register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : New Yorker   1 2  
Poster Message
Kert
New Yorker
Küsimus sihuke et kas keegi teab kus asub 91 aasta new yorkeril ASD relee ( auto shutdown relay) endal miski raamat olemas kuid seal sellekohta pilti ei ole joonistatud.....
28.12.2001 at 14:55
Kert
New Yorker
Nüüd siis järgmine küsimus! eila kiskusin bena vooliku lahti et siis kogu saast kütus paagist välja pumbata..... panin tähele et kui bena pump pumpas siis kütus mis läbi vooliku tuli ei tulnud ühtlase joana vaid nii öelda väikstes kogustes, vaheldumisi.... kas see on normaalne või mitte?? ise mõtlen et asjal peaks ikka surve taga olema ja kütus peaks kulgema ühtlaselt ja pidevalt mitte nii nagu tähele panin.... mis te arvate? momendil auto siis läeb käima mõneks sekundiks ja siis lihtsalt sureb välja kas see võib olla tingitud bena pumbast?
11.01.2002 at 10:41
Vanaisa
  
Moderator
New Yorker
Ehk on benafilter saasta täis ja ummistunud?
11.01.2002 at 10:48
Kert
New Yorker
see väljapumpamine toimus enne bena filtrit
11.01.2002 at 13:14
rustang
  
Moderator
New Yorker
quote:
Kert wrote:
Nüüd siis järgmine küsimus! eila kiskusin bena vooliku lahti et siis kogu saast kütus paagist välja pumbata..... panin tähele et kui bena pump pumpas siis kütus mis läbi vooliku tuli ei tulnud ühtlase joana vaid nii öelda väikstes kogustes, vaheldumisi.... kas see on normaalne või mitte??
Tunduks nagu olevat ebanormaalne....
A kas kuskilt ei leia tootlikkuse näitajaid, mitu gallonit per hour asi pena lööma peaks, siis saab ju ligikaudu hinnata, kas pump tegelikult suudab sellist kogust paagist välja visata või mitte?
Teine asi, et paagi sees vist ka filter enne pumpa, se võib ka lootusetult umbes olla (tegelt ei tea kah, meie bensiinijaamades ju solki ei myyda :) )?
11.01.2002 at 13:42
max
New Yorker
Kõige lihtsam ju pena surve ära mõõta vastavast kohast. Siis tead täpselt, kas pena jõuab õige survega pärale.

Chevyl sai veel ka niimoodi testida, et võtsid pena vooliku kapoti alt lahti (enne pritse süsteemi), panid otsa kuhugi anumasse ja keerasid süüte sisse (pump hakkab lööma). Kui mingi x aja pärast oli anumas vähemalt y kogus pena, oli asi OK.
11.01.2002 at 14:27
Vanaisa
  
Moderator
New Yorker
Osadel aparaatidel on pritsungi torustiku küljes stuts, kuhu ühendada manomeeter, siis näeb surve ära ja käed ei saa bensiiniseks :)
11.01.2002 at 14:30
Kert
New Yorker
eks siis peab survet mõõtma hakkama....
tänan
ripleide eest
11.01.2002 at 15:50
mati
New Yorker
quote:
Kert wrote:
Küsimus sihuke et kas keegi teab kus asub 91 aasta new yorkeril ASD relee ( auto shutdown relay) endal miski raamat olemas kuid seal sellekohta pilti ei ole joonistatud.....
14.01.2002 at 23:42
mati
New Yorker
autol on bensusurve kindlasti korras.
quote:
mati wrote:
quote:
Kert wrote:
Küsimus sihuke et kas keegi teab kus asub 91 aasta new yorkeril ASD relee ( auto shutdown relay) endal miski raamat olemas kuid seal sellekohta pilti ei ole joonistatud.....

