| Poster |  
       Message | 
 
  
	    
		  prr
   		 | 
	    		     Spyfotod Kaimo Civicust
	        as "ugly" as it can be   
 
.JPG)  
 
.JPG)  
 
.JPG)  
 
.JPG)  
 
.JPG)  
 
.JPG)  
 
.JPG)  
 
____________________________ 
lapsest peale on hobused meeldinud		 | 
	
	
	  | 06.08.2005 at 11:36 | 
        
      			Last edited 06.08.2005 at 11:45 by prr	   
	          		  | 
 	
    
  
	    
		  hents99
     		 | 
	    		     Spyfotod Kaimo Civicust
	       
   Tagant vaadates on üsna jube, aga oluline on kapotialune ja see on ilmselt päris hea. 
 
____________________________ 
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.		 | 
	
	
	  | 06.08.2005 at 11:38 | 
        
      	      		  | 
 	
    
  
	    
		  Mell 		 | 
	    		     Spyfotod Kaimo Civicust
	        Tõsiselt on esiveolise pidamisprobleemide vasta võideldud:aku,bensupaak,radikas,turbo vahejahutus jne...kõik nii etteotsa nihutatud kui võimalik. 
 
Huvitav,mis selle auto kaalujaotus võiks olla praega...mingi 80/20   ja kas selline olematu kaaluga tagaosa surematel kiirustel (200+) meie "kuumaastikuga" radadel ulakaks ei või minna ?  
 
____________________________ 
Kaubalift 3,0 ja/või 4,0		 | 
	
	
	  | 06.08.2005 at 13:53 | 
        
      			Last edited 06.08.2005 at 13:54 by Mell	   
	          		  | 
 	
    
  
	    
		  wax
   		 | 
	    		     Spyfotod Kaimo Civicust
	        Kas ukselinkide ärakaotamine on "päästetöötajate pilgu läbi" reeglitepärane lahendus? 
 
Edit: Või need 100-kraadise nurga all painutatud rauajublakad ongi uste avamiseks?		 | 
	
	
	  | 06.08.2005 at 17:09 | 
        
      			Last edited 06.08.2005 at 17:11 by wax	   
	          		  | 
 	
    
  
	    
		  GixxeRon
     		 | 
	    		     Spyfotod Kaimo Civicust
	        Kapott on tinast? 
 
____________________________ 
9.349@244km/h 
dragbike.ee		 | 
	
	
	  | 06.08.2005 at 17:31 | 
        
      	      		  | 
 	
    
  
	    
		  Caddy73 		 | 
	    		     Spyfotod Kaimo Civicust
	       
 quote: Mell: Tõsiselt on esiveolise pidamisprobleemide vasta võideldud:aku,bensupaak,radikas,turbo vahejahutus jne...kõik nii etteotsa nihutatud kui võimalik. 
 
Huvitav,mis selle auto kaalujaotus võiks olla praega...mingi 80/20   ja kas selline olematu kaaluga tagaosa surematel kiirustel (200+) meie "kuumaastikuga" radadel ulakaks ei või minna ? 
  mina pensu paaki ei leidnud? 
 
____________________________ 
convertible 500cid		 | 
	
	
	  | 06.08.2005 at 17:33 | 
        
      	      		  | 
 	
    
  
	    
		  tryku 		 | 
	    		     Spyfotod Kaimo Civicust
	        Kas see ei ole mitte vasaku esiratta juures?		 | 
	
	
	  | 06.08.2005 at 17:49 | 
        
      	      		  | 
 	
    
  
	    
		  Gsinut 		 | 
	    		     Spyfotod Kaimo Civicust
	        meie radadele see auto polegi ehitatud		 | 
	
	
	  | 06.08.2005 at 18:32 | 
        
      	      		  | 
 	
    
  
	    
		  Fire 		 | 
	    		     Spyfotod Kaimo Civicust
	        Küll sellega saaks tagurpidi kiiresti sõita. 
Töö muidugi karm ja kiitust väärt, aga tulemus on küll vähe........ 
 IMHO. 
Loodame et auto ka kiiresti edasi liigub.  
 
