Poster |
Message |
kalef
|
88` Trans AM 5,0 TPI katalüsaatori eemaldamine.
Hakkasin siis eemaldama katalüsaatorit autol ja avastasin , et miski 15mm läbimõõduga toru tuleb katil
keskelt küljepealt välja ja läheb paraleeselt väljalasketoruga mootori poole tagasi , et mis tarvis see
toru seal on ja mis ma temaga ette võtta võin , sest kati asemel plaan sinna tühi toru panna . Kas selle peenikese
toru võin lahti jätta või ??
____________________________
1974 El Camino 5,7
ex-1993 JEEP WRANGLER 4,0
ex-1988 PONTIAC TRANS AM GTA 5,0 |
26.12.2006 at 18:17 |
|
kalef
|
88` Trans AM 5,0 TPI katalüsaatori eemaldamine.
ise küsin , ise vastan 
see toru siis nimelt tuleb õhupumbast ja lisab katile värsket õhku juurde (smog pump) natuke rohkem juttu
sellest siis siin http://www.thirdgen.org/techboard/exhaust/338472-pipe-running-into-cat.html?highlight=catalyst
kuna endal plaan oli katalüsaator eemaldada , siis lõikasin selle lihtsalt läbi . Pumba jätsin sinna esialgu küll alles.
____________________________
1974 El Camino 5,7
ex-1993 JEEP WRANGLER 4,0
ex-1988 PONTIAC TRANS AM GTA 5,0 |
27.12.2006 at 22:10 |
1 edit. Last edited 27.12.2006 at 22:14 by kalef
|
pontu kuus |
88` Trans AM 5,0 TPI katalüsaatori eemaldamine.
Kui hea mõte on katalüsaator lihtsalt eemaldada ? |
28.12.2006 at 01:56 |
|
F.I.R.E |
88` Trans AM 5,0 TPI katalüsaatori eemaldamine.
Peaks vist olema nii, et on 100 ja 1 põhjust, miks ilma katalüsaatorita parem on, a-la vähem kütust, rohkem võimsust jne. Lisaks paar asja mis eemaldamise vastu: politsei ja ülevaataja huvi puuduvate detailide vastu ja lastelaste kahjustatud tervis liigsete heitgaaside tõttu.
____________________________
No US car right now :( But there will be, just not the daily car again... |
28.12.2006 at 19:14 |
|
vvt
|
88` Trans AM 5,0 TPI katalüsaatori eemaldamine.
Kui uskuda selles 305 modimisartiklis kirjutatut, mis sai äsja modimise alafoorumisse pandud sai, siis seal mõõdeti smog-jurast (tõsi, koos pikkade headeritega) vabastatud 305st seeria 145 hp asemel välja 221 hp. Eks oma osa ole ka kattidel.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
28.12.2006 at 19:59 |
|
rescue
|
88` Trans AM 5,0 TPI katalüsaatori eemaldamine.
nonii ei suutnud serch abil miskit leida, kaevasin siis yhe teise vana teema yles, kui 98 camarol eemaldada katalüsaator, siis mis saab lambdast mis asetseb peale katti? kas läheb SES tuluke põlema ja muutub ka mootori töö juures miskit? või saab seda lambdat seal kuidagi disableda? |
21.01.2009 at 00:58 |
|
Pierre |
88` Trans AM 5,0 TPI katalüsaatori eemaldamine.
kui lambda on, siis peab olema ja ära teda võtta ei tasu, EFI´l on seda vaja.
võtad kati välja ja lased rahulikult edasi, euro-kärudel igatahel ei juhtu miskit.
isegi olen näinud, et lambda on alt üles toodud, installitud kohe vahetult peale väljalaskekollet, ja toimis.
|
21.01.2009 at 03:43 |
1 edit. Last edited 21.01.2009 at 03:44 by Pierre
|
usalane |
88` Trans AM 5,0 TPI katalüsaatori eemaldamine.
Endal sama asi 87 aasta firel.Aögul mõtlesin eemaldada aga kuna ma selle toru otstarvet ei tea siis lõin kati lihtsalt tühjaks.Peale seda hakkasid jamad,auto hakkas värisema,leidsin siis ühe sepa kes karbussi reguleeris,värin kadus küll ära aga mootor ei tööta enam ühtlaselt peale seda bensiinihaisu lööb ka pidevalt üles,tundub,et peab vist uue kati tellima ja alla tagasi panema,sest sisuliselt ei muutunud ei hääl ega ka kiirendus,aint auto läks peeti. |
21.01.2009 at 07:58 |
|
peep
Moderator |
88` Trans AM 5,0 TPI katalüsaatori eemaldamine.
quote: rescue: nonii ei suutnud serch abil miskit leida, kaevasin siis yhe teise vana teema yles, kui 98 camarol eemaldada katalüsaator, siis mis saab lambdast mis asetseb peale katti? kas läheb SES tuluke põlema ja muutub ka mootori töö juures miskit? või saab seda lambdat seal kuidagi disableda?
