kalad", kes kaugelt üle keskmise "automehe" teadmiste ja huvidega, ütlevad, et asi on mäda, siis nii see vist on? Sõltumata sellest, kas tolle arvamuse avaldaja mõningad tõekspidamised meeldivad või mitte.
Ma toon teile veel ühe näite: Vanatehnikaklubide Liidu väljastatav "must number" ei ole kohustuslik. Aga avalik on ta küll. Seega on ka kõik sellega seotud dokumendid ja nõuded alati olnud avalikud. Siin me võime küll öelda, et "kui huvi on, uuri ise järgi." Huvilised on helistanud, tulnud kohale, saanud vastused ja ka hästi restaureeritud sõiduki puhul selle "musta numbri".
Dragracingu sõitjalitsents aga on kohustuslik, seega oleks pidanud selle kehtestamisega kaasnema täielik teavitamine. Pikalt ette ja väga suurelt. Kui tegu oleks rahvaspordi litsentsi taolise koheselt ostetava asjaga, siis veel. Aga tänane litsentsi taotlemine võtab ikka meeletu aja.
Kus oleks võinud asjast teavitada??? Näiteks siinsamas, foorumi päises, kus suveti mõnikord mõne võistluse bänner ripub. Kuna tegu poleks mitte reklaami, vaid tõesti asjast huvitatute TEAVITAMISEGA, sobiks ta sinna suurepäraselt. Lisaks veel see, et too "salajane" bhra foorum siinsamal saidil tegutseb ja absoluutselt kõik vähegi autondusest huvitatud käivad kasvõi salaja siin piilumas. Tervitan salapiilureid-rallifänne ja padu-striitreissereid siinjuures:D
Seega tuleb alakomiteel tunnistada fakti, et suure kehtestamise kõrval on osa tööst jäänud tegemata. Arvestage, et iga tehtud otsus, olgu ta kitsendav või piiranguid kergendav, omab konkreetse ala harrastajate suhtes kohustuslikku iseloomu. Ja kui BHRA kavatseb infojagamise kriteeriumiks kehtestada kohustusliku MTÜ liikmelisuse(loe obroki maksmise), siis on tegemist perssekukkunud organisatsiooni ja "jumala"-kompleksides vaevlevate inimstega. Kipub päris mitu ajaloohämarusest tuntud organisatsiooni meelde tulema...
Priit@jälle kord otsekohene.
26.04.2005 at 01:37
peep
 
Moderator
EAL'i litsents kiirendusvõistlusteks
Priit Su jutus on iva sees aga jällegi upub see paljusõnalisusse. Ja paljusõnalisus tekitab netis omakorda palju-paljusõnalisuse ning kõik lõppeb ühe x lehekülge pika mulaga, mille tulemus on null. Parim oleks piirduda ühe - kahe väite/faktiga, mille paikapidavust oled eelnevalt kontrollinud;) ja jätta ilukirjanduslik osa ära.

Konkreetse teema osas ühinen Eriku arvamusega.

Olles ise selle paljukirutud kiirenduse alakomitee üks liige, oli minulgi kahtlus, kas võistluspordi tasemele liiga kiiresti ei minda aga nüüd on otsused tehtud ja nutu ning hala asemel võiks igaüks anda oma panuse, kellele asi korda läheb. Kõige hullem on pidev kahtlemine ja ebakindlus - niimoodi ei saa ühestki asjast kindlasti asja. Ja võitjaid siis pole ...
26.04.2005 at 10:14
Peeter82
 
EAL'i litsents kiirendusvõistlusteks
Aga kuidas siis oleks "tavainimesel" võimalik oma auto veerandmiili aeg teada saada? Sõitjalitsents + osavõtu tasu + BHRA-sse astumine = 2000 EEK (BHRA-sse peaks ju astuma, sest mõnda muusse autoklubisse ju ei hakka). Paljuvõitu ühe-kahe sõidu eest.
Aga ega kuskil pole kirjas, et peab saama.
Niipalju kui ma aru saan, siis streetmani ja bracketi klassi võistlustel olema ei saa.

