register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
 
tqhq.ee foorum : Üritused : raadi 08 06  
Poster Message
jaanus
 
raadi 08 06
Võistluse data, niipalju, kui seda on, on saadaval http://home.cyber.ee/jaanus/0806
Esisalgu võib igaüks ise oma järeldused teha. Täpsem analüüs ilmub siis, kui vastutavad inimesed on rahunenud ;)
race_9 on eelsõidud ja race_10 finaalid.
Kõik ajad on koos reaktsiooniga. Auto ET, ilma roolitihendita, saab lahutades RT ET-st
09.06.2002 at 17:05 Last edited 09.06.2002 at 20:58 by jaanus
udu
 
raadi 08 06
Jaanus juhtis tähelepanu sellele, et finaalsõidus
mina vs Lätlaste supra tuli suhteliselt hea start :)
Reaction = 0.500
kahjuks raiusin 3. käigu asemel 1. sisse ;(, kuigi olin suprast oluliselt ees rikkusin selle käigu jamaga kõik ära.
hea et auto terveks jäi :)

____________________________
Chevrolet Corvette '80
Cadillac CTS '06
10.06.2002 at 09:18
newton
 
Moderator
raadi 08 06
Udule kuulub ka lõppkiiruse rekord: 24719.360 km/h, helikiiruse ületajaid oli teisigi :evil

Aga põhimõtteliselt siiski ettevaatlik thumbs up tegijatele, süsteem paistis raja alguse- ja lõpuosas enam-vähem töötavat.

10.06.2002 at 09:32
peep
 
Moderator
raadi 08 06
quote:
udu: kahjuks raiusin 3. käigu asemel 1. sisse ;(, kuigi olin suprast oluliselt ees rikkusin selle käigu jamaga kõik ära.
hea et auto terveks jäi :)

Huvitav, et see esimene üldse sisse läks. Mis Sul parim start oli ?
10.06.2002 at 10:11
udu
 
raadi 08 06
ET = 14.0
aga sidur libises :(


____________________________
Chevrolet Corvette '80
Cadillac CTS '06
10.06.2002 at 10:21
peep
 
Moderator
raadi 08 06
See on igati ok tulemus.
10.06.2002 at 10:23
ats
 
raadi 08 06
Jah, mina ikka lootsin alla 14ne sõita, kuid palav ilm ilmselt rikkus ära. Kui see anduri vea poolt 13.1 saadud aeg maha arvata, siis:
parim aeg 14.007 ja kaks 14.1 aega oli ka olemas. Asi areneb :)
Reaktsiooni aegadega hiilata pole kvalifikatsioonis oli pidevalt 0.45 ja sõitudes 2x0.6 ja 1x0.9.
Lõppkiirused 2x159 ja 1x160
10.06.2002 at 11:36
MaSo
raadi 08 06
Õnnitlused Atsile ja Karile!

Ats, kas S2000 siis see veepritse süsteem ei toimi? Ise nagu tean, et neil pidavat olema see süsteem, et auto ka kuuma ja kuiva ilmaga hästi edasi astuks...
10.06.2002 at 13:34
ats
 
raadi 08 06
Vaikimisi seda pole, Ain on omale lasknud panna, metanooliga toimiv küll, mitte veega. Seekord ta seda vist ei kasutanud.
Õhtul mõtlesime, et peaks hoopis üritama õhufiltri ümbruse kuivjääd täis toppida - seal ruumi küll, ehk siis läheks paremini?
10.06.2002 at 14:05
LaSa
 
Moderator
raadi 08 06
quote:
ats: Vaikimisi seda pole, Ain on omale lasknud panna, metanooliga toimiv küll, mitte veega. Seekord ta seda vist ei kasutanud.
Õhtul mõtlesime, et peaks hoopis üritama õhufiltri ümbruse kuivjääd täis toppida - seal ruumi küll, ehk siis läheks paremini?
ufff, ma kah lõpuks puuga tln-s :D

kas kuivjää 'lagunemisel' mitte co2 ei teki -> paha?
10.06.2002 at 15:07
Ain S 2000
raadi 08 06
Segan vahele.See systeem peaks toimima ikka dest vee ja metanooli seguga,nii fifty fifty,aga kahjuks pole seda kunagi tööle saanu.Ei suuda kuidagi seda nõiarohtu vaakumiga õigesse torusse imeda.Ja metanooligi tänapäeval suht raske hankida,ilmselt läheb kuhugile õigemasse auku...
10.06.2002 at 22:12
Ain S 2000
raadi 08 06
[Ma hakkasin kah pärast mõtlema,et kuivjää võtab lagunemisel üldse viimase õhu ära
10.06.2002 at 22:15
Mell
raadi 08 06
quote:
Ain S 2000: Segan vahele.See systeem peaks toimima ikka dest vee ja metanooli seguga,nii fifty fifty,aga kahjuks pole seda kunagi tööle saanu.Ei suuda kuidagi seda nõiarohtu vaakumiga õigesse torusse imeda.Ja metanooligi tänapäeval suht raske hankida,ilmselt läheb kuhugile õigemasse auku...


