register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Vaba teema : SPLIT: NOS odava võimsuse allikana   1 2  
Poster Message
A.L.
SPLIT: NOS odava võimsuse allikana
NOS oleks kõige odavam ja mõistlikum, kui tahad kiirelt ja odavat jõudu.
25.10.2007 at 09:48
Olds
  
SPLIT: NOS odava võimsuse allikana
quote:
A.L.: NOS oleks kõige odavam ja mõistlikum, kui tahad kiirelt ja odavat jõudu.
Oled sa ka teadlik, mida NOS-i paigaldamine nõuab/eeldab? Nii odav ja lihtne see teema ka pole...

____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis
25.10.2007 at 13:55
Astro SS
SPLIT: NOS odava võimsuse allikana
quote:
Olds:
quote:
A.L.: NOS oleks kõige odavam ja mõistlikum, kui tahad kiirelt ja odavat jõudu.
Oled sa ka teadlik, mida NOS-i paigaldamine nõuab/eeldab? Nii odav ja lihtne see teema ka pole...
Ostes korraliku komplekti, võtab paigaldamine ühe õhtu ;:)

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
25.10.2007 at 18:18
Olds
  
SPLIT: NOS odava võimsuse allikana
quote:
Astro SS:
quote:
Olds:
quote:
A.L.: NOS oleks kõige odavam ja mõistlikum, kui tahad kiirelt ja odavat jõudu.
Oled sa ka teadlik, mida NOS-i paigaldamine nõuab/eeldab? Nii odav ja lihtne see teema ka pole...
Ostes korraliku komplekti, võtab paigaldamine ühe õhtu ;:)
Seda nüüd küll jah kuid...NOS on odav modifikatsioon kuni teatud piirini. Suurema shoti kui 100+hp korral hakkavad juba rahanumbrid järjest kiiremini üles kerima

____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis
25.10.2007 at 18:23 1 edit. Last edited 25.10.2007 at 18:24 by Olds
DJ Seebimull
  
SPLIT: NOS odava võimsuse allikana
quote:
A.L.: NOS oleks kõige odavam ja mõistlikum, kui tahad kiirelt ja odavat jõudu.

aga NOS tänaval härrased, et mis mõttes nagu, ma arvan, et NOS sobib vast ikka rajale põhiliselt.

Ma arvan, et tänava sõiduks on teised upgrade viisid mõtekamad.

ja kui soov rajal hullata, saab ju gaasi lisaks lasta.


____________________________
FULL THROTTLE CLUB
http://usaraud.ee/?id=4_65_27_6436 (reklaam)
25.10.2007 at 22:18 2 edits. Last edited 25.10.2007 at 22:19 by DJ Seebimull
vvt
  
SPLIT: NOS odava võimsuse allikana
Üks õhtu ja odav NOS ei anna ilmselt seda 450 hj. Kui 320 saad ilma mootorit rikkumata, siis on hästi.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
26.10.2007 at 10:05 1 edit. Last edited 26.10.2007 at 10:05 by vvt
A.L.
SPLIT: NOS odava võimsuse allikana
keegi polegi väitnud, et nos ja 305 cid stock tpi annaks 450 hp ja nos pole mõeldud ainult rajale !! selleks, et autot ehitada ei pea kohe tingimata dragracer olema. oskab keegi äkki pakkuda mingi odavama ja lihtsama variandi +100 hp saavutamiseks ?
26.10.2007 at 11:06
A.L.
SPLIT: NOS odava võimsuse allikana
http://www.xenon-tuning.ee/ee/index.htm?id=componentin&nmbr=4645&type=5&subcat=98&maker=Audi&model=S4%20/%20S6&from=1991&to=1997
26.10.2007 at 11:13
Maik
  
SPLIT: NOS odava võimsuse allikana
See on 4&6 silindrilistele

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
26.10.2007 at 11:40
A.L.
SPLIT: NOS odava võimsuse allikana
õige täheldus aga seal kahjuks ei näinud 8 silindrise kiti ja link oli mõeldud pigem hinna näitena.
26.10.2007 at 11:44
Silwer
SPLIT: NOS odava võimsuse allikana
Pigem siis vaadata selliseid süsteeme kus igale silindrile oma pihustid: http://www.nitrousexpress.com/Pages/EFIDirectPortMain.htm
Aga ahvatlevalt odavad on need hj küll. Kevadeks peab rahakotis tiba inventuuri tegema ja vaatama kas äkki mängib välja.

