register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Dextron tüüpi kastõlide kvaliteet?  
Poster Message
R.Ott
 
Dextron tüüpi kastõlide kvaliteet?
Terve nett on täis hoiatusi, et vähemasti A604 tüüpi käigukasti ei või Dextron nimega õli mingil juhul sisse panna. Ka selles foorumis siin on kunagi midagi sel teemal öeldud. Endal aga viimati pandi just Valvoline Max Life ATF type Dextron III Mercon sisse. Kas ma pean nüüd muret tundma? Oskab keeg midagi täpsemat öelda, et miks see neetud Dextron halb on?

____________________________
92' Chrysler LeBaron LX Convertible
94&95' Pontiac TransSport 3800 +doonorid
88' Chevrolet Camaro Iroc-Z convertible- 20th Anniversary Edition
25.12.2006 at 05:56
hunt
 
Dextron tüüpi kastõlide kvaliteet?
Dextron ei ole neetud. Halb ei ole ka. Kui ta on konkreetsele autole just valmistaja poolt ette nähtud.

____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
25.12.2006 at 11:07 1 edit. Last edited 25.12.2006 at 22:15 by hunt
Astro SS
Dextron tüüpi kastõlide kvaliteet?
Kui tegemist on Rüüsleriga, siis loe täpselt manuali !!!!

Dextron ei sobi päris hästi kõigi liikurite käimakasti. ;)

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
25.12.2006 at 13:12
vvt
  
Dextron tüüpi kastõlide kvaliteet?
Dextron ei ole õli tüüp, vaid GM poolt kasutatav standard automaatkastiõli kvaliteedi hindamiseks. Osad õlifirmad on sellega miskipärast oma tootenimetusi tegema asunud. Fordil on selleks Mercon jne. Põhimõtteliselt on igal suuremal korporatsioonil oma. Kas konkreetsele autole läheb see või too, tuleb võtta kasutusõpetusest välja, milline on miiniumnõue ja õli ostmisel vaadata, kas selle nõude täitmine on märgitud pudelile või mitte. Niiet ärge udutage selle Dextroni teemal. Chrysleri käigukastidesse on Eestis enamik sissepandud õlidest ilmselt Valvoline või PennZoili omad, mis vastavad Dextron II-le ja pole nagu midagi koledat juhtunud.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
25.12.2006 at 14:46
viva
Dextron tüüpi kastõlide kvaliteet?
Chrysleri kastidesse on ette nähtud ATF 3/4+, uuematesse vähemalt.

____________________________
+372 555 65 900
25.12.2006 at 16:08
R.Ott
 
Dextron tüüpi kastõlide kvaliteet?
http://www.robskorner.org/faqs/Trans/a604fluid.html - selline link siia siis


Lisaks allparts.com:

I have heard that Chrysler put on over 3 million miles of testing and durability on the A604 before it was released to the public. Hearsay tells me that this was when the lubricity issues with Dextron 2 was first realized and the ATF+3 was developed. Care was taken to mention this in the owners manuals to show that proper oil must be used to prevent breakdowns. As this was a new oil to the public at the time, it was not available to the corner oil change place. The public thought that ATF was ATF was ATF+3 and they were all the same. Even some dealers were ignorant of this issue of oil type and propagated this myth that started tha ball rolling on the poor public perception of the A604.



____________________________
92' Chrysler LeBaron LX Convertible
94&95' Pontiac TransSport 3800 +doonorid
88' Chevrolet Camaro Iroc-Z convertible- 20th Anniversary Edition
25.12.2006 at 17:12 1 edit. Last edited 25.12.2006 at 17:26 by R.Ott
Astro SS
Dextron tüüpi kastõlide kvaliteet?
quote:
vvt: Dextron ei ole õli tüüp, vaid GM poolt kasutatav standard automaatkastiõli kvaliteedi hindamiseks. Osad õlifirmad on sellega miskipärast oma tootenimetusi tegema asunud. Fordil on selleks Mercon jne. Põhimõtteliselt on igal suuremal korporatsioonil oma. Kas konkreetsele autole läheb see või too, tuleb võtta kasutusõpetusest välja, milline on miiniumnõue ja õli ostmisel vaadata, kas selle nõude täitmine on märgitud pudelile või mitte. Niiet ärge udutage selle Dextroni teemal. Chrysleri käigukastidesse on Eestis enamik sissepandud õlidest ilmselt Valvoline või PennZoili omad, mis vastavad Dextron II-le ja pole nagu midagi koledat juhtunud.

Loll jutt suhu tagasi!!


