register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Esimesed "triibulised" (275 ees ja taga)  
Poster Message
Henc
Esimesed "triibulised" (275 ees ja taga)
Paar päeva nüüd nagu 275/35-18 rullidega vuratud - üsna tülikas ebatasasel teel. Peab valvasam olema rooli taga, et linnavahel äärekivisse ei viska (vt. trollipeatus Tallinnas). Kiirteel ja kurvis on vastupidiselt üsna kindel...

Aga optik on awesome! Picid nagu lubatud, tulevad ka kunagi
13.02.2002 at 11:43
Joel
 
Esimesed "triibulised" (275 ees ja taga)
quote:
Henc wrote:
Paar päeva nüüd nagu 275/35-18 rullidega vuratud - üsna tülikas ebatasasel teel.
Tõsi ta on. Isegi olin sunnitud paar päeva 245/45-18 suvekummidega liiklema. 205-stest 16" lamellidest ümberistumine on täielik horror:xo, hoia aga rooli kahe käega kinni, et teel püsida ja kummimüra kah rohkem kui rubla eest. Mis siis veel 275-st rääkida.
Välimus see-eest on tõesti :love.

Veidi offtopic: Mis ajast suvekummidega sõitma hakata võib?
13.02.2002 at 15:45
eikeegi
Esimesed "triibulised" (275 ees ja taga)
quote:
Joel wrote:
Veidi offtopic: Mis ajast suvekummidega sõitma hakata võib?

1. märtsist
13.02.2002 at 15:59
Henc
Esimesed "triibulised" (275 ees ja taga)
Pildid nagu lubatud sai üles riputatud (kiiruga videokaameraga tehtud). Small-format vaatamiseks parim. Eks nn. demofotod saavad ka kunagi valmis, kui ese läikima on löödud.

http://community.webshots.com/album/31250398yRfJprMzPB

comments?
14.02.2002 at 13:38
mrtn
Esimesed "triibulised" (275 ees ja taga)
kle, see on ju US-spec masin sul!?
14.02.2002 at 13:39
Henc
Esimesed "triibulised" (275 ees ja taga)
igal asjal on oma head ja halvad küljed
14.02.2002 at 15:31
QRX
Esimesed "triibulised" (275 ees ja taga)
quote:
Henc wrote:
Paar päeva nüüd nagu 275/35-18 rullidega vuratud - üsna tülikas ebatasasel teel. Peab valvasam olema rooli taga, et linnavahel äärekivisse ei viska (vt. trollipeatus Tallinnas). Kiirteel ja kurvis on vastupidiselt üsna kindel...

Aga optik on awesome! Picid nagu lubatud, tulevad ka kunagi

Kas sa ei ole mõelnud rooliamordi paigaldamisele, aitab päris hästi roopas asfaldi peal suunda hoida!
14.02.2002 at 15:50
reo
Esimesed "triibulised" (275 ees ja taga)
quote:
QRX wrote:
... rooliamordi paigaldamisele, aitab päris hästi roopas asfaldi peal suunda hoida!


olen vist päris loll, et põle kuuldki sihändsest asjast, aga kuhu täpselt ja kuidas siis? Kas koos ebatasasusest tingitud löökide summutamisega ei hakka tahtlikule roolikeeramisele vastu töötama? :(
14.02.2002 at 16:01
QRX
Esimesed "triibulised" (275 ees ja taga)

olen vist päris loll, et põle kuuldki sihändsest asjast, aga kuhu täpselt ja kuidas siis? Kas koos ebatasasusest tingitud löökide summutamisega ei hakka tahtlikule roolikeeramisele vastu töötama? :(


Ei ole pea kandiline, ei ole! :)

Teemast aga: Paigaldatakse näit. üks ots paralleel varda külge ja teine ots raami külge ja asi kompu! Kasutama PEAB rooliamorti, mis on sisuliselt kahepoolse tööga õliamort, mis on spetsiaalse sisemise ehitusega, et töötada horisontaalasendis (tavalisel õliamordil tekib horisontaalis kohe "tühi koht" sisse). Ja ei hakka tahtlikule roolikeeramisele vastu töötama.
Kui soovid rohkem infi, helista 051 60 475.
14.02.2002 at 16:18
Henc
Esimesed "triibulised" (275 ees ja taga)
noojah, iga asi on löbus ja tore, kuid siinmail peab seadusesilmaga ka vöitlema.
Nimelt on alates 1.1.02 nn "tuunimine" pea et vöimatuks tehtud. Kui puudub tootja kirjalik kinnitus, et moditavad osad (s.h. chiptuning, k&n-filter, igas möödus uued veljed/rehvid, köigvöimalikud veermiku jupid, sportsumps jne... isegi kleebised autol) on kooskölas auto tehniliste näitajatega ja vastavad antud söiduki omadustele. Ühesönaga BS. :(
Köik, mis pole seeria, kirjutatakse auto tehn.passi märkuste alla, kui eriehitus, usakal isegi reg.nr.-i suurus. Ja kujutage ette, mida teab üks "kogenud" saksa TÜV-lane ameeriklasest.