____________________________ 
I don´t care how much horsepower the newest Corvette wonders put forth, they still don´t shake the earth. 
 
Corvette ´81 
Bronco ´86 
Town Car ´97		 | 
	
	
	  | 06.08.2005 at 19:09 | 
        
      	      		  | 
 	
    
  
	    
		  500CID 		 | 
	    		     Spyfotod Kaimo Civicust
	        Ei tea kas sellega on võimalik ka eesti tingimustes Laurile kandadele astuma hakata? 
Kui palju pidurdab selle auto liikumist esisild? 		 | 
	
	
	  | 06.08.2005 at 21:12 | 
        
      	      		  | 
 	
    
  
	    
		  dodge 		 | 
	    		     Spyfotod Kaimo Civicust
	        Piisavalt, ma loodan.		 | 
	
	
	  | 06.08.2005 at 21:17 | 
        
      	      		  | 
 	
    
  
	    
		  japanspeed 		 | 
	    		     Spyfotod Kaimo Civicust
	       
   
 
see on küll tore.		 | 
	
	
	  | 06.08.2005 at 23:38 | 
        
      	      		  | 
 	
    
  
	    
		  vvt
     		 | 
	    		     Spyfotod Kaimo Civicust
	        Paistab olema vist esimene tõsisem õhk-vesi tüüp vahejahutiga turboauto Eestis 
 
____________________________ 
Powered by BBB 
Life begins @ 7500 rpm 
		 | 
	
	
	  | 07.08.2005 at 08:50 | 
        
      	      		  | 
 	
    
  
	    
		  Ivalo
   		 | 
	    		     Spyfotod Kaimo Civicust
	        Vaadates esirehvide laiust ja siis seda vedrustust, mis neid rattaid paigal kinni peab hoidma, siis ma loodan et need rattad sealt küljest minema ei sõida. Aga loodame et Laurile tekib konkurentsi.		 | 
	
	
	  | 07.08.2005 at 19:27 | 
        
      	      		  | 
 	
    
  
	    
		  Gsinut 		 | 
	    		     Spyfotod Kaimo Civicust
	        oeh, ei teki siit Laurile mingit konkurentsi. Mõelgem sellele, et praegune Euroopa arvatav kiireim esiveoline on sõitnud 10,05. Selle auto eesmärk on sõita liimiradasid ja olla kiireim esiveoline Euroopas. 		 | 
	
	
	  | 07.08.2005 at 20:50 | 
        
      	      		  | 
 	
    
  
	    
		  Ivalo
   		 | 
	    		     Spyfotod Kaimo Civicust
	       
 quote: Gsinut: oeh, ei teki siit Laurile mingit konkurentsi. Mõelgem sellele, et praegune Euroopa arvatav kiireim esiveoline on sõitnud 10,05. Selle auto eesmärk on sõita liimiradasid ja olla kiireim esiveoline Euroopas. 
  Hakkasin sellega seoses uurima, et kui kiiresti üldse esiveolisega sõidetud on, tundub et 8.12 Stephan Papadakis on vist kiireim (100% tõele ei pretendeeri) aga ka see mees on praeguseks hetkeks juba oma civicul vedavad rattad taha paigutanud. www.aempower.com  
		 | 
	
	
	  | 07.08.2005 at 21:54 | 
        
      	      		  | 
 	
    
  
	    
		  newton
   Moderator 		 | 
	    		     Spyfotod Kaimo Civicust
	        No päris nii hull see asi ka pole: 
http://www.nhrasportcompact.com/2005/stats/records.html		 | 
	
	
	  | 07.08.2005 at 22:04 | 
        
      	      		  | 
 	
    
  
