register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Autod : 2010 Chrysler 300C SRT8   1 2  
Poster Message
fire83
 
2010 Chrysler 300C SRT8
Chrysleri populaarne 300C sedaan SRT-8 paketis. 6.1 liitrine HEMI V8 ja 425hp.
0- 60 mph vähem kui 5 sekundiga.
0-100-0 mph alla 17 sekundi - mis peaks tähendama 100 miilise tunnikiiruse saavutamist ja seejärel 0 miilisele kiirusele pidurdamist, ehk täieliku seiskumise saavutamist. Bermbo pidurid, elekroonika, LED-id, 20GB kõvaketas musa jaoks, tagaistmete meelelahutussüsteem, TV, premium surround sound ja konfigureeritav displei juhtnäidikute ja info jaoks.













quote:
The sedan delivers a zero to 60 mph in the low five-second range, 0-100-0 mph in under 17 seconds, and 0.89 g on the skid pad. Of course, the engine isn't the only part of the SRT model tuned for performance. The chassis has been tuned by Chrysler's Street and Racing department, including SRT-tuned dampers, specially tailored spring rates and suspension bushings, and large-diameter anti-sway bars. Revised front and rear suspension knuckles contribute to a ride height that's lowered one-half inch from the Chrysler 300C.

The SRT-8 comes standard with an Electronic Stability Program and Adaptive Cruise Control. Brembo brakes contribute to the car's safety and overall performance, thanks to 360 mm x 32 mm vented rotors up front and 350 mm x 28 mm vented rotors in the rear.

For 2008, the Chrysler 300C SRT8 offers an improved interior with a dark slate gray palette, revised instrument panel, new center console and LED lighting in the cup holders and door-map pockets.

Like the regular 300 C, the SRT 8 can be ordered with Sirius Satellite Radio, a DVD-based Navigation System, a 20 gigabyte MyGIG hard drive for storing music, a rear-seat entertainment system, Sirius back-seat TV, and the UConnect hands-free cellphone system.

An exclusive feature to the SRT 8 is Chrysler's Reconfigurable Display (RCD) in the cluster -- providing performance data, control over Adaptive Cruise Control, Kicker premium surround-sound, and Sirius back-seat TV.

Meeleolukas sait
, mis annab potsensiaalsele ostjale aimu, mille vedamiseks see auto on ettenähtud :D

____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird
12.01.2010 at 18:59 4 edits. Last edited 12.01.2010 at 19:38 by fire83
mrtn
2010 Chrysler 300C SRT8
huvitav, kust nii väikeseid kõvakettaid saab?
12.01.2010 at 19:00 1 edit. Last edited 12.01.2010 at 19:06 by mrtn
fire83
 
2010 Chrysler 300C SRT8
See on jah üks esimesi tuuninguid/upgreide mis selle autoga ilmselt teha tahaks :)

edit: need pole päris tavalised kettad muide. Peaksid taluma põrutust jms. Näiteks selline: http://gizmodo.com/gadgets/gadgets/toshiba-hoons-out-80gb-hard-drive-for-autos-327712.php
Ma küll ei tea põhjust, miks ei võiks flash ketast sinna panna. Aga lahe, et Chrysleri foorumites on kõvakettaupgrade teemasid palju.

____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird
12.01.2010 at 19:05 1 edit. Last edited 12.01.2010 at 19:09 by fire83
Madman
 
2010 Chrysler 300C SRT8
Seest on ta ikka samasugune plank. Sisu ja väliskuju on minu arust koos õnnestunud vaid Cadillacil mõnedel mudelitel. See 300C välimus eeldaks nagu rohkem luksust salongis, sama oli Pontiac GTO-ga mille tehnika eeldas vihasemat välimust jne.

____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
12.01.2010 at 19:07
mrtn
2010 Chrysler 300C SRT8
quote:
fire83:edit: need pole päris tavalised kettad muide. Peaksid taluma põrutust jms. Näiteks selline: http://gizmodo.com/gadgets/gadgets/toshiba-hoons-out-80gb-hard-drive-for-autos-327712.php
Ma küll ei tea põhjust, miks ei võiks flash ketast sinna panna.

tean, juba 2 a tagasi, kui ma uut autot otsisin, olid sellised "automotive" kõvakettad autodes, 30 GB. auto hinna juures oleks SSD täiesti ainumõeldav tänapäeval.
12.01.2010 at 19:15
Märt
2010 Chrysler 300C SRT8
quote:
fire83: Chrysleri populaarne 300C sedaan SRT-8 paketis. 6.1 liitrine HEMI V8 ja 425hp. 0-100 alla 17 sekundi.