____________________________
ex Camaro ´79, ´80, ´93
26.04.2005 at 11:44 Last edited 26.04.2005 at 11:51 by Peeter82
vvt
  
EAL'i litsents kiirendusvõistlusteks
Peace, tühjast tähjast tõusis tüli;)

Märkuse mõte oli pigem see, et vähevõitu on asjadest nagu kuulda ja avatud organisatsiooni puhul on see organisatsiooni probleem, mitte kuulajate oma. Et auto proovimiseks jõulupuu all tuleb 500 eek ühekordne litsenss osta, lugesin siit küll esimest korda (kuigi pole just vähe informeeritud elus toimuvast).

Selles mõttes on Priidul õigus, et need vastu toodud argumendid on rohkem demagoogia vallast. Selles mõttes on alati abiks üks "kleepuv" teema kuskil ürituste teema alguses. Ärme nüüd siia lisa ainult kümmet kommentaari "niikuinii kõik ei kuule" , "keegi ikka viriseb"
"tehke ise paremini" jne ( ehk demagoogia) - üks avalik korrastamist taotlev organ peab ka ise avalik olema.

Minu (kauge lolli kiibitseja) isiklik arvamus omast elukogemusest. Eelpool kirjutatut palun tõlgedada konstruktiivse kriitikana, mitte niisama läbuna.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
26.04.2005 at 11:47 Last edited 26.04.2005 at 11:49 by vvt
peep
 
Moderator
EAL'i litsents kiirendusvõistlusteks
quote:
Peeter82: Niipalju kui ma aru saan, siis streetmani ja bracketi klassi võistlustel olema ei saa.

Kuskohast Sa selle info võtsid ? Nightracel on bracket, info on ürituse kodulehel ja küll tuleb ka streetmani võimalus järgnevatel võistlustel. Ole siis stardis ka, et ei jääks ainult jutuks foorumis.

Edit: paanika tekitajatele siis väljavõte hooaja kalenderist: võistlused, kus saab teada oma auto aega stripil ilma litsensi ostmata:

quote:
Muud võistlused:

05.06 Speedest Lasnamäel
11.06 Throttle Camp US autode kokkutulek ja drag.
18.06 Kiirendusvõistlus
31.07 American Beauty dragrace (US autod)


Seda siis lisaks võimalusele EMV etappidel bracketis või streetmanis osalemisele. Ehk vähemalt 3-4+n võimalust (18.06 pole kindel) - andke tuld...
26.04.2005 at 11:50 Last edited 26.04.2005 at 11:58 by peep (Moderator)
Peeter82
 
EAL'i litsents kiirendusvõistlusteks
Novaat, ma lugesin need eelmise aasta vaidlused uuesti üle... Jäi küll selline mulje, et streetman korraldajaid (publikut) absull ei huvita. Ja bracketit ei saa nagunii ju kohe sõita, sest ei tea, mis klassi lähed (ei hakka selle klassi mõttekuse üle vaidlema). Väga tore oleks, kui ma eksin. Ja streetmanis oleks küll 100% kohal.

EDIT:sinu viimasele postile vastuseks: anna andeks, aga seda ma Erkki postist aru ei saanud, et jutt käib ainult EMV etappidest. Sorry!




____________________________
ex Camaro ´79, ´80, ´93
26.04.2005 at 11:56 Last edited 26.04.2005 at 12:11 by Peeter82
peep
 
Moderator
EAL'i litsents kiirendusvõistlusteks
Jah, ega Priit ei eksinud selles osas, et teavitamine võiks parem olla, võtan osa süüd enda peale. Igatahes sõita saab, kes võistleda ei taha. Minu andmetel enamus siiani tihedamalt osalenuid on litsensi juba võtnud või seda tegemas, aasta peale pole see raha suur ja saab ikkagi osaleda ametlikus arvestuses. Miks see hea on, on siin juba enne käsitletud paljudes teemades. Loodame parimat igatahes...
26.04.2005 at 12:09
vvt
  
EAL'i litsents kiirendusvõistlusteks
Kogu see regamisteemalise värgi võiks lihtsalt siia kleepsuteemana üles panna, siis ei saa keegi kobiseda, et näe, määä, mina ei teadnud jne.

