register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Power steering   1 2  
Poster Message
Ago
 
Power steering
Küsimus siis selline, et kuidas roolivõimu süsteemist kõik vana õli kätte saab?
Praegune meenutab pigem mingit hallikat löga. Roolikeeramisel on mingi imelikud jõnksatused ka tunda.
10.04.2002 at 08:45
peep
 
Moderator
Power steering
Mitu korda järjest õli vahetades, see on ju odav ?
10.04.2002 at 10:29
bels
Power steering
oli sama mure. pumba sisu meenutas rohkem kohvikoort, kui õli. vahetuseks kulus 5l õli.latis ja pumbas ringleb 1,24l. selline vahetamise viis on palju odavam, kui pärast lekkivaid torusid kinni saada.

____________________________
Ford Explorer
10.04.2002 at 11:29
Ragnar
Power steering
quote:
peep: Mitu korda järjest õli vahetades, see on ju odav ?
Sellist trikki olen proovinud. Lasin systeemi mäletamistjärgi vähemalt kolm korda uue õliga läbi. Tulemus oli nigel, uus õli määrdus silmapilkselt mustjaks. Lisaks ei täheldanud mingisugust tunnetavat paranemist.
10.04.2002 at 12:16
bels
Power steering
quote:
Ragnar:
quote:
peep: Mitu korda järjest õli vahetades, see on ju odav ?
Sellist trikki olen proovinud. Lasin systeemi mäletamistjärgi vähemalt kolm korda uue õliga läbi. Tulemus oli nigel, uus õli määrdus silmapilkselt mustjaks. Lisaks ei täheldanud mingisugust tunnetavat paranemist.
pumba juures olev voolik lahti (see peaks olema tagasivool) ja kanistrisse, mootor käima ja kallad pidevalt värsket peale. umbes 5l õli ja asi ants. vähemalt mina sain nii vahetatud oma koffivahu puhta õli vastu.

____________________________
Ford Explorer
10.04.2002 at 12:26
Ago
 
Power steering

pumba juures olev voolik lahti (see peaks olema tagasivool) ja kanistrisse, mootor käima ja kallad pidevalt värsket peale. umbes 5l õli ja asi ants. vähemalt mina sain nii vahetatud oma koffivahu puhta õli vastu.

Aga äkki on võimalus sama meetodit kasutades süsteem enne uue õli lisamist miski vahendiga läbi pesta?
Ma ei tea küll mis see olla võiks aga õli läheks vast vähem ja tulemus parem = puhtam süsteem.
10.04.2002 at 12:39
peep
 
Moderator
Power steering
Õli mustuse kohta ei oska öelda aga ma ei kujuta ette mis paranemist võib sellest õlivahetusest loota ??? Üldiselt pole vaja roolivõimus üldse õli vahetada.

Aga eks siis lase ca. 10 korda läbi, ehk läheb paremaks.
10.04.2002 at 12:42
wax
 
Power steering
quote:
pumba juures olev voolik lahti (see peaks olema tagasivool) ja kanistrisse, mootor käima ja kallad pidevalt värsket peale.
´
Sel juhul tuleb kallamisel jälgida, et pump korrakski kuivale ei jääks...
10.04.2002 at 13:07
bels
Power steering
quote:
wax:
quote:
pumba juures olev voolik lahti (see peaks olema tagasivool) ja kanistrisse, mootor käima ja kallad pidevalt värsket peale.
´
Sel juhul tuleb kallamisel jälgida, et pump korrakski kuivale ei jääks...

...pole probleemi, õhk tuleb ise ypris kiiresti välja

____________________________
Ford Explorer
10.04.2002 at 13:45
bels
Power steering
quote:
peep: Õli mustuse kohta ei oska öelda aga ma ei kujuta ette mis paranemist võib sellest õlivahetusest loota ??? Üldiselt pole vaja roolivõimus üldse õli vahetada.

Aga eks siis lase ca. 10 korda läbi, ehk läheb paremaks.
eks kui näiteks õli 86-st aastast sees siis vast on mõttet. enda kogemus ytleb, et läks võimu töö veic paremaks aga mingit väga kardinaalset muutust see õli vahetamine tõesti kaasa ei too...

____________________________
Ford Explorer
10.04.2002 at 13:49
Ragnar
Power steering
quote:
peep: Õli mustuse kohta ei oska öelda aga ma ei kujuta ette mis paranemist võib sellest õlivahetusest loota ??? Üldiselt pole vaja roolivõimus üldse õli vahetada.
...üldiselt lootsin, et värin mis pööramisel tekkis, siis kaoks või väheneks. Teiseks, korduv kinnikiilumine kaoks, kuid viimase puhul on kala milleski muus. Kergust ei lootnud juurde saada, kuna ta mul ysnagi kergelt keeras - kui keeras.
10.04.2002 at 13:56
Ago
 
Power steering
quote:
Ragnar: ...üldiselt lootsin, et värin mis pööramisel tekkis, siis kaoks või väheneks. Teiseks, korduv kinnikiilumine kaoks, kuid viimase puhul on kala milleski muus. Kergust ei lootnud juurde saada, kuna ta mul ysnagi kergelt keeras - kui keeras.


Ja tulemused?
Puhtalt õli värvi pärst ei ole vist tõesti suurt mõtet jamama hakata.
Mul teeb rooli enamvähem lõpuni keeramisel hirmkiunuvat häält. Väike värin on ka sees.
10.04.2002 at 14:06 Last edited 10.04.2002 at 14:06 by Ago
wax
 
Power steering
quote:
Sel juhul tuleb kallamisel jälgida, et pump korrakski kuivale ei jääks...

