register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Dual exhaust Mustangile  
Poster Message
madis
Dual exhaust Mustangile
Nonii !
Nostangi ex-GT ex-dual exhaust leidis tee minu auto alla. Kommentaare:
"Bolt-on" ist asi kaugel. Vahur&Co keevitas terve paeva. Samuti ei sobinud GT exhaust hangerid(need on uued ja muun ara kui keegi tahab).
Lopptulemusega olen rahul, igati korralikult kinni, tagant kaks laikivat toru. Haal on vagev, korralik jorin nagu ameeriklasel kohane. (Muidugi Lauri454 ga ei ole motet vorrelda). Aga ise olen nii rahul et muugiplaanid kadusid ara :)
Vanast exhaustist jai jargi ainult hunnik vaikseid juppe, sorri BlueStang :(
Maksma laks 1500,- monevorra rohkem esialgselt arvestatud 500,- :) aga ega ma tegelt nii odavalt ei lootnudki.
Tombe kohta ei oska veel oelda, kuna pihustid on tiba mustad. Kallasin cleanerit ja 98t. Neti jargi on mul nuud 160-170 hobust :)

Igatahes olen endaga rahul. Vahurile ka + punkte !
10.05.2002 at 13:02
urmas
Dual exhaust Mustangile
quote:
madis: Vanast exhaustist jai jargi ainult hunnik vaikseid juppe, sorri BlueStang :(
Mul ka vedeleb mingi ülejääk. Tagumine osa on korralik, Riputuskonksud on rällakaga maha lõigatud, aga täiesti alles.
10.05.2002 at 20:06
BlueStang
 
Dual exhaust Mustangile
Heameelega tulen vaatan mis teil seal on:)



____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars
10.05.2002 at 01:58
BlueStang
 
Dual exhaust Mustangile
quote:
madis: Aga ise olen nii rahul et muugiplaanid kadusid ara :)

See on hea kuulda. Mõtlesingi juba vahepeal murelikult su tervise peale - mingeid mersse hakkasid juba vaatama;)

____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars
10.05.2002 at 02:29
BlueStang
 
Dual exhaust Mustangile
To madis:
No kuidas tõmme nüüd on, tahaks kohe teada enne kui oma väljalaset aretama hakkan. Krt, aga miks Sa minult cleanerit ei küsinud?;)
BTW ikkagi tahaks näha mis juppe Sul seal üle jäi:)


____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars
13.05.2002 at 19:30
madis
Dual exhaust Mustangile
mul on free access Ravori cleanerile :)
Ma küsin Vahrui käest, mis üle jäi. Aga ära suuri lootusi hellita, kuna rellakas ja keevitus möllasid vägevalt.

Tõmme on veidi paremaks läinud, aga objektiivseid mõõtetulemusi ei ole. See eest hääl on nii obj. kui subj. väga palju parem. Igatahes tasub vahetada.
Väga imelik tunne on et kütusekulu vähenes. Nimelt viimase paagiga sõitsin 250miili, seega 12.5 100le, ja seda päris ulja sõidumaneeriga.
13.05.2002 at 19:58
BlueStang
 
Dual exhaust Mustangile
quote:
madis: Tõmme on veidi paremaks läinud, aga objektiivseid mõõtetulemusi ei ole. See eest hääl on nii obj. kui subj. väga palju parem. Igatahes tasub vahetada.
Väga imelik tunne on et kütusekulu vähenes. Nimelt viimase paagiga sõitsin 250miili, seega 12.5 100le, ja seda päris ulja sõidumaneeriga.
Kle, kas häält annad kuulda kuskil millalgi? Ja küttekulu (see oli sul 98 vist) tulemus on küll huvitav - ma 92-ga sain 240 kõige rohkem kätte, muidu 225 muude kütustega. Seda linnas ja "vajutava" stiiliga sõites.


____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars
13.05.2002 at 20:08
BlueStang
 
Dual exhaust Mustangile
Nägin (kuulsin) siis madise dual exhausti ära. Einoh, ikka hääl ja välimus taga kahe toruga on ikka teine kui minu omal. Tõmbe kohta ei oska öelda. Proovisime küll kumbki üksteise masinatest "viimast võtta", aga autod on ikka suht erinevad. Eks madis ise oskab kõige paremini öeld mida tema "ass-dyno" ütles before and after.
Aga endal on sellegipoolest jätkuv huvi dual-exhaust alla aretada, sest edasiste aretamiste tarvis on see oluline.