Ma sain omal nahal ($$$$) tunda, mida tähendab ATF3 asemel kasutada Dextronit. Iseasi kas sinu mõõdupuu järgi käigukasti maha kärsatamine kvalifitseerub ''koleda'' termini taha. ;)

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
25.12.2006 at 18:27
vvt
  
Dextron tüüpi kastõlide kvaliteet?
ATF3 vastab vähemalt kohaliku Valvoline arvates Dexron III-le. Kui sul kast maha kärssas, siis selleks võib olla sada muud põhjust, kaasa arvatud ülejala või valesid koostamise andmeid kasutades tehtud kastiremont. Kui sa panid aga mingit x firma D või DII, siis süüdistada saab vaid iseennast. Et mõni tolvan kirjutab oma õlipudeli peale Dextron, ei tähenda, et see on automaatselt üks paha õlisort. A604 purunemise põhjuseid tasub eelkõige otsida nende kastide viletsast materjalikasutusest ning varuosadest, kus pakitakse lammutusest ostetud ja puhtaks pestud osi karpi kirjaga "remanufactured"-ning remontijad ostavad, hea odav hind originaaliga võrreldes. Nt GM analoogsed esiveolised kastid selliste purunemiste all ei kannata. Muidugi on kõik teised alati süüdi, mitte auto valmistaja.

Edit:MaxLife® ATF
Spetsifikatsioonid
Dexron III, Dexron IID, Ford Mercon V, Allison C-4
BMW LT 71141 ja LA 2634
Chrysler ATF+3 ja ATF+4
Toyota T, T-111, T-IV
Mirsubishi Diamond SP-II Diamond SP-III
Honda ATF-Z1
Nissan J-matic

http://www.valvoline.ee/products/lubricants/transmissionoils/maxlifeatf.html



____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
25.12.2006 at 19:21 2 edits. Last edited 25.12.2006 at 19:26 by vvt
Astro SS
Dextron tüüpi kastõlide kvaliteet?
Ok, mõned faktid.

X - või noname firma tooteid ei kasuta.

Omast lollusest (kuna raamatud ei ole ju mõtet lugeda, sest tean kõike ;)) sai Ram'i käimakotti niristatud Pennzoili dexron III. Kõik oli tore kuni hetkeni,kus mootori võimusus hakkas ületama tehase oma kahekordselt ja sellele ei suutnud enam käigukast vastu panna,libises hullult ja õlile tuli 'mõnus' kärsakas juurde. Peale seda sai ka korra 'igaks petteks' õli vahetatud aga kasu ei olnud,kuna kärsakas tuli hetkega.

Minul on kastiks 47RE ja esiveolisest on asi kaugel,kuna mõlemad sillad veavad ;)

Viimases hädas sai raamat kätte võetud ja oh seda üllatust,kui oli suurelt kirjas: kasutada ainult ATF3+ ja Dexron III kasutamine keelatud.

Tänasel hetkel on ATF3+ sees ja vähemalt praegusel hetkel probleeme ei ole. Suvel sai ABCS raames isegi 4wd starti proovitud , kõik jäid ellu ja käigukastist jupid välja ei lennanud ja kasti libisemisega probleeme ei olnud.

Fakt on ka see, et mul on kastis kettad kärssanud ja isegi mingi ime õliga need värskemaks ei lähe ,mingi hetk peab vaatam kui hullusti lood on.

Kogu selles tsirkuses saan ainult ennast ja Dexron II õli süüdistada .


Mina isiklikult arvan,et erinevate markide õlid erinevad ainult lisainete poolest ja see on juba piisav.







edit:

Copy paste Pennzoili kodukalt

ATF3+ tootekirjelduses on märkus:

*Always check owner's manual for exact application. This product should not be used in transmissions requiring DEXRON ® -III†, MERCON®† or MERCON®† V transmission fluids.

http://www.pennzoil.com/products/trans_fluids/atf_plus3.html


____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
25.12.2006 at 20:30 1 edit. Last edited 25.12.2006 at 20:35 by Astro SS
arxx
Dextron tüüpi kastõlide kvaliteet?
Ei saa aru mida siin vaielda. Paar aastat tagasi oli siin foorumis sarnane teema ja sarnane vaidlus (dextron'i/mercon' sobivusest chrysla 4-speed aut.kasti 7176 asemel).

Allpar.com, mis peaks olema kõige põhjalikum ja pädevam infoallikas Mopar'i toodetest soovitab korduvalt hoiduda Dextron/Mercon tüüpi kastiõlide kasutamisest Chrysler'i 4-käigulistes aut.kastides.

Quote from allpar.com: All Chrysler four-speed automatic transmissions are very sensitive to the quality of the transmission fluid. Only use the ATF+[3 or 4] in these transmissions. Do not use Dexron or Mercon.

