Poster |
Message |
altraditional |
350 D
Küsimus selline, et kas GMi 5,7 liitriseid diisleid eestis liigub ka, või on defitsiitne asi? (Ise polnud ennem kuulnudki, et selline olemas oleks). Kas bensuversiooniga mingeid sarnasusi on (osade vahetatavus)? |
05.07.2002 at 14:14 |
|
askeldaja |
350 D
Diisel 350 ei pidavat eriti töökindel olema, kuna tehas kohandas teatavatel põhjustel bensuka 350 ümber diisliks ja see ikka nõrgake konstruktsioonilt.
6,2 liitrine diisel on OK ja igati tunnustatud, samuti kohe algselt diiselmootoriks projekteeritud. Soovitaks kindlasti 5,7 diisli asemel mõnda alternatiivi otsida
Bensuka 350 ja diisel 350 peaks küll sugulased olema, aga las nüüd kommenteerivad targad pead edasi. |
05.07.2002 at 14:29 |
Last edited 05.07.2002 at 14:31 by askeldaja
|
altraditional |
350 D
A äkki keegi teab kas see mootor on kuidagi V8-6-4 (?) mootoriga sugulane? Miskipärast neid mainitakse mitmel pool kõrvuti. |
05.07.2002 at 14:36 |
|
Georg79Fire |
350 D
GM-i esialgne 5,7 diisel oli küll väga õnnetu,alumine osa ei pidanud vastu.Aga '80-te oldsi 5,7 diisel peab asjatundjate sõnul väga hästi vastu! |
05.07.2002 at 15:15 |
|
Daniel |
350 D
Niih 5.7 diisleid hakati tootma alates 78a.
esimesed variandid olid tõesti väga nõrgad ja ei kannatanud kuumust yldse ! .. siis 80a. tulid 5,7 diisli DX variant
mis oli tiba parandatud ja tugevam - ehk korraliku hoolduse korral ysna vastupidav asi - kuigi kuuma kartis
ikka ! ja siis 82a. tuli 6.2 Diisel mis on ikka väga töökindel
94a. tuli siis 6.5 turbodiisel mis erineb juba tugevalt omadest eelkäijatest ( rohkem jõudu )
kuid ei oma nii suurt töökindlust kui 6,2 omal ajal
Yhesõnaga yldiselt soovitan vältida 5.7 diislit - v6i
hoida alati tagavara blokikaaned käepärast
aga lisaks 5,7 kohta: http://www.olds-diesel.com/ |
05.07.2002 at 15:31 |
Last edited 05.07.2002 at 15:50 by Daniel
|
fire83 |
350 D
Just eile pakuti Soomest 5.7 diislit. Keeldusin. Kel huvi andku privas teada.
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
05.07.2002 at 22:09 |
|
2koma8 |
350 D
Lükkaks firekale disla vahele. |
06.07.2002 at 22:01 |
|
askeldaja |
350 D
quote: 2koma8:
Lükkaks firekale disla vahele.
Kuskilt lugesin ühest tigedast katseautost Golf, mis sõitis siis bensukatega huvipärast koos ning point kuskilt loetust ning ka netis oli kuskil sellest juttu:
Volkswagen, kes pani asjaomase TDI mootori A-grupi Golfi, mis suutis oma bens. mootoritega vendadele arvestatavat konkurentsi pakkuda. Näiteks 1999 a. versioonil oli võimsust 245 HP ja 500nm pöördemomenti.
Kui ma ei eksi, siis 245HP ja 500nm momenti annavad mõne keskpärase SBC võimu välja |
07.07.2002 at 01:00 |
Last edited 07.07.2002 at 01:00 by askeldaja
|
2koma8 |
350 D
Jajah, kas mitte tehnikamaailm sellest golfist juttu ei kirjutanud? Minu mäletamistmööda üks ajakirjanik sellega isegi sõita proovis. |
08.07.2002 at 10:34 |
|
PlyVal64 |
350 D
Too VW võitis miski GB rallietapi ja üldkokkuvõttes jäi 3.ks, kui ma õieti mäletan. No ja Vasalemmas näitas Kalju Holzberg, milleks standard-Toledo 150hj TDi-ga võimeline on ... |
08.07.2002 at 12:18 |
|
vkx |
350 D
http://www.tdiclub.com/
Lehe lõpus(all) on lühidalt sellest TDI Golfist ja tema andmetest juttu koos pildiga. Kui kellelegi pakub huvi diislite tuunimine laiemalt, siis on sellel saidil ka palju muud huvitavat.
