register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Jälle need kysimused  
Poster Message
Olds
  
Jälle need kysimused
Ärge kövasti lööge, olex möned vöibolla lollina tunduvad kysimused, aga tahaksin siiski teada. Nimelt Eestisse saabudes tahaksin välja vahetada järgnevad:
1. kyynlad? Mis olex parimad (hind vöix jääda normaalsuse piiresse).
2. Ölilisandid? Mida arvate sellisest tootest nagu "X-1R" (vist oli öigekiri nii) ja kas yldse paneksite ölile midagi sekka. (jutt käib nii mootori kui ka kasti ölist)
3. Rihmad? Mida loete parimaks kaubamärgiks?
PS.MOOTORIKS ON: CHEVI CAMARO SBC 84a.
Ning veel. Andke andeks ebakorreksetest eestikeele tähtedest. Lihtsalt siinne klaver ei vöimalda paremini.
13.02.2002 at 09:41
udu
 
Jälle need kysimused
miks Sa õlile lisandeid tahad panna?
pane parem korralik õli?
13.02.2002 at 11:28
Olds
  
Jälle need kysimused
Tjah, söber rääkis "X-1R"-st. väga head. Ei tia kas tast tegelikult abi on. Reklaam on igatahes vöimas-NASA käpp sees ja puha. Hind on ka päris soolane. Mis öli ise soovitad? Calibral kasutasin Valvolinet.
13.02.2002 at 11:43
BlueStang
 
Jälle need kysimused
Kui õli ei võta, siis tõesti RedLine tundub olevat v.hea - hoiab mootorit kürgetel pööretel ja ime küll lisavat ka Hp-sid ca5-10%. Keegi siin soovitas mullegi, kui vedelikevahetuse kohta nõu küsisin. Tegelt on aga "sigakallis", kuid pidi see eest "sigahea" ka olema. Ma ise kavatsen just seda hankida - siis pole õlilisanditele vaja kulutada ka.
13.02.2002 at 15:09
peep
 
Moderator
Jälle need kysimused
Pane tavalist poolsünti 10w-30 vms. ja vaheta iga 5 k. km. tagant koos filtriga.

Õlilisandeid ei soovita.

Küünlad osta sellised mis antud mootorile tehase poolt on ette nähtud, häid brände on palju aga kui kindla peale tahad minna siis AC Delco.

Rihmadel vaevalt, et olulist vahet on, kui nad norm. kohas on toodetud.

13.02.2002 at 18:54
QRX
Jälle need kysimused
quote:
peep wrote:
Pane tavalist poolsünti 10w-30 vms. ja vaheta iga 5 k. km. tagant koos filtriga.

Vabandage loll küsimus, aga miks nii lühike õlivahetusvälp?
13.02.2002 at 19:42
peep
 
Moderator
Jälle need kysimused
Õli on odav, mootor kallis, eriti kui tegemist mingit kallitest komponentidest koosneva performance mootoriga...

Eks ta kestab kauem ka, aga kui piitsa anda (drag race jms.) siis on parem tihedamini vahetada kui harvemini - kahju see ei tekita ja kindlalt parem kui mingit sodi mootorisse kallata ja siis 10-15 tuhat sõita.

Usas on ehitatud mootoritel tüüpiline õlivahetusvälp 3 k. miili ja kui ma ei eksi siis näit. mitsu evo'l on see ka tehase poolt määratud 5 k. km.
13.02.2002 at 19:55
Olds
  
Jälle need kysimused
Aaiitähhh söbrad. Tark nöu kulub alati ära. Kahjuks ei oska ma veel Usakate tehnilise koha pealt teiega eriti kaasa rääkida, kyll vöin anda aga nöu metallitöö ja sellega seoses treimistöö kohapealt. Kysida vöib julgesti.
14.02.2002 at 11:02
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Jälle need kysimused  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.