The sedan delivers a zero to 60 mph in the low five-second range, 0-100-0 mph in under 17 seconds,


[b][b]Eesti keeles on auto ikka irmus aeglane[/b][/b]

EDIT: nüüd juba parem - Tähenärija olen...

____________________________
..
Saab 900 cabrio
..
12.01.2010 at 19:19 3 edits. Last edited 12.01.2010 at 20:05 by Märt
fire83
 
2010 Chrysler 300C SRT8
See paistab olevat jah üks sellistest ajast ja arust korporatiivsestest lisaseadmetest, mis tehnoloogiliselt on iganenud aga ladudes on list price-ga saadaval ja esindusekunded ostavadki.
Umbes sarnane asi mida aastaid tagasi nägin EMT poes tolmamas, mingi nokia äriklassi telefonile külge kinnituv jubin mis lisas mp3 võimaluse ja 32MB mälu midagi, hinda küsiti mingi 3000kr kandis umbes. Küsisin müüjalt huvi pärast, et kas keegi on ostnud ka seda, müüja irvitas ja ütles, et pole lolle juhtunud.
Sama asi on igasugu USB liidestega automakkidega, mis olid suvalistel hiina automakkidel küljes K-salongist ostetavad, samal ajal kui USB autos oli väga üksikutel premium klassi autodel, kui neilgi. Nüüd hakkab USB tasahilju ka tehase audiosse jõudma uutel autodel, mida omakorda reklaamitakse kui ilmaimet.

edit: Tänud Märt, fixisin ära.
edit2: Nüüd loodetavasti on korras :)

____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird
12.01.2010 at 19:21 2 edits. Last edited 12.01.2010 at 19:32 by fire83
PlyVal64
2010 Chrysler 300C SRT8
quote:
Madman: Seest on ta ikka samasugune plank.
Teised maksavad ulmesummasid autole peale, et see plangumaks tehtaks... alati on ju võimalik, eriti USAs, viia auto otsejoones värkstuppa ja see siis täpselt endale meelepäraseks lasta kujundada. Kes paneb neegrimuusika kuulamsieks suurema kõvaketta, kes neegriveljed, kes laseb niisama neegritel sisu eebeni puu ja elevandi eesnahaga katta...
12.01.2010 at 19:24
Madman
 
2010 Chrysler 300C SRT8
quote:
PlyVal64:
quote:
Madman: Seest on ta ikka samasugune plank.
Teised maksavad ulmesummasid autole peale, et see plangumaks tehtaks... alati on ju võimalik, eriti USAs, viia auto otsejoones värkstuppa ja see siis täpselt endale meelepäraseks lasta kujundada. Kes paneb neegrimuusika kuulamsieks suurema kõvaketta, kes neegriveljed, kes laseb niisama neegritel sisu eebeni puu ja elevandi eesnahaga katta...

Seda küll aga 300C on ju ikkagi Chysleri tippmudel. See võiks ikka ilma ümberehitamata ka hea välja näha. Isegi vana Pacifica näeb seest palju parem välja. Sellega lastaksegi kaubamärgi väärtusel devalveeruda. Olgu ta natuke kallim aga kvaliteetne. Esmajoones ostetakse ikkagi välimust, ükskõik mis kaubast siis jutt on.

____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
12.01.2010 at 19:35
Jesper
 
2010 Chrysler 300C SRT8
Ma vaatan siin viimaste päevade poste lugedes, et Eesti inimest on ikka maru raske rahuldada - Chevyl pole jõudu, Cadillacis pole ruumi, Chrysler on kole, Mustangil on jäik tagasild, ühegagi ei saa puid metsast välja vedada ja parim selline millega saab on jällegi Citroën Xsara või Ford Transit...

Maru kurb lugu küll, peab mainima :devil

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
12.01.2010 at 19:49 1 edit. Last edited 12.01.2010 at 19:51 by Jesper
rai
2010 Chrysler 300C SRT8
1. Kõvakettast
Autotööstuses kasutatav multimeedia on nagunii allapoole kriitikat umbes 5 kuni 10aastat maas üldisest elektroonika arengust. Vaadake kui suure vinnaga tulevad uuendused nendesse seadmetesse veel 2004 aastal müüdi uusi autosid kassettmagnetofonidega, Mp3 plaati hakkasid need seadmed lugema alles mõned aastad tagasi. Aux in sisendid välise multimeedia tarbeks tulevad samuti vaevaliselt. Seesama kõvaketas ei suuda salvestada näiteks Mp3 faile(vähemalt Mitsubishi analoogne seade käitub nii). Miks ei võiks olla see kogu süsteem analoogne PCle kus sa saad ise laiendada oma sõidukit vastavalt vajadusele. Näiteks tahad oma nädikutepaneelile teistsugust tausta, siis laed selle alla ja asi tahe. Seda saad teha kasvõi suvalises tanklas wifi või mõne muu sarnase rakenduse abil.