edit: just leidsin huvitava lingi USA 6,2/6,5 diislite kohta:
http://www.62-65-dieselpage.com/ |
08.07.2002 at 18:30 |
Last edited 08.07.2002 at 23:02 by vkx
|
vkx |
350 D
http://www.thedieselpage.com/features/project2.htm
Täitsa lõpp:
Race prepped Duramax 6600 V-8 diesel engine
600 shaft horsepower
900 lb-ft torque
4800 rpm rev limit
sellise diisliga sõidaks hea meelega |
08.07.2002 at 23:25 |
|
partel |
350 D
Jäi silma mõni aeg tagasi:
http://www.competitionplus.com/04_24_2002/diesel_doug.html
850 hj @ 4.8 baari boost
|
08.07.2002 at 00:12 |
|
vkx |
350 D
quote: 2koma8:
Lükkaks firekale disla vahele.
Kuidas oleks diisel Vettega?!
http://www.62-65-dieselpage.com/readers/vet.htm |
08.07.2002 at 00:15 |
|
vkx |
350 D
Paar videot, diisel vs bensukas:
http://www.nwbombers.com/katdiesel/KCIR31002.mpg
http://www.nwbombers.com/katdiesel/1346Mar17.mpg |
08.07.2002 at 02:20 |
|
askeldaja |
350 D
quote: partel: Jäi silma mõni aeg tagasi:
http://www.competitionplus.com/04_24_2002/diesel_doug.html
850 hj @ 4.8 baari boost
quote: What you see before you is the world's quickest diesel truck. This beastie is good for 9.27 @142 mph down the 1320.
Ja teine elukas krt
quote: vkx: http://www.thedieselpage.com/features/project2.htm
Täitsa lõpp:
Race prepped Duramax 6600 V-8 diesel engine
600 shaft horsepower
900 lb-ft torque
4800 rpm rev limit
sellise diisliga sõidaks hea meelega
Sellise mootori momendikõver oleks päris asjalik: kujutan ette, et suht vabakäigupööretega veeredes ei tunneks mingit jõupuudust
Kas keegi teab, palju diiselmootor pöördeid talub: on ju teada, et vahel kõrgetel pööretel võib diisel lõhkuma minna ja ennem välja ei kipu surema, kui kütuse pealevoolu kuidagi katkestada
|
09.07.2002 at 03:09 |
Last edited 09.07.2002 at 03:13 by askeldaja
|
Jansa |
350 D
quote: askeldaja: ja ennem välja ei kipu surema, kui kütuse pealevoolu kuidagi katkestada
Ma olen aru saanud, et niimoodi see käibki.
Või olen ma väga valesti aru saanud?
|
09.07.2002 at 14:01 |
|
askeldaja |
350 D
quote: Jansa: quote: askeldaja: ja ennem välja ei kipu surema, kui kütuse pealevoolu kuidagi katkestada
Ma olen aru saanud, et niimoodi see käibki.
Või olen ma väga valesti aru saanud?
Ma ei mõelnud tavalist sõidu lõppemisel mootori soovikohast väljalülitamist. Ma mõtlesin seda, et vahel lähevad diislid iseenesest sigapöördesse, ei aita praktiliselt miski, tekib mingi haige situatsioon kus mootor võib tükkideks joosta, kuigi "gaasipedaali" ei puudutagi kui juba lõhkuma läinud. Las palun keegi selle foorumi diislispets selgitab. Kas tõesti keegi pole sellistest juhtumistest diiselmootoritega kuulnud
|
09.07.2002 at 14:21 |
Last edited 09.07.2002 at 14:21 by askeldaja
|
minimum |
350 D
too "lõhkumaminek" juhtuvat siis kui mootor paras kohviveski juba on ning õliaurud süttivad. suurim viga mis võimalik teha siis, on sidur alla vajutada
Edit:
M@kunagi.kuulis.poole.kõrvaga.mingist.laialijooksnud.Hiace'st
____________________________
- |
09.07.2002 at 14:27 |
Last edited 09.07.2002 at 14:32 by minimum
|
askeldaja |
350 D
quote: minimum: too "lõhkumaminek" juhtuvat siis kui mootor paras kohviveski juba on ning õliaurud süttivad. suurim viga mis võimalik teha siis, on sidur alla vajutada
Edit:
M@kunagi.kuulis.poole.kõrvaga.mingist.laialijooksnud.Hiace'st
Sry OT
Ma mitmest juhusest kuulnud. Näiteks korra olevat Ikarus buss kuskil töökoja juures lolliks läinud ja muud polnudki teha, kui lükkas bussi vastu kiviseina ja lõpuks mootor kustus. Sidurit vajutades ja oodates oleks jah tükke lennanud. |
09.07.2002 at 14:42 |
|
reo |
350 D
quote: minimum: too "lõhkumaminek" juhtuvat siis kui mootor paras kohviveski juba on ning õliaurud süttivad. ..
