register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : V6 kävituski! Jeee...  
Poster Message
Ago
 
V6 kävituski! Jeee...
Pühapäeval jõudis kätte siis hetk mil mootor koos juhtmed küljes ja vedelikud sees ning võis võtit "ON" asendist edasi keerata. Kuna peale starteri jõuramise suurt midagi ei juhtunud langes kahtlus ajule. "ON" asendisse keerates peaks ju bena pump mingi liigutuse tegema! Chevy "ajust" võetud EPROM-i asendasin Pontiaci omaga. See liigutas pumpa vähemalt võtme "OFF" asendisse pööramisel. Kohe meenus, et auto pärit Transremi platsilt ja mrtn-i põlenud Taurus. Asja tegi kahtlasemaks seegi, et kellegi karvane käsi oli EPROMi peale P tähe kraapinud.
Peale väikest pusimist ja EPROMide vahetamist tundus "aju" siiski mingeid elumärke ilmutavat. Uus katse ja voilaa garaaz täitus sinise suitsu ja hirmsa lärmiga (summutit veel küljes pole). Võti "OFFi" ja auto välja. Uus käivitus. Mootor töötas minutit 2-3 siis hakkasid pütid nagu ükshaaval ära kukkuma. Sel päeval masin enam hoolimata minu pingutustest ei käivitundki. Õhtu möödus remondimanuaalist hirmujutte lugedes.
Täna hommikul siis uue hooga. Säde on, pihustid avanevad - mida veel? Bensiin?
Kuigi näidik näitas tiba alla veerand paagi lisasin liitrit viis. Kaks katset ja mootor käis. Murphy seadused toimivad. Ei suutnud kiusatusele vastu panna ja tegin õuel naabrite ja nende koerte suureks rõõmuks mõned manöövrid.
Hiljem trouble koode lugedes sain neid 2
1. MAP sensor circuit signal voltage high-low vacuum
2. Electronic sparc control circuit
Esimene on arusaadav, sest vaakum vilistas mis hirmus aga teine?
ESC-st tuleb ka tahho signaal ja see seisab mul armatuuris stabiilselt 5000rpm peal (ka mittetöötava mootori puhul :D ) Kas viga võib olla selles või on ESC ise vigane?
04.03.2002 at 18:59
Jutulind
V6 kävituski! Jeee...
ESC ( oli see koodinummer 43 ? )

42. Fault at electronic spark timing circuit OR
Fault at direct ignition system OR
Fault at fuel cutoff relay circuit
43. Low voltage at electronic spark timing circuit



Minul see asi juba aasta vingub ( kood 43 )... Aga pole mina aru saanud, miks ta seda teeb ja sõitu ei ole ta ka oluliselt ??? mõjutanud.


P.S. Kui sul 2.8 MFI chippi vaja katsetada, siis kõlla mulle - peaksin oma kolaka ka täna-homme remondist ära tooma, mul aju pealt kate nii va naa maas, saaks asja vähem kui 5 min. kätte :=) Samas võimalik nähtavasti ( kui kelleltki programmaatori leiab) minu omast sulle hiljem kloon keevitada ( see ei tohiks nende eepromidega just kuigi keeruline olla ). Nummer 056 480 266

[Edited by Jutulind on 05.03.2002 at 15:16 GMT]
05.03.2002 at 12:36
Ago
 
V6 kävituski! Jeee...
Veakood oli jah 43. Ma ise oletasin, et äkki on sellest tahho jamast. Selle signaal võetaks ju ka ESC-st.
EPROMi klooni pole vist vaja, sest mul on üks Pontiac Grand Prix 2.8l pärit aju - seal sama EPROM sees. Programmaator on ka olemas. ainuke viga, et kivile ei pääse ligi - kinni valatud. Tõenäoliselt oli viga kehvas ühenduses mõnes pistikus.
05.03.2002 at 17:55
max
V6 kävituski! Jeee...
quote:
ponch wrote:
Programmaator on ka olemas.
OT: kas Sa pead silmas, et sul on EEPROMide põletamise riist olemas?
05.03.2002 at 20:24
Ago
 
