register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Üritused : MC 39 Nightrace võistlusjuhend  
Poster Message
Andrus BHRA
 
MC 39 Nightrace võistlusjuhend
Kiirendusvõistluse MC 39 Nightrace 2005 juhend
20.08.2005 Tartu, Raadi lennuväli


1. Võistluse andmed
1.1 Võistluse nimetus: MC 39 Nightrace 2005
1.2 Võistluse statuut: rahvusvaheline (RV), EMV
1.3 Võistluse toimumise koht: Tartu, Raadi lennuväli
1.4 Võistluse toimumise aeg: 20.august 2005.a.
1.5 Võistluse ajakava:
11.00-13.00 võistlejate registreerimine,
13.00-15.30 dokumentide kontroll (litsentsid jm) / mootorsõidukite tehniline ülevaatus/ võistlusnumbrite väljastamine
15.45-16.00 võistlejate koosolek
16.00-19.30 ajasõidud
19.30-20-00 finaalsõitude ettevalmistus
20.00-22.30 eliminaatorid/finaalid
23.00-23.30. autasustamine

2. Võistluse korraldamine ja juhtimine
2.1 Võistluse korraldab MTÜ Äksi Motoklubi
Võistluse peakorraldaja andmed: Meelis Pärtelpoeg, GSM 56 693 832
2.2 Võistlus peetakse vastavalt EAL Võistlusmäärustikele ja käesoleva Juhendi alusel kooskõlas FIA Spordikoodeksiga.
2.3 Võistlus viiakse läbi vastavalt Eesti kiirendusvõistluste tehnilistele tingimustele (Lisa 1), käesolevale juhendile ning üldlevinud heade käitumise tavadele.
2.4 Võistlust juhivad BHRA, BHRA poolt kinnitatud ametnikud, kohtunikud ja zürii.
2.5 Ametlikud Isikud:
Zhürii liikmed: Andrus Mõsovski, Jaanus Palm, Peep Pihotalo
Võistluste juht/Peakohtunik: Heiti Vassila
Võistluste sekretär ja sekretariaat: Evelyn Mardus, Henno Hiietamm
Tehniline kontroll: Anryo Raamat, Edvard Kask
Peaajamõõtja: Jaanus Palm
Rajakohtunike ülem ja rajakohtunikud: Madis-Siim Ling
Finishikohtunik: Henno Hiietamm

3. Osavõtjad, võistlusautod ja võistlusklassid
3.1. Võistlusest võib osa võtta kehtivat autojuhiluba, EAL’isõitjalitsentsi või mõne muu EL liikmesmaa ASN litsentsi omav isik. Võistleja peab tundma võistlusreegleid ja neid aktsepteerima.
3.2 Kõikidel võistlejatel on soovitatav registreerijalitsents.
3.3 Võimalik on osta ühekordne litsents, hinnaga 500 EEK. Ühekordse litsentsi eest tasutakse kohapeal, enne tehnilise komisjoni ülevaatuse algust.
3.4 Kasutada võib kõiki Riiklikus Autoregistrikeskuses või välisriigi vastavas registris arvel olevaid, kehtivat tehnoülevaatust ja kohustusliku liikluskindlustuse poliisi omavaid M1 kategooria sõidukeid, mis vastavad käesolevate reeglite nõuetele. Osaleja on kohustatud esitama sõiduki võistluseelse ülevaatuse käigus auto tehnilise passi ja kehtiva liikluskindlustuse poliisi.
3.5 Punkt 3.4 ei kehti autodele, mis osalevad Eesti Meistrivõistluste sarjas vabaklassis (outlaw).