Parimat tegijatele :hail

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
26.04.2005 at 12:29
devilc
Moderator
EAL'i litsents kiirendusvõistlusteks
30.04 ja 09.07 on ju dragrace treeningud kah. Nendel saab loodetavasti litsensita peale?

Ander, mõtles 30.04 proovima tulla
26.04.2005 at 14:27
Kalju
EAL'i litsents kiirendusvõistlusteks
quote:
Peeter82: Ja bracketit ei saa nagunii ju kohe sõita, sest ei tea, mis klassi lähed (ei hakka selle klassi mõttekuse üle vaidlema). Väga tore oleks, kui ma eksin. Ja streetmanis oleks küll 100% kohal.


Et siis bracket ongi üks klass - erinevad autod segamini ja kõigil on võimalus võita.

____________________________
'63 M-21 L; '87 IŽ-412IE
26.04.2005 at 16:00
Andrus BHRA
 
EAL'i litsents kiirendusvõistlusteks
No kuulge, see et te lugeda ei viitsi, ei ole küll kellegi teise süü! 6.10.2004 kirjutab Peep siin foorumis uutest klassidest ja ka sellest, et streetmani ja bracketit saab litsentsita sõita??? Vaadake topiku külastajate numbrit! Seal ka kirjas BHRA kodulehe aadress, kus ametlikku infot saab.
Ma olen täiesti nõus, et selle foorumi olemasolust mitteteadlikud inimesed on informeerimata, aga et ka TEIE???
Siis kes on teile öelnud, et PEAB olema BHRA liige? Seda ei ole MITTE KUNAGI öeldud! BHRA'sse kuulumine lihtsalt teeb võistlejale osalemise odavamaks - see on kõik! Kui te ei taha BHRA'sse tulla, ärge jumalaeest tulge, dragracing EI OLE BHRA MONOPOOLNE ÜRITUS!!!!!!! EAL'is on kümneid ja kümneid klubisid kelle liikmeteks võite hakata! Võite teha oma klubi ja astuda ise EAL'i liikmeks! Tehke mis tahate!
Selle litsentside jutu ümber on jahutud aasta ja keegi julgeb veel öelda, et pole kuulnud!?
Priit Veski- sina aga võiksid siis inimesi teavitada selleasemel, et oma auru siin foorumis välja lasta!? Või on sul leheveerud liiga täis? Või minu kontaktid kadund?
27.04.2005 at 15:13
jaak
 
EAL'i litsents kiirendusvõistlusteks
quote:
peep:
Edit: paanika tekitajatele siis väljavõte hooaja kalenderist: võistlused, kus saab teada oma auto aega stripil ilma litsensi ostmata:

quote:
Muud võistlused:

05.06 Speedest Lasnamäel
11.06 Throttle Camp US autode kokkutulek ja drag.
18.06 Kiirendusvõistlus
31.07 American Beauty dragrace (US autod)


Seda siis lisaks võimalusele EMV etappidel bracketis või streetmanis osalemisele. Ehk vähemalt 3-4+n võimalust (18.06 pole kindel) - andke tuld...

Krt kammisin jupp aega foorumit, enne kui leidsin oma küsimusele vastused, et kas on "muudel võistlustel" litsentsi vaja või mitte. Nagu ma nüüd aru saan, siis ei ole seda vaja, maksad osavõtutasu ja sellega lugu piirdub?

Sellel aastal ilmselt võtan osa "muudest" võistlustest...või vähemalt teeb sellega algust. Rohkemaks plaane ei tee. Saab ehk mõne hea kogemuse, et mida talvel auto kallal teha vaja.

