register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Lonkav mootor  
Poster Message
Ago
 
Lonkav mootor
Et siis ilmnes selline probleem. Mootor ei käi ühtlaselt. Summuti paugub (hiline süüde, rikas segu?) ja ajab sinist tomu välja.
Veateadetest võib lugeda a) MAP sensor circuit signal voltage high-low vacuum
b) Electronic spark control circuit.
Küünlad sai uued ostetud - kuigi mitte päris õiged. Vanade AC Delco orig. küünaldega toimib asi isegi veidi paremini. Mootori soojenedes läheb asi päris hulluks, kipub välja surema.
Äkki on mingeid ideid või soovitusi mida kontrollida?

Ja veel, mis järjekorras küünlahutmed coilide küljes on?
Isegi Chiltoni manuaal annab kaks varianti - või on seal trükiviga
1 4 3 6 2 5 või
1 4 6 3 2 5

[Edited by Ago on 17.03.2002 at 15:03 GMT]

[Edited by Ago on 18.03.2002 at 23:32 GMT]
17.03.2002 at 09:24
Ago
 
Lonkav mootor
Ehh ei oska vist keegi miskit tarka kosta. :(

Teema lukku.
18.03.2002 at 00:35
daredevil
Lonkav mootor
Tundub et kevad mootorites :P
18.03.2002 at 00:51
jaanus
 
Lonkav mootor
143625 peaks olema ikka õigem. Teisel puhul saab mootor kaks järjestikku laksu ühte külge ja see ei saa lihtsalt õige olla. Eksisteerib ju ka veel võimalus, et oled hakanud silindreid valest otsast lugema.
MAP sensori viga tuleb äkki sellest, et lööb tagasi??
Niiet pigem spark control või mõni sellele vajaminevatest sensoritest.
18.03.2002 at 01:51
Ago
 
Lonkav mootor
quote:
jaanus wrote:
Eksisteerib ju ka veel võimalus, et oled hakanud silindreid valest otsast lugema.


Ise ka algul arvasin nii. Sisselaske kollektorile on numbrid 2 4 6 löödud tagumisele ehk siis sõitjate poolsele küljele. Aga kuna mul teine mootor lahtiselt vedeleb siis keerasin sellel nukkvõlli ratta märkide järgi esimese silindri paika ja see asetseb seal kus sis.kollile on löödud 2. Enivei, tegelt oli MAP andurisse minev vaakumitoru vigane. Selle parandamise järel enam summutist suitsu ei tule ja mootor käib ka ühtlasemalt. 6-3 juhtmed tõstsin ka 3-6ks ümber, sai veel parem. Kuigi ka kapoti all oleval lipikul on poolidel juhtmete järjekorraks märgitud 146325. Saa siis aru - müstika mingisugune!
Vahest mõni V6 omanik viitsib näpu õliseks teha ja vaadata mismoodi see järjestus siis lõpuks olema peab.
19.03.2002 at 21:17
partel
  
Lonkav mootor
Võib samasse poolde järjestikku saada küll. Näiteks on mootoril 18436572, mistõttu on probleeme väljalaske ideaalsusega ning just 5-7 järjestikkusega ka single-plane kollektori ("varastavad" üksteise küttesegu madalatel pööretel) ja inductive crossfire'ga - viienda säde satub seitsmendasse, kuna seal takistus (kompression) väiksem.
20.03.2002 at 07:40
Ragnar
Lonkav mootor
quote:
ago wrote:
Vahest mõni V6 omanik viitsib näpu õliseks teha ja vaadata mismoodi see järjestus siis lõpuks olema peab.
Ma uurin asja, kui natuke aega leian. :)
Ma ise sellega juba maadelnud, kui "targad" teenindusepoisid juhtmete järjestuse sassi ajasid :rolleyes

[Edited by Rax on 20.03.2002 at 10:19 GMT]
20.03.2002 at 11:18
Ago
 
Lonkav mootor
Electronic spark control ehk veateadet 43 kirjeldatakse teises Chiltoni manuaalis
sama mootori ja väljalaskeaasta puhul kui Knock sensori viga. Niipalju kui ma raamatust aru sain tegeleb asi voltide saatmisega "ajule" mille "abil" viimane pidurdab (või hilistab) süüdet.
Omab keegi adekvaatsemat infot kuidas seda andurit kontrollida ja milline on tema mõju vigase või mittetöötamise puhul?
27.03.2002 at 15:50
jaanus
 
Lonkav mootor
quote:
Ago wrote:
Omab keegi adekvaatsemat infot kuidas seda andurit kontrollida ja milline on tema mõju vigase või mittetöötamise puhul?
Umm.... ega siin muud ei ole, kui oss andurile külge ja haamriga plokki kolkima.
27.03.2002 at 19:57
peep
 
Moderator
Lonkav mootor
KUi knock sensor lahti ühendada siis see mootori tööd ei mõjuta, lihtsalt detonatsiooni korral süüdet hilisemaks ei keerata.

