register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : kolin mootoris  
Poster Message
wax
 
kolin mootoris
Pöörduks siis oma murega ka siia.

Kiirendades ja mootoriga pidurdades on kõik viimasepeal ja ok - mootor töötab normaalselt. Pole mingit vale häält. Kuid kui koormust ei ole (ei kiirenda, ei pidurda) - ühtlastel pööretel üle u.2000rpm, siis kostab mootorist kolinat. Sellist valusat metalli lööki vastu metalli. Külma mootoriga on vaikne. :uhoh

Kui saaled läbi oleks, siis koliseks ka pöördeid alla lastes.
Katkise kolvi korral koliseks külmalt hullemini kui soojalt.
Võib ka keps olla, kuid seda varianti keegi eriti ei taha uskuda.
Kõige tõenäolisem on aga mingi kala nukkvõlli juures. Kas siis selle kinnituse kausid või mis iganes.

Paljud teist näpivad oma autot ise, paljudel on oma "isiklik" mehaanik, kellel on V-mootoriga kogemusi. Oleksin väga tänulik/õlulik, kui soovitaksite üht head meistrimeest, kes julgeks mu V6 lahti/kokku monteerida. Point selles, et eile poole päevaga sõitsin läbi 6-7 remondimeest, keda siit-sealt soovitatud on, kuid enamuse jutt on üks ja sama: heameelega ei võtaks seda tööd ette. Põhiargumendiks tuuakse, et mootor ei ole ei keti ega rihmaga, vaid tekstoliithammasratastega, ning et varuosi saada pole. Varuosade poole pealt olen asjaga kursis ja nii mõndagi on olemas. Niiet...
19.10.2001 at 10:25
peep
 
Moderator
kolin mootoris
Mootori võtad ise maha ?
19.10.2001 at 10:33
wax
 
kolin mootoris
Kui vaja, siis võtan ise.
19.10.2001 at 10:43
mrtn
kolin mootoris
see 5.0 ei ole siis ikkagi saadaval? ma uudistaks heameelega konversiooni.
19.10.2001 at 11:03
rustang
  
Moderator
kolin mootoris
Wax, ega hooratta kinnitusega migit kala ei ole?
19.10.2001 at 11:06
wax
 
kolin mootoris
V6 => V8 swap tuleks ilmselt sama kallis, kui praeguse V6 remont kuid proble selles, et pole nagu mul siin Tln-s kohta ega tööriistu selle tegemiseks, aga palgata puhkus pole just see, mida praegu vaja oleks, et lõunaosariikides garaazi sukelduda :(

Hooratast pakkus ka hipoka Hannes, kuid sel juhul läheks kolin ju järjest suuremaks. Kuid ta püsib ühesugune.

[Edited by wax on 19.10.2001 at 10:12 GMT]
19.10.2001 at 11:09
rustang
  
Moderator
kolin mootoris
Ma pakkusin sellepärast, et hooratas ju sellel autol ise aretatud, dynamomeetrilist võtit tol korral ka polnud

Kui auto alla ronid, siis sidurikoja allääres on selline plekist poolkuu, selle saab minu meelest ära võtta ja siis saab hooratast loksutada. Kui loksub, siis tasub kohe korda teha muidu rikub väntvõlli otsa ära ja siis......

Kui kanalit pole aitab madal tänava"kaev". Ise kasutanud, kaan maha, ise sisse, keegi aitab auto peale lykata.....
19.10.2001 at 11:57
wax
 
kolin mootoris
quote:
rustang wrote:
Ma pakkusin sellepärast, et hooratas ju sellel autol ise aretatud, dynamomeetrilist võtit tol korral ka polnud

see on abiks info :) õhtul tsekin kohe üle. :P
19.10.2001 at 12:47
rustang
  
Moderator
kolin mootoris
quote:
wax wrote:
see on abiks info
Vahepeal oli meelest läinud, et see auto ise manualiseeritud????

OK, kahjuks olen nyyd läinud.
19.10.2001 at 13:06
jaak
 
kolin mootoris
quote:
wax wrote:
Pöörduks siis oma murega ka siia.

Kiirendades ja mootoriga pidurdades on kõik viimasepeal ja ok - mootor töötab normaalselt. Pole mingit vale häält. Kuid kui koormust ei ole (ei kiirenda, ei pidurda) - ühtlastel pööretel üle u.2000rpm, siis kostab mootorist kolinat. Sellist valusat metalli lööki vastu metalli. Külma mootoriga on vaikne. :uhoh

Kui saaled läbi oleks, siis koliseks ka pöördeid alla lastes.
Katkise kolvi korral koliseks külmalt hullemini kui soojalt.
Võib ka keps olla, kuid seda varianti keegi eriti ei taha uskuda.
Kõige tõenäolisem on aga mingi kala nukkvõlli juures. Kas siis selle kinnituse kausid või mis iganes.

