register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Autod : Firebird Formula käis dünopingis   1 2  
Poster Message
jaak
 
Firebird Formula käis dünopingis
Rohkem juttu üritusest autopäevikus
11.05.2005 at 19:19
max
Firebird Formula käis dünopingis
Väga kõva!

edit:
Üks küsimus kah, kas LT1 puhul saab tabeleid ja muid parameetreid muuta otse ajus sobrades mingi kaabli abil või peab kivi välja võtma? L98 puhul on vaja EEPROM välja võtta, vana sisu tühjaks kustutada ja uus info peale kirjutada.
11.05.2005 at 21:36 Last edited 11.05.2005 at 21:41 by max
jaak
 
Firebird Formula käis dünopingis
Kaabel OBDI pistikusse ja tuld. Chippi välja pole vaja võtta.
11.05.2005 at 00:10
fire83
 
Firebird Formula käis dünopingis
Pildilt ei näe paraku, aga kuidas on ikkagi lahendatud mootori jahutus dünomisel. Ei paista puhurit radikale?

____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird
11.05.2005 at 00:12
raix_
Firebird Formula käis dünopingis
quote:
fire83: Pildilt ei näe paraku, aga kuidas on ikkagi lahendatud mootori jahutus dünomisel. Ei paista puhurit radikale?

Üldjuhul pannakse puhur sissevõtu (mootori) ette puhuma.
12.05.2005 at 08:52
jaak
 
Firebird Formula käis dünopingis
Jah, puhur oli olemas. Temp üle 92.5c ei tõusnud kordagi.
12.05.2005 at 09:17
vvt
  
Firebird Formula käis dünopingis
Aga tehaseandmetes lubatud 288 hj??? Praegu ca 250 või olen ma andmetest valesti aru saanud.

Muidugi üks asi jälle düno "konservatiivsus".

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
12.05.2005 at 09:41
jaak
 
Firebird Formula käis dünopingis
quote:
vvt: Aga tehaseandmetes lubatud 288 hj??? Praegu ca 250 või olen ma andmetest valesti aru saanud.

Muidugi üks asi jälle düno "konservatiivsus".

Huvitav oleks mõne teise stock masina tulemust näha sama pingi peal.

EDIT:
Tehas lubab 275hp @ flywheel 5200rpm.
lt1.tech.com foorumis kaevates on stock LT1 dynotud tagarattast 230-250hp. Seega peaks nagu enam vähem klappima.
12.05.2005 at 09:43 Last edited 12.05.2005 at 10:00 by jaak
vvt
  
Firebird Formula käis dünopingis
See graafik näitab sul ikka väntvõlli, mitte rattavõimsust!
Mina näen sealt ca 250 hp väntvõllilt, mitte rattalt.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
12.05.2005 at 10:00
raix_
Firebird Formula käis dünopingis
quote:
jaak:
quote:
vvt: Aga tehaseandmetes lubatud 288 hj??? Praegu ca 250 või olen ma andmetest valesti aru saanud.

Muidugi üks asi jälle düno "konservatiivsus".

Huvitav oleks mõne teise stock masina tulemust näha sama pingi peal.


Näiteks siin on minu dünograafik.
Esimene joon on koos filtriga, teine ilma.
Ja tehaseandmetel 210kw.
12.05.2005 at 10:04
jaak
 
Firebird Formula käis dünopingis
quote:
vvt: See graafik näitab sul ikka väntvõlli, mitte rattavõimsust!
Mina näen sealt ca 250 hp väntvõllilt, mitte rattalt.

See siis arvutatakse välja tagarattalt mõõdetud tulemusest. Väntvõllilt mõõtes on ikka dyno vaja otse vända otsa panna, et väga täpset tulemust saada (GM ilmselt sedasi oma mootori võimsust mõõtnud ja 275hp kirja pannud). Lähen täna Lakist läbi ja uurin täpsemalt, kuidas see arv välja kalkuleeritakse.

Mängisin ka natuke Datamasteri logidega, seal ka selline mänguasi nagu dyno antud. See andis 1600hp võimsuseks;) Aga probleem selles, et too arvestab kiirenduse pealt võimsust, seega sellest see lamp.
12.05.2005 at 10:13
mms
Firebird Formula käis dünopingis
Manuaalkasti puhul võeti kunagi iru stendis vabakäigul negatiivne moment mida saab siis liita-lahutada et saada mootori/tagaratta momenti. Imetäpne ei ole, aga suurtes piirides peaks ikka pildi ülekande kadudest andma.

____________________________
Buick Electra Estate 86
12.05.2005 at 10:25
jaak
 
Firebird Formula käis dünopingis
quote:
vvt: See graafik näitab sul ikka väntvõlli, mitte rattavõimsust!
Mina näen sealt ca 250 hp väntvõllilt, mitte rattalt.

Jah, PS DIN HP. Huvitav, kuhu siis osad hobused on kadunud :) ?
275 - 262.3 = 12.7hp on jalga lasknud?
12.05.2005 at 11:12 Last edited 12.05.2005 at 11:13 by jaak
madis
Firebird Formula käis dünopingis
kuhu või ?
bensiin, õhurõhk jne. ainult 5% koguvõimsusest ju.
12.05.2005 at 11:14
jaak
 
Firebird Formula käis dünopingis
Tagarattast tuli 165kw välja, mis on siis 221hp.
Ennist oli tagaratta hobustest juttu...
12.05.2005 at 14:22
vvt
  
Firebird Formula käis dünopingis
No suure kaaändenniga peaks see auto ikka Corvette andmed kätte ikka saama. Tollel pidigi olema selle koha pealt asi ära kägistatud.

