register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Fordi veakoodid  
Poster Message
urmas
Fordi veakoodid
Sai uuritud veakoode, mille tõttu "check engine" põleb.

Selgus, et segu oli rikas, mille tõttu näias koode 173-Heated oxygen sensor indicates rich condition right side ja 137-Heated oxygen sensor indicates rich condition left side.

Sai reguleeritud bena rõhku seni, kui 137 ja 173 kadusid ära, aga siis tekkisid uued koodid: 314-AIR system inoperative during KOER (Bank number 2 with dual heated oxygen sensors) ja 311-AIR system inoperative during KOER (Bank number 1 with dual heated oxygen sensors).

Mida 311 ja 314 tähendavad?
20.04.2002 at 17:48
peep
 
Moderator
Fordi veakoodid
KOER - "Key On Engine Running" ehk järelikult õhupump ei tööta mootori külmkäivitusel, kui ta teoretiliselt peaks töötama. Ma ei tea milline Mustangil on, Camarol on elektriline ja saab kõrvaga kuulata kas töötab või mitte.

Ma vaatasin seda siit: http://www.mustangworks.com/articles/electronics/eecTech.html aga seal küll nii suure numbriga veakoode polnud - või Sul ei ole see aju ?
20.04.2002 at 19:30
urmas
Fordi veakoodid
KOEO - Key On Engine Off
KOER - Key On Engine Running

Need ongi EEC testimise rezhiimid. Kui EEC testi pesas jumper õigesse kohta sudida, siis hakkab "check engine" veakoode vilgutama. Enne tehakse KOEO ja siis KOER. Asi peaks olema seotud kuidagi segu vaesuse/rikkusega.

94-95 Mustangi veakoodid on kolmekohalised: http://www.americanmustang.com/techarticles/eeccodes.htm
20.04.2002 at 19:57
peep
 
Moderator
Fordi veakoodid
Ainuke mõistlik seletus on, et õhupumba käivitumine on seotud kuidagi segu rikkusega ja kuna segu on nüüd lahja siis ta ei hakka tööle. Siiski olen suht. kindel, et õhupump käivitub vastavalt jahutusvedeliku temperatuurile. Sul oli ju sellega ka kamm, ehk on kuidagi seotud ?

BTW. Sa peaks seda segu mingi kindlama asja järgi sättima kui veakoodid, ehkl on mingi muu jama ja tegelikult polegi rikas segu. Mine kuhugi usakate remofirmasse ja vaata skanneriga mida O2 sensorid näitavad.
20.04.2002 at 21:05 Last edited 20.04.2002 at 21:07 by peep (Moderator)
urmas
Fordi veakoodid
Õhupump on minu isendil enne minu aega eemaldatud ja enne talviseid modisid ei olnud sellega mingit muret.
20.04.2002 at 22:28
mrtn
Fordi veakoodid
minu meelest haiseb kooslus o2-andurid + termoandur
20.04.2002 at 23:11
urmas
Fordi veakoodid
Lugesin sellist juttu:
quote:
Q: I want to run a Procharger P-1SC with 2 or 3 core aftercooler. It comes with an FMU but i heard it causes the car to run rich at idle. I want to use 24# injectors with a 255lph pump but is the FMU useable with this. Does anyone know?

A: Yes, they will run a bit rich. My advice is getting a Custom chip or a EECTuner. FMUs imho are prehistoric tech, they work ok but are by no means the optimal way of increasing fuel delivery.

Panin ise ka küsimused mitmesse oversea foorumisse üles. Eks vaatab, mis tuleb.

21.04.2002 at 00:18
urmas
Fordi veakoodid
Kas selles kooditabelis olevad veakoodid KÕIK sütitavad "check engine" tule või osa vähemtähtsaid lihtsalt tekivad mälusse ja kogu lugu? Kui 314 ja 311 peaksid olema seotud smogi pumbaga, siis ma ei saa aru, miks nad varem ei häirinud. Smogi pumpa pole sellel autol minu ajal kunagi olnud.

quote:
.... õhupumba käivitumine on seotud kuidagi segu rikkusega. Siiski olen suht. kindel, et õhupump käivitub vastavalt jahutusvedeliku temperatuurile.
Smogipump peaks käivituma külma mootoriga e. töösooja mootori korral ei tohiks see häirida. Aga ega ma pole kindel ka.
21.04.2002 at 09:40
peep
 
Moderator
Fordi veakoodid
Vähemalt GM ajude puhul osad veakoodid panevad tule põlema ja osad seda ei tee. Kui kood on tekkinud siis see säilitatakse mälus, olenemata kas veaolukord kestab või mitte (näit. mootor on vahepeal soojaks läinud).

Põhim. on õhupumba kood kosmeetiline viga, mootori tööd see ei mõjuta.
21.04.2002 at 11:14 Last edited 21.04.2002 at 11:14 by peep (Moderator)
jaanus
 
Fordi veakoodid
Fordi EEC kipub tõepoolest iga pisemagi probleemi peale check engine tuld põlema panema. Ka siis, kui miski parameeter vaid veidi vääratab.
Samas arvan, et testi ajal avastatud vead ei tohiks normaaltöös check engine tuld põlema panna. Need 314 ja 311 on sul näha arvatavasti ainult testi käigus ning peale reseti peaks taas kaduma.
Kas sa proovisõitu juba tegeid ja siis koode lugesid? Arvan, et - kui EEC neid AIR koode peale KOEO testi ei pritsi siis võib need koodid vabalt ära unustada ning rahulikult autoga edasi sõita.
21.04.2002 at 11:22
urmas
Fordi veakoodid
Peale viimast resetti ja testisõitu on koodid lugemata. Saan seda teha täna õhtul. Ilmselt vähetähtsate koodidega tuli süttib ja samas kustub, kuid olulisematega jääb peale. Kahjuks mu Haynesi raamat on laenus ja Chilton's koode ei käsitle.
21.04.2002 at 11:29
urmas
Fordi veakoodid
Nonii. Sain 'check engine' tulest lahti. EGR valve peale minev kapillaar oli katki. EGR midagi ei tee, kuna smogi värk on ära killitud ja aukudele 'pime' ette pandud, aga aju toriseb ikka, kui signaalid talle sobivad pole. EGR on mingi müstiline junn, mis laseb väljalaskegaase sisselaskesse. Milleks, aru ma ei saa.

KOEO on ok, KOER näitab ikka 'AIR system inoperative' viga, aga see 'check engine' tuld ei mõjuta ja AIR süsteemi pole ka enam olemas.
21.04.2002 at 19:15
mrtn
Fordi veakoodid
mul andis smogisüsteem taurusel samamoodi aeg-ajalt SESi, veaks oli mingi fan cirquit error pentsupaagituulutussüsteemis. aga see paranes iseenesest ja mõne päeva pärast kadus tuli ära. samas kõik testid näitasid, et seadmed funktsioneerivad normaalselt.
21.04.2002 at 20:33
urmas
Fordi veakoodid
On vist selgunud ka koodide 314 ja 311 põhjus. Need on mingid kaks smogipumba klappi, mille ma eelmisel suvel pidulikult välja viskasin. Kuskile x kohta minevad kapillaarid jäid üle ja sinna sai topitud korgid ette. Nüüdseks on need korgid ära kadunud ja kapillaarid vabas hingamises. Sam durak.
21.04.2002 at 21:09
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Fordi veakoodid  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.