Poster |
Message |
bels |
nukkvõllisaale
tyhikäigul kostub mootorist hele kolks piisab kui natukenegi pööret anda ja see kotermann kaob ära.
esialgne arvamus, et kolksub hydrotõukur. sai siis 'ämblik' maha kistud ja installitud uued hydrotõukurid.
tulemuseks ikka sama kolks. tegelikult tahaks teada kas viskoossema õli kasutamine leevendaks seda kolksu (arvan, et seda teeb yks nukasaale) ? momendil on õliks
täissynt 5W-40. kui kallaks sisse mineraali 20W-50?
või siis ikkagi edasi kolksuda ja mingi aeg mootor maha ja remontima , remontima...
____________________________
Ford Explorer |
12.07.2002 at 15:56 |
Last edited 12.07.2002 at 16:49 by bels
|
gets |
nukkvõllisaale
Mul sarnane müstiline probleem. Tühikäigul küll ei kostu, kuid kuskil 3k pöörde juures ühtlase sõiduga kõriseb. Sai uuritud vähe, et äkki väntvõll või nii, kuid siis peaks minu arust asi juba koos olema. |
12.07.2002 at 16:24 |
|
79capri |
nukkvõllisaale
quote: bels: ....momendil on õliks
täissynt 5W-40....
Tavaliselt õli korgi peal on kirjas missugune õli on vaja kasutada või READ THE MANUAL.
10w-30 või 15w-30, täpselt ei oska öelda. Aga mitte täyssynt 5w-40. |
12.07.2002 at 16:48 |
|
bels |
nukkvõllisaale
heitsin siis pilgu manuali, seal kirjas, et võib kasutada õli alates 5W-30 st kuni SAE 30 olenevalt siis ilmastikust aga eelistatud on SAE 10W-30. Sai siis tehtud kiire õlivahetus ja sisse läks penzoili 20W-40. kolks on alles aga tundub, et enam ei ole nii 'hele'. Nii et see õli vahetamine oli rohkem 'sportlik huvi'
____________________________
Ford Explorer |
12.07.2002 at 18:28 |
|
peep Moderator |
nukkvõllisaale
Ega per*e kaudu ikka kurku korralikult ei ravi ja erinevalt inimesest auto mootoris asjad iseenesest korda ei lähe - ikka ainult hullemaks ja hiljem kallimaks parandada. |
12.07.2002 at 20:10 |
|
bels |
nukkvõllisaale
ja ja, kahju, et ei ole günekoloog. need vennad pidid oskama autosid sumpa kaudu remoda ja lukuaugu kaudu toa seinu värvima
aga kui ilma naljata, siis ongi suurem remont plaanis...
____________________________
Ford Explorer |
12.07.2002 at 20:31 |
Last edited 12.07.2002 at 20:59 by bels
|
hirax |
nukkvõllisaale
Mismoodi sul kolvisõrmed on kinnitatud?? Mul näiteks on nad kuumistuga kepsu küljes ja kui kolb kulunud lõgiseb külmalt nagu disla.
____________________________
Mercury Cougar 86
C10 1981 |
12.07.2002 at 01:41 |
|
bels |
nukkvõllisaale
quote: hirax: Mismoodi sul kolvisõrmed on kinnitatud?? Mul näiteks on nad kuumistuga kepsu küljes ja kui kolb kulunud lõgiseb külmalt nagu disla.
ei oska veel vastata sellele kysimusele. kui lahti võtan eks siis saan teada. aga kolvisõrme kolks see pole. (vist)
ja temperatuur ei mängi mingit rolli. kolks ikka sama.
kolvisõrm teeb sellist 'tumedamat' hääl, just nagu disla. aga 'minu' kolksu puhul on nii, et piisab õrnast pöörete tõstmises ja kolks kadunud. kahju, et sellel mootoril ei ole võimalik oma suva järgi midagi regullida. vastav kleepski ilutseb kapoti all. muidu keeraks veic tyhikäigu pöördeid juurde.
selle 90 kraadise 3,8 mootori kavatsen siis korralikult remoda. lihvin võlli, vahetan saaled, kolvirõngad , uus veepump, uus õlipump, uued nukkvõllid, klapid, tyhikäigu mootor, uus TPS....eks ta yks hull tegu ole aga kui juba läks kottermanni välja ajamiseks siis tuleb ikka lõpuni minna
____________________________
Ford Explorer |
13.07.2002 at 13:01 |
Last edited 13.07.2002 at 14:19 by bels
|