Et siis nagu õliaurud tõusevad karterist põlemiskambrisse või ... kahtlen kas sellisel juhul enam tekib diisli käivitumisekski vajalikku kompressiooni.
Oma juhus MAZ autuga (küll kõigest V6 ), hommikusel käivitamisel läks hulluks kätte ja ainus mis aitas oli kütusevooliku labidaga läbi löömine. Pumba hammaslatt oli kinni... a see-eest tuletorudest tahm lahti...
|
09.07.2002 at 15:04 |
|
rynno |
350 D
quote: minimum: too "lõhkumaminek" juhtuvat siis kui mootor paras kohviveski juba on ning õliaurud süttivad. suurim viga mis võimalik teha siis, on sidur alla vajutada
Edit:
M@kunagi.kuulis.poole.kõrvaga.mingist.laialijooksnud.Hiace'st
Väga hästi läheb lõhkuma ka mersu vanemad diislid, endalgi paar korda läinud, probleem selles, et vaakumpumba membraan läheb katki ja hakkab sealt kaudu karterist õli sisse vedama ja kehvemal variandil saab tõeti seisma ainult käik+kahe jalaga piduri otsas, ma ise harjusin lõpuks ära, nii et kui laamendama hakkas siis kohe välja suretasin, siis jäi reeglina seisma.
Sama kuulsin ma ka Ritmo diisli kohta ühe tuttava käest.
|
12.07.2002 at 11:37 |
|
rynno |
350 D
quote: 109cid: Niih 5.7 diisleid hakati tootma alates 78a.
esimesed variandid olid tõesti väga nõrgad ja ei kannatanud kuumust yldse ! .. siis 80a. tulid 5,7 diisli DX variant
mis oli tiba parandatud ja tugevam - ehk korraliku hoolduse korral ysna vastupidav asi - kuigi kuuma kartis
ikka ! ja siis 82a. tuli 6.2 Diisel mis on ikka väga töökindel
94a. tuli siis 6.5 turbodiisel mis erineb juba tugevalt omadest eelkäijatest ( rohkem jõudu )
kuid ei oma nii suurt töökindlust kui 6,2 omal ajal
Yhesõnaga yldiselt soovitan vältida 5.7 diislit - v6i
hoida alati tagavara blokikaaned käepärast
Selle 5.7 mootori põhihäda on see, et ta on tehtud alum.plokiga ja kõveraks ei lähe mitte kaaned vaid plokk ise, mu meessoost esivanem peab ühte sellist ja ta olla nüüd alles netist leidnud seletuse, miks mootor "kuuma" kardab. Nimelt ei tohi seda mootorit kuumast peast pesta, kui mootor on hommikul juba korra käima pandud, siis samal päeval pesta ei tohi, isegi "juuser manualis" on öeldud, et mootorit ise pesta ei tohi.
|
12.07.2002 at 11:42 |
|
Daniel |
350 D
quote: rynno: "kuuma" kardab. Nimelt ei tohi seda mootorit kuumast peast pesta, kui mootor on hommikul juba korra käima pandud, siis samal päeval pesta ei tohi,
pole kyll kuulnud et keegi pesulast k6vera blokiga v8lja s6idab
ei pesknud mina kunagi oma 5.7 dislat - aga bloki kaaned sain k6veraks ikka ..... muidugi siiski ainult s6iduga - maanteel !
( vana radiaator, v8sinud veepump ja tilkuv 6li radikas )
|
12.07.2002 at 12:18 |
|
Ras |
350 D
Kui kellegil huvi siis mul on kaks 5.7 diisel mootorit.mõlemad kompleksed ja töökorras.Üks sai maha võetud sõitvalt autolt (mingi olds) ja teine lammarist! mõlemad loomulikult töökorras.kui huvi siis suhtleks meile teel!
____________________________
Caprice |
12.07.2002 at 12:54 |
|