register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Piduri probleem...?  
Poster Message
Kert
Piduri probleem...?
Probleem sihuke et piduri pedaal läeb hommikul esimese vajutusega põhja ja pärast toimib normaalselt kuigi vehepeal peab surve jällegi üles pumpama....? milles võiks asi olla? õhutasin päris karmilt kõiki nelja ratast alustades viimasest....õhu mullikesi küll ei tule aga õli mis niplitest väljub vahutab? milles võiks asia olla? samas kui niplid lahti keerad ja voolikud otsa paned siis õli mitte ei jookse vaid tilgub....
08.05.2002 at 13:03
anti
 
Piduri probleem...?
Kas õli kaob ka? Vahutamine justkui õhu juurdepääsust ehk torustikus mikropraost kõneleb.
08.05.2002 at 13:06
Kert
Piduri probleem...?
õli on normis ja kahtlase vooliku panin uue...visuaalselt küll kuskilt ei leki
08.05.2002 at 13:08
chevyman
Piduri probleem...?
cheka piduri peapumpa- kui mansetid on ära voolab õli üheltpoolt teisele poole
08.05.2002 at 15:03
Olds
  
Piduri probleem...?
Kas vaakumis pole asi!? (Karburaatoriga seoses)
08.05.2002 at 15:20
Kert
Piduri probleem...?
mansetid peaks korras olema ja samas mul pritsung nii et vaakum aitab kaasa ainult võimendusel
08.05.2002 at 15:24
rustang
  
Moderator
Piduri probleem...?
quote:
chevyman: cheka piduri peapumpa- kui mansetid on ära voolab õli üheltpoolt teisele poole
Siis on pedaal kogu aeg pehme. Ülespumbatavus viitab üheselt õhule süsteemis. Kas kusagile on õhk "lõksu jäänud" või tuleb seda kuskilt juurde - pooldaks esimest varianti (viimase korral tuleks samast kohast vedelikku välja ka). Ega õhutades vedelik pumbast kordagi otsa ei saanud? Pumpa pidi korralikult õhust tühjaks saama vaid pingis õhutades (i.k. bench bleeding). Mingitel mudelitel kipub õhk kogunema "proportioning valve" sisse. Peaks foorumeid kammima, kuidas totaalset õhutust teha.
08.05.2002 at 15:25
rustang
  
Moderator
Piduri probleem...?
Kert, Sul taga ju kettad? Sattusin siukesele asjale:

Air in rear calipers:
Rear calipers are very hard to bleed properly. Sometimes they can be bled only when removed from the car. Try taking them off, place a block of wood between the pads and bleed while tapping and orienting the bleeder screw up.

Kogu info Mustangi piduritest: http://svo73mm.cjb.net/
08.05.2002 at 15:29
reo
Piduri probleem...?
Natuke ebatraditsioonilist ja ebaloogilist: 2...3 kuud tagasi oli paugotil pea sama lugu - hommikul esimese vajutamisega läks pedaal mõnusalt pehmelt nagu padja sisse ja loomulikult ei miskit pidurdust. Hiljem päeva jooksul kõik ok, mingit pumpamist ka ei tahtnud. Mõned päevad hiljem viitasid muud sümptomid klotside kulumusele - sisemistel käis raud vastu ketast. Peale klotside vahetust enam ei mingit jama.
Muidugi, kui klotside vahetuseks sadul lahti äkki võeti, siis järelikult ka õhutati pärast, siis asi loogiline. Ma ise varasemast ajast küll ei mäleta, et klotsivahetusele õhutamine oleks järgnenud???
08.05.2002 at 18:55
Kert
Piduri probleem...?
Tänan soovituste ja õpetuste eest..... tundub et asi nüüd üsna hea enamus õhk on süsteemist välja saadud eks tuleb täna natuke veel aretada..... mida tegin? nimelt paigaldasin ventiili kaanele mille all peitub piduri õli ja lasin sinna surve sisse samaaegselt keerasin tagumise nipli lahti mille tulemusena tuli sealt päris palju mullikesi ja nii mitu korda lõpuks hakkas õli voolma nii nagu peab ja pedaal enam põhja ei vaju kuid siiski veits pehme on ja nagu mainisin et peaks sama protsetuuri tegema mõned korrad veel....
09.05.2002 at 09:45
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Piduri probleem...?  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.