2. Sisust
Igal uuel autol, mis tuleb muutub sisemuse materjalikvaliteet järjest s...maks ja see ei sõltu margist Mercedes, BMW, ...
Virina peale mida me ka siin foorumis oleme kuulnud, et Dodge Caliberi materjalivalik on odav vastati, et see on insenertehnoloogia tipptase, et Boeing pidi oma lennukeid isegi sellest ehitama. :). Õnneks tundub, et faclift mudelile on vingumine mõju avaldanud.

3. Kui võib kallim olla tule osta ma müün meeleldi ja mu paar tuttavat teevad samuti meeleldi(vastava tasu eest muidugi) salongi kliendi maitsele vastavaks. Jumal kuidas ma armastan kliente kellel võib toode kallim olla. :)

P. S. Esindan oma arvamust.
12.01.2010 at 20:41
Madman
 
2010 Chrysler 300C SRT8
quote:
rai: Jumal kuidas ma armastan kliente kellel võib toode kallim olla. :)


Et sa ise siis ostad põhimõtteliselt ainult rämpsu. Põhiline argument on hind?

____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
12.01.2010 at 20:57
rai
2010 Chrysler 300C SRT8
Madman
quote:
quote:rai: Jumal kuidas ma armastan kliente kellel võib toode kallim olla. :)


Et sa ise siis ostad põhimõtteliselt ainult rämpsu. Põhiline argument on hind

Väline kest ei tee tootest kvaliteet toodet ja usu mind kui pöörata ka 2,5millionise kunstnahaga kaetud seeriaauto armatuurlaud teistpidi on ta tehtud täpselt samast plastikust nagu 300C ja isegi veel odavamate autode interjööripolstrid.

Samuti ei ole mõtet otsida autotööstusest mingeid õilsaid aateid see on tuluteenimisele orienteeritud äri. Mõnikord võidad mõnikord kaotad...
12.01.2010 at 21:59
fire83
 
2010 Chrysler 300C SRT8
MSRP $44,805

2006. aastal sõitsin tutika Chrysler 300 Touring variandiga usas ca 1,5 kuud. V6 tundus ikka way lahja selle auto jaoks, neid pilte vaadates oli sisu kõik sama, välja arvatud see elektroonikaosa (LCD jms). Samas mõnusalt avar ja tugev tunne oli sõita. Tugev tunne sellesmõttes, et auto tundus avar ja massiivne, teekonarused ei avalda mõju, sujuv. Kapoti aluse värvihiga oli koonerdatud, mida üks asjatundja imeks pani sellise auto puhul.
Konkreetne V8-ga variant on ju tehnilises mõttes igati viisakas, välimus soliidne. Sobib keskealisele heal järjel meesterahvale. See et sisu sakib, saab tasa teha sellega, et tuleb nooremaid tibisid peale võtta kes ei oska paremat oodata ja on rõõmsad purgidzhinni üle mis konsoolis asuvates purgihoidjates ootavad. Väga head purgipesad muide.



____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird
12.01.2010 at 22:24 3 edits. Last edited 12.01.2010 at 23:02 by fire83
Madman
 
2010 Chrysler 300C SRT8
quote:
rai:
Väline kest ei tee tootest kvaliteet toodet

Ja millest ma rääkisin? Kesta kvaliteedist. Või väidad et kvaliteetne kest ei tee kesta kvaliteetseks?

____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
12.01.2010 at 22:27
R.Ott
 
2010 Chrysler 300C SRT8
Vaadates tänaseid autosid, kui tuleviku hobimasinaid.
Toon meelevaldse võrdluse. Hakkab tunduma, et kuuekümmnendate lõpu kuni kaheksakümmnandate alguse eksoodi (Lotus,Maserati, Ferrari, Lambo, Bentley) originaalisarnases e. puristi mõistes originaalkorras hoidmine on lihtsam, kuna metallist tükke on nende esialgsel kujul kergem toota, kui tänapäevast elektroonikat. Ok, kõike saab mingi lahendusega emuleerima panna aga see pole enm originaal.

____________________________
92' Chrysler LeBaron LX Convertible
94&95' Pontiac TransSport 3800 +doonorid
88' Chevrolet Camaro Iroc-Z convertible- 20th Anniversary Edition
12.01.2010 at 23:51
tfr
 
2010 Chrysler 300C SRT8
quote:
rai: veel 2004 aastal müüdi uusi autosid kassettmagnetofonidega

Pilt ühe hetkel müüdava uue auto salongist. Maksab üle miljoni, btw:

12.01.2010 at 00:17
fire83
 
2010 Chrysler 300C SRT8
Kas see on savisaare uus auto, et oleks mugav linte kuulata?

____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird
12.01.2010 at 00:44
Gunn
2010 Chrysler 300C SRT8
quote:
fire83: Kas see on savisaare uus auto, et oleks mugav linte kuulata?

