register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Sumpa läbi  
Poster Message
ylovoitka
Sumpa läbi
Tartu maanteel äkilist kiirendust sooritades otsustas mu Mercury tagumine pütt, et ei viitsi enam tööd teha ja muutus hetkega sõelapõhjaks. Hääl on muidugi lahe, aga sooviks asja ikkagi korda saada. Visuaalne vaatlus tuvastas, et vana on omadega täiega õhtal.

Chilton's repair manual annab tagumise püti koodiks 5232, aga Top Parts hoopis 22352 hinnaga 1914.-. On tegu ikka sama jupiga? Või oskab keegi soovitada kust odavamalt saab?
06.05.2002 at 13:21
LaSa
 
Moderator
Sumpa läbi
siis ongi ju paras aeg installida ju parema voolamise ja häälega tagapütt ;)
06.05.2002 at 13:31
Ragnar
Sumpa läbi
Minu arvamus, kui auto on igapäeva kasutuses ning enamjaolt siiski kasutusvahend, siis ei näe otstarvet väljalaskesse investeerida. Sama probleem mindki kummitas aasta tagasi. Lasin panna suurima mootoriga volvo püti taha (koos kõigega läks kokku 600.-). Äärmiselt tappev on maksta 2k asja eest, mis paari aasta pärast sõelapõhjaks muutub.
06.05.2002 at 13:36
ylovoitka
Sumpa läbi
quote:
Lasin panna suurima mootoriga volvo püti taha

Kas see oli uus pütt?

Kui vale sumpar taha panna, muutub ju vastusurve, kuidas see mootorile mõjub?
06.05.2002 at 13:40
QRX
Sumpa läbi
quote:
ylovoitka:
quote:
Lasin panna suurima mootoriga volvo püti taha

Kas see oli uus pütt?

Kui vale sumpar taha panna, muutub ju vastusurve, kuidas see mootorile mõjub?

Mootori vastusurve peaks tekitama resonaator, mitte sumbuti! Kui sul on kollektori ja sumbuti vahel resonaatori pütt olemas, siis ei ole suurt vahet, mis sumbuti sa sinna taha paned!
06.05.2002 at 13:45
Raul
Sumpa läbi
Vähe odavam tuleb vast tõesti panna mõne muu enamvähem sama võimsa mootoriga automargi sumpa. Ntx mul pontul lendas ka sumpa kõvema gaasipedaali tallamise peale ribadeks ja asemele sai pandud hoopis mersu sumpa. Samas ka katalüsaator pole enam originaal vaid asemel on hoopis volkswageni bussi oma.
06.05.2002 at 13:57
Ragnar
Sumpa läbi
quote:
ylovoitka:
Kas see oli uus pütt?
See oli täitsa tutikas pütt.
06.05.2002 at 14:00
ylovoitka
Sumpa läbi
Soovitage siis mingit vaikset euro-sumpsi (uus või vana?), mille odavalt kätte saab ja taha annab keevitada.
06.05.2002 at 14:02
Ragnar
Sumpa läbi
quote:
ylovoitka: Soovitage siis mingit vaikset euro-sumpsi (uus või vana?), mille odavalt kätte saab ja taha annab keevitada.
...minuteada see koht esindas Fenno summuteid, kui ma nyyd ei eksi. TopParts'i platsil. Seal mehed ise sobitavad midagi alla.
06.05.2002 at 14:04
Raul
Sumpa läbi
...minuteada see koht esindas Fenno summuteid, kui ma nyyd ei eksi. TopParts'i platsil. Seal mehed ise sobitavad midagi alla.

Hmm...mulle seal just Walekri omad alla pandi...
06.05.2002 at 14:08
vkx
 
Sumpa läbi
quote:
Raul: ...minuteada see koht esindas Fenno summuteid, kui ma nyyd ei eksi. TopParts'i platsil. Seal mehed ise sobitavad midagi alla.

Hmm...mulle seal just Walekri omad alla pandi...


Walkeri omad jah, sain ka oma autole sealt uue sumpa.
06.05.2002 at 14:12
Ragnar
Sumpa läbi
quote:
Raul:
Hmm...mulle seal just Walekri omad alla pandi...

...mnjah, võis ka nii olla. Jäin tööga väga rahule, et ei jäänud aega muuks kui vaikuse nautimiseks. :D
06.05.2002 at 14:15
vkx
 
Sumpa läbi
Ainuke probleem Walkeri meestega oli see, et kui töö oli tehtud ja läksin põhja alla asja üle vaatama, siis polnud torud ja sumps mitte just kõige paremini paigas oma soontes vaid rippusid liiga all ja oleks sõitmise ajal hakanud vastu maad käima. Pärast sellekohast märkust võeti torud lahti ja pandi uuesti kokku, seekord juba normaalsele kõrgusele.
06.05.2002 at 14:24
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Sumpa läbi  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.