register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Kõvera plokikaane lihvimisega natuke jännis  
Poster Message
_siim_
Kõvera plokikaane lihvimisega natuke jännis
Uurisin,ja sain teada,et lubatud kõverus 0,15mm,kui rohkem lihvida siis läheb nukk lihtsalt liiga palju paigast ära,tegemist ülanukkvõlliga ja rihmülekandega.

Probleem selles,kaant on kunagi lihvitud,ei tea kui palju,ning kui ma selle lasen veel madalamaks lihvida,mis siis juhtub?

Siit ka küsimus,mitu kraadi muudab 0,15mm lihvimine nuka asendit?äkki suudab keegi kuldpea selle välja arvutada.

Ise ma mõtlesin,et see oleneb ju nukaratta suurusest ka?
16.06.2008 at 23:23
SharkRider
 
Kõvera plokikaane lihvimisega natuke jännis
Ratta läbimõõdu kaudu saab ümbermõõdu ja arvutada seal 0,15 mm-le vastavad kraadid. Sel juhul näiteks 100 mm läbimõõdu puhul hilistub nukk kõigest 0,17 kraadi.
17.06.2008 at 09:55
vvt
  
Kõvera plokikaane lihvimisega natuke jännis
Pane peale lihvimist kokku tagasi ja ära oma pead liigselt vaeva. Hammasrihma venimisega muide muutub nuka asend ka rohkem. 130 hambaga hammasrihm venib näiteks 60 000 kmga pikemaks niipalju, et nukkvõlli asend muutub valeks juba ühe hamba vahe võrra.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
17.06.2008 at 10:08
partel
  
Kõvera plokikaane lihvimisega natuke jännis
OHV mootoritel panevad tegijamad nuka kohe 1* varasemaks ketivenimise kompenseerimiseks. Muidugi on juba tükk aega teemaks belt drive.

____________________________
_
17.06.2008 at 10:12
_siim_
Kõvera plokikaane lihvimisega natuke jännis
Erkki ütles ka,et tänavamootorile ei mõju see suurt midagi.Niiet enam ma pead sellega ei vaeva ja läheb kokku.
17.06.2008 at 19:05
mr. RocknRoll
 
Kõvera plokikaane lihvimisega natuke jännis
Reguleeritava rihmaratta install.

____________________________
44269
17.06.2008 at 19:34
vvt
  
Kõvera plokikaane lihvimisega natuke jännis
No sellest reguleeritavast rattast on vähevõitu kasu, kui sa konkreetse mootori nuka seade tehaseandmeid ei tea. Risk mööda panna on kordi suurem kui lihvimisest tekkiv mikroskoopiline muudatus. Enamik firmasid selliseid andmeid ei avalda, lihtsalt pannakse märgid, et nii peab olema ja thats it.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
18.06.2008 at 15:46
Raceboy
 
Kõvera plokikaane lihvimisega natuke jännis
Esiteks on selline vahe tänavaautol olematu, teiseks on reguleeritav nukaratas "asking for trouble". Reaalselt nukkvõlli asendi muutmise vajaduse korral on õige lähenemine selline, et miskitsorti reguleeritavaga õige asend välja häälestada (dünos ikka) ja siis originaalrattale uus kiilusoon õigele kohale teha.

____________________________
www.vems.ee
19.06.2008 at 18:37
_siim_
Kõvera plokikaane lihvimisega natuke jännis
nüüd on kaan peal,ja kõik ok,kuna seda on paar korda juba lihvitud,ning kõik märgid jooksid paikka,ehk siis lõppkokkuvõtteks sai rihma ühe hamba võrra edasi panna.
PS.auto hakkas sõitma ka :)
19.06.2008 at 00:21
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Kõvera plokikaane lihvimisega natuke jännis  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.