register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : coilover amordid  
Poster Message
udu
 
coilover amordid
mure selles, et Vettel tagumine lehtvedru ja amordid läbi,
kas osta uued või panna coilover amordid, mis olex 2in1 :)
samas jälle ilgelt kallis, akki on kellegil soovitusi?
09.11.2001 at 10:26
madis
coilover amordid
coilover ? kas see tähendab et taga oleksid keerdvedrud ?

IMHO üks asi mis Vette juures südame põksuma paneb ongi tagumine leht.
Pane kindlasti uus leht ja Koni amort.
09.11.2001 at 12:03
udu
 
coilover amordid
uus leht maxab miljon krooni :(
09.11.2001 at 12:15
madis
coilover amordid
Krt udu. Mul tuli idee. Sa pane oma vette-remondi kulud kõik kirja, siis oleks kunagi hea ise arvestada. Vette plaane on siin teistelgi :)

Kui palju leht siis maksab ? las ma arvan. 8k.
09.11.2001 at 12:26
Indrek
coilover amordid
Soovitan vahetada korraga välja kõik neli amorti, midaiganes Sa siis valid.
Amortidest veel niipalju, et mida Sa oma autolt ootad. Kui panna alla Konid, nagu mul on, ja keerata need siis ka piisavalt jäigaks, siis on küll juhitavus hea kiirel sõidul, headel teedel, sportautole kohane, aga paljudele jälle ei meeldi normaalsetes oludes nii jäiga autoga sõita, sest Konid on reguleeritavad, aga praktilises elus niikui nii neid eriti reguleerima Sa igapäev ei hakka, seda enam, et tagumisi ilma tõstukita reguleerida ei saa. Kui Sa teed auto jäigaks, siis meie tänavatel, nagu Vabaduse puiestee, tuleb autost hoolides siis ka väga ettevaatlikult aukude vahel laveerida ja pead arvestama, kui Sust sellises kohas mingi Nissan Primera mööda sõidab. Konid on siiski täielikult sportamordid, mõeldud kihutamiseks headel teedel, võttes kurve max. kiirusega. Mulle igatahes selline variant sobib ja jäik auto meeldib, aga on paljuid, kellele meeldis rohkem selline vedrustus, nagu oli sellel sinisel Vettel, millega ka ringi sõitsin, selline pehme ja mugav. Seal olid all Bilsteinid. ûks selline keskmine variant peaks olema Edelbrockid, mis peaksid olema mugavamad kui Konid ja jälle sportlikumad, kui stock. Hind on umbes sama mis Konil, aga arvan, et need sobiksid Sulle paremini, ühel autol on nüüd sellised all(küll mitte Vettel, aga omanik tellib sellised oma Vettele ka alla) ja omanik on väga rahul.
Vedru leht tuleb kindlasti uus panna.
Kui vana Vette ostsid, siis pidid ette kordategemise hindadega arvestama?:D
09.11.2001 at 12:34
rustang
  
Moderator
coilover amordid
quote:
udu wrote:
uus leht maxab miljon krooni :(
A mingi Mosse lehest ei annaks aretada? Mul põltsamaal yks sepp tuttav, ta teeks natuke lyhemaks ja...Ta oskab muidu belarusi amorte ka ymber ehitada :D
09.11.2001 at 12:52
anti
 
coilover amordid
Pole korraliku usaka alla saanudki, lehtvedrude nägmisest rääkimata seepärast võibolla offtopic märge- meil siin Tartus lehtvedrusid tootev firma on- olen kunagi bussile lasknud teha ning kaldun arvama, et kui näidis(te)ega või täpsete joonistega minna, teevad kvaliteetselt ära.
Kõvasti ei löö kui pühadust teotasin!
09.11.2001 at 13:23
vette84
coilover amordid
Oma Vettele panin kohe taha uued amordid eelmise aasta kevadel, nyyd sellel aastal septebris sai ka ette uued. Mina muidugi rikkusega ei hiilga ja valisin Monroe Sensatrac.id. Aga teelpysivus paranes oluliselt. Vettede viga on see, et liigse gaasiga vihmase ilmaga keerab auto tagaotsa ette. Nimelt aasta tagasi tulin umbes 65 km/h N6mme poolt jarvele ja Selveri juures keerates linna poole tegi auto lihtsalt ringi ara ja nuud vahtisin ma j6llitavaid inimeste nagusid vastakuti, kes ootasid oma rohelist tuld, Vette aga olin piruettiga s6idusuuna segi ajanud. 6nneks oli selleskohas tee piisavalt lai ja autodest foori keelava tulet6ttu hetk tyhi. Peale nelja amordi ja nelja rehvivahetust on auto hoopis teine. Edek soovitas ka Koni.sid, aga mulle kais see lihtsalt ylej6u.Praeguse seisuga on varuosade peale yle 70 kilo lainud.Viimane asi oli radikas, mille kaenlas Toppartsist V6rru onule paigaldamiseks viisin. Vahel m6tlen, et autost, pole midagi peale fiiberi jarel, mida vahetatud ei olex... Muide see lhtvedrugi ees ja taga risti on fiiberist, eestikeeli plastmass
09.11.2001 at 13:29
Riho
coilover amordid
Siin praegu minu ungarlasest töökaaslane rääkis oma muljeid BMW-st (325), millel ei olnud üldse mingeid vedrusid ja amorte. Asi oli jäigaks aetud nagu kart. Isegi Saksa normaalsetel teedel oli suhteliselt karm sõiduelamus olnud. Ehk sooviks keegi seda ka Eestis katsetada - amortide peale raha ei lähegi :D

