register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : tagaveoline neliveoliseks  
Poster Message
vkx
 
tagaveoline neliveoliseks
Kui lihtsalt või raskelt oleks selline asi teostatav, on eestis keegi midagi sellist teinud? Autoks oleks näiteks mõni USA kastikas aastatest umbes 80 ja V8-ga. Asja point on selles, et olen otsinud mõnda aega endale maastiku autot(4x4)eestist, eriti usa-kat aga ei ole neid nii väga pakkuda. Kui on, siis on tagaveoline või liiga uus ja kallis. Piiri tagant toomine läheks vist kalliks, tänu tollile. Seega olen mõelnud variandile, et tooks soomest-rootsist mõne avariilise neljaveolise(ehk ka uuema) doonoriks ja kasutaks selle sildasi, kasti jne. ARK-is peab vist ka midagi ümber vormistama sel juhul?
Ootaks huviga soovitusi tehnilise teostuse poole pealt ja üldse arvamusi ja kommentaare asjast, kas tasub üldse ette võtta midagi sellist?
18.03.2002 at 21:18
newton
 
Moderator
tagaveoline neliveoliseks
See sulle ei sobi või:

http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?TopicID=2337

Ehk on alles ja minu mälu järgi oli 4WD, pead ei anna.
18.03.2002 at 21:22
tfr
 
tagaveoline neliveoliseks
Täna sai Union autos käidud, seal oli üks '89 Big Bronco müügis, 99K oli hinnaks. Päris edev kolakas oli :D


Rgds,
Indrek
18.03.2002 at 21:35
Heigo
tagaveoline neliveoliseks
Pärtelpoja oma on tagaveoline igatahes... :( Aga liikus küll päris hästi oma suuruse kohta :)
18.03.2002 at 23:29
daredevil
tagaveoline neliveoliseks
Õige kastid sillad doonorilt...ja tsipa tehnilist taipu :)
18.03.2002 at 23:36
daredevil
tagaveoline neliveoliseks
Kui veo liiki ple määratud paberites siis ple vaja ARK joosta
18.03.2002 at 23:55
Georg79Fire
tagaveoline neliveoliseks
quote:
daredevil wrote:
Kui veo liiki ple määratud paberites siis ple vaja ARK joosta


BTW,minu Firebirdi reg.tunnistusel telgi kokku 1,veotelgi 2. :)
19.03.2002 at 05:25
Daniel
 
tagaveoline neliveoliseks
quote:
vkx wrote:
Kui lihtsalt või raskelt oleks selline asi teostatav, on eestis keegi midagi sellist teinud? Autoks oleks näiteks mõni USA kastikas aastatest umbes 80 ja V8-ga. Asja point on selles, et olen otsinud mõnda aega endale maastiku autot(4x4)eestist, eriti usa-kat aga ei ole neid nii väga pakkuda. Kui on, siis on tagaveoline või liiga uus ja kallis. Piiri tagant toomine läheks vist kalliks, tänu tollile. Seega olen mõelnud variandile, et tooks soomest-rootsist mõne avariilise neljaveolise(ehk ka uuema) doonoriks ja kasutaks selle sildasi, kasti jne. ARK-is peab vist ka midagi ümber vormistama sel juhul?
Ootaks huviga soovitusi tehnilise teostuse poole pealt ja üldse arvamusi ja kommentaare asjast, kas tasub üldse ette võtta midagi sellist?

Kihhutasin isegi kunagi 2wd scottsdalega ringi ja plaanisin sellist swappi
aga selge on see et soomes Sa uusi sildasid, vedrusid, kardaane ja vahekaste niisama ei saa ja ka toomine pole teab mis lihtne
ja samas ega see vahetaminegi nyyd nii lihtsalt ei käi sest 2wd chevyl on ees s6ltumatu vedrustus keerd vedrudega
aga 4wd kulgeb ikka lehtvedrudel
raam peaks kyll jah vist ikka sama olema.
k6ige m6istlikumaks lahenduseks oleks ilmselt ikka raha kogumine ja ootamine!
6nneks leidub ikka vahel inimesi kes tahavad
oma 4wd kaaslast myya - kui hea auto aga saad - s6ltub juba Sinu kannatusest :)
19.03.2002 at 10:09
Indrek
tagaveoline neliveoliseks
quote:
tfr wrote:
Täna sai Union autos käidud, seal oli üks '89 Big Bronco müügis, 99K oli hinnaks. Päris edev kolakas oli :D


Rgds,
Indrek

See peaks minu vana auto olema, musta värvi.
Mina müüsin selle maha mingi 2 aastat tagasi, olles ennem teinud järgmised tööd:
1.Kere kap remont, raami puhastuseni liivapritiga väja.
2.Kõikide puksida, rooliotsade, amortide, kardaaniristide jne. vahetus.
3.Esiraudade, lisatulede jne. paigaldus.
4.Seest BMW istmete remont, CD jne. lisamine.
5.Uued torukollektorid, summuti ehitus,vahetus.
Peale mind sai auto väga heasse tehnilisse seisukorda, kuidas praegu täpselt on, ei tea, aga ega need vahepealsed omanikud vist eriti läbi pole sõitnud sellega. Asi oli lülitatav nelivedu, automaat, mootor Fordi V8, töömaht 5,8. Pidi praegu Paldiski mnt. platsil müügis olema, hind auto eest peaks olema odav, arvestades, mis asi kunagi maksma läks, mis oli auto hind kaks aastat tagasi müües.
19.03.2002 at 10:11
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : tagaveoline neliveoliseks  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.