14.01.2002 at 23:44
Kert
New Yorker
Kogu bena süsteem sai nüüd ära testitud...mitte küll mõõte vahenditega vaid hoopis teise pumbaga.... auto samas seisus... käivitub mõneks sekundiks ja siis sureb välja... see viga tal juba nohh varsti saab aasta täis...
- andurid kõik kontrollitud
- bensiiniga seotud vidinad kontrollitud
- aju vahetatud
- juhtmed kõik läbi helistatud
- süüte süsteem kontrollitud ja väntvõlli positsiooni andur vahetatud
????
mida siis veel kontrollida...ainuke varjant on veel et kett on hüpanud ühe hambavõrra edasi...!?
Kui kontrollida auto vea koode siis need on väga segased... koode tuleb erinevaid....
15.01.2002 at 09:49
Erkki
  
New Yorker
Lõhnab siiski mootori control unit'i järele või on kala ühendusjuhtmetes, näiteks mootori liikudes kaob kontakt mingist mootoriga ühenduses olevast pistikust.

[Edited by Erkki on 15.01.2002 at 08:58 GMT]
15.01.2002 at 09:55
Ram350
 
New Yorker
Kas paagisisest jämefiltrit ei ole sellel autol. Äkki umbes.

Teine asi. Vaakumvoolikud kontrollisid üle.?
Minu carbil oli analoogne viga, läks käima aga niikui pöörded alla läksid jäi seisma. Põhjus oli: vaakumtoru lahti.
15.01.2002 at 10:04
rustang
  
Moderator
New Yorker
quote:
Kert wrote:
auto siis läeb käima mõneks sekundiks ja siis lihtsalt sureb välja

Miks ta välja sureb? Kas benapump pannakse seisma või ei anta enam süüdet või süüdatakse valesti või keeratakse pihustid kinni või mis toimub? Kas nii ei ole, et mingite default settingutega käivitatakse ja siis tahab kompu asja juhtima hakata ning astub kohe ämbrisse s.t. mootor sureb välja.
15.01.2002 at 10:12
Crac
New Yorker
Endal oli selline probleem, et mootorit kokkupannes unustasin lahti temp. anduri ühe juhtme.
Minul töötas mingi 30 sek ja siis suri välja.
Ootasin 15 min(ilmselt mingi aju reset või miskit)ja läks jälle käima.
Lõpuks puht juhuslikult leidsin selle juhtme lahti olevat ja torkasin külge. Hakkas ilusti tööle.
Ajul on peal mingi Overheating protection mis siis rakendus kui ta ei saanud infi temp andurilt.
Tegemist oli küll EURO autoga.

Aga ma soovitaks vaadata mis asi see ära katkestatakse, et ta käima ei lähe.
Süüde?
Kütus?
Õhk?
Ehk leiab nii lihtsalt selle üles kuigi kardan, et aju sul teibaid loobib.
15.01.2002 at 11:00
Kert
New Yorker
See sama masin istus veereni usa auto remondis mingi 5 kuud ja tulemus 0..... nüüd otsustasime asja ise käsile võtta.....ok see selleks
Alguses kahtlustasime asd releed (auto shutdown relay) kui see asi rakendub siis kaob säde, ja samas katkestab kütuse pumba... leidsime et asd relee ei aktiveeru nii et kütust saab ja säde olemas kuid ikkagi masin ei suuda töödata....
ainuke varjant kui tahad et asi kuidagi töötaks on see et pumpad kiiresti kaasi pedaali , siis on tunne et mingi 2 silindrit töötab ja ikkagi sureb lõpuks välja..
Ainuke asi mis viitab millegile on must suits mis tuleb käivitades ja tahmand küünlad...?
ise kahtlustan õhu bena segu ja süüdet....