See tundub Lexus olevat. Savi Etsile meeldivad ikka need autod kus mõni tähekese moodi asi, nagu punane viisnurk, püsti on:)
12.01.2010 at 01:11
viplala
2010 Chrysler 300C SRT8
quote:
tfr:
quote:
rai: veel 2004 aastal müüdi uusi autosid kassettmagnetofonidega

Pilt ühe hetkel müüdava uue auto salongist. Maksab üle miljoni, btw:



Kas seal all on päriselt ka kassetikas???
12.01.2010 at 01:17
tfr
 
2010 Chrysler 300C SRT8
See on Lexus GS jah. Ja on kassetikas.
12.01.2010 at 01:42
Martin460
2010 Chrysler 300C SRT8
Minul isiklikult on 300c üks vähestest uutest autodest mis südame kiiremini lööma paneb. Ja seda sellest hetkest kui peep siin foorumis postitas kunagi igiammu teema: a-la "küsige hästivarustatud autopoodidest aasta pärast..." kus oli siis concept vms. sellest.
Mis kassetikatesse puutub siis minu 2002a. RAM-il on ka kassetikas ja väga hullud näod tulevad kaasreisijatele ette kui sa surmtõsise näoga kougid kusagilt sellise kulunud karbiga kasseti välja ja tähtsalt sisse lükkad...:D

____________________________
Plymouth Roadrunner 440 SixPack FB-s grupp: Kroomimine
Chrysler 300C 2007
13.01.2010 at 10:45
PlyVal64
2010 Chrysler 300C SRT8
quote:
Martin460: Minul isiklikult on 300c üks vähestest uutest autodest mis südame kiiremini lööma paneb.
Sekundeerin Martinile. Mitte vaid pildilt aga ka siiani teepeal sõites, kui 300C vastu tuleb oled sunnitud tunnistama et tegu on läbi ajaloo ühe ülbeima välimusega autoga oma ajastu kontekstis. Kui 300C nina juba kusagilt paistab, ütleb ta kõigile teistele:"Kao mul teelt eest, ma olen ilus jõuline jõhkard." No ja SRT8 või HEMI AWD kohta tuleb tunnistada, et jõudu ja jõhkrust neis ka on.

Mina võrdleks 300C olemust-välimust inimkeskkonnast vaat et K-1 võitlejatega ja siin kontekstis on see auto raudselt Semmy Schilt, reaalselt suur, tugev, parajalt kiire ja "paindlik" (vana karateka ikkagi), tavaolukorras vaat et sõbralikult iluski (mis mehe ilu hindaja mina olen :D ) aga "vaidlema" Temaga ei läheks.

Edit: soovitan vähe pikemalt esimest pilti nautida ja "punasele" sügavalt silma sisse vaadata. Martin oskab äkki fotograafi seisukohalt kommida aga see on üks paremaid autot iseloomustavaid pilte, mis eales tehtud. Auto on "äraolevalt" rattad eemale keeranud, isegi udukatest on "näha", et pilk on kusagil kauguses aga põhituled vahivad sulle eriti ülbe-tigeda pilguga otse silma sisse. On see peegeldus või mis iganes, tulemus on fantastiline ja iseloomustab konkreetset isendit täpselt.
13.01.2010 at 12:55 2 edits. Last edited 13.01.2010 at 16:25 by PlyVal64
Taavi
2010 Chrysler 300C SRT8
GS-il oli siiani tõesti kassetikas (vist viimane Euroopas müüdav seeriatoodangu auto mis evis sellist seadet? :)), aga ka USB ja MP3/WMA plaati loeb samuti. 2010 alates pole enam kassetti ja aga on Bluetooth Audio Streaming olemas. Üllatavalt paljudes Eestis ringi sõitvates GS'ides on mängijas kassett sees :)

300C või Hummeri ostjal/omanikul on salongi materjalidest ja armatuurlaua disainist suht ükskõik. Ülbest välimusest piisab. Valem töötab juba aastakümneid, hea näide kasvõi 3gen F-body.
13.01.2010 at 15:07
markmax
2010 Chrysler 300C SRT8
Kui kiiresti valmib tänapäeval auto tehases?

____________________________
crown ´92
mark VIII´97 LSC
Brougham 91´
you can go up on a steep hill in Las Vegas and look west, and with the right kind of eyes you can almost see the high water mark -- that place where the wave finally broke and rolled back.
14.01.2010 at 23:31
tqhq.ee foorum : Autod : 2010 Chrysler 300C SRT8   1 2  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.