Mootor töötab nagu ennegi, SES tuli läheb põlema. Tule saab ka kustu, ostes selle lambda elimineerimiseks ühe jubina, mida usas müüakse või tehes ise samasuguse koduste vahenditega. Kuidas seda ise teha ei oska koheselt juhatada.
Tagumine lambda ei juhi mootori tööd, seda teeb esimene lambda.
Mina ei näe kati eemaldamiel mõtet, kui vana on katki, siis osta mingi high flow variant. Muidu oled sunnitud ülevaatusel kemiseerima ja selle eest pead ka raha välja käima + võid segadustesse sattuda nagu viimase aja praktika näitab. |
21.01.2009 at 09:00 |
|
rescue
|
88` Trans AM 5,0 TPI katalüsaatori eemaldamine.
quote: peep: quote: rescue: nonii ei suutnud serch abil miskit leida, kaevasin siis yhe teise vana teema yles, kui 98 camarol eemaldada katalüsaator, siis mis saab lambdast mis asetseb peale katti? kas läheb SES tuluke põlema ja muutub ka mootori töö juures miskit? või saab seda lambdat seal kuidagi disableda?
Mootor töötab nagu ennegi, SES tuli läheb põlema. Tule saab ka kustu, ostes selle lambda elimineerimiseks ühe jubina, mida usas müüakse või tehes ise samasuguse koduste vahenditega. Kuidas seda ise teha ei oska koheselt juhatada.
Tagumine lambda ei juhi mootori tööd, seda teeb esimene lambda.
Mina ei näe kati eemaldamiel mõtet, kui vana on katki, siis osta mingi high flow variant. Muidu oled sunnitud ülevaatusel kemiseerima ja selle eest pead ka raha välja käima + võid segadustesse sattuda nagu viimase aja praktika näitab.
asi selles ongi et uue torustiku paigaldusega ei näe ma mõtet vana katalüsaatori tagasi panekuga sest võrreldes nende tänapäevaste high flow katalüsaatoritega on ta mõõtmetelt tunduvalt suurem, high flow kat tuleb alles 2-3 kuu pärast kuid vahepeal tahaks juba vähe sõita, siis oleks arvatavasti lihtne lõigata täpsete mõõtudena kati jagu juppi vahelt ära ja paigaldada lambda peale katti, ülevaatus niikuinii 2009 a lõppus niiet kat tulemata ei jää...lihtsalt oligi soov teada seda kuidas seda lambda vidinat lollitada seal kui katti pole ja kas ta midagi ka mõjutab peale SES. see petmise vidin millest sa räägid egas see mingi selline asi pole?
http://cgi.ebay.com/Universal-O2-Sensor-Simulator-Fix-Your-Check-Engine_W0QQitemZ270332888524QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item270332888524&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1205%7C66%3A2%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1318%7C301%3A1%7C293%3A1%7C294%3A50 |
21.01.2009 at 13:40 |
|
peep
Moderator |
88` Trans AM 5,0 TPI katalüsaatori eemaldamine.
Seesama asi just, kuid kui tegu ajutise lahendusega, siis keera parem pirn välja või kleebi kinni, kui see väga häiriv on. Sõitmist see ei takista, peaasi, et esimene lambda toimib korralikult. |
21.01.2009 at 14:51 |
|
032
|
88` Trans AM 5,0 TPI katalüsaatori eemaldamine.
quote: rescue: nonii ei suutnud serch abil miskit leida, kaevasin siis yhe teise vana teema yles, kui 98 camarol eemaldada katalüsaator, siis mis saab lambdast mis asetseb peale katti? kas läheb SES tuluke põlema ja muutub ka mootori töö juures miskit? või saab seda lambdat seal kuidagi disableda?
