register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Rooliotsad ja šarniirid  
Poster Message
wagoneer
Rooliotsad ja šarniirid
Kuna paar Ram-i hakkavad liikuma loodetavasti natuke kiiremini kui tehasest tulles ning olulisemalt suuremate ratastega siis tahaks,et rooliotsad ning šarniirid ei valmistaks üllatust(ei laguneks iga 500 km tagant).
Rooliotsad tulevad sellised http://www.pscmotorsports.com/product_info.php?cPath=160_193&products_id=459 ja samalt firmalt tuleb ka tugevdatud roolikarp.
Kust leida aga korralikke šarniire? Moogi ja muid imelikke ei taha kuna neid kulub nagu leiba.
On kellelgi äkki mõnda linkki või infot kust oleks võimalik hankida korralikke šarniire?

Wagoneer

____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76`
02.03.2007 at 22:13
paikas
 
Rooliotsad ja šarniirid
mina tellisin Ford Thunderbirdile preformance liigendid E-bayst küll netikulleri kaudu aga ikkagi peaks järgmise nädala alguses vastuse saama kuna kohale jõuavad jne

____________________________
Ford Thunderbird 3,8 V6 104Kw 1989
Ford Thunderbird 3,8 V6 83Kw 1989
Mitsubishi lancer 1,3 55Kw 1994
Ford Escort 1,6 D 46Kw 1986
Ford Escort 1,8Td 66Kw 1995
02.03.2007 at 22:29
vvt
  
Rooliotsad ja šarniirid
Vahest peaks ostma munakad OEM omad, need siinmail müüdavad TRW jne säästuosad ei kannata kohati mingit kriitikat. Tean ühte juhtumit, kus inimene ostis oma 4gen F-kehale neid odavaid TRW sharniire ja vahetas neid kord kvartalis. Pani GM OEM omad ja rohkem pole kuulda temast olnud. OEM juppide korral pole imestada, kui 10a vanal autol alles tehase tükid all.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
14.03.2007 at 11:28 1 edit. Last edited 14.03.2007 at 11:29 by vvt
Astro SS
Rooliotsad ja šarniirid
Huvitav fakt on see,et pasakäiki (loe : aftermarket) rooliotsa ja MOPAR'i originaal osa hinnavahe on ainult 300 .- eek :devil





____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
14.03.2007 at 13:18
Fog
 
Rooliotsad ja šarniirid
Eesti mastaabis tasuvad kallimad osad kindlasti ära, kuna saatekulu on neil sama.

____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
14.03.2007 at 13:34
vvt
  
Rooliotsad ja šarniirid
Neid originaale saab täitsa tellida, firmas peavad lihtsalt need originaalkoode sisaldavad kataloogid (alldata vms) olemas olema. Nii vähe kui mina olen neid ülelombi performance-osi (kahjuks mitte sillaosi) peos saanud hoida, ei ärata paljude kvaliteet just sügavat usaldust. Kui ikka tükk on selline, et valujäägid näpud katki teevad, siis vist ei maksa seest mingit töökultuuri imet oodata. Ja eks firmasid ole erinevaid ka. Eks keegi peab esimene olema ja proovima. Kui aga sild liiga tihti koliseb, siis üllatavalt vähese hinnalisa eest võib lahendus olla ka originaalosade pruukimine. A-osa on tavaliselt hea, B-osaga on nii ja naa -peab täpselt teadma.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
14.03.2007 at 15:47
Astro SS
Rooliotsad ja šarniirid
Kui MOPAR'i originaal rooliotsad on mõistliku hinnaga (ca 1500 tk), siis zarniiride eest tuleb tublisti sajaseid luftitada.