Kuidas oleks kõige parem testida vaakumi süsteemi...mingi spets vahend selleks?
15.01.2002 at 16:15
max
New Yorker
Jep, on spets vahend, selline manomeetri sarnane asi. Ühendada T-liidese abil vaakumi torustikuga ja loed vaakumi suuruse näidikult. Normaalne kuskil umbes 15-20 ühikut (mingid ilmelikud ühikud olid :) )
15.01.2002 at 19:56
Crac
New Yorker
quote:
Kert wrote:
See sama masin istus veereni usa auto remondis mingi 5 kuud ja tulemus 0..... nüüd otsustasime asja ise käsile võtta.....ok see selleks
Alguses kahtlustasime asd releed (auto shutdown relay) kui see asi rakendub siis kaob säde, ja samas katkestab kütuse pumba... leidsime et asd relee ei aktiveeru nii et kütust saab ja säde olemas kuid ikkagi masin ei suuda töödata....
ainuke varjant kui tahad et asi kuidagi töötaks on see et pumpad kiiresti kaasi pedaali , siis on tunne et mingi 2 silindrit töötab ja ikkagi sureb lõpuks välja..
Ainuke asi mis viitab millegile on must suits mis tuleb käivitades ja tahmand küünlad...?
ise kahtlustan õhu bena segu ja süüdet....

Kuidas oleks kõige parem testida vaakumi süsteemi...mingi spets vahend selleks?

heh......mul praegu sama asi JÄLLE
Uued küünlad panin Juuli kuus kui mootori remonti tegin. Nüüd kui see suur külm oli siis suri töösoe ja 50 km sõitnud auto lihtsalt välja ja enam käima ei läinud.
Paukus, podises jne........
Vaatasin küünlaid.....tahmanud.
puhastasin ära ja kontrollisin sädet. Kõik OK..säde olemas.
panen küünlad sisse ja ei midagi. Sama jama ........küünlad märjad.
Lõpuks mõtlesin, et proovin uusi küünlaid ja ostsin Boschi küünlad. Keerasin peale ja poolest pöördest läks käima:D
Küünlad ei suutnud kompresiooni all sädet teha.
Alguses auto töötas väga hästi ja tundus, et kadunud hobujõud tulid tagasi.
Aga siis hakkas vaikselt surema.
Alguses kadus vaikselt jõud ära.
Siis hakkas hommikuti külmast peast tortsuma kuni lõpuks ühel hommikul käivitasin.........ja tööle läks 4 pütti.
Hoidsin 1500 pöörde peal umbes 2-3 min ja siis tuli vaikselt 5 pütt ka taha, natuke veel ja kuues ka olemas.
Nüüd ei olnud enam absoluutselt jõudu ja kuidagi veeresin siia tööjuurde ja enam käima ei lähe.
Samamoodi paugub ja tortsub. Korraks nagu 2 pütti töötaks aga sureb kohe välja.
Tundub, et probleem jälle küünlades. Mingi asi killib neid küünlaid.
Muideks need Boschi küünlad läksid 2 nädalaga läbi :evil
Täna või homme viin auto diagnostikasse kus siis vaadatakse mis tal häda on.
Kui ilmneb midagi siis annan teada.
16.01.2002 at 11:14
askeldaja
 
New Yorker
Rsk, mul kah auto küünlaid killib. Säde hea. Segu normaalne. Ja Craci probleem on mul täpselt sama.
16.01.2002 at 15:33
max
New Yorker
mul oli kunagi sama probla. Öelge, kui põhjuse teada saate.
16.01.2002 at 15:38
askeldaja
 
New Yorker
To Crac: kui vea teada saad, palun anna kindlasti teada.
16.01.2002 at 15:39
Crac
New Yorker
Reedel läheb auto diagnostikasse. Ma usun, et reede õhtul peaks teada saama.
Mehed muidu arvasid, et halva bensiini ja pritsungi otsade koostöö.
Aga eks siis selgub.....pole mõtet spekuleerida.
16.01.2002 at 17:45
priit
New Yorker
Oli sama prob.vea leidsin jagajakaanest.
16.01.2002 at 18:06
max
New Yorker
Mis seal täpselt peetis oli?
16.01.2002 at 19:26
priit
New Yorker
Teagi kuda neid nimetada,need kaane sees olevad kontaktpulgad.Esmasel vaatlusel ei
olnud näha midagi,tundusid natuke oksüdeerinud.Puhastama hakates tuli pool kontaktpinnast sootuks küljest.Uus kaan ja rootor olid lahendus.
16.01.2002 at 20:27
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : New Yorker   1 2  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.