[Edited by Riho on 09.11.2001 at 13:59 GMT]
09.11.2001 at 13:35
madis
coilover amordid
kas vettel on ees ka leht ?? Kuidas ?
09.11.2001 at 14:57
peep
 
Moderator
coilover amordid
Kui raatsid kulutada siis kindlasti coiloverid, nende reguleeritavuse vastu ei saa ükski regullitava amordi/vedru kombinatsioon. Lihtsalt hea juhitavuse jaoks on vast amortide/vedrude vahetamine piisav.
09.11.2001 at 15:05
anti
 
coilover amordid
Aga sellegipoolest, kui hädapärastki vaja lehtvedrusid teha lasta, siis Tartu, Riia mnt 24B. Mees ütles, et teevad kõik ära, mida vaja...

http://kodu.neti.ee/anti/lehtvedru
09.11.2001 at 15:25
udu
 
coilover amordid
teevad plastikust lehtvedru ka va??? :)
09.11.2001 at 15:42
mrtn
coilover amordid
quote:
Indrek wrote:
keskmine variant peaks olema Edelbrockid, mis peaksid olema mugavamad kui Konid ja jälle sportlikumad, kui stock.

edelbrocki amordid? mitte eibach?
09.11.2001 at 15:45
Indrek
coilover amordid
http://www.edelbrock.com/automotive/iasshock_index.html
09.11.2001 at 16:08
max
coilover amordid
quote:
ZimV8 wrote:
Aga sellegipoolest, kui hädapärastki vaja lehtvedrusid teha lasta, siis Tartu, Riia mnt 24B. Mees ütles, et teevad kõik ära, mida vaja...

http://kodu.neti.ee/anti/lehtvedru
Pagan, see on täpselt 20m sellest kohast, kus ma iga päev esimemese poole päevast istun ja enne ei meenunud. Valgusreklaam ikka imeb, mitte kottigi ei jää tegelikult inimesele meelde :)
09.11.2001 at 16:22
peep
 
Moderator
coilover amordid
Edelbrocki IAS amordid on testides igati kiita saanud.

Muuseas Herb Adams oma handlingu piiblis segitab pikalt ja põhjalikul, et auto vedrustus peab olema nii pehme kui võimalik parimate ringiaegade ehk kurviläbimise kiiruse saavutamiseks. Miks ja mida see "võimalik" inimese keeles tähendab ei hakka moment aja ja mõistuse puudumise tõttu seletama aga point on, et jäigem vedru = parem handling seos ei ole oma olemuselt nii must-valge vaid seal on mitmeid nüansse.

Kes viitsib ja tunneb ennast aritmeetikas ja füüsikas tugevalt kodus olevana (raamat on täis näitlikke arvutusi) siis soovitan seda raamatut kindlasti lugeda.
09.11.2001 at 17:06
vette84
coilover amordid
quote:
udu wrote:
teevad plastikust lehtvedru ka va??? :)

Ma arvan et plastikust ja yldse sellist tyypi, nagu Vettel ei ole Eesti firmad ikka suutelised tegema. Asi ei ole ju lehtvedrus. See on hoopis 25 mm paksusega fiiber, mis on yhes tykis ja ei koosne lehtedest, nagu harilik lehtvedru.
Madisele selgituseks. et nii ees kui taga asuvad vedrud autos6idusuunas p6iki mitte pikiautot ja ees on yks ja taga teine jarelikult kokku kaks vedru auto kohta, mitte nagu lehtvedruga autol neli, igal rattal yks.
On levinud myyt v6i legend, et see vedru pidi eluaegne olema, aga v6imalik on, et on m6eldud autoeluiga, seega 84 aasta Vettel v6ib see t6esti labi olla. Ime, et ma oma auto juures ei ole seda veel!!! taheldanud. Kes seda ikka teab.
09.11.2001 at 18:02
vette84
coilover amordid
Leidsin vedru www,corvetteamerica.com varuosa number 40588
1984-1996 MONOSPRING KIT. REAR DUAL-MOUNT EA $459.00
Lisada tuleks veel kohaletoimetamise kulud,
aga millest jareldad, et sul taga vedru labi?
Ja esimene vedru varuosa numer 34464
1984-1987 FRONT FIBERGLASS MONOSPRING. REPL EA $329.00
Naiteks amordid pead kindlasti ara vahetama firma oleneb aga eelk6ige oma valikust, peale seda saab ju alles fiiberlehte testima ja analyysima hakata.
09.11.2001 at 18:50
vette84
coilover amordid
Sry www.corvetteamerica.com on 6ige !
09.11.2001 at 18:51
Heiti
coilover amordid
Millest järeldada jah,et vedru otsas on?Mul ka varsti vedru,amordi teema päevakorral.Hetkel on all Koni reguleeritavad aga pole aimu mis korras nad on enne kui sõitma saab.Puksid peab küll kõik viimseni polüretaanide vastu välja vahetama.
09.11.2001 at 21:32
peep
 
Moderator
coilover amordid
See firma: http://www.vettebrakes.com/ on üks tegijamaid vedrustuse juppide tootjaid. Vaatasin nende vedrustuse täiskomplekte aga millegipärast C4 vettele nad pakuvad vaid 85-87 vahemikku - tea kas siis 84 oli kuidagi eriline ?

Asi ise on:

Sport Suspension System 1985-87 Vette
Price: $1,099.00
"85-87 vettes, includes: frt. & rear sport spring kit,lowering wedge kt,adj smart struts,bilstein shocks,frt anti-sway bar kit,poly conversion kit"

See hind on igati soodne arvestades mida see sisaldab.

Muuseas sama firma uhelehelised komposiitmaterjalist tagavedrud 2-gen f-body´dele on väga populaarne modifikatsioon.
09.11.2001 at 01:08
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : coilover amordid  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.