...pole probleemi, õhk tuleb ise ypris kiiresti välja

Mitte õhu, vaid pumba tervise pärast :)
10.04.2002 at 14:10
Ragnar
Power steering
quote:
Ago:
Ja tulemused?
Puhtalt õli värvi pärst ei ole vist tõesti suurt mõtet jamama hakata.
Mul teeb rooli enamvähem lõpuni keeramisel hirmkiunuvat häält. Väike värin on ka sees.
Tundub, et värin/surin/ mis rooli absoluutselt välja keerates tekib, ei ole nagu probleem, mille pärast pead murda. Iseasi, kui see juba kõrvale ja/või värvidele ei hakka.
Nagu mainisin, tulemused olid nulli ligidased. Kinnikiilumine mõnevõrra leebus, võib ka suure tööjärgne ettekujutus olla. :p Nüüd siis vahetan lati ära, vaatab mis kujuneb.

Küsimus: Milllised on nässus pumba sümptomid?
10.04.2002 at 14:16 Last edited 10.04.2002 at 14:18 by Ragnar
bels
Power steering
Küsimus: Milllised on nässus pumba sümptomid?

pump kas töötab või ei tööta,ehk siis kas tekitab survet või ei. lahti need pubad ei käi ja remontida ei saa.


____________________________
Ford Explorer
10.04.2002 at 14:19 Last edited 10.04.2002 at 14:21 by bels
Ragnar
Power steering
quote:
bels:
pump kas töötab või ei tööta ;) ehk siis kas tekitab survet või ei. lahti need pubad ei käi ja remontida ei saa.

...vahepealset versiooni pole?
10.04.2002 at 14:21
bels
Power steering
quote:
Ragnar:
quote:
bels:
pump kas töötab või ei tööta ;) ehk siis kas tekitab survet või ei. lahti need pubad ei käi ja remontida ei saa.

...vahepealset versiooni pole?
räägivad, et vist pole

____________________________
Ford Explorer
10.04.2002 at 14:23
gis
 
Power steering
Ehk ei olegi võimu ja õli viga?

Võta kena valge või hõbedane värv ja tõmba risti joon harmonic balanceri peale (/) ning siis sõida veidi ja vajuta pidurit ja keera rooli korraga. Pane mootor seisma ja vaata, kas keskmine osa on nihkes välimisega. Kui on, vaheta harmonic balancer.
10.04.2002 at 00:14
mrtn
Power steering
õhu saab välja keerates rooli aeglaselt paarkümmend korda äärest-ääreni
10.04.2002 at 01:24
Ago
 
Power steering
quote:
gis:
Võta kena valge või hõbedane värv ja tõmba risti joon harmonic balanceri peale (/) ning siis sõida veidi ja vajuta pidurit ja keera rooli korraga. Pane mootor seisma ja vaata, kas keskmine osa on nihkes välimisega. Kui on, vaheta harmonic balancer.

Kas sa mõtled harmonic balanceri all sisuliselt rihmaratast. ??? Või on need erinevad asjad?
Selliste spets terminitega on kerge segadusse sattuda. :uhoh

____________________________
Pontiac Trans Sport `96
11.04.2002 at 08:15
gis
 
Power steering
ma mõtlen seda mis mootori võlli otsas on ja millel mingi imelik kummikiht vahel on. ehk siis ketas, selle ümber kiht kummit ja teine ketas kummi peal. ja see kummi seal vahel hakakb libisema ja siis ongi kirjeldatud sümptomid.
11.04.2002 at 13:53
Ago
 
Power steering
Nii, eile ilmnes selline viga: Kui rattad on otse ja hakata neid vasakule või paremale pöörama siis algus on raske - umbes veerand pöörde jagu - ja äkki läheb rool kergeks.
Kuidagi paha tunne kui ikka väga äkki suunda muudab.

____________________________
Pontiac Trans Sport `96
12.04.2002 at 13:16
Ragnar
Power steering
quote:
Ago: Nii, eile ilmnes selline viga: Kui rattad on otse ja hakata neid vasakule või paremale pöörama siis algus on raske - umbes veerand pöörde jagu - ja äkki läheb rool kergeks.
...nooniih, see on vist sama kamm mis mul. Roolilatt on tõenäoliselt pees. Kuidas loksuga on lood?
12.04.2002 at 13:20 Last edited 12.04.2002 at 13:20 by Ragnar
Ago
 
Power steering
Loksu ei ole. Kusjuures suurematel pööretel toimib vähe paremini s.t. ei ole algul nii raske pöörata. Sellega harjub ju muidugi ära aga kui keegi teine rooli istub siis on tõenäosus suur, et ta kuskil põõsastes lõpetab.

____________________________
Pontiac Trans Sport `96
12.04.2002 at 13:55
Ragnar
Power steering
quote:
Ago:Sellega harjub ju muidugi ära aga kui keegi teine rooli istub siis on tõenäosus suur, et ta kuskil põõsastes lõpetab.
Sõitsin sellise pooliku võimuga üle aasta - tasapisi asi läks aina hullemaks. Külmana ei tahtnud üldse lõpuks liikuda - kui just rambot ei viitsinud mängida. Lisaks oli mul latis ka loks sees (kõik muud liigendid OK). Lahendus väidetavalt lati vahetus - remondikomplektiga seda viga eemaldada ei pidavat saama.
12.04.2002 at 14:04
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Power steering   1 2  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.