Tuunimise löbu saksas seisnebki selliste lubade, kinnituste jm hinnangute hankimises. Ja Saksamaa suurus on hohohooo - kui Münchenis ei önnestu, äkki Suttgartis vöi Frankfurdis vöi Berliinis ikka.

Selle sama BS töttu söidan isegi 250KM järgmisse TÜVi, kus nn. "käpad".

Nii et kasutage Eesti oskamatust siga panna veel ära. Ja kiirelt, sest EU tahab ju vägisi püksi pugeda.
14.02.2002 at 16:24
QRX
Esimesed "triibulised" (275 ees ja taga)
quote:
Henc wrote:
noojah, iga asi on löbus ja tore, kuid siinmail peab seadusesilmaga ka vöitlema.
Nimelt on alates 1.1.02 nn "tuunimine" pea et vöimatuks tehtud. Kui puudub tootja kirjalik kinnitus, et moditavad osad (s.h. chiptuning, k&n-filter, igas möödus uued veljed/rehvid, köigvöimalikud veermiku jupid, sportsumps jne... isegi kleebised autol) on kooskölas auto tehniliste näitajatega ja vastavad antud söiduki omadustele. Ühesönaga BS. :(
Köik, mis pole seeria, kirjutatakse auto tehn.passi märkuste alla, kui eriehitus, usakal isegi reg.nr.-i suurus. Ja kujutage ette, mida teab üks "kogenud" saksa TÜV-lane ameeriklasest.

Tuunimise löbu saksas seisnebki selliste lubade, kinnituste jm hinnangute hankimises. Ja Saksamaa suurus on hohohooo - kui Münchenis ei önnestu, äkki Suttgartis vöi Frankfurdis vöi Berliinis ikka.

Selle sama BS töttu söidan isegi 250KM järgmisse TÜVi, kus nn. "käpad".

Nii et kasutage Eesti oskamatust siga panna veel ära. Ja kiirelt, sest EU tahab ju vägisi püksi pugeda.

Nojah, aga osadel spotautodel on rooliamort juba tehase poolt paigaldatudja päris paljudel peaks seda saama, kui optsiooni! Näit. Toyota Supra!
14.02.2002 at 16:35
askeldaja
 
Esimesed "triibulised" (275 ees ja taga)
quote:
Henc wrote:
noojah, iga asi on löbus ja tore, kuid siinmail peab seadusesilmaga ka vöitlema.
Nimelt on alates 1.1.02 nn "tuunimine" pea et vöimatuks tehtud. Kui puudub tootja kirjalik kinnitus, et moditavad osad (s.h. chiptuning, k&n-filter, igas möödus uued veljed/rehvid, köigvöimalikud veermiku jupid, sportsumps jne... isegi kleebised autol) on kooskölas auto tehniliste näitajatega ja vastavad antud söiduki omadustele. Ühesönaga BS. :(
Köik, mis pole seeria, kirjutatakse auto tehn.passi märkuste alla, kui eriehitus, usakal isegi reg.nr.-i suurus. Ja kujutage ette, mida teab üks "kogenud" saksa TÜV-lane ameeriklasest.

Tuunimise löbu saksas seisnebki selliste lubade, kinnituste jm hinnangute hankimises. Ja Saksamaa suurus on hohohooo - kui Münchenis ei önnestu, äkki Suttgartis vöi Frankfurdis vöi Berliinis ikka.

Selle sama BS töttu söidan isegi 250KM järgmisse TÜVi, kus nn. "käpad".

Nii et kasutage Eesti oskamatust siga panna veel ära. Ja kiirelt, sest EU tahab ju vägisi püksi pugeda.

Üldiselt ühinen selle sõnavõtuga. Ajavad kiusu nagu ei tea mis. Ja ikka ja alati leidub võrdsetest võrdsemaid. :(
14.02.2002 at 16:38
askeldaja
 
Esimesed "triibulised" (275 ees ja taga)
Sorry, OFFTOPIC: kurat, siis võib ju nito ka ära unustada!!! Tehas ei näe nitrot ette jne jne
14.02.2002 at 16:40
PlyVal64
Esimesed "triibulised" (275 ees ja taga)
Mina omas lollis arus arvan, et noortel tuleb TÕSISELT mõelda ka valimisjaoskonda kõndimise peale! Ei tule see EL "püksi pugema", kui OMAD mehed on riigikokku saadetud. Veic utoopia vallast mõte, kuid tõsisema tahtmise ja korraliku lobby- ning PR-töö korral mitte võimatu.