____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars
19.05.2002 at 13:18 Last edited 19.05.2002 at 18:27 by BlueStang
BlueStang
 
Dual exhaust Mustangile
quote:
madis: Nonii !
Nostangi ex-GT ex-dual exhaust leidis tee minu auto alla. Neti jargi on mul nuud 160-170 hobust :)


madis, kuidas Sa endal hobuseid arvestad, saan siis enda teoreetilised ka kokku lugeda
Veel küsin ka duali allamonteerimise kohta - kas panid gt torustiku kogu täiega alates headeritest või aretasid midagi omamoodi? Ja mis on hangerid pead mulle ka lahti seletama:)
Mul tekkis jälle see küsimus, et mida enda omast alt ära visata. Hetkel seisab headerite otsas istuval Y-torul enne ühinemiskohta mõlemal pool 2 pütti (huvitav mis need on - jutt ei ole tagumistest muffleritest) üksteise järel ning siis tulevad andurid.
Mõte oli, et teha nende püttide vahekohast CUT (huvitav mis pütid need on, mis välja lähevad) ning sinna otsa keevitada gt H-toru, millelt on catid vahelt välja võetud. Siis panna andurid järelejäänud püti taha uuesti külge. H-toru otsa siis ilusti mufflerid koos üle silla tagant jooksvate torudega.
Mida arvate ja kuida sul, madis, asi õieti tehti?


____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars
21.05.2002 at 13:59 Last edited 21.05.2002 at 14:08 by BlueStang
madis
Dual exhaust Mustangile
Põhimõttelistelt muudeti GT torustiku oxygen sensorite asukohti ning moditi headerite poolset otsa. Lisaks keevitati tagasi kaks konksuga torujuppi, mis mahavõtmisel maha lõigati.
21.05.2002 at 15:42
BlueStang
 
Dual exhaust Mustangile
Sooh, mul nüüd ka dual all, thanks kõigile asjaosalistele;)Täna pandi ära ja õhtu otsa ajasin ringi, et tunda, mis all toimub.
Homme siis kommenteerin ka, nüüd magama...

____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars
22.05.2002 at 01:10
madis
Dual exhaust Mustangile
Õnne siis !Kui nägin millise näoga sa mu auto alla vaatasid, siis mõtlesin kohe et ega sa kaua vastu ei pea :)

Madis
23.05.2002 at 11:20
BlueStang
 
Dual exhaust Mustangile
Kommentaarid siis:
Öö jooksul tekkis mõte, et järgmine modi on stereo väljaviskamine autost!
No more comments:)





____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars
23.05.2002 at 12:48 Last edited 23.05.2002 at 12:49 by BlueStang
BlueStang
 
Dual exhaust Mustangile
BlueStang sai siis alla GT takeoff dual exhausti, koos originaal H-toruga endise Y-toru asemele.
Mingeid muutusi mufflerite sisus ma ei teinud ning samuti ei teinud muutusi olemasolevas CAT süteemis. Cutting tehti siis originaalkatalüsaatorite järgi olevate oxygen sensorite tagant enne torustiku ühinemist Y-toruks. GT originaal H-toru sai tükeldatud nii, et alles jäi vaid H, koos liigenditega, millega ühendada edasijookev torustik, kõik muu staff läks minema.
Taotlus oligi eelkõige mitte kõva lärmi andev off-road otseväljalase vaid tänavalkasutamiskõlblik ja "tõsise ameeriklase" soundi pakkuv madalhäälne kahetoruväljalase senise riisihäält tegeva toru vastu.
"Kägistamise" vähendamine ja lisapreformance olid aga eesmärgin nr1, mida aga kirjeldatud lahendus ka pakkus.

Hääl: Hääl on tõesti hea - isegi üllatavalt vaikne (isegi vaiksem kui enne) aga mõnusalt madalhäälne podin tühikäigul, madalhäälne mõnus ameeriklasejõmin rahulikult kohaltminnes 2000 rpm juures ja gaasi tugevamalt vajutades algab 3000 rpm peal isane möire, mis enne oli olnud midagi pirinataolist. Mõnus - sellest ka see "stereomodi" mõte tekkis:D

Performance: Alguses tundus, et pöörded läksid tühikäigul madalamaks ja kõikusid - ei oska öelda, millest see oli tingitud, võib-olla otsis aju lahendust uutele settingutele. Veel oli tunne nagu oleks torki allosas lisandunud aga jõud liikunud kõrgemate pöörete poole. Ratas läks kohalt minnes kergemini (isegi liiga kergesti) ringi küll, kuid tundus, et nagu vedama sai tiba aeglasemalt ja kõrgematel pööretel, kui enne. Aga kui siis läks siis oli erinevus eelneva optsiooniga selgelt tuntav. Võib olla on asi tingitud sellest, et vastusurve läks liiga madalaks ja segu silindrites jäi liiga lahjaks? Hakka või tõesti IAT modi peale mõtlema, kuskil 25 või 65 kohmi juures pidi parajat segu andma. Aga mul nagunii tegemisel ka X-toru ja teen selle nii, et on tiba vastusurvet tõstev ja H-toruga vaheldumisi vahetatav, siis saab võrrelda.

Niimoodi siis, aga kes kommenteeriks minu tegemisi/küsimusi?


____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars
23.05.2002 at 13:22 Last edited 23.05.2002 at 22:59 by BlueStang
2koma8
Dual exhaust Mustangile
Hääl on küll kaunis!!!!
23.05.2002 at 19:37
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Dual exhaust Mustangile  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.