Teemasse: kindlasti vastavad Dextron tüüpi õlid spetsifikatsioonidele (amen vvt), ehk teisiti öelduna nad on /peaksid olema kvaliteetsed ning neid kasutatakse mitmete tootjate aut.kastides. Tundub aga et Chrysler'i 4-käiguline aut.kast nende hulka ei kuulu.

____________________________
Avenger ES - "üsna ilmetu kupee"
26.12.2006 at 11:42
vvt
  
Dextron tüüpi kastõlide kvaliteet?
Küsimus on selles, et enamik õlifirmasid pakuvad õli, mis vähemalt sildi järgi vastab nii Chrysleri ATF kui ka Dextroni nõuetele. Näiteks seesama Valvoline Maxlife ATF -kuidas käituda? Põhimõtteliselt ei ole nt GM fwd ja Chrysleri fwd kastides midagi nii erinevat, et põhmõtteliselt erinevat õli oleks vaja. Eestis sõidab enamik Chrysleri fwd kastidest ringi vist küll lausa Dextron II-ga ja mingist massilisest lagunemisest pole nagu kuulda olnud.

Kui meenutada laua peal kõrvuti A604 ja nt 4T60E kasti, siis Chrysler hiilgab mingil põhjusel tibatillukeste planetaaridega, eks need käivad hirmsa vungiga ringi ja kuluvad kiiresti - ja Chrysler üritab seda takkajärgi kompenseerida õli nõuete tõstmisega. Tervetes planetaarides on hammikad kulunud teravaks.

Nt planetaaride purunemine, mis on Chrysleri fwd kastide põhiline rike (A604 aju jamade kõrval), on tõepoolest analoogseltel GM kastidel tundmatu probleem.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
26.12.2006 at 13:03
padrun
Dextron tüüpi kastõlide kvaliteet?
Ford Explorerile sai pandud GULF ATF DEXTRON 3

nyyd seda teemat lugedes ei tea kas see yldse kõlbab sinna?
nyyd juba sõidetud ka veidi siiani ple miskit veel juhtund
26.12.2006 at 22:45
R.Ott
 
Dextron tüüpi kastõlide kvaliteet?
Chrysleri FAQ-ist:

4-speed automatic transmissions should have their ATF
changed every three years or so. It MUST be replaced
with ATF+4, NOT Dexron. (Newer automatics require ATF+5).

MODERN CHRYSLER TRANSMISSIONS WILL BE DESTROYED
IF YOU USE THE WRONG FLUID.
See http://www.allpar.com/fix/trans.html

Even some 3-speed DC transmissions are NOT compatible
with Dexron - read your manual !!! Or just use ATF+4
(ATF+5 for some newer models)

Seni kogunenud info põhjal lähen nüüd Valvoline õlide müügimehe jutule, kuna minu armsa rüüsleri vastremonditud kasti pandu pidavat olema just müügimehe raudkindel jutt. Hoian siis järgnevaga kursis. Siiamaani oli eesmärgiks teaga saada, millega dextron füüsiliselt erineb ATF+3 -est ja teistest aga kahjuks pole ses osas selgust veel saanud.

Edit: Lisame "õli tulle" (eeskätt enda masinas olev õli):

"All Chrysler four-speed automatic transmissions* are very sensitive to the quality of the transmission fluid. Only use the ATF+[3 or 4] in these transmissions. Do not use Dexron or Mercon." (allparts.com)


____________________________
92' Chrysler LeBaron LX Convertible
94&95' Pontiac TransSport 3800 +doonorid
88' Chevrolet Camaro Iroc-Z convertible- 20th Anniversary Edition
27.12.2006 at 06:02 2 edits. Last edited 27.12.2006 at 06:05 by R.Ott
vvt
  
Dextron tüüpi kastõlide kvaliteet?
Vat nende õlidega on selline värk, et tarbija on see tola, kes peab otsustama eri huvigruppide promo vahel. Nt USA-sse teeb Valvoline spetsiaalset Chrysleri ATF-4 õli, Euroopas aga öeldakse, et kõik sobib. Siin oli hiljaaegu vaidlus poroloonfiltri õlidest, mille tehnilisest kaardist selgus, et tegemist oli tavalise GL-5ga (60 kr pudel), mida müüakse spetsõli pähe ja pööbel ostab poole kallimalt. Kindlasti on ka vastupidiseid juhtumeid. Iseenesest ei ole Chrysleri kast midagi nii erilist.

Õli kohta peab maaletoojal olema tehniline kaart, kus on põhiandmed sees. Kipun miskipärast arvama, et füüsikalised omadused on samad, mis tavalisel kastiõlil ja vahe võib olla teemal, mida tehnilisel kaardil kirjas pole (tootja ärisaladus).

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
27.12.2006 at 11:54 1 edit. Last edited 27.12.2006 at 11:54 by vvt
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Dextron tüüpi kastõlide kvaliteet?  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.