register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Zumpz  
Poster Message
2koma8
Zumpz
Tahaks teada kuidas V-mootoritega autodel sumpad on pandud. Oleks huvitatud eri markide tehnilistest lahendustest. Põnevust pakub just see, kas mõlemal real on oma resonaator ja torud ühinevad alles peale resonaatoreid, või on Y-pipe enne resonaatorit. Et mis markidel kuidas tehtud.

Eile sain natuke aega ja vaatasin oma Granada(mis kahjuks veel ei liigu aja- ja rahapuuduse tõttu) alla ja avastasin et mõlemal real on oma resonaator ja sealt edasi lähevad eraldi torud veel päris pikalt. Lõpuks on 2 kena toru kokku kägistatud ühte ja see suundub väikesse ja umbsesse summutipütti, mis loomulikult vajab "kohendamist".

Sellest küsimus: kui võtta viimane pütt ära ja tuua resonaatoritest 2 toru taha välja, kas siis müra läheb üle mõistuse suureks?
15.05.2002 at 15:02
urmas
Zumpz
Mustangi hea lahendus on järgmine: headerite taga kohe X-pipe + taga mufflerid. Parema hääle saab siis kui X-pipe asemel kasutada enne mufflereid kokku jooksvat H-pipet. Resonaatoreid ja katte pole.
15.05.2002 at 15:16
2koma8
Zumpz
Loodan et minu ebakompetentsus on vabandatav. Niisiis küsin, mis asjad on X- ja H-pipe'id? Y-st ma saan aru, et 2 toru lähevad üheks kokku, aga edasi ei mõista nagu.
16.05.2002 at 13:51
newton
 
Moderator
Zumpz
Kui sul on true dual exhaust, mis jookseb kahe toruna taha välja, siis X ja H on selle ühenduse kuju, kus nad alguse poole kokku saavad, ja pärast jälle mõlemad edasi lähevad.
16.05.2002 at 13:53
2koma8
Zumpz
Aga mida kasulikku pakuvad X ja H kujulised ühendused mootorile või voolavatele gaasidele?

Mõjutavad momenti?
17.05.2002 at 13:12
Erkki
  
Zumpz
Nii X-pipe ja H-pipe lisavad märgatavalt väänet mootori madalamatel (u.1500-2500 rpm) pööretel. Kusjuures X-pipe on H-pipe'st efektiivsem ( ja ka kallim/keerulisem), aga H-pipe annab jälle parema soundi. :burnout

____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp...
17.05.2002 at 17:02
urmas
Zumpz
X-pipe, tagant kokku joosev


X-pipe, eest kooku joosev (need lühikesed jupid liidetakse X-ga, sobitatakse headeritega ja siis keevitatakse X-i külge), Flowtech X-Terminator


H-pipe, tehakse ainult tagant kokkujookvana.
17.05.2002 at 21:52
2koma8
Zumpz
Autol on originaalis selline

väljalase.

2 resonaatorit ja lõpus umbne pütt. Kuidas saab hääle mõnusaks? Natuke momenti juurde saada poleks ka paha.
18.05.2002 at 13:27
reimo
Zumpz
Pane oma pilt kuhugi serverisse (nt. Hot.ee) üles
18.05.2002 at 21:19
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Zumpz  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.