V6 kävituski! Jeee...
Jep. Tööstusautomaatikas kulub vahest ära, s.t. töö juures on .
05.03.2002 at 21:00
max
V6 kävituski! Jeee...
Jee, ära teda kuhugi ära pane. Mõni mees küsib seda kunagi... ;)
06.03.2002 at 19:45
Ago
 
V6 kävituski! Jeee...
quote:
max wrote:
Jee, ära teda kuhugi ära pane. Mõni mees küsib seda kunagi... ;)


Kas sul on plaanis enda masinat ise upgreidida?
06.03.2002 at 19:49
max
V6 kävituski! Jeee...
Mul see plaan ammu juba. Kodus on virnade viisi igasugust ECM-i mudimise kirjandust kogunenud - varsti aeg tegusid tegema hakata :)
06.03.2002 at 19:53
madis
V6 kävituski! Jeee...
Mis puutub aju progemisse siis mõistlikum oleks teha chipi emulaator, rs232 kaudu progetav. Mis tüüpi chippi ajudes kasutatakse ?
07.03.2002 at 13:16
urmas
V6 kävituski! Jeee...
Madis, kas Sa teeksid sellise asja Stangile (vajalik on ka chipi perifeeria) ? Toimiv tükk usas maksab $300. Isetegemine vist ei tasu ära.
07.03.2002 at 13:30
madis
V6 kävituski! Jeee...
Milline perifeeria ? Kirjeldused ja stuff abiks. Kui on väga keeruline, siis pole mõtet ise teha, kuid väga keeruline on ikka väga keeruline :)
Mingi EPROMi emulaatori teeb iga kell, vaja on teada originaal-epromi tüüpi ja accessi kiirust (120ns vms.)

Tehniline dokk ja kirjeldused, siis saab uurida !
07.03.2002 at 14:20
urmas
V6 kävituski! Jeee...
Ma pole oma auto ajusse vaadanud, kuid sellele mudelile mingit aftermarket programmaatorit ei tehta. Ei tea, kas on sees EPROM või ROM, kas on pesal või joodetud. Sellele ilmselt väljast ligi ei pääse. Iseprogemisel veel selline viga, et peab olema suht hea softi tundja. Ümberprogetaval ajul on jälle kasutaja soft, mis teeb asja sõbralikumaks. Kordan veel: kogu kunde-munde koos juhtmete ja juhenditega maksab $300 + netis on palju näidisprogesid + asjatundjatega saab vestelda setingutest.

Kui perifeeriast rääkisin, siis mõtlesin kõike seda, mis on kivi ümber plaadile tinutatud.
07.03.2002 at 14:49
rustang
  
Moderator
V6 kävituski! Jeee...
quote:
Mustang GT 94 wrote:
Ei tea, kas on sees EPROM või ROM, kas on pesal või joodetud.
Mul on aju väljas, saab tsekata. Kirjanduse järgi on see kivi "emaplaadile" joodetud ja liimitud vältimaks programmeerimisalast isetegevust "emissioonide suurendamisel".
07.03.2002 at 14:52
madis
V6 kävituski! Jeee...
lõppsõnana siis:
kui on image ja kui on rom siis võib alati ROMi maha katkuda ja asendada emulaatoriga (eepromiga) ja erinevaid image-id katsetada. Kui oleks softi algkood oleks muidugi lõbu laialt... Disasmimine on ka võimalik, kuid pikk ja vaevarikas.
07.03.2002 at 15:39
urmas
V6 kävituski! Jeee...
quote:
madis wrote:
võib alati ROMi maha katkuda ja asendada emulaatoriga (eepromiga)
Olen korra sügaval stagnaajal sellist trikk teinud, et eemaldasin Halda Rally tripperilt (see pole see mida enamik mõtleb) KMOP mäluga prose ja lugesin sellest emulaatoris proge maha. Vene elektroonikatööstus ainult ei suutnud mälu ja proset samas kestas kunagi valmis teha. Eri kividena jälle ei katnud kõiki aadresse ära. Oli huvitav aeg, mis lõhnas tööstusspionaazi järele.
07.03.2002 at 16:57
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : V6 kävituski! Jeee...  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.