3.7 Võistlusklassid.

A: Autod mootori töömahuga kuni 4000 cm3 vabalthingav.
B: Autod mootori töömahuga üle 4000 cm3 vabalthingav ja kuni 4000 cm3 ülelaadimisega, v.a bigblock.
C: Autod mootori töömahuga üle 4000 cm3, ülelaadimisega ja bigblock.
D: Outlaw.
E: Mootorrattad mootori töömahuga kuni 600 cm3
F: Mootorrattad mootori töömahuga üle 601 cm3

Ülelaadimist kasutavate sõidukite mootori töömaht korrutatakse koefitsendiga 1,7.

Rootormootoriga sõiduki mootori töömaht korrutatakse koefitsendiga 2. Ülelaadimist kasutava rootormooriga auto mootori töömaht korrutatakse koefitsendiga 3,4.

Lisainfo - Kiirendusvõistluste tehnilised reeglid http://www.bhra.ee/content/view/14/44/ (võistlusautode klasside piirangud, reeglid, tehnilised nõuded jm kirjed)
http://www.bhra.ee/content/view/34/74/ (mootorrattad)
Bracket : http://www.bhra.ee/content/view/44//

4. Võistlusele registreerimine

4.1. Võistlusel osalemiseks peab iga võistleja täitma registreerimisvormi ning tasuma osalemistasu.
4.2 Eelregistreerimine toimub www.mc39.ee
4.3 Eelregistreerimine lõpeb: 19.august 2005.a. kl 24.00
4.4 Võistluspaigas registreerimine lõpeb 20.augustil. 2005.a. kl 13.00.
4.5 Osalemistasu kõikidele eelregistreeritud võistlejale on 350 EEK. Koha peal 500 EEK.
4.6 Osalemistasu BHRA liikmetele on 350 EEK.
4.7 Osalemistasu maksmine toimub arveldusarvele Ühispangas a/a 10220014805016., MTÜ Äksi Motoklubi.
4.8 Osalemistasu sisaldab võistlussõiduki ja 3 inimese pääsu võistluspaika ja kaks priipääset afterpartyle Pattaya ööklubisse tasuta,teised poole hinnaga.
4.9 Registreerimiseks vajalikud andmed: võistlussõiduki omaniku ees-ja perekonnanimi, litsentsiandmed, sõiduki mark ja mudel, valmistamisaasta, mootori töömaht ja võimsus vm nõutud andmed.

5. Võistluse läbiviimise kord

5.1 Võistlusdistantsi pikkus on 1/4 miili.
5.2 Võistlus koosneb ajasõitudest ja finaalsõitudest ehk eliminaatorist. Võistlejad paigutatakse eliminaatorisse ajasõitude tulemuste põhjal. Eliminaatoris osalevate võistlejate arvu otsustab korraldaja vastavalt klassi võistlejate arvukusele. Eliminaatori skeemid:
http://www.bhra.ee/content/view/13/43/
5.3 Juhul kui võistleja ei ilmu õigeaegselt stardijoonele, loetakse ta kaotajaks. Vastane peab sõitma soolosõidu, kuid läheb edasi järgmisesse ringi ka juhul, kui ta teeb valestardi.
5.4 Burnout on lubatud ainult selleks ettenähtud kohas stardialal ja vaid siis kui Starter on andnud vastava loa.
5.5 Joonele asetumine (stagemine) on lubatud vaid Starteri märguande peale. Juhul kui stagemine ebaõnnestub ehk auto liigub üle stardijoone tuleb tagurdada tagasi üle stage ja pre-stage joone ning alustada otsast peale.
5.6 Sõiduki võistluseelne ülevaatus: Sõiduki ülevaatus toimub korraldaja poolt määratud ajal ja kohas. Võistleja kohustus on sõiduki õigeagne toimetamine ülevaatuse kohta. Juhul kui peale ülevaatuse läbimist teostatakse sõiduki juures muudatusi, mille tagajärjel sõiduk ei vasta enam käesolevate reeglite nõuetele, võistleja diskvalifitseeritakse. Samuti kuuluvad võistluselt eemaldamisele sõidukid, mille turvavarustus ei vasta nende poolt võistluse käigus saavutatud aegadele. Erandina on lubatud võistlust jätkata juhul, kui järgmiseks stardiks suudetakse auto ohutusnõuetega vastavusse viia.