Esisilla ühe poole zarniiride koplekt , ehk üks ülemine ja üks alumine maksab kokku 4600.- :eek

Kosmilist hinda tahetakse ka roolivarda eest,(mille ühes otsas on munakas ): 7600.- :eek

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
14.03.2007 at 21:51
Mart ja auto
Rooliotsad ja šarniirid
Mis on A -osa?
05.04.2007 at 20:31
Vanaisa
  
Moderator
Rooliotsad ja šarniirid
quote:
Mart ja auto: Mis on A -osa?
samas tehases tehtud, kui orikas, aga mingi teise nime all (nt mitte MOPAR vaid Wagner vms)
B-osa - mujal, x tehases tehtud originaali koopia
C-osa - põlve otsas parandatud jupp
D-osa - romulast saadud jubinas
E-osa - suht haruldane osa, vähesed on näinud. Tunnusjooneks see, et kui E-osa õhku visata, siis alla ei kuku enam midagi, nii kulunud on ta ;)
05.04.2007 at 21:25
Mart ja auto
Rooliotsad ja šarniirid
Kui osta osa vastava automargi esindusest , siis saab originaalosa?
05.04.2007 at 21:56
Vanaisa
  
Moderator
Rooliotsad ja šarniirid
peaks nii olema jah.
Aga ka ausast baarist võid saada salaviina....
05.04.2007 at 22:13
Mart ja auto
Rooliotsad ja šarniirid
Ja SIIT TULEB KÜSIMUS- miks ostes nn. originaalosa see ei ole võrreldav autol olnud osaga? Mõtlen siinjuures seda ,et auto sõidab näit. algupärase rooliotsaga 70 k miili aga see asendusosa ainult 15? Kui hästi läheb.
05.04.2007 at 22:20
Vanaisa
  
Moderator
Rooliotsad ja šarniirid
vot sellele ei oska ma isegi midagi kosta. Samas olen ise ka sama asja täheldanud. Kas äkki on asi selles, et allhankija, kes on seotud karmide lepingutega tehase ees, peab tegema tehasesse saadetava osa ülihea. Remondiks minevad jupid aga tehakse juba viletsamad, kuna neile ehk ei kehti enam need tehasenormid???
Teine variant oleks see, et tehasega kokkuleppel ja teadmisel tehakse esimene jupp selline mis kestaks garantiiaja ära, vahetusjupp aga juba teadlikult viletsam - siis saab selle pealt juba ju pappi teenida?
05.04.2007 at 22:36
Stang-R
 
Rooliotsad ja šarniirid
quote:
Vanaisa:
quote:
Mart ja auto: Mis on A -osa?
samas tehases tehtud, kui orikas, aga mingi teise nime all (nt mitte MOPAR vaid Wagner vms)
B-osa - mujal, x tehases tehtud originaali koopia
C-osa - põlve otsas parandatud jupp
D-osa - romulast saadud jubinas
E-osa - suht haruldane osa, vähesed on näinud. Tunnusjooneks see, et kui E-osa õhku visata, siis alla ei kuku enam midagi, nii kulunud on ta ;)
F-osa - e. fake - dekratiivtoode, mis on väliselt originaali sarnane, reeglina küll veidi erinevate mõõtudega, väiksematel juppidel on tolerantsiväli millimeetrites,
suurematel sentimeetrites, terase asemel kasutatakse tavaliselt hiina mudaterast, mis mingi imetehnoloogia valdamise tõttu on isegi pehmem kui
alumiinium, alghind on see-eest soodne, tõsi lõpphinnale lisandub uue korraliku jupi ostmise kulu.


____________________________
Mustang 68 HT
06.04.2007 at 09:56
cipo
Rooliotsad ja šarniirid
Selle OEM juppiga on ka esindusest võttes kahtlane teema (rääkides vähemalt euro ja jpn. liikuritest), Buumerile näiteks teeb "originaal" sillaosasid ca. 20!!! erinevat tehast/tootjat/pakendajat/ümberpakendajat.
Kui meie tublides esindustes ei ole parasjagu laoseisus mingit juppi, siis kust nad selle saavad? Helistavad erinevad hulgimüüjad läbi, tellivad ja kruvivad külge - OEM my ass.
Ma miskipärast arvan, et eks ta rauale juppe tellides on sama.

Võiks panna naljanurkka, aga olen kunagi müünud Wattsi rehve universaallaadurile, milledelt oli külgedelt maha freesitud "bobcat" ja üle vulkaniseeritud siis Wattsiks made by tingtong. Hind (ka ostuhind) oli muidugi 2x odavam "originaalist"

____________________________
ex. linc. continental - burn baby, burn - R.I.P.
ex. S10 - 350CID - hardcore ride
ex. TranSSport 3800 - for family
06.04.2007 at 13:36
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Rooliotsad ja šarniirid  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.