Poster |
Message |
kristjan_l |
katkub kuidagi
Niisiis autoks on ´92 Mazda MX-6 manuaal. Probleem on nimelt selles, et käiguvahetusel 'katkub' või jõnksutab hirmsasti. Seda siis kui just eriti raske jalaga ei vajuta. Kui aga gaas põhju suruda, läheb kummide vilinal... Iseenesest päris tore, et 'peab' niimoodi sõitma aga normaalne see siiski pole. Mingid remondimehed vaatasid ka, aga millegi mõistlikuga välja ei tulnud... |
01.03.2002 at 22:37 |
|
reimo |
katkub kuidagi
Mul oli sarnane probleem mõni aasta tagasi Corollaga. Lisaks veel külma mootoriga tugevalt kõikuv tühikäik. Elkes otsiti päris mitu korda, viga selgus alles aasta pärast kui jahutusvedelik ära kadus - plokikaanetihend |
01.03.2002 at 22:50 |
|
2koma8 |
katkub kuidagi
Kütusefilter umbes. Pump imeb bena küll aga filtrist ei tule midagi läbi ja sellepärast kakubki. Mul on '88 626 2.0(carb), katkumine ilmnes siis, kui kiirendamiseks pedaali põrandasse lükkasin ja pöörded 4k kanti jõudsid. 1. käiguga nagu probla polnud sest filter ja karbuss olid bena täis, aga kui 2. käiguga 4k jõudis, siis katkus ja jõnksutas nii nagu taoks jalaga pedaali. Peale filtri vahetust kõik korras. |
01.03.2002 at 00:32 |
|
2koma8 |
katkub kuidagi
Või siis on mingi andur p-s või midagi muud umbes |
01.03.2002 at 00:33 |
|
LaSa Moderator |
katkub kuidagi
quote: 2koma8 wrote:
Kütusefilter umbes. Pump imeb bena küll aga filtrist ei tule midagi läbi ja sellepärast kakubki. Mul on '88 626 2.0(carb), katkumine ilmnes siis, kui kiirendamiseks pedaali põrandasse lükkasin ja pöörded 4k kanti jõudsid. 1. käiguga nagu probla polnud sest filter ja karbuss olid bena täis, aga kui 2. käiguga 4k jõudis, siis katkus ja jõnksutas nii nagu taoks jalaga pedaali. Peale filtri vahetust kõik korras.
siinohal ju vastupidine probleem, asi ei taha madalatel toimida normaalselt..
mina soovitaks Sul süütesüsteemi üle vaadata igatahes, kudagi koletuttav kirjeldus. |
01.03.2002 at 00:34 |
|
|