6. Karistused
6.1 Võistleja kuulub karistamisele alljärgnevatel juhtudel:
6.1.1 Peale ülevaatuse läbimist teostatakse sõiduki juures muudatusi, mille tagajärjel sõiduk ei vasta enam käesolevate reeglite nõuetele.
6.1.2 Sõiduk ei vasta ohutusnõuetele või on sõitnud välja kiirema aja, kui tema turvavarustus võimaldab.
6.1.3 Burnout väljaspool selleks ettenähtud ala.
6.1.4 Auto mootori käivitamine/soojendamine/reguleerimine ilma, et keegi istub juhikohal.
6.1.5 Võistleja on tarvitanud narkootilisi aineid või alkoholi. Lubatud piirmäär on 0,0 promilli.
6.1.6 Võistleja lülitab automaatkastiga autol sisse vabakäigu stagemisel enne starti ja peale prestage joone ületamist.
6.1.7 Väljaspool võistlusrada kehtestatud kiiruspiirangutest (üldiselt 30 km/h aga korraldaja otsustab) mittekinnipidamine.
6.1.8 Kiirendusrajal vastupidises suunas sõitmine.
6.1.9 Ebasportlik käitumine ja/või ohuolukorra tekitamine.
6.2 Võistleja langeb eliminaatorist välja, kuid jääb lõpp-protokolli selleks hetkeks saavutatud tulemusega alljärgnevatel juhtudel.
6.2.1 Hilinemine stardialale.
6.2.2 Ei ole võimeline startima, mootor ei käivitu, muu tehniline rike.
6.2.3 Valestart, süttib foori punane tuli. Juhul, kui mõlemad võistlejad teevad valestardi, vähem varastanu võidab.
6.2.4 Sõit üle rajale märgitud kesk või äärejoone või kujutletava keskjoone ületamine ja rajalt väljasõit. Erandiks on ohtliku takistuse vältimine, sellisel juhul antakse kordusstart.
6.3 Muud tingimused
6.3.2 Alkoholi või narkojoobes võistlejad ja nende meeskonnaliikmed (mehaanikud, muud abilised) peavad korraldaja esimesel nõudmisel võistlusalalt (k.a. boksiala) lahkuma.
6.3.3 Kõik võistlejad on kohustatud kogu võistluse vältel järgima üldlevinud hea käitumise tavasid:http://www.bhra.ee/content/view/13/42/1/0/
6.4 Karistus võib olla:
6.4.1 Hoiatus.
6.4.2 Rahaline karistus, summas 500 või 1000 EEK.
6.4.3 Kohene diskvalifitseerimine.
6.5 Otsuse võistleja karistamiseks teeb võistluse Peakohtunik.
6.6 Karistuse määrab zürii ja karistuse määr sõltub rikkumise iseloomust ja juhtumi tagajärgedest.

7. Tulemuste arvestamine
7.1 Võistluse tulemused arvestatakse vastavalt sõidukiklassides toimunud eliminaatori tulemustele.
Võistluse tulemused tunnistatakse ametlikeks 15 minutit peale võistluse tulemuste avaldamist teadetetahvlil või viimase protesti lahendamist. Juhul, kui võistlus seiskub enne eliminaatorite lõppu, arvestatakse tulemused vastavalt ajasõitudes saavutatud parimatele aegadele.
7.2 http://www.bhra.ee/content/view/15/45/

8. Protestid
8.1 Protestiaeg on 15 minutit peale eelsõitude või eliminaatori tulemuste avaldamist.
8.2 Protesti esitamiseks tasub võistleja protestiaja jooksul protestimaksu ja esitab protesti kirjalikul kujul peakohtunikule.
8.3 Protestid lahendatakse võistluste zürii ja BHRA poolt.
8.4 Protestimaks on 1000 EEK. Sõiduki tehnilise korra kohta esitatava protesti maks on 5000 EEK
8.5 Proteste peakohtuniku tegevuse kohta võib BHRA-le esitada 3 päeva jooksul peale võistluse toimumist. Protestidega peakohtuniku kohta ei kaasne toimunud võistluse tulemuste muutmist.