PS! Mina pole kordagi vahele jätnud ja seegaleian endal ÕIGUSE olevat ka vinguda.
15.02.2002 at 11:14
udu
 
Esimesed "triibulised" (275 ees ja taga)
jajah, mina olen nõus kandideerima :)
valige mind!
15.02.2002 at 11:16
LaSa
 
Moderator
Esimesed "triibulised" (275 ees ja taga)
teeme oma partei :) ?
15.02.2002 at 11:47
PlyVal64
Esimesed "triibulised" (275 ees ja taga)
quote:
LaSa wrote:
teeme oma partei :) ?
Lisaks sõnas "partei" i ette l. Saaks Parteli Partei" ehk PP ehk PigPlok(eesti keeles hääldatuna)...
15.02.2002 at 11:53
LaSa
 
Moderator
Esimesed "triibulised" (275 ees ja taga)
quote:
PlyVal64 wrote:
PP ehk PigPlok(eesti keeles hääldatuna)...
sea-plokk :D
15.02.2002 at 12:07
partel
  
Esimesed "triibulised" (275 ees ja taga)
quote:
PlyVal64 wrote:
quote:
LaSa wrote:
teeme oma partei :) ?
Lisaks sõnas "partei" i ette l. Saaks Parteli Partei" ehk PP ehk PigPlok(eesti keeles hääldatuna)...
Ah, lihtsalt lisa "t" asemel "d" ja ongi "Pardel" :lol:lol:lol
15.02.2002 at 14:44
peep
 
Moderator
Esimesed "triibulised" (275 ees ja taga)
quote:
Henc wrote:
Pildid nagu lubatud sai üles riputatud (kiiruga videokaameraga tehtud). Small-format vaatamiseks parim. Eks nn. demofotod saavad ka kunagi valmis, kui ese läikima on löödud.

http://community.webshots.com/album/31250398yRfJprMzPB

comments?


Väga kena ja päriselus ilmselt veelgi parem kui piltidel. Aga ühe vihje tahaks anda - madaldusvedrud.:D
15.02.2002 at 22:17
razer
Esimesed "triibulised" (275 ees ja taga)
mulle muidu see mudel eriti ei meeldi (kes tunneb puudutatuna ärge solvuge) aga see auto on väga ilus, eriti meeldivad mulle veljed ja madaldusvedrud võivad veel paremaks teha.
20.02.2002 at 10:13
Henc
Esimesed "triibulised" (275 ees ja taga)
madaldusvedrud-madaldusvedrud....

rahu-ainult-rahu: esimesed muudatused juba teoksil - taha asetati eile set of spacers.
Järgnevalt Edelbrock Cat-Back, Bilstein amordid ja siis alles vedrud...

Üldiselt palju madalamaks ei saa, sest TÜV ajab rattad ükshaaval piinliku "vea-leidmise" eesmärgiga koopasse ja siis hoidku jumal et kuskilt ei kratsi. Vöidakse kohapeal auto "Betriebserlaubnis" (s.t. Ülevaatuse kleps) märgilt maha kraapida. Siis aitab vaid treilerionu...

AGA: 0,5-1,0 cm ehk on reaalne, ees ehk isegi 2,0 cm.

Vihje: iga "üksik"-luba on mörv modimise eelarvele!!!
20.02.2002 at 18:40
peep
 
Moderator
Esimesed "triibulised" (275 ees ja taga)
Esiamorte pole kindlasti mõtet alla panna vedrusid vahetamata - tuleb topelttöö. Muuseas sellel autol on tüüpviga, vesi koguneb lanzeroni ja amordi ülakinnituskoha vahele - seal on kummipadi mis ülaltpoolt juskui kauss ja selle kausi keskel amordi ots koos kinnitusmuttriga. Tagajärg on mutri/amordiotsa totaalne kinniroostetamine ja kuna kogu asi kummi sisse valatud ei saa jõudu ka kasutada. Mina pidin mõlemad kummipuksid uued panema ja kahjuks maksavad nad sama palju kui bilsteini amordid.:(

Ainus madaldusvedu mis alla 3 cm jääb, on edelbrock aga neid üldiselt ei soovitata, kuna liiga pehmed. Eibach pro-kit on ikkagi optimaalseim ja ka ülivõimsalt populaarseim valik. Need madaldavad tootja väitel 1,5". Parim variant oleks muidugi coil-overid hankida, siis saad vedru jäikust/auto kõrgust ise reguleerida.
23.02.2002 at 20:38
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Esimesed "triibulised" (275 ees ja taga)  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.