____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3
26.10.2007 at 12:36
vvt
  
SPLIT: NOS odava võimsuse allikana
quote:
Silwer: Pigem siis vaadata selliseid süsteeme kus igale silindrile oma pihustid: http://www.nitrousexpress.com/Pages/EFIDirectPortMain.htm
Aga ahvatlevalt odavad on need hj küll. Kevadeks peab rahakotis tiba inventuuri tegema ja vaatama kas äkki mängib välja.

Selline süsteem, eriti rinkale sobiv (controlleriga) maksab ikka päris krõbedalt. Sellisest prostamast märjast süsteemist on kordi kallim. Kuskil 25K+ ringis ilmselt.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
26.10.2007 at 14:10 2 edits. Last edited 26.10.2007 at 14:16 by vvt
partel
  
SPLIT: NOS odava võimsuse allikana
Arvatavasti parim on see:

http://www.speedtechnitrous.com/nitrousCIGAROPN232808.cfm

Ma ei imestaks kui kogulaks on 1000+ hj. Shannon "Iceman" Jenkins vähemalt oli N2O Pro Modi lipulaev, alati tuleb eelistada racerite toodangut. Kui letikaup osta, läheb nagunii $800 flow testi peale + hunnik kolbe kogemuste omandamisel. Midagi analoogset arvuti ja tarkvaraga. Letikiti sama numbriga düüsid võivad üsna erinevad olla.

Odav võimsus läheb kalliks maksma.


____________________________
_
26.10.2007 at 14:37
vvt
  
SPLIT: NOS odava võimsuse allikana
Ole nüüd rahulik, keegi ei hakka mingi promodi siin ehitama. Mingi 100-150 hj peale ei juhtu nende kolbidega suurt midagi.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
26.10.2007 at 15:09
Silwer
SPLIT: NOS odava võimsuse allikana
quote:
vvt: Selline süsteem, eriti rinkale sobiv (controlleriga) maksab ikka päris krõbedalt. Sellisest prostamast märjast süsteemist on kordi kallim. Kuskil 25K+ ringis ilmselt.

NOS controlleriks oleks mul progetav aju ise, nimelt on seal mingisugune NOS juhtimine juba sees. Saatsin soomlastele päringu et täpsustada milleks see aju sisene NOS juhtimine võimeline on ja millist süsteemi nemad soovitavad kasutada.

Ainuke NOS puhul keeruline asi on see et rõhu muutumine süsteemis mõjutab olulisel määral seda kui lahja või rikas segu tuleb.
Mul küll aju suudab ka täisgaasil segu rikkamaks/lahjemaks teha võrreldes etteantud ja tegeliku WB lambda väärtuseid aga ma ei ole kindel kas sellest suurema "laksu" korral ikkagi piisab.

____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3
26.10.2007 at 16:01
DJ Seebimull
  
SPLIT: NOS odava võimsuse allikana
quote:
A.L.: keegi polegi väitnud, et nos ja 305 cid stock tpi annaks 450 hp ja nos pole mõeldud ainult rajale !! selleks, et autot ehitada ei pea kohe tingimata dragracer olema. oskab keegi äkki pakkuda mingi odavama ja lihtsama variandi +100 hp saavutamiseks ?

mida sa teed gaasiga tänaval, lased oma 10 sec purtsu ära ja kogu pidu....

____________________________
FULL THROTTLE CLUB
http://usaraud.ee/?id=4_65_27_6436 (reklaam)
26.10.2007 at 18:02
A.L.
SPLIT: NOS odava võimsuse allikana
tänapäeval on nos juba tänavatel ka levinud ja see 10 seci vurtsu on õige fun :)
26.10.2007 at 20:40
Raceboy
 
SPLIT: NOS odava võimsuse allikana
quote:
+ hunnik kolbe kogemuste omandamisel.


See praktika kehtib siis kui "tunde järgi" või muul viisil N2O-d häälestatakse. Õige meetod hõlmab WBo2 ja EGT kasutamist/logimist ja vastavalt sellele korrektuuride tegemist.


____________________________
www.vems.ee
26.10.2007 at 21:25
vvt
  
SPLIT: NOS odava võimsuse allikana
Oleneb pudelist. Mul jätkus 70 hp shotist kaks miilist otsa algusest lõpuni ja baloonis oli pärast üks veerandi jagu veel alles. EFI mootorile mõeldud dry süsteem on muidugi tehtud sedasi, et ta kompenseerib surve langust. Bensiini kogust suurendatakse seal surveregulaatori vaakumi ühendamisel välisõhuga, mille tulemusel kasvab bensiinisurve. See välisõhk läheb läbi ühe regulaatorijunni, kus gaasi surve liigutab seda õhku reguleerivat klappi. Kui gaasi surve langeb, siis klapp läheb koomale (tõstab survet vähem) ja vastupidi.