9. Autasustamine
9.1. Võistluse iga masinaklassi kolme paremat võistlejat autasustatakse karika ja auhinnaga.
9.2. Sponsoritel on õigus välja panna eriauhindu.

10. Võistluse üldtingimused
10.1 Võistlejate ja registreerijate koosolekust osavõtmine on kohustuslik.
10.2 Kõik tekkinud küsimused ja probleemid mis juhendis ja tehn. tingimustes pole kirjeldatud lahendab võitluse zürii v. Peakohtunik kohapeal, võistlejat soosides.
10.3 Võistlusest osa võtta soovivate võistlejate arv ei ole piiratud.
10.4 Võistlustrassi läbimisel peab sõidukis viibima ainult juht. Teistel isikutel sõidukis viibimine keelatud.
10.5 Ilma kaitsekiivrita starti ei lubata.
10.6 Võistluskäigus on võistlusauto hooldamine, remont ja tankimine lubatud ainult temale ettenähtud boksis.
10.7 Võistleja, kes ei viibi stardikoridori (line up) kutsumise hetkel temale ettenähtud boksis, kõrvaldatakse võistlustelt.
10.8 Võistleja peab järgima võistluse kodukorda.
10.9 EAL ja BHRA ei vastuta võimalike avariide/õnnetuste ja nende tagajärgede eest.
Registreeritud võistlusel litsentsi omavate võistlejate poolt tekitatud õnnetuste ja võimalike avariide tagajärjel tekkinud kahjud korvab kindlustus.
10.10 Litsentsita sõitja eest vastutab võistluse korraldaja, juhul kui litsentsita sõitja põhjustas võimaliku avarii/õnnetuste.
10.11 Võistleja on kohustatud võimaldama EAL, BHRA või korraldaja poolt autodel esindada oma reklaame, vastavalt rahvusvahelistele võistlusmäärustele.

11. Sissepääs võistlusalale
11.1. Sõidukite sissepääs
11.1.1. Alale pääsevad kõik võistlusele registreerunud võistlusmasinad
11.1.2. Muude sõidukite sissepääs territooriumile on keelatud või kokkuleppel korraldajaga
11.2. Isikute sissepääs
11.2.1. Tasuta pääsevad alale kõik registreerunud ja osalemistasu tasunud võistlejad ja mehhaanikud (vt p. 4.8)
11.2.2. Vajadusel võib korraldaja nõuda isikut tõendavat dokumenti.

12. Võistluste üldküsimused
12.1. Korraldajad tagavad võistluspaigas tasulise toitlustamise.
12.2 Korraldajad tagavad võistluspaigas võistlejatele eraldi, tasuta WC kasutamise, vee ja stardirajal burnout vee kasutamise.
12.3 Teadetetahvel:
Ametlik teadetetahvel asub „Line up“ aia ääres Teadetetahvlil avaldatakse kogu ametlik teave: täpne ajakava, bülletäänid, esialgsed tulemused jms.











10.08.2005 at 21:21 Last edited 11.08.2005 at 08:27 by Andrus BHRA
MitsuPower
 
MC 39 Nightrace võistlusjuhend
Ma ei tea kas siia teema alla tohib küsimusi ülesse panna mis tekkis siiski peale juhendi lugemist aga teen seda selle mõttega, et äkki kellegil veel sama küsimus ja sama asi ebaselgeks jäi!
tekkis kaks küsimust!
kui mul igasugused litsentsid puuduvad siis kas pean siis selle ühekordse litsentsi ikka muretsema kohapeal 500 EEK eest või mitte?
ja teine küsimus!
kui ma ei tea kas mu auto sõidab veerandmiili alla 16 sek(peaks kõigi eelduste kohaselt sõitma) kas üldse tohin/saan sellisel võistlusel osaleda?