Paljud teist näpivad oma autot ise, paljudel on oma "isiklik" mehaanik, kellel on V-mootoriga kogemusi. Oleksin väga tänulik/õlulik, kui soovitaksite üht head meistrimeest, kes julgeks mu V6 lahti/kokku monteerida. Point selles, et eile poole päevaga sõitsin läbi 6-7 remondimeest, keda siit-sealt soovitatud on, kuid enamuse jutt on üks ja sama: heameelega ei võtaks seda tööd ette. Põhiargumendiks tuuakse, et mootor ei ole ei keti ega rihmaga, vaid tekstoliithammasratastega, ning et varuosi saada pole. Varuosade poole pealt olen asjaga kursis ja nii mõndagi on olemas. Niiet...



Kas on automaat? Kunagi olid minul sellised probleemid, mille põhjustas raske gaasijalg. Nimelt tuli kah kolin sisse, kuid see kolin tuli turbiinist. nimelt sai lihtsalt turbiini labad lahti ja kõveraks sõidetud. Kastiks oli TH 200 R4 ja turbiine (uusi) läks tükki neli...siis sai asi kinga TH400 vastu, mis siiani on pidanud. Kolin tuli kah sedasi tühikäigul või natuke kõrgemal pöördel. Muidu nagu ei olnud. Ja kui kapoti alt kuulasid siis tundus nagu oleks mootorist tulnud...kandus edasi ilmselt. Lihtsalt üks mõte...
19.10.2001 at 15:37
wax
 
kolin mootoris
juba poolteist aastat tagasi rustangi poolt manuaali vastu vahetatud :)
19.10.2001 at 15:57
wax
 
kolin mootoris
Olidki kepsusaaled need mis kolisesid. Vahetusse läheb ka nukk koos tõukuritega, rõngad, ... kuid suur probleem tekkis ikkagi saaledega. Tehas ei tooda enam remontmõõtudes saalesid ja seega pole neid mitte kusagilt võimalik saada. Vähemalt esialgse info põhjal mitte. Vaid originaalid on olemas ja võimalik tellida, kuid kuna vänt läheb homme lihvimisse, siis originaalmõõdus saaled pole just need mida heameelega sisse pistaks. Fordi 2.8 ja 2.9 saalede sobivus ei tule kõne allagi, sest Capri kepsusaale on umbes sama läbimõõduga kui nende raamsaale. Pöördukski siiapoole, et äkki leiab mõõtude järgi midagi sobivat usakate hulgast. Kui ei, siis on nukker lugu.
keps: 60,353/60,373 (64,03/64,05)
raam: 63,525/63,536 (67,70/67,72)
(sulgudes kepsu/raami augumõõt)
14.11.2001 at 12:26
79capri
 
kolin mootoris
Wax, ostad mulle kasti õlut:D. Leidsin kõik, mida sulle vaja. Helista mulle.
14.11.2001 at 15:39
urmas
kolin mootoris
quote:
79capri wrote:
Wax, ostad mulle kasti õlut:D. Leidsin kõik, mida sulle vaja. Helista mulle.
Mulle kaaaa, ma olen kõrvalt asjade kulgu vaadanud ja pöialt hoidnud.
14.11.2001 at 15:47
wax
 
kolin mootoris
Valehäire :) kataloogis on olemas, aga tellida ei saa, sest ei tehta enam :*(
14.11.2001 at 17:00
rustang
  
Moderator
kolin mootoris
quote:
wax wrote:
Valehäire :) kataloogis on olemas, aga tellida ei saa, sest ei tehta enam :*(
Kas CCI kaudu ka ei saa?
14.11.2001 at 17:01
max
kolin mootoris
quote:
wax wrote:
V6 => V8 swap tuleks ilmselt sama kallis, kui praeguse V6 remont kuid proble selles,
wax, aga mille siis küsimus üldse on? Kui pudinaid saada pole, siis Kerdilt Capri exmootor ja aiste vahele :)
14.11.2001 at 18:07
wax
 
kolin mootoris
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?TopicID=1668#13859
ei tahaks autot aastaks seisma panna...
15.11.2001 at 10:10
max
kolin mootoris
quote:
wax wrote:
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?TopicID=1668#13859
ei tahaks autot aastaks seisma panna...
No mõni muu 5L-ne siis... point ikka selles, et hetkel on väga konkreetne põhjus V6->V8 swapi tegemiseks...
15.11.2001 at 14:25
udu
 
kolin mootoris
pane minu 5.7 sinna peale, siis on karm kyll
15.11.2001 at 14:30
rustang
  
Moderator
kolin mootoris
quote:
udu wrote:
pane minu 5.7 sinna peale, siis on karm kyll
Kusjuures USAs on seda tehtud korduvalt.
15.11.2001 at 14:37
wax
 
kolin mootoris
Ärge õrritage mind midagi 350-ga! "> The Capri's engine compartment is large enough for a 460..." Kui juba panna, siis ikka nii et rohkem ei mahu :evil

Olgugi et 302 pole väga palju raskem kui praegune V6, tuleks siiski teha toruraam. Praegune kere on aga kahjuks piisavalt sooda ja V8 väänab selle kiiresti kõveraks. Kereremont/uus kere jääb kahjuks tulevikku, sest rahakott arvab hetkel nii. :(

Hea uudis on see, et vänt jääb peale lihvimist siiski sellisesse mõõtu, et originaalmõõdus saaled lähevad sisse. :)
Kui kõik plaanikohaselt sujub, olen nädala pärast taas ratastel :)
16.11.2001 at 09:34
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : kolin mootoris  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.