Lihtsamad wet süsteemid puristavad lihtsalt ühest torust bensiini ja teisest gaasi. Bensiinisurve on enam-vähem konstatne, kuid gaasi surve tõesti langeb. Kuigi sellest erilist traagikat ju pole, sest gaasi koguse vähenedes segu lähen rikkamaks, mis on ikka ohutum kui lahjaks. Betta rich than lean.



____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
26.10.2007 at 21:27 1 edit. Last edited 26.10.2007 at 21:33 by vvt
vvt
  
SPLIT: NOS odava võimsuse allikana
quote:
Raceboy:See praktika kehtib siis kui "tunde järgi" või muul viisil N2O-d häälestatakse. Õige meetod hõlmab WBo2 ja EGT kasutamist/logimist ja vastavalt sellele korrektuuride tegemist.

See on õige, kuid see süsteem on iseenesest mitte eriti töökindel ja seadistus ei püsi iseenesest. Esiteks ballooni tühjenedes surve langeb, millest väheneb gaasi kogus - ole see hiromant ja kompenseeri seda. Teiseks on seal solenoidide ees tihedad sõelad ja paar roostepuru, mida igasugustes vanades tööstuslikes balloonides leidub (kust satuvad nad ka sinu ballooni) võivad kogu asja peeti keerata. Süsteem on muidu ise tehtud nii, et sodi ei tekiks - baloon on alumiiniumist ja liikuvad tükid roostevabast.


____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
26.10.2007 at 21:36
Hylas
SPLIT: NOS odava võimsuse allikana
VVT jälle ma ei saa pihta, mis roostepurust sa räägid ?
Meie täitejaamal on küll filtrid ees mida regulaarselt vahetatakse, niiet kliendi pudelisse ei satu küll midagi uut peale gaasi juurde.
nosi ei saagi normaalselt üle 150hp shoti peale lajatada, aga selle jaoks on täiesti iseseisev kontroller ju olemas, ise määrad mis pöördel nosi jagama hakatakse , ja seda progresiivselt , mitte nii, et vajutad nuppu ja laks ratas all ringi. Pudeli rõhu kontrollimiseks on pudelisoojendus mis töötab ka automaatikaga, niiet seal pole ka muret karta. Isegi ohulüliteid on olemas juhuks kui benarõhk langeb mingil põhjusel siis deaktiveeritakse kogu nos süsteem. Variante nosiga on 1000+1 ja rohkem, on olemas alati baas kitid, mudelikohased jne ning tuhandete kaupa vidinaid, et täiesti custom kit endale kokku panna, või täiustada mudelikohast komplekti.
26.10.2007 at 23:28
vvt
  
SPLIT: NOS odava võimsuse allikana
1. jutt ei ole sinu täitejaamast (vt privas)
2. kättesaadava hinnaga süsteemidel pole mingeid kontrollereid. Enamik süsteemidest on just sellised. Nagu ma eespool mainisin, et sellised paremad süsteemid küllalt krõbeda hinnaga.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
29.10.2007 at 17:26 1 edit. Last edited 29.10.2007 at 17:28 by vvt
Olds
  
SPLIT: NOS odava võimsuse allikana
quote:
A.L.: tänapäeval on nos juba tänavatel ka levinud ja see 10 seci vurtsu on õige fun :)
Selleks on rada, mitte tänav...

____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis
29.10.2007 at 17:40
A.L.
SPLIT: NOS odava võimsuse allikana
demokraatlikus eesti vabariigiis lubatakse igal ühel otsustada ise, kuhu ja mis otstarbel ta soovib nitrot paigaldada ;) nitrokiti saad osta isegi tsiklile, mootorsaanile, jetile jne jne...
31.10.2007 at 08:51
ReyMan
SPLIT: NOS odava võimsuse allikana
quote:
A.L.: demokraatlikus eesti vabariigiis lubatakse igal ühel otsustada ise, kuhu ja mis otstarbel ta soovib nitrot paigaldada ;) nitrokiti saad osta isegi tsiklile, mootorsaanile, jetile jne jne...
Ja siis sellega järvel, tänaval või lumisel mäenõlval ennast ja kaasreisijaid ning veel mõnda õnnetut kõrval viibijat surnuks sõita?
Selleks, et 50; 70 või 90ga sõita pole minu teada ühelegi autole NOSi vaja. Väga kehv masin peaks olema kui see pole suuteline linnas 50 aretama ilma abita. :sick

Edit: näpukas
31.10.2007 at 12:50 1 edit. Last edited 31.10.2007 at 12:51 by ReyMan
tqhq.ee foorum : Vaba teema : SPLIT: NOS odava võimsuse allikana   1 2  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.