10.08.2005 at 22:42
Ets
MC 39 Nightrace võistlusjuhend
1) kõik küsimused oodatud;
2) litsents nõutud (sellega kaasnev kodulehel loetav);
3) kui Su auto sõidab aeglasemini kui 12,5sek siis mingeid erilisi turvanõudeid ei tule; 16.00 on näitena toodud vaid bracket-klassi kirjelduses (bracketit vastavalt juhendile, ei tule).
4) oma auto proovilepanekuks on olemas "test & tune" päevad". EMV etapil tuleb täiega anda.
5) vaadake http://www.bhra.ee/content/view/49/85/ tulemusi! Kas keegi on juba võimalusi matmas??
10.08.2005 at 23:24
MitsuPower
 
MC 39 Nightrace võistlusjuhend
seega kui üldse sõita tahan siis pean välja käima 850 EEK juhul kui eelregistreerin? Kui kohapeal siis 1000EEK koos litsentsiga?
ilmselt peab mu rahakott seda mõnda sõitu liiga kalliks mis ma teha saaks selle raha eest!Peab oma auto aja teada saamiseks siiski vähe odavama mooduse leidma kahjuks:P
aga kes ütles, et autosport on odav;)
Tänud Ets vastuste eest!
10.08.2005 at 23:43 Last edited 10.08.2005 at 23:44 by MitsuPower
madone
MC 39 Nightrace võistlusjuhend
Väga tore, pritsin infi ka biker.ee-sse!

Edu ja loodame parimat ilma!

1. Kui teen eelregamise ning paberiga kohale ilmun, et kõik OK kas siis nö. väravast saan kenasti läbi või pean arvestama veel võimaliku väljaminekuga?
10.08.2005 at 00:02
E28-535
MC 39 Nightrace võistlusjuhend
räägiti ju et bracket tuleb,kuidas siis on sellega?ja kui tuleb siis bracketis vast litsents pole vajalk?
11.08.2005 at 11:43
MitsuPower
 
MC 39 Nightrace võistlusjuhend
mina sain ETS-i jutust aru, et bracketit siiski pole ja juhendist samamoodi(küll alles teisel lugemisel):P
11.08.2005 at 18:59
reno9
MC 39 Nightrace võistlusjuhend
Küsimus selles, et kas seekord streetman klassi ei olegi, kui ei ole on jama aga kui on siis palun tingimuseed siis postitada. äitähh.
12.08.2005 at 10:44
Andrus BHRA
 
MC 39 Nightrace võistlusjuhend
Võistluste korraldajatel on õigus teha igasuguseid klasse. MC 39 Nightrace korraldaja on lubanud, et saab olema eraldi bracket klass. Kes on viitsinud lugeda BHRA lehelt bracketi reegleid, see teab,et litsents on SOOVITATAV, s.t et ei ole kohustuslik!
Võistlusjuhend on Eesti MV juhend, bracketis kahjuks Eesti Meistrit välja ei selgitata.
12.08.2005 at 11:47
tmz
MC 39 Nightrace võistlusjuhend
Ametlik eelregistreerumine - http://cartuning.ee/nightrace2005

Seni registreerunuid näed http://cartuning.ee/racers.php
12.08.2005 at 02:13
newton
 
Moderator
MC 39 Nightrace võistlusjuhend
Siia taba ja edasiseks suhtlemiseks jääb lahti see teema:
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=15357
13.08.2005 at 15:38 Last edited 13.08.2005 at 15:39 by newton (Moderator)
tqhq.ee foorum : Üritused : MC 39 Nightrace võistlusjuhend  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.