Minumeelest näitab see düno Lakis ka pisut konservatiivseid numbreid. Üks asi on muidugi see, et pole heitgaaside äratõmmet ning minutiga on tuba vingu täis, mis ise võtab juba 3-4 hj vähemaks.

4gen meeste tuunimistarkused on ikka ameerikas düno abil saadud, nüüd vist 10 usa düno näitavad siis optimistlikke ja 1 Eesti oma reaalseid arve vist:D

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
12.05.2005 at 16:00 Last edited 12.05.2005 at 16:01 by vvt
Fog
 
Firebird Formula käis dünopingis
Siin on 4gen omanikele performance modide piibel.

ja Siin on TODO list;)

____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
12.05.2005 at 16:04
fire83
 
Firebird Formula käis dünopingis
Mismuud kui millagi ronime ka oma musta ja valge linnuga kohale, siis võrdlusmoment näha...

____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird
12.05.2005 at 16:05
cent
 
Firebird Formula käis dünopingis
Peaks enda linnukese jõu ka üle mõõtma mingi aeg :)

____________________________
Pontiac Firebird Formula ´93
12.05.2005 at 16:56
jaak
 
Firebird Formula käis dünopingis
Enda masinal siis tehtud järgmised asjad:
*160F termostaat + HPP'le sarnane ajukonf
*Throttle body bypass
*Miskine suur JR koonusfilter
*Segu lahjemaks lõpust ja süüdet varasemaks, nagu "moodsad" chip tuuningu vennad seda pakuvad. Mina rohkem erinevusi pole leidnud olulistes asjades, mis mootori tööd juhivad. BIN faile olen lõpmatuseni uurinud, mida netist kätte olen saanud. Ning optimaalseim variant, millega enim jõudu välja pushis tuligi sarnane nende netist leitud BIN failide konfile, mis peaks siis "performance tuning" olema nii-öelda, seega vast väga suuri vigu ei teinud.
*Katalüsaator ära võetud vahelt
*LT4 knock moodul

Peaks huvi pärast kütuserõhu üle mõõtma. Aga kas see saab jällegi mööda (madal) olla, kui A/F segu on jällegi paigas?

12.05.2005 at 19:23
jaak
 
Firebird Formula käis dünopingis
quote:
fire83: Mismuud kui millagi ronime ka oma musta ja valge linnuga kohale, siis võrdlusmoment näha...

Trbel, kui rohkem panete megalt...noo siis ma ei tea...mootor läheb kohe talvel pulkadeks laiali. Sedasi ei saa ju rallit sõita :)
12.05.2005 at 19:27
PlyVal64
Firebird Formula käis dünopingis
quote:
jaak:Jah, PS DIN HP. Huvitav, kuhu siis osad hobused on kadunud :) ?
275 - 262.3 = 12.7hp on jalga lasknud?
Tead küll ütlust, et "see on õnnestunud tuuning, kui tehaseandmed kätte saad". Sama asi näiteks Mossedega. Peale ulmetööd, megatarkust, taskaalustamist ja mida kõike veel saadakse Mossedest tehase lubatud 75 Hj kätte. Ja siis ole mees ning hoia aparaati kinni:D
Tehas annab andmed tavaliselt ideaaltingimustes ideaalselt mootori projekti järgi ehitatud mootori düno tulemustena. Ja kuhu Sul need 12,7 hobust kadusid? Eks otsi neid Statoili, Neste, Lukoili ja muude solgimüüjate kontoritest, i quess. Lase Soomest üks kankutäis normaalset bensu tuua ja mine mõõda uuesti. Leiad oma traavlid kah üles.
12.05.2005 at 19:45
Mell
Firebird Formula käis dünopingis
quote:
jaak:Jah, PS DIN HP. Huvitav, kuhu siis osad hobused on kadunud ?
275 - 262.3 = 12.7hp on jalga lasknud?

Võrreldes originaalandmetega oli minu Omega dünotulemus veelgi pessimistlikum:

246hp ja 343Nm (vs.originaalis lubatud 272hp ja 395Nm)
Tehtud on sisse- ja väljalase,265000km läbisõitu,ning tulemus -26hp ja -52Nm :(

Samas täismööblis saaniga(koos juhiga u.1600kg)sai veerandmiili ajaks 2xjärjest 13.4@165kmh,mille peale tqhq kalkulaator lubab u.290hobust rattale :)

Eks see õige võibolla seal kuskil vahel ole...üks tundub mullegi liiga pessimistlik ja teine jälle liiga optimistlik...

____________________________
Kaubalift 3,0 ja/või 4,0
15.05.2005 at 00:12
Peeter82
 
Firebird Formula käis dünopingis
Minu arust see düno lihtsalt näitab vähem. Autolehes kirjeldati ju uute autode mõõtmisi ja avaldati imestust, et saadi tehaseandmetest oluliselt väiksem tulemus. "Karm reaalsus" jne. Ei ole mõtet selle düno numbreid absoluutsena võtta. Tuuningu efektiivsuse mõõtmiseks on hea küll.

____________________________
ex Camaro ´79, ´80, ´93
16.05.2005 at 08:27
Kpt. Trumm
Firebird Formula käis dünopingis
Näide:
Renault esindus käis meil oma Megan 1.6 testimas. 16km sõitnud masinal oli 3kw ja 5Nm vähem kui näitas tehas.

Pärast poolt päeva lahtisõitmist tuli 2kw ja4Nm rohkem kui tehas lubas.

me võime ju suuremaid numbreid ka teile välja kirjutada, ega sellet auto kiiremaks lähe. Minupärast võite edasi uskuda oma oletatavaid taguotsa dynosid. Karm Reaalsus
16.05.2005 at 10:04
tqhq.ee foorum : Autod : Firebird Formula käis dünopingis   1 2  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.