register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : VARSTI!  
Poster Message
corvus
VARSTI!








____________________________
Risto; Corvette '79
18.04.2002 at 20:10
partel
  
VARSTI!
Kui suur pump on? :eek

Kuidas kütus paagist plaati saab?
18.04.2002 at 20:20
corvus
VARSTI!
siis, kütuse pump ja suurus seisneks milles?

kütus - paak - plaat?

eesti keeles ja tavainimese mõistes tähendaks küsimused mida? :)

____________________________
Risto; Corvette '79
18.04.2002 at 20:33
Indrek
VARSTI!
Not bad! :)
Kui suur siis nitropauk tuleb?
18.04.2002 at 20:35
corvus
VARSTI!
arvestatud on 270le olemasolevale 50-100 hobust juurde;
töö käigus selgub kogu aeg mingeid anomaaliaid, ükski auk ei ole seal kus ta peaks olema ja ükski stocki osa ei sobi esimese korraga (puuri ja keevita ja viili koguaeg) - keegi on mootoriga mingeid trikke teinud või on kurat mootor "kiiksuga"

____________________________
Risto; Corvette '79
18.04.2002 at 20:42
Indrek
VARSTI!
quote:
corvus:
töö käigus selgub kogu aeg mingeid anomaaliaid, ükski auk ei ole seal kus ta peaks olema ja ükski stocki osa ei sobi esimese korraga (puuri ja keevita ja viili koguaeg) - keegi on mootoriga mingeid trikke teinud või on kurat mootor "kiiksuga"

Mis siis veel vahetusse läks, et pead kogu aeg puurima, viilima, keevitama?
18.04.2002 at 21:02
corvus
VARSTI!
*kaks aastat tagasi pidurivõim (stock) - praegu on vähemalt 3 spetsiaalseibi vahel, kuna muidu tekkis liiga palju "ruumi" peasilindri ja võimu vahele + teatud "ebamugavus" piduripedaali vajutamisel :)
*eelmisel aastal karbuss, millel kõik lõõrid valesti, kuigi tegu 79 aasta C3 perfoga
nüüd:
*Edelbrooki "krae"(must kandiline isend) - karbussi ja lõõride vahel - tellitud 79 aasta mootorile kuid nurkade kinnitused ei kattu mootoriga
*kroomitud Holley kütusepump - 78-82 a mudelitele - väljundotsade asetus ei kattu, tuleb veits "parendada"
mehaanik tahtis jätkata loetelu praeguste uute esemete (kroomgenekas; kroomveepump jne) esmasest mittesobivusest aga ma jooksin poolepealt minema :) (pobisedes midagi ennast ootavast tööst ja rahateenimise vajadusest nende edasiste pingutuste nimel :) )

____________________________
Risto; Corvette '79
18.04.2002 at 21:25
partel
  
VARSTI!
Ma mõtlesin, mitu gph'd pump voolab. Nii vabalt kui rõhu all.

Ja kas nitro jaoks on eraldi toitesüsteem.

Lisaks küsin, et kas on garanteeritud sujuv pulsivaba kindla rõhuga kütusevool nitroplaati?
18.04.2002 at 21:40
peep
 
Moderator
VARSTI!
Ilus !
18.04.2002 at 21:45
corvus
VARSTI!
gph'd - vaatasime just päeval tabelit aga numbrid lännud meelest homme annan teada
toitesüst on eraldi (kahe klapine), nagu ka spec. mikrolüliti ja relee
ja sujuv ja pulsivaba kütusevool on ka täitsa olemas

oma piirangud paneb muidugi mootori vanus ehk nitrot kasutan paaril võistlusel, mida sellel aastal tahaks väisata, kogu pildi saab muidugi kätte esimesel praktilisel proovil (ehk tuleb mootor tänavalt jupikaupa kokku koguda :) ), kuhu kõik soovijad oodatud on - palju teil ikka neid võimalusi õhkulendavat mootorit oma silmaga kaeda on?! :))

____________________________
Risto; Corvette '79
18.04.2002 at 22:00
Indrek
VARSTI!
Eks anna siis teada, kus ja millal katsetamiseks läheb!
18.04.2002 at 22:05
peep
 
Moderator
VARSTI!
Oleme kindlasti kohal, kaamerad võtame ka kaasa.:D
18.04.2002 at 22:25
partel
  
VARSTI!
Kui väikemootor õhku lendab, siis lohutuseks väike tsitaat BBC raamatust, mis on '69 ZL1 pildi all kommentaariks.

