register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Automaatkastiga kiirendamine  
Poster Message
ramman
Automaatkastiga kiirendamine
Lihtsalt huvi pärast küsin, kuidas mõjub niiöelda ise käikude vahetamine?
Oli kunagi omega aut. See oli eriline uimerdis. Ise vahetades liikus natuke paremini. Kastiga midagi ei juhtunud, enne vajus kere laiali:(
Kuidas mõjub selline kiirendus 97a. Camaro kastile? Kas lendab kohe laiali või laseb ennast suht suvalt kasutada?
Igaks juhuks lisan, et siis jutt ikka automaatkastist.
02.10.2007 at 18:43
hunt
 
Automaatkastiga kiirendamine
Kiiremini ei vaheta ja pole soovitatav ''leiutada'', kui just shifterit ja vastavat kit'i ei ole.

____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
02.10.2007 at 19:46
kefka
Automaatkastiga kiirendamine

vahetan minagi ,oma masinal vahel käike manuaalselt. et siis mitte küll koha pealt kiirendades,vaid 90-100 pealt möödasõitu tehes. tõmban manuaalselt käigu alla ja pärast möödasõitu üles tagasi.

____________________________
Oldsmobile Custom Cruiser '80
chevrolet k30
02.10.2007 at 20:01
Peeter82
 
Automaatkastiga kiirendamine
quote:
hunt: Kiiremini ei vaheta ja pole soovitatav ''leiutada'', kui just shifterit ja vastavat kit'i ei ole.
shifter on igal automaatkastil olemas. (jätame f1 kõrvale).

____________________________
ex Camaro ´79, ´80, ´93
02.10.2007 at 20:13
hunt
 
Automaatkastiga kiirendamine
http://www.hurst-shifters.com/catalogpdf/1-Automatic-Shifters/Pro-Matic.pdf

Ma ikka midagi taolist mõtlesin - selle tehase näsatisega pole küll mõtet proovidagi

____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
02.10.2007 at 20:21
Maik
  
Automaatkastiga kiirendamine
Sain aru,et sa sellest kiirenduse masinat ju ei ehita .

Igapäeva kruisimiseks aga vahetab kast piisavalt hästi minuarust. Gaas põhja ja 6000rpm pealt kuskilt vahetab...
Mina vähemalt pole vaevunud kordagi 2-3 jne kasutama.

Samas kuskil joonestades siis vist tasuks, muidu kipub suurema rattakiiruse korral käike üles vahetama...

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
02.10.2007 at 20:21
peep
 
Moderator
Automaatkastiga kiirendamine
Sellel autol pole "käsitööst" mingit efekti. Ilmselt ka midagi ei lagune.
02.10.2007 at 21:04
jaak
 
Automaatkastiga kiirendamine
No päris suva siiski ei ole ja ei pruugi ka soovitud effekti saada.
Kui 4L60E on kastiks, siis sellel on tehase poolt peale progetud näiteks see, et 1 peale tõmmates kangi ei lase piirajasse ja kukub ikka ise üles vahetama käike, kuni teiseni välja. Seda saab muidugi ajust progeda, kas ta teeb nii või mitte. Samas olen näinud ka kastikonfe, kus 2 peale pannes võtab kohalt ainult II käiguga...too libeda tarvis nii tehtud talvistes tingimustes. Samuti olid minu Pontiaci 4L60E kastil liinisurved maldalamad käigukastis, kui kasutasid 1, 2 ja 3 asendeid. D peale olid tehases mehed kõrgema liinisurve pannud. Tundub ka loogiline, kuna käsitsi valitsaga ümber käies on viited suuremad ja üleminekuteks pehmemat maandumist vaja. Samas madalam liinisurve soodustab täisgaasil rohkem läbilibisemist ja seeläbi ka suuremat soojuseraldust, ehk siis hea võimalus kettad kastis läbi kärsatada kiiremini. Ka liinisurvet saab ajus eraldi igal käigul ja pöördel välja regullida. Samuti on käigult-käigule käiguvahetuse intervall lühem ajus märgitud D reziimis, ehk tegelikkuses peaks D peal sõit pakkuma kiiremat käiguvahetust, kui kastis kõik OK on. Miks siis üldse neid käsivalikuid vaja on? Näiteks mägisemal teel on hea ehk 3 peale tirida, pidurdab meeldivalt mootoriga kaasa ja hoiab pöörded kõrgemal, et tõuse mõnusamalt võtta. Ka linnavahel võib olla mõnusam sõita, kui neljandat käiku sisse ei lasta. 1 ja 2, noh ikka on vaja ju vahest pööret üleval hoida või 2 käiguga talvel kohalt võtta.
02.10.2007 at 21:27
ramman
Automaatkastiga kiirendamine
Asi selge. Kasti tervise huvides pole siis mõtet hakata ise käike raiuma.
Minu autol valitsa kõrval kaks D-tähte, ühel veel kast ümber. Mis vahe nendel kahel asendil on?
02.10.2007 at 00:59
DevilDeVille
  
