register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Minu auto : Jeep Grand Cherokee limited 5,2 v8  
Poster Message
mix112
 
Jeep Grand Cherokee limited 5,2 v8
Pilte näeb http://usaraud.ee/index.php?id=5_5_20_1638

Autoga hetkel veel tehtud üsna vähe. Alla kruvisin uued veljed 17*8'' aga rehvi ostuga läksin vähe alt, 245/45/17 on ikka liiga madal sinna, eks kunagu vaatab uued. Sai helisüsteemi ka natuke võimsamaks ehitda:
*uus Pioneeri DEH50-UB makk
*2x12'' alpine E-TYPE 800w woofri
* Denver'i 4*400w võimendi + kondekas
teravuste ja kesksageduste kohapealt ei näppinud midagi, need on piisavalt head (infinity gold)

Tulevikus siis plaanis autole natuke jõudu juurde saada. Tahaks ka muuta auto kõrgus aga ei ole veel otsustanud kummale poole. Väljalase ka vaja vähe mehisemaks ajada. Mulle tundub et hetkel on hääl nagu r4 mitte v8

terv Mikk.




USA auto on nagu nakkushaigus millest ei saa kunagi lahti :D(Y)
04.07.2010 at 22:28 1 edit. Last edited 04.07.2010 at 22:36 by mix112
hunt
 
Jeep Grand Cherokee limited 5,2 v8
quote:
mix112: Tahaks ka muuta auto kõrgus aga ei ole veel otsustanud kummale poole.

Ja kõigepealt edu väljamõtlemisel, kas teha keretõste, või hoopis madaldus.

____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
05.07.2010 at 14:18
rescue
 
Jeep Grand Cherokee limited 5,2 v8
mul hetkel vedeleb flowmaster super 40 pütt 3" in ja 2x2.5" out, huvi korral võin pildikesegi leida kusagilt :)
kasutatud on teda mitte rohkem ega vähem kui 5 kuud :)
05.07.2010 at 15:50
mix112
 
Jeep Grand Cherokee limited 5,2 v8
hakkab tunduma et lasen auto madalamaks. esialgu vist piisab kui transportöörlindi tükid vedrude alt ära võtta :P
06.07.2010 at 23:51
raimo
 
Jeep Grand Cherokee limited 5,2 v8
Kui naabritega tülli ei taha minna siis Flowmaster 40 on parem ostmata jätta - liiga lärmakas. FM 70 on daily driver'ile parem.
01.08.2010 at 09:51
mix112
 
Jeep Grand Cherokee limited 5,2 v8
Mul on head naabrid. Nendega ei tohiks probleeme tekkida.

Kui nüüd juba kirjutama hakkasin siis viimase hetke infi ka. Sumps läheb tegemisse lähiajal. Enamikud kabulad on juba olemas, kat on veel puudu. Kohe kui see käes, on sumps ka all. Toru otsad hakkavad välja tulema külgedelt. Sumpsi otsad said valitud kõige koledamad mis hetkel saada olid. Alla läheb ikkagi flowmaster super 40 pütt. Eks aeg näitab mis häält ta tegema hakkab.


Agaramad lugejad on ka näinud et tagumise diffriga on probleeme, see nimelt jäigaks keevitatud. Peab uue vaatama.


Terv Mikk
01.08.2010 at 11:55
yanekk
 
Jeep Grand Cherokee limited 5,2 v8
quote:
mix112: Toru otsad hakkavad välja tulema külgedelt.



Tee mulle lollile selgeks, miks on vaja oma igapäeva liikur ehitada selliseks et esimene "töövõimeline" politsei teeb sind jalameheks.

Politsei ei ela enam ammu kuskil "kükametsas" ja teab suht hästi mis moodi autod on tehasest välja veerenud.

Ja need kes ütlevad, et kõigil on ju nii, siis järjest vähemaks selliseid masinaid jääb.

Haapsalus on hetkel vist mõni üksik masin liiklemas, mis kasutab isepandud xenon tulesid (need mis tehasest tulid nii ja naa sõidavad rahulikult edasi), kõik on vaikselt ära kadunud.

Kui tahad häälekamat väljalaset