Aga kui sest asjast kunagi togu pole olnud,siis äkki tuleks liigsest kolust vabaneda ja see mõnele huvilisele maha müüa? ;)

Aga muidu teemasse:Tapa üritusel sai teisel katsel ise külmutussprayga intercooler ja sisselase üle lastud ja koos paari teise väikese lükkega 218km/h > 223km/h.Ma ei saa nüüd öelda,palju sellest viiest lisa km/h selle külmutamise abil sain,aga üks on kindel:hullemaks asi kindlasti ei läinud... :)
11.06.2002 at 08:59
madis
raadi 08 06
loll mõte: kui tekitaks üldse intercooleri mis koosneks väikest paagi läbivast torust. Paagis on vedel lämmastik, mida kapotil asuva toru kaudu välja pihustatakse. Temperatuur sigamadal ja lisaks veel lahe effekt.
11.06.2002 at 10:22
Mell
raadi 08 06
quote:
See systeem peaks toimima ikka dest vee ja metanooli seguga,nii fifty fifty

Kui ma nüüd õieti mäletan,siis see metanooliga segamine oli vajalik ainult külmema kliimaga piirkonnas e. kus on oht,et temperatuur võib alla 0 kraadi minna ja vesi võib jääks muutuda ning sellega kalli asja lihtsalt nahka keerata.Muidu vist pidi puhas vesi ikka kõige parem "in-cylinder-coolant" olema???

To madis:niimoodi lämmastiku peale pritsides on vist väga raske sisselaske õhku ideaalvahemikus hoida,mäletamist mööda 30-40 C...tegelikult vabalthingavatel üldse peaks ühest korralikust CAIst küll ja veel aitama,see sisselaske õhu temp.probleem rohkem turbomootorite nõrk koht.Ja nendel pidi ikkagi üks korralik chargecooler kõige õigem asi olema,kuna intercooler olenemata suurusest seistes ja väikestel kiirustel (nt.starti oodates)ikkagi kipub kuumaks minema ja ei jahuta pärast enam piisavalt.
11.06.2002 at 10:58
BlueStang
raadi 08 06
Veel lolle mõtteid:
Suunake kondist tulev külm õhk otse sisselaskesse:D

____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
new: Dream car for family, who needs to go FAST!
11.06.2002 at 17:16
gets
raadi 08 06
quote:
BlueStang: Veel lolle mõtteid:
Suunake kondist tulev külm õhk otse sisselaskesse:D
Võta kont maha saad 2x rohkem jõudu juurde :)

Misasi on chargecooler? Mingi ventiga jahutatav või?
11.06.2002 at 18:24 Last edited 11.06.2002 at 18:26 by gets
Mell
raadi 08 06
Chargecooler on põhim. vesijahutusega intercooler:õhujahutuse radikas on kinnisesse kasti paigutatud,et mootoriruumi temp ei hakkaks kuumutama,ja siis seal sees omaette veesärk ja pisike pump,mis seda vett ringi ajab ja siis eraldi väike veejahutuse radikas kuskil,kus omakorda õhk vett pääseb jahutama.Ja asi on ikke mootori jahutusest eraldi...väike link kah inglise keele oskajatele ja seal all kah väike dynosheet,kus klemm sai sama rondiga mis mul samades tingimustes jõustendil testides +9hp.Sry for offtopic.

http://www.geocities.com/rover220gti_nz/chargecooler/chargecooler.htm
12.06.2002 at 08:38
PlyVal64
raadi 08 06
quote:
gets:
quote:
BlueStang: Veel lolle mõtteid:
Suunake kondist tulev külm õhk otse sisselaskesse:D
Võta kont maha saad 2x rohkem jõudu juurde :)

Ise pakkusin kah samasugust lahendust välja. Paljudel uutel autodel töötab kont kogu aeg ja igal juhul aetakse ringi kondi rihmaratast... Aga mõte selles, et kont ei jahtu ju momentaalselt maha.
Ehk ühesõnaga: pre-stage ajal kont välja, kuid miskit 20 sek. peaks sealt läbi imetav õhk ikkagi välisõhust OLULISELT jahedam olema ja mootor külmemat õhku saama.
No ja teine variant oleks toosama "maarjajääga" täidetud intercooler. Küsimus jääks vaid cooleri avamise-sulgemise lahendamine kuivjää "installeerimiseks".
Aga võib-olla olen ma loll ... ja keegi kuskil juba ammu ära proovinud ilma erilise tulemuseta - ehk rahakulu-ajaparanduse suhe on kallis....

____________________________
Ei viitsi enam pilukatega võidelda. Mõttetu üritus isegi selle saidi kontekstis.
12.06.2002 at 14:34
tqhq.ee foorum : Üritused : raadi 08 06  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2020. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.