Automaatkastiga kiirendamine
ühel d-l kast ümber loetakse siis overdrive-iks

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
02.10.2007 at 01:00
hunt
 
Automaatkastiga kiirendamine
... seda ringiga D kasuta maanteel, ilma ringita D linnas kõva küll - pole seda 4- ndat käiku linnas vaja.

____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
03.10.2007 at 05:48
Saemees
 
Automaatkastiga kiirendamine
quote:
hunt: ... seda ringiga D kasuta maanteel, ilma ringita D linnas kõva küll - pole seda 4- ndat käiku linnas vaja.
Aga paljud meist viitsivad linnas "ringita D-ga" sõita. Mina (ja kindlasti ka suurem enamus) sõidan kogu aeg "ringiga D-ga".

____________________________
Dodge RAM 1500 '10
Cadillac CTS '08
Bobcat S175
03.10.2007 at 10:21
diesel
Automaatkastiga kiirendamine
linnas overdrivega sõites on potensiaalne võimalus kasti kiusata. olenevalt ülekandearvudest ja kasti loogikast võib täitsa olla, et kast muudkui vahetab 3 ja 4 vahel. ühtlase 50-ga veeredes jaksab neljas rahumeeli toimetada, a kui jala varigi gaasipedaalile vajub siis nii mõnegi kombo puhul lükatakse kohe kolmas sisse. pehmelt vahetava kastiga ei pruugi asjast arugi saada.
igatahes teoreetiliselt pole see vist kõige mõistlikum.
mina praktiseerin sisteemi kus asulavälisel teel d ehk 3 asendis sobilik hoog sisse ja siis cruise kiirust hoidma ja siis od pääle.
03.10.2007 at 10:40
-fred-
 
Automaatkastiga kiirendamine
quote:
diesel:
mina praktiseerin sisteemi kus asulavälisel teel d ehk 3 asendis sobilik hoog sisse ja siis cruise kiirust hoidma ja siis od pääle.
Kas sellele mingi mõistlik põhjendus ka on või lihtsalt meeldib nii?
03.10.2007 at 10:51
diesel
Automaatkastiga kiirendamine
põhjendus see, et kolmas jäksab ikke veidike kiirendada ja siis jalg on sirge ja silmanurgast jälgin millal spido sobivat hoogu näitab ja näpp on juba cruise nupu juures valvel. parem käsi hoiab siis rooli sel ajal ja käigukangi muljumise jaoks tuleb sobiv hetk siis kui vasak käsi on nupu ää vajutand ja ise rooli külgest kinni võtt.
:)
mingit tõsist teooriat ää sellise toimimise tagant küll otsi.
03.10.2007 at 11:13
partel
  
Automaatkastiga kiirendamine
Teema siis Automaatkastiga kiirendamine

4L60 kastiga ei saa kiiendada, nagu ka TH350'ga, kuna sel põleb direct cluch. Ehk siis TH400 või PG, viimane on täiskerega autole vast liig.

Linnasõit: Erkki GMC Sprinti (ehk El Camino) jooksutades, pidi linnas sõitma teise käiguga, Van'i roolides ole linnas sõitnud D'ga, nagu ka möödasõidul OD pealt alla tõmmanud (TH700 kast).

Käsitsivahetamisest: olen sõitnud Lauri Camaro (TH400) ja Jyrki Dartiga (TF727) full reverse manual valve bodyga (käigud P-R-N-1-2-3), käiguvahetusel pauk selga, tundsin end nagu kodus.

Bracketisõitjad vahetavad küll käsitsi oma full auto valve body'ga ja päris hasti.


