Poster |
Message |
prr
|
Spyfotod Kaimo Civicust
as "ugly" as it can be 
.JPG)
.JPG)
.JPG)
.JPG)
.JPG)
.JPG)
.JPG)
____________________________
lapsest peale on hobused meeldinud |
06.08.2005 at 12:36 |
Last edited 06.08.2005 at 12:45 by prr
|
hents99
|
Spyfotod Kaimo Civicust
Tagant vaadates on üsna jube, aga oluline on kapotialune ja see on ilmselt päris hea.
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
06.08.2005 at 12:38 |
|
Mell |
Spyfotod Kaimo Civicust
Tõsiselt on esiveolise pidamisprobleemide vasta võideldud:aku,bensupaak,radikas,turbo vahejahutus jne...kõik nii etteotsa nihutatud kui võimalik.
Huvitav,mis selle auto kaalujaotus võiks olla praega...mingi 80/20 ja kas selline olematu kaaluga tagaosa surematel kiirustel (200+) meie "kuumaastikuga" radadel ulakaks ei või minna ?
____________________________
Kaubalift 3,0 ja/või 4,0 |
06.08.2005 at 14:53 |
Last edited 06.08.2005 at 14:54 by Mell
|
wax
|
Spyfotod Kaimo Civicust
Kas ukselinkide ärakaotamine on "päästetöötajate pilgu läbi" reeglitepärane lahendus?
Edit: Või need 100-kraadise nurga all painutatud rauajublakad ongi uste avamiseks? |
06.08.2005 at 18:09 |
Last edited 06.08.2005 at 18:11 by wax
|
GixxeRon
|
Spyfotod Kaimo Civicust
Kapott on tinast?
____________________________
9.349@244km/h
dragbike.ee |
06.08.2005 at 18:31 |
|
Caddy73 |
Spyfotod Kaimo Civicust
quote: Mell: Tõsiselt on esiveolise pidamisprobleemide vasta võideldud:aku,bensupaak,radikas,turbo vahejahutus jne...kõik nii etteotsa nihutatud kui võimalik.
Huvitav,mis selle auto kaalujaotus võiks olla praega...mingi 80/20 ja kas selline olematu kaaluga tagaosa surematel kiirustel (200+) meie "kuumaastikuga" radadel ulakaks ei või minna ?
mina pensu paaki ei leidnud?
____________________________
convertible 500cid |
06.08.2005 at 18:33 |
|
tryku |
Spyfotod Kaimo Civicust
Kas see ei ole mitte vasaku esiratta juures? |
06.08.2005 at 18:49 |
|
Gsinut |
Spyfotod Kaimo Civicust
meie radadele see auto polegi ehitatud |
06.08.2005 at 19:32 |
|
Fire |
Spyfotod Kaimo Civicust
Küll sellega saaks tagurpidi kiiresti sõita.
Töö muidugi karm ja kiitust väärt, aga tulemus on küll vähe........
IMHO.
Loodame et auto ka kiiresti edasi liigub.
____________________________
I don´t care how much horsepower the newest Corvette wonders put forth, they still don´t shake the earth.
Corvette ´81
Bronco ´86
Town Car ´97 |
06.08.2005 at 20:09 |
|
500CID |
Spyfotod Kaimo Civicust
Ei tea kas sellega on võimalik ka eesti tingimustes Laurile kandadele astuma hakata?
Kui palju pidurdab selle auto liikumist esisild? |
06.08.2005 at 22:12 |
|
dodge |
Spyfotod Kaimo Civicust
Piisavalt, ma loodan. |
06.08.2005 at 22:17 |
|
japanspeed |
Spyfotod Kaimo Civicust

see on küll tore. |
07.08.2005 at 00:38 |
|
vvt
|
Spyfotod Kaimo Civicust
Paistab olema vist esimene tõsisem õhk-vesi tüüp vahejahutiga turboauto Eestis
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
07.08.2005 at 09:50 |
|
Ivalo
|
Spyfotod Kaimo Civicust
Vaadates esirehvide laiust ja siis seda vedrustust, mis neid rattaid paigal kinni peab hoidma, siis ma loodan et need rattad sealt küljest minema ei sõida. Aga loodame et Laurile tekib konkurentsi. |
07.08.2005 at 20:27 |
|
Gsinut |
Spyfotod Kaimo Civicust
oeh, ei teki siit Laurile mingit konkurentsi. Mõelgem sellele, et praegune Euroopa arvatav kiireim esiveoline on sõitnud 10,05. Selle auto eesmärk on sõita liimiradasid ja olla kiireim esiveoline Euroopas. |
07.08.2005 at 21:50 |
|
Ivalo
|
Spyfotod Kaimo Civicust
quote: Gsinut: oeh, ei teki siit Laurile mingit konkurentsi. Mõelgem sellele, et praegune Euroopa arvatav kiireim esiveoline on sõitnud 10,05. Selle auto eesmärk on sõita liimiradasid ja olla kiireim esiveoline Euroopas.
