register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Üritused : Dragrace 2006 punktid enne viimast osavõistlust  
Poster Message
Ets
Dragrace 2006 punktid enne viimast osavõistlust
BHRA punktisüsteem
2006 hooaja punktid enne viimast osavõistlust
A
Mida rohkem on klassis osalejaid seda rohkem punkte võivad võitjad saada. Eero punktiseis on küllaltki kindel. Tema üldvõitu võib väärata vaid tõsine altminek.
Samas 2.-3. koha peale konkureerivad 6 võistlejat. Saukkola võib vaid kiruda, et FTDragist osa ei võtnud.
B
Janne seis ei ole nii kindel kui Eerol. SpeedEst NightRaceil oli ta kolmas ja kui selline asi peaks veelkord juhtuma võib ta tähtede halva seisu korral üldarvestuses teiseks jääda.
Teisele kohale kandideerivad kolm võistlejat. Arne, Indrek ja ka Ranno. Vajalik on vaid osalemine ja lõpuni vastu pidamine. Enamat tahtes peab alati riskima.
C
Avot on see aasta jälitanud ebaõnn võistluselt võistlusele. Suurimaks komistuskiviks on olnud Jari. Mõlemad on osalenud kõigil kolmel osavõistlusel kuid ühel või teisel põhjusel on kõrgemaid punkte saanud Jari. Ta ei ole küll püüdmatus kauguses Avole kuid senine tehnika vastupidavus ei tõota viimasele küll midagi head.
Üldjärjestuses kolmandale kohale kandideerivad absoluutselt kõik ülejäänud klassis osalenud. Punktiseis näitab järjekordselt, et ühel võistlusel osalemine veel head üldkohta ei anna. Vajalik oleks ikkagi vähemalt kolmel etapil head tulemust näidata.
D
3 esimest on kindlalt paigas ja kui osalevad ka viimasel etapil siis jagavadki pjedestaali omavahel.
Eedule on esimene dragiaasta ikka tõsiselt hästi õnnestunud. Oluliselt paremini kui tema sõiduki endisel omanikul Lauril. Mootorit ma siinjuures niiväga ei tänakski (kuigi Erkki Engineering kõlab siinjuures kui "punkt i peal" ). Müstiline on Eedu sõiduki rajapüsivus. Selleski vist omajagu Erkki Engineeringu knowhow-d!? Erkki enda punane ei jäta tulevikuks erilisi fantaasiavõimalusi.
Laurile jätavad võimalusi ainult iseenda õnnestumine koos Eedu ebaõnnega. Aga ebaõnne ei taha meist keegi.
Vana kaval rebane Tiit käitub härrale omase väärikusega ja ampsab üldjärjestuses kolmanda koha. Aga juhul kui Eedu ja Lauri esimest kvalifikatsioonistarti viimasel etapil ei tee on Tiidul võimalus Dragikuninga kroon pähe panna;)
E
Matit näitas just AK-s ilusate tüdrukute seltskonnas (Mati, korralda kohtunikele üks mõnus väljaõpe nende tüdrukutega ja kõik on veel võimalik;)).
A muidu, ka siin peaks Mati kõvasti alt minema ja Jaak õnnestuma, et lõppesikohta ohustada. Sama ka Veiko ja Jaagu vastasseisus.
F
Vanad rivaalid Marek ja Ronny on siis see kord sedapidi sotid selgeks saamas. Ronnyt aitab ainult konkurendi suur ebaedu ja iseenda suur kordaminek. Aga seda viimast on veel takistamas Ain, kes eelmise ürituse ebaõnnest kannustatuna viimasel osavõistlusel kindlasti kõigi teiste skalpe ihkab. Ronny ja Aini vahe on vaid 4 punkti. Seega lõppseisu panebki paika see, kes neist on teisest eespool viimasel etapil...
Kõik ülejäänud oleksid jällegi pildil vaid siis kui oleksid osalenud kõigil osavõistlustel.

Lõppkokkuvõtteks võibki väita, et sügisestel EALi ja EMFi hooaja lõpupidudel osalevad need, kes on olnud pildil (olgugi, et uduselt) KÕIGIL etappidel. Mitte aga üksikud paugutajad.

Tänud,
Ets

27.07.2006 at 21:56
vr_
  
Dragrace 2006 punktid enne viimast osavõistlust
minu matemaatika ütleb, et D klassis piisab kui ajasõit kasvõi tagant lükates läbida..
reegel ju eliminaatoris kaotuspunktide saamise jaoks sõitu ei eelda??

Ja jutt, et moto tähtsust ei oma, aga kui vähem hõppa hoiabki raudruuna sirgemalt kui võrrelda viiendiku ratsaväerügemendi lisamisega?



____________________________
Imperialist 71
28.07.2006 at 02:34 1 edit. Last edited 28.07.2006 at 02:38 by vr_
Kalju
Dragrace 2006 punktid enne viimast osavõistlust
quote:
vr_: minu matemaatika ütleb, et D klassis piisab kui ajasõit kasvõi tagant lükates läbida..
reegel ju eliminaatoris kaotuspunktide saamise jaoks sõitu ei eelda??



Sõiduk peab omal jõul stagema.

____________________________
'63 M-21 L; '87 IŽ-412IE
29.07.2006 at 15:22 1 edit. Last edited 29.07.2006 at 15:47 by Kalju
Astro SS
Dragrace 2006 punktid enne viimast osavõistlust
quote:
Kalju:
quote:
vr_: minu matemaatika ütleb, et D klassis piisab kui ajasõit kasvõi tagant lükates läbida..
reegel ju eliminaatoris kaotuspunktide saamise jaoks sõitu ei eelda??



Sõiduk peab omal jõul stagema.
Näita mulle see koht, kus on see kirjas!! BHRA kodukal olevas infomaterjalis seda ei ole - järelikult ei nõuta.


Kusjuures , miski ei keela ka 2 või enama mootorilise autoga sõitmist ;), seni kuni on mootori(te) kubatuur on lubatud piirides .

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
29.07.2006 at 16:36
peep
 
Moderator
Dragrace 2006 punktid enne viimast osavõistlust
Astro, see on üks dragracingu põhitõdedest. Kõik ei pea kirjas olema, piisab kohtuniku otsusest, kui seda reeglit ei täideta.
29.07.2006 at 17:29 1 edit. Last edited 29.07.2006 at 17:36 by peep (Moderator)
vr_
  
Dragrace 2006 punktid enne viimast osavõistlust
http://www.bhra.ee/content/view/15/45/1/2/
quote:
Kaotaja punktide teenimiseks ei pea startima.


Siit lugesin ja mõistsin niimoodi, et ei pea startima., tundus endale ka imelik, nüüd siis tean.
Aga kirjas võisks selgemalt olla ikkagi:P

____________________________
Imperialist 71
30.07.2006 at 21:49
tqhq.ee foorum : Üritused : Dragrace 2006 punktid enne viimast osavõistlust  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.