Ma eemaldasin enda omal kati.Mul muutus see et kütet hakaks rohkem võtma+ autosse tekkis mingi tobe värin ja autos hakkasid igast väiksemat naginat kuulma.Kohe kohe panen tagasi.Liiga häiriv,vaikses autos oli hulga mõnusam. |
21.01.2009 at 15:04 |
|
rescue
|
88` Trans AM 5,0 TPI katalüsaatori eemaldamine.
selge siis, kui ta mootori tööd ei sega siis kannatab ka ilma olla....las se tuluke siis põleb.
minupoolt siis võib teema suletuks kuulutada 
tänud kaasmõtlejatele |
21.01.2009 at 20:12 |
1 edit. Last edited 21.01.2009 at 20:12 by rescue
|
79capri
|
88` Trans AM 5,0 TPI katalüsaatori eemaldamine.
quote: usalane: Endal sama asi 87 aasta firel.Aögul mõtlesin eemaldada aga kuna ma selle toru otstarvet ei tea siis lõin kati lihtsalt tühjaks.Peale seda hakkasid jamad,auto hakkas värisema,leidsin siis ühe sepa kes karbussi reguleeris,värin kadus küll ära aga mootor ei tööta enam ühtlaselt peale seda bensiinihaisu lööb ka pidevalt üles,tundub,et peab vist uue kati tellima ja alla tagasi panema,sest sisuliselt ei muutunud ei hääl ega ka kiirendus,aint auto läks peeti.
Asi on karpas, mitte katalüsaatoris.
|
22.01.2009 at 17:12 |
|
usalane |
88` Trans AM 5,0 TPI katalüsaatori eemaldamine.
Lui asi on karpas,siis miks jamad hakkasid kohe peale kati tühjakslöömist,ennem polnud miskit häda |
12.02.2009 at 00:44 |
|
vvt
|
88` Trans AM 5,0 TPI katalüsaatori eemaldamine.
quote: rescue: asi selles ongi et uue torustiku paigaldusega ei näe ma mõtet vana katalüsaatori tagasi panekuga sest võrreldes nende tänapäevaste high flow katalüsaatoritega on ta mõõtmetelt tunduvalt suurem, high flow kat tuleb alles 2-3 kuu pärast kuid vahepeal tahaks juba vähe sõita, siis oleks arvatavasti lihtne lõigata täpsete mõõtudena kati jagu juppi vahelt ära ja paigaldada lambda peale katti, ülevaatus niikuinii 2009 a lõppus niiet kat tulemata ei jää...lihtsalt oligi soov teada seda kuidas seda lambda vidinat lollitada seal kui katti pole ja kas ta midagi ka mõjutab peale SES. see petmise vidin millest sa räägid egas see mingi selline asi pole?
Enda igapäevaautol sai vahetatud aastake tagasi suur ja kogukas originaalkat mingi universaalika vastu, mis oli mõõdult poole väiksem ja millele tootja claimis sama hj/töömahu võimet.
Tulemus oli mis? Nagu ülevaatusel auto ukse taga isegi suvel 10 min tühikäigul tiksub, jahtub see nii maha, et näitajad kõik metsas. Pärast kohapeal paarutamist lähevad enamvähem korda. Ehk väiksest kärjest tehtud "hai flõu" jahtub hetkega maha. Teine halb omadus on hakanud ilmnema hiljaaegu - tundub, et asi on seest plärisema hakanud ja seda teeb tavaliselt liigsest kuumast lahti/katki läinud kärg. Kui maanteel ikka 2 tundi katkematut vatti saab, siis kuumeneb see minikatt kindlasti üle. Kuna antud auto spetsi järgi tehtud katt maksis 14K, siis olude sunnil sai pandud 1,2K maksev universaal. Takkajärgi mõtlen, et kui originaal oleks maksnud 3-4K, siis oleks iga kell selle suure asemele pannud. Niiet need aftermarketi asjad on nagu nad on - kõik pole praht, kuid kõik läikiv pole ka kuld. Sellel pisikesel high flow-l on oma hind. Ehk väike kat - inerts väike, soojeneb kiiresti, aga jahtub veel kiiremini. Ja väike kat - väike jahutuspind, pikemal vajutamisel hakkab üle kuumenema. Kui sellised õllepudeli suurused katid oleks sellised, nagu neid claimitakse, siis ei paneks ükski autotootja sellised suuri kobakaid. Pole need tänapäeva katid ühtegi väiksemad kui 10a tagasi.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
12.02.2009 at 11:10 |
1 edit. Last edited 12.02.2009 at 11:13 by vvt
|
viplala |
88` Trans AM 5,0 TPI katalüsaatori eemaldamine.
Kalli originaali ja järelturu oma, eristab suures jaos ka materjal, millest kärg on valmistatud. |
12.02.2009 at 12:58 |
|
|