register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Autod : cherokee  
Poster Message
volli
cherokee
Huvitaks selline asi, et kui suur manuaalkastiga ´87 cherokee 4.0 bensiini kulu ka võiks olla?
16.05.2002 at 20:25
Jamez
cherokee
Reaalne on linnasõidul mingine 16-18.
16.05.2002 at 21:51
epsum
cherokee
Kusjuures, huvitav miks 4.0 mootoriga cherokeed nii odavad on?
börsis hakkas silma 3 masinat, aastatest 87-88 ja hinnaga alla
30k. Kas autodel ressurss läbi või omanikud lihtsalt suurest kütusekulust tüdinendu?
18.05.2002 at 17:12
volli
cherokee
Sellest ka minu huvi tingitud. Aga kui linnasõidu miinimum on juba 18 liitri kanti siis talvel 4x4 sisselülitades ei taha bensiini kulu teadagi.
18.05.2002 at 20:29
urmas
cherokee
quote:
volli: ... siis talvel 4x4 sisselülitades ei taha bensiini kulu teadagi ...
Sellel autol peaks olema pidev 4x4 vedu.
18.05.2002 at 23:57
tfr
 
cherokee
quote:
Mustang GT 94: Sellel autol peaks olema pidev 4x4 vedu.

On nii? Ma olin siiamaani arvamusel, et Cherokeel on ilma keskdiferentsiaalita lülitatav nelivedu, samasugune nagu Wrangleril. Ja olen ise ka mõelnud Lapplanderi 4.0 Cherokee vastu vahetamisele - viimasega annab vähemalt linnas ka sõita, kui vaja (ja naine parasjagu Subaruga sõidab).
19.05.2002 at 03:10
max
cherokee
quote:
volli: Sellest ka minu huvi tingitud. Aga kui linnasõidu miinimum on juba 18 liitri kanti siis talvel 4x4 sisselülitades ei taha bensiini kulu teadagi.
BS. Cherokeega pole kogemust, aga Grand Cherokee'l ('93 4.0L) oli kütusekulu ~15l/100km linnas ja raske jalaga.
19.05.2002 at 13:30 Last edited 19.05.2002 at 13:31 by max
unu8
cherokee
Olen ise Cherokeega sõitnud kohe kui vahtralehe sain. Isa sõidab siiamaani- iga päev- ja ei kurda bensukulu üle. Tõsi, mootor ja käigukast läbisid kap. remondi aasta tagasi. 4.0 manuaalkastiga,,, nii umbes 182 hobust. Madalatel põõretel tegija. Tippkiirust sain vaid 160km/h. Siis oli 5 käik sees põõrded aga enam ei tõusnud, kiirus ka mitte - Võibolla siis , kui oleks saanud gaasipedaalile ringi peale teha. Aga nelikvedu ei ole pidev. Tal on jaoutuskast aeglustiga, 4x4, aint tagumine; ja neutral. Kusjuures aeglustiga saab veel eriti kõvad hobused sealt kätte. Kõik neli ratast võib niimoodi all jooksma panna, et auto ei liigu kohalt. Tore riistapuu. Bensu kulu ei ole kindlasti see, mille pärast karta. Isa käib autoga iga kuu korra Kurressaarest Tartusse ja tagasi- 600 EEKu! Sealjuures maanteel ei ole suurt midagi peale sõidu nautimise teha. Masin on suht kindlalt teel. Käisin Jeepiga ka Kuressaare lähedal Superkrossi rajal. Kõige suuremast tõusust ei läinud üles. võis olla üks 45 kraadi. Vedas poole mäe peale ja jäi siis lihtsalt kohapeale rattaid keerutama. Alla ka ei vajunud. Peamiseks puuduseks kere puhul on kabiini vilets jäikus. Oli plaan taga istme taha raam sisse ehitada, kuna putka kippus maastikus kõikuma. Auto on müügis. (87 aasta ja 35000.-) Kere tahaks saada tõsist värvimist. Sellega ei tasu koonerdada, sisu on korras ja veermik, mootor kõik kap. remonditud. Huvitav veel selle isendi puhul on, et tal puudub VIN kood. Seega saab seda ringi ehitada, ükskõik milliseid rattaid alla panna jne. Maksimaalsed orig. kõrguse juures olid 265 kummid. Tore riistapuu!
19.05.2002 at 16:06
epsum
cherokee
quote:
tfr: [

Ja olen ise ka mõelnud Lapplanderi 4.0 Cherokee vastu vahetamisele - viimasega annab vähemalt linnas ka sõita, kui vaja (ja naine parasjagu Subaruga sõidab).


Tohoh. Miks siis lapplanderiga linnas sõita ei kannata? Uhkus ei luba ? :P
19.05.2002 at 16:53
urmas
cherokee
quote:
unu8: Aga nelikvedu ei ole pidev. Tal on jaoutuskast aeglustiga, 4x4, aint tagumine; ja neutral.
Seleta nüüd arusaadavalt, mis tal on ja mida pole. Millal see nelivedu siis ikkagi rakendub?
19.05.2002 at 18:18
volli
cherokee
quote:
Seleta nüüd arusaadavalt, mis tal on ja mida pole. Millal see nelivedu siis ikkagi rakendub?
Rakendub siis kui vahekastist sisse lülitad. Kas tal esisillal manuaalne sissekeeramine ka oli seda ei mäleta.

Kuna minu puhul aga põhiliselt linnas sõitmine ja sõidustiili mitte väga ökonoomne siis oleks vaja hoopis diisel mootoriga isendit aga neid vist tehases peale ei pandud?
19.05.2002 at 20:46
tfr
 
cherokee
quote:
epsum: Tohoh. Miks siis lapplanderiga linnas sõita ei kannata? Uhkus ei luba ? :P

Ei, olematu kiirendus ja üldine sõidumugavus. Ega ta olegi iga päev linnavahel asjade ajamiseks mõeldud ka.
19.05.2002 at 22:18
tfr
 
cherokee
quote:
Mustang GT 94: Seleta nüüd arusaadavalt, mis tal on ja mida pole. Millal see nelivedu siis ikkagi rakendub?

No siis on ikkagi nii, nagu ma ise kindel olin, et on.

Keskel käigukasti juures on lülitatav vahekast, kust saab valida tagaveo, kiire neliveo või aeglase neliveo. Keskel diferentsiaali ei ole.

Ehk nelivedu rakendub siis, kui ise rakendada. Piiranguks on see, et reaalselt ei tohiks seda rakendada asfaldil, kuna esimesed/tagumised kummid on ikka niipalju erinevalt kulunud, et see vahekasti sööma hakkaks.
19.05.2002 at 22:20
tqhq.ee foorum : Autod : cherokee  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.