[Edited by peep on 27.03.2002 at 19:16 GMT]
27.03.2002 at 20:16
tambet
  
Lonkav mootor
Kas ei ole lihtsalt s...t bensiin?
04.04.2002 at 02:19
Ago
 
Lonkav mootor
Ei bensiin ei ole sitt. Paak ja filter tühjaks said puhutud + uus bena.
Peale uute orig. küünalde installimist läks käik paremaks.
Knock sensor sai teise samasugusega asendatud aga tulemus sama. Sel nädalavahetusel ronin ossiga kallale. On muidugi ka selline võimalus, et juhe lihtsalt katki või halb kontakt ja signaal ei jõuagi "ajusse".
Võib ju küll selle anduri lihtsalt ära nullida aga mulle ei meeldi "SES" tulukest pirni väljatõmbamisega kustutada.
05.04.2002 at 16:32 Last edited 05.04.2002 at 16:35 by Ago
tambet
  
Lonkav mootor
Mul oli sama asi 2.8 L MPFI Camarol.Kylmana enam vähem OK,aga soojana täitsa jama.Hakkasin tähele panema,et mootor puperdas just siis,kui kuskilt august läbi sôita.Sooja mootoriga vaatasin kapoti alla ja lôin selle kinni,mispeale mootor seiskus.Siis oli juba asi selgem>vôtsin throttle body
küljes oleva laiema pistiku lahti ja asi kohe OK.Ka minek läks paremaks.Kylmana aga ei saa,vähemalt praeguste ilmadega,siis on mootor jôuetu.Ilmselt on seal mingi klapp,mis ei tööta,nagu vaja.
07.04.2002 at 17:28
Ago
 
Lonkav mootor
quote:
tambet: vôtsin throttle body
küljes oleva laiema pistiku lahti ja asi kohe OK

Throttle body küljes minu mäletamist järgi ainult kaks pistikut ongi. Üks on nö. pedaali anduri ehk throttle position anduri oma ja teine tühikäigu klapi mootorikese oma.

See selleks. Tule sain kustutatud hoopis imelikul viisil. Peale seda kui pool laupäeva olin lootusetult igasugu juhtmeid ja signaale kontrollinud vahetasin lõpuks "ajus" chipi ära. Kuna Beretta enda ajus olevale oli suurelt P peale kraabitud (aga ta siiski käis) vahetasin selle Pontiac Grand Prixi ajust pärit chipi vastu. Imelikul viisil ei hakanud SES tuluke enam põlema ja hiljem ei olnud ühtegi veateadet ka lugeda. Et kindel olla tegin veelkord vahetuse ja SES süttis kohe peale käivitamist.
Praegu on siis Pontiaci chip ajus ja pole probleeme. Tõenäoliselt tähendas P seda, et chip oli ikkagi p****s. Kuigi TransRemist väideti, et aju oli OK.
08.04.2002 at 11:23
urmz
Lonkav mootor
quote:
Ago: [quoteTõenäoliselt tähendas P seda, et chip oli ikkagi p****s. Kuigi TransRemist väideti, et aju oli OK.
transrem on kuulus koht siis.
09.04.2002 at 22:49
mrtn
Lonkav mootor
küsi ikka mõnelt eksisteeriva reaalsustajuga firmalt :) transrem seda kohe kindlasti ei ole.
09.04.2002 at 22:52
Ago
 
Lonkav mootor
quote:
mrtn: küsi ikka mõnelt eksisteeriva reaalsustajuga firmalt :) transrem seda kohe kindlasti ei ole.

Mu auto ongi transremi platsilt. Kuna sel hülsis pragu oli siis sealsed tegelased ei viitsinud asjaga tegeleda ja ostsid masina omanikult kilohinnaga ära. Olid teist innukalt trööbanud. Aga kui ma asja osta tahtsin väitsid, et kõik jupid olemas ja töötavad.
Ei teadnud siis veel kahtlustada, et nad nii "tublid" remomehed on. Mingi osa juppe jäigi puudu. Aga võibolla Berettal ei käigi sisselaskekollektorit ja muid ebaolulisi jubinaid. :D
10.04.2002 at 07:08
anti
 
Lonkav mootor
Kas tulekustuti auto peal on? :evil (sry mrtn)
10.04.2002 at 10:58
Ago
 
Lonkav mootor
Uuups! Kohe lähen ja ostan. :D
10.04.2002 at 11:04
mrtn
Lonkav mootor
quote:
ZimV8: Kas tulekustuti auto peal on? :evil (sry mrtn)

mul oli, mis sest kasu oli :D
10.04.2002 at 20:06
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Lonkav mootor  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.