Aga üldiselt kas keegi ei viitsiks sellist informeerivat juttu kuhugi vähe lihtsamalt leitavama koha peale panna? Piisab ju mingist FAQ lehestki, kus info oleks siis nii öelda tänavalt tulnud inimeselegi selge. Edu!
27.04.2005 at 17:50
peep
 
Moderator
EAL'i litsents kiirendusvõistlusteks
See foorum on mitteametlik infokandja, püüame siia üles riputada mis võimalik. ma ise tihtipeale panen siia infi, mida olen kuskil "kuulnud", ilma vastavat ülesannet või volitusi omamata. Siit ka ehk tundub, et mina olen kõikide nende tegude ja otsuste taga vähemalt osaliselt aga tegelikult see alati nii pole - olen lihtsalt messenger ehk don't kill me. :)

Minu nägemust mööda peaks huviline ikkagi eelkõige lähtuma sellest, mis konkreetse võistluse juhendis ja BHRA lehel - kuna see on ametlik ja kindlasti kehtiv info. Enamik võistluste korraldajaid omavad täiesti arvestatavat kodulehte, kus kogu info ilusti kirjas ehk ei tohiks probleemi olla.
27.04.2005 at 21:49
Jörm
 
EAL'i litsents kiirendusvõistlusteks
PlyVal. Anna nüüd andeks, aga mina pean Eesti Dragracingu algust ikka hoopis varajasemasse auku lükkama, kui TQHQ foorumi sünd. Ma mäletan 96 aasta sügisel sai seitsmekesi peale mingit kruisi Pärnu maanteel sõidetud esimest korda. Sääl oli Kuriks firbirdiga ja Martin miski Lincolniga, ma ise olin vist Caravaniga. Aasta hiljem kihutasime juba mitu raksakat öösiti Piibe maanteel, kus korra oli üle 80-ne ameeriklase koos, aga üritus kippus kontrolli alt väljuma ja sai otsustatud Millermaniga korralik võistlus korraldada, mille ta siis Speed Esti nime all ära tegi. Aga ka need üritused väljusid kontrolli alt, sest rahavas ei tahtnud kuidagi rajalt ära minna ja selleks oligi vaja asi ametlikuks teha või üldse mitte korraldada, sest kellegile ei meeldi publikut alla ajada. Ametlikkusega kaasnevadki paraku kõrvalnähud nagu litsentsid ja rahalised väljaminekud, ent see on ainus võimalus organisaatoreid ja võistlejaid kontrollida, et kumbki neist lollustega ei tegeleks. Mina läksin 1999 ringrajale, kuna seal olid asjad selles osas paigas. Täna kus asjad hakkavad ka kiirenduses paika loksuma, võib Amper Racing ka tagasitulekule mõtlema hakata.
Ja veel neile kes leiavad et 1500 krooni aastas on liiga kallis. Balti vormelis on turvanõuded samad mis F1-s, ehk meie kustutid kehtivad vaid kaks aastat, misjärel nad tuleb välja vahetada. Rihmad kehtivad 4 aastat, aga kui karvad hakkavad kusagilt lahti tulema tuleb need välja vahetada. Kiivrid, kombed, pesud, kindad on täpselt samad mis F1-s. Ehk aastas tuleb välja käia 15-35k turvavarustuse eest, mis ei anna ju meile mitte midagi?!
Annab. Annab teadmise, et kui raske õnnetus juhtub, on mehed parimal viisil kaitstud. Tõesti HANS on veel F1-st puudu ja seda lähiaastatel ei tule kah. Ja mitte kellegile ei ole vaja Läti versiooni, kus sõitjad hukkusid ja sellega seoses lõpetati mõneks aastaks kogu spordiala ära.
Varem olid ka meil kehtivuse kaotanud rihmad, kiivrid, kustutid, aga see tekitas nii palju segadust tehnilise kontrolli poole pealt, et meil oli lihtsam FIA reeglid täies mahus üle võtta, mitte leiutada jalgratast.