Hakkasin sellega seoses uurima, et kui kiiresti üldse esiveolisega sõidetud on, tundub et 8.12 Stephan Papadakis on vist kiireim (100% tõele ei pretendeeri) aga ka see mees on praeguseks hetkeks juba oma civicul vedavad rattad taha paigutanud. www.aempower.com
|
07.08.2005 at 22:54 |
|
newton
Moderator |
Spyfotod Kaimo Civicust
No päris nii hull see asi ka pole:
http://www.nhrasportcompact.com/2005/stats/records.html |
07.08.2005 at 23:04 |
|
Gsinut |
Spyfotod Kaimo Civicust
Sellise siibiku nagu Kaimo oma rekord on 8,08 ja sõidetud Gary Gardella poolt. See 7,4 on üleni toruraamil oleva auto tegu. |
07.08.2005 at 23:34 |
|
Märt |
Spyfotod Kaimo Civicust
Kui euroopa kiireim on plaanis, kas sügisel-talvel on lootus teda ka Bahreinis näha? Me oleme nüüdsest kah euroopas 
____________________________
..
Saab 900 cabrio
.. |
08.08.2005 at 02:04 |
|
Astro SS |
Spyfotod Kaimo Civicust
quote: Märt: Kui euroopa kiireim on plaanis, kas sügisel-talvel on lootus teda ka Bahreinis näha? Me oleme nüüdsest kah euroopas 
Millal te e-liitu astute?
Teil ju Holden Monarod õige poole juhtimisega 
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
08.08.2005 at 08:44 |
|
Märt |
Spyfotod Kaimo Civicust

EU viimane ja esimene etapp tuleb kuuldavasti meie rajal. Oli vist november ja jaanuar. Kunn on asja suur sponsor ja maksab autode transagi siia ja tagasi kinni. Naised saunas raakisid, et need, kes EU-st on rada nainud, loodavad kovasti oma rekordeid parandada.
Oleks ju kena ka eesti autot naha
____________________________
..
Saab 900 cabrio
.. |
08.08.2005 at 10:31 |
|
PlyVal64 |
Spyfotod Kaimo Civicust
Sa Märt leia sealt mõne rätikukandja hulgast Kaimole sponsor ja küll ta tuleb. Päris tõsiselt Küll on autol ikka vale otsa vedu ja kuradi kole näeb välja ka, kuid isegi mina hakkan uskuma, et see ugly võib vähemalt Euroopa tasemel furoori tekitada.
Edit: on ju 80tel isegi tipp F1 autod sponsorkirja OSAMA kandnud |
08.08.2005 at 10:59 |
Last edited 08.08.2005 at 11:01 by PlyVal64
|
Astro SS |
Spyfotod Kaimo Civicust
Tirime vana teema ülesse.
Mis on saanud sellest Ondajaa Tiivikust ? 
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
25.07.2006 at 18:43 |
|
tfr
|
Spyfotod Kaimo Civicust
Kanti vist maha kui surnult sündinud idee. |
25.07.2006 at 19:11 |
|
IceUul
|
Spyfotod Kaimo Civicust
quote: tfr: Kanti vist maha kui surnult sündinud idee.
Ei tea miks?
Kui asi selles, et fwd ja seda fwd ikka suht raske tööle saada, siis oleks vist mõistlik ehitada hoopis sama tehnika ja uue vihmavarjuga üks korralik rwd, millega saaks ntx edukalt b klassis uhada. |
25.07.2006 at 19:27 |
|