	    
		  Gsinut 		 | 
	    		     Spyfotod Kaimo Civicust
	        Sellise siibiku nagu Kaimo oma rekord on 8,08 ja sõidetud Gary Gardella poolt. See 7,4 on üleni toruraamil oleva auto tegu.		 | 
	
	
	  | 07.08.2005 at 22:34 | 
        
      	      		  | 
 	
    
  
	    
		  Märt 		 | 
	    		     Spyfotod Kaimo Civicust
	        Kui euroopa kiireim on plaanis, kas sügisel-talvel on lootus teda ka Bahreinis näha? Me oleme nüüdsest kah euroopas   
 
____________________________ 
.. 
Saab 900 cabrio 
..		 | 
	
	
	  | 08.08.2005 at 01:04 | 
        
      	      		  | 
 	
    
  
	    
		  Astro SS 		 | 
	    		     Spyfotod Kaimo Civicust
	       
 quote: Märt: Kui euroopa kiireim on plaanis, kas sügisel-talvel on lootus teda ka Bahreinis näha? Me oleme nüüdsest kah euroopas  
  Millal te e-liitu astute?  
 
Teil ju Holden Monarod õige poole juhtimisega   
 
____________________________ 
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...		 | 
	
	
	  | 08.08.2005 at 07:44 | 
        
      	      		  | 
 	
    
  
	    
		  Märt 		 | 
	    		     Spyfotod Kaimo Civicust
	       
   
EU viimane ja esimene etapp tuleb kuuldavasti meie rajal. Oli vist november ja jaanuar. Kunn on asja suur sponsor ja maksab autode transagi siia ja tagasi kinni. Naised saunas raakisid, et need, kes EU-st on rada nainud, loodavad kovasti oma rekordeid parandada. 
Oleks ju kena ka eesti autot naha  
 
____________________________ 
.. 
Saab 900 cabrio 
..		 | 
	
	
	  | 08.08.2005 at 09:31 | 
        
      	      		  | 
 	
    
  
	    
		  PlyVal64 		 | 
	    		     Spyfotod Kaimo Civicust
	        Sa Märt leia sealt mõne rätikukandja hulgast Kaimole sponsor ja küll ta tuleb. Päris tõsiselt  Küll on autol ikka vale otsa vedu ja kuradi kole näeb välja ka, kuid isegi mina hakkan uskuma, et see ugly võib vähemalt Euroopa tasemel furoori tekitada. 
Edit: on ju 80tel isegi tipp F1 autod sponsorkirja OSAMA kandnud 		 | 
	
	
	  | 08.08.2005 at 09:59 | 
        
      			Last edited 08.08.2005 at 10:01 by PlyVal64	   
	          		  | 
 	
    
  
	    
		  Astro SS 		 | 
	    		     Spyfotod Kaimo Civicust
	        Tirime vana teema ülesse. 
 
Mis on saanud sellest Ondajaa Tiivikust ?   
 
____________________________ 
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...		 | 
	
	
	  | 25.07.2006 at 17:43 | 
        
      	      		  | 
 	
    
  
	    
		  tfr
   		 | 
	    		     Spyfotod Kaimo Civicust
	        Kanti vist maha kui surnult sündinud idee.		 | 
	
	
	  | 25.07.2006 at 18:11 | 
        
      	      		  | 
 	
    
  
	    
		  IceUul
   		 | 
	    		     Spyfotod Kaimo Civicust
	       
 quote: tfr: Kanti vist maha kui surnult sündinud idee.
  Ei tea miks? 
 
Kui asi selles, et fwd ja seda fwd ikka suht raske tööle saada, siis oleks vist mõistlik ehitada hoopis sama tehnika ja uue vihmavarjuga üks korralik rwd, millega saaks ntx edukalt b klassis uhada.		 | 
	
	
	  | 25.07.2006 at 18:27 | 
        
      	      		  |