____________________________
Amper Racing
29.04.2005 at 10:55
PlyVal64
EAL'i litsents kiirendusvõistlusteks
Jörm, kui ikka aus olla, siis nendest üritustest sai alguse striitreissimine:D Sedant küll. Dragrace sai alguse siiski alles sellel sajandil. Ja nagu Sa tead, siis on SpeedEst jäänud tänaseni selliseks show-ürituseks. Kõva üritus, mille Rafael käima lükkas. Ma´p viitsi otsida, kuid teadliku dragracingu alguseks võib lugeda siinse saidi seda threadi, kus otsustas grupp kodanikke hakata ehitama ajavõtusüsteemi, millele siis hulk huvitatuid pisut raha annetas-sponssis ja mingi tuumik Harku garaazis vineerkastidesse laser-osutaja laserid pani. Seda fakti võib lugeda dragracingu, kui teadliku autospordiala sünniks Eestis. See oli ka esimene aasta, kus võistlustel osalesid spetsiaalselt kiirenduseks ehitatud-tuunitud autod, eestlaste autode alt võis leida drag-slikke jne. Mina isiklikult teen nendel kahel asjal suurt vahet, kunagisel öisel tänavakiirendusel(koos joomaste peadega tegelinskitega) ja dragrace´il, kui spordil. Võib olla, et sellest 90´te joomaste peadega sõitmisest, ohtlikkusest ja muust jamast ongi tingitud minu püsiv vastumeelsus streeracing´u suhtes. Ise pole mitte ühte "jutti" öistele tänavatele tõmmanud, kuigi kruiisides palju osalenud.

Sry:( edit selle va litsentsi teemal. Siin tuleb igati nii alakomitee kui teistega nõus olla, et litsents on vajalik ja selleta ei pääse. Jutt oli ennist ikkagi piisavas teavitamises, sest ala on uus ja absoluutne enamus harrastajaid ei ole varem "suure" autospordiga kokku puutunud. Kui ralli- ja ringrajamaailmas saab tugineda ajaloole a´la "nii on juba 40 aastat olnud, kuidas Sa siis ei tea?", siis dragis tuleb pikalt ja põhjalikult selgitada, selgitada, selgitada...
29.04.2005 at 13:41 Last edited 29.04.2005 at 14:01 by PlyVal64
foke
 
EAL'i litsents kiirendusvõistlusteks
Hei kodanikud, miks tühjast nii suur kära?
Kui vaidlusteemaks on litsentsi, kui sellise, vajalikkus, siis seda võib kusagil noorte huviõhtul arutada...
Kui aga jutt käib litsentsi saamisest ja sellest, et teadasaamine liiga hiljapeale venis, siis minu näol on tegemist tüüpilise viimase-minuti-mehega, kes eile perearsti juurest tõendi võttis (Erkki poolt viidatud vormile) ja täna EALst litsentsi sai. Aega läks arsti juures 10 min ja EALis 3 minutit - kohapeal trükiti välja!
Milles küsimus?:)
29.04.2005 at 14:54 Last edited 29.04.2005 at 14:56 by foke
Andrus BHRA
 
EAL'i litsents kiirendusvõistlusteks
Sellest ma räägingi! Litsentsi saamine on mitteteadjate poolt NII SUUREKS probleemiks ja aeganõudvaks toiminguks puhutud, et ei ole sõnu! Tegelikkuses aga selle saamine nõuaks lihtsalt arvuti tagant 1-2 tunniks eemaldumist!? On's tõesti kohutavalt keeruline ja pikk protsess;)
29.04.2005 at 17:16
Ets
EAL'i litsents kiirendusvõistlusteks
Kuna uue hooaja eel on huvi litsentside vastu suur siis tõstan selle teema uuesti vee peale.
Kõige esimene/ülemine post Erkkilt annab litsentsi saamise protsessist selge ülevaate.
Edu!
17.03.2006 at 19:52
tqhq.ee foorum : Üritused : EAL'i litsents kiirendusvõistlusteks  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.