____________________________
_
03.10.2007 at 11:27
Joel
 
Automaatkastiga kiirendamine
On endalgi neid automaatkastiga masinaid ühe käe sõrmede jagu olnud ja igasuguseid niisama proovitud, aga tuleb tunnistada, et mina pole veel osanud käsitsi vahetades paremini kiirendada kui kasti enda proge ette näeb. Iseõppivatel kastidel (VAG) on teoorias vaikse sõidu ajal järsku lambist piirajasse punnima hakates käsitsi vahetamise puhul võimalik pöördeid kõrgemale saada, kuid ega V8 mootor seal pööreteskaala tipus enam suurt tõmmet ei paku. BMW V8 veab suht lõpuni, aga Sport rezhiimis vahetab ta enivei just gramm enne piirajat käigu ära. Corvettega mäletan, et isegi kasti oma programm lasi pöörded niipalju kõrgele, et kohe peale vahetust tundus tõmme tugevamgi kui eelmise käigu lõpus (eks oma osa oli ka konverteri inertsil). Japsi TD maastur lasi täisgaasil pöörded ilmselgelt liiga kõrgele - madalamal oli tõmme palju parem. Seega minu arvates ei saa ise vahetades ajavõitu, kuna tavalistel automaatkastidel saab ise shiftides käike ainult pikemaks venitada ja see ei pruugi alati kasulik olla. Aga kui õigetel hetkedel käsitsi vahetada oskad, siis ehk tundub natuke ägedam sõita...:)

____________________________
2xV8
03.10.2007 at 18:52 1 edit. Last edited 03.10.2007 at 18:55 by Joel
BENBEN
  
Automaatkastiga kiirendamine
Sattusin siin vana juttu lugema.
Mina vahetan võidu sõites käsitsi(ei ole veel reprogramming kitti sees), moto ärkab ellu kuskil 3200rpm'i peal, D-ga sõites vahetab iseseisvalt u.4200- 4500rpm'i juures ära, ükskõik kui kõvasti pedaal vastu metalli on. kõige magusam vahetuspunkt on praegu 5500rpm'i peal, kuna shift kitt on orig. siis käsitsi vahetades läevad pöörded enne käigu vahetamist nati ülespoole (e.libistab).Järgmiseks hooajaks on teistsugu jupid käigukastis, sellega lubavad täpset vahetust iga ilmaga D asendis :) E. saab ise käike lõksida ja saab ka D asendis( ise lõksimise mõte kaob ära kiti paigaldamisega).
Jutt käis siis fordi C4 käimakoti kohta, enamvähem sama peaks olema C6, AOD on juba teised lood, hilisematega pole üldse mõtet ise lõksida.
Ja selle OD linnas sõitmisega on niuke lugu mumeelest, et kuna moto pöörded on armetud siis on armetu ka käigukasti õlitamine vajalikus kohas ja nii need lillade ketastega käigukastid remonti lähevad...

____________________________
Ford Maverick`75(Filmiauto:) "Soovide puu", "Free Range")
PerTronix, Doug Headers, JBA Exhaust, H-D exhaust systems, Cambertire dealer.
Ask for price!
www.benben.ee
10.10.2007 at 19:31
Wolle
  
Automaatkastiga kiirendamine
Vabandan natuke teemavälise küsimuse üle aga tahaks uurida BenBeni posti lugedes järgmist asja:


quote:
BENBEN:
Ja selle OD linnas sõitmisega on niuke lugu mumeelest, et kuna moto pöörded on armetud siis on armetu ka käigukasti õlitamine vajalikus kohas ja nii need lillade ketastega käigukastid remonti lähevad...


Kui ma sõidan OD'ga 4w70r kastiga (pole päris AOD aga peaks olema AODE edasiarendus) linnas 50'ga ja mootoripöörded on 3. !!! käiguga kuskil 1100 rpm'i juures siis kas see on tõesti kastile halb ning peaks sõitma linnavahel käiguvalits number 2 peale sikutatuna? Valikud siis P R N D 2 1 ning kõrval nupp mis lülitab OD välja. Autoks siis 96 aasta öko-Mustang.

____________________________
Maalt ja mälestusega hobusest

Ford. At least they circled the problem.
10.10.2007 at 20:04
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Automaatkastiga kiirendamine  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.