"Corvettes and big blocks used to go together like horsepower and torque - back in the days before politicians were involved in the automobile business. Perhaps the most infamous Corvette/big-block combination was the 1969 ZL1, which featured aluminium block and heads. Only two were produced"

:rolleyes
19.04.2002 at 13:04
Indrek
VARSTI!
quote:
corvus: värvi mõttes :)
võtame minu auto, puhastame pinnad, kanname värvialuse ja värvime (roheliseks) jne. siis tulen jälle mina loen jakobsone, krimpsutan nina - ohkan, vaatan auto poole ja olen jälle õnnelik
rohkem ei oskagi nagu seletada - aidake! :)

Kui ma ei eksi, on Sinu auto Benefitis värvitud, tõsi, palju aastaid tagasi, kui Sa pole vahepeal üle värvinud.
Üldiselt nad tegid päris head tööd, Sinu autogagi nägid päris palju vaeva, kui see oli USAst just tulnud.
Sa võid ju ka sealt uue pakkumise küsida värvimise kohta, kuigi seal vist tänaseks on meeskond vahetunud.
24.04.2002 at 10:15 Last edited 24.04.2002 at 10:16 by Indrek
corvus
VARSTI!
to Indrek:
ainult üks kommentaar: Benefit = kommerts ja nende vaevanägemise kohta ei oska muud öelda, tore on kui vaatajatelegi esinetakse.Arvatavasti oleksid nad pidanud ausalt ülesse tunnistama, et oskavad küll hästi metallkerega autosid värvida, kuid pole kunagi plastikkerega terviklikult tegelenud ja õppimine oleks võinud jääda mõne õppeotstarbelise auto peale.

____________________________
Risto; Corvette '79
24.04.2002 at 10:59
Indrek
VARSTI!
Ei oska kommenteerida muud, kui värvitöökojast välja tulles polnud väga vigagi ja hind, mis auto tolleaegne omanik maksis värvimise eest, polnud sugugi väike.;)
24.04.2002 at 11:15
BlueStang
 
VARSTI!
Nägingi siis corvuse õhtusel ajal linnavahel ära. Liikus küll:)

____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars
10.05.2002 at 02:25
madis
VARSTI!
Mingil seletamatul asjaolul on alati, kui mina Vahuri juures käin, corvuse masin seal, kapott lahti ja kõik särab ja läigib. MA EI SAA ARU MIKS ? Võiks ju mingit musta riiet peal hoida, inimesed lähevad kadedaks ! Btw. käisin stangil järgi siis küsiti millised võtmed, ma ütlesin et need ja need ja siis veel selle vette omad aga nemad ütlesid et veel ei liigu :)
Krrdi ilus auto, iga kord kui näen, pean kümne küünega 10 käsust kinni hoidma, et mitte kriminaalseks muutuda.
12.05.2002 at 14:57
corvus
VARSTI!
nujahh hakkas liikuma, kuigi nädalavahetus kulus rohkem testimise peale (lühikesed gaasitamised, järsud pidurdused jne.). Radika lohv oligi kinnitamata unustatud, tulemuseks meeldiv aurupilv ja veerida ning minu sügav punastamine :)
Uue õlivarda tihend sucksis ka kogu täiega + jahutussüst ei tööta korralikult: vaja läbi pesta; kontrollida uue pumba tiivikut ja võibolla vahetada tagasi vana pump.
Ennem uut paaripäevast testi eriti Nitrot käppima ei kipu, nii et arvatavasti kuskil 26.05.02 võiks mootori õhku lasta :)

____________________________
Risto; Corvette '79
13.05.2002 at 10:49
Indrek
VARSTI!
Eks anna siis aegsasti teada, saaks ka näha, kuidas mootor õhku lendab. ;)
13.05.2002 at 10:56
LaSa
 
Moderator
VARSTI!
quote:
Indrek: Eks anna siis aegsasti teada, saaks ka näha, kuidas mootor õhku lendab. ;)
ära plz homme ülehomme tee :D , laupäeval lendas neid mootoreid niigi...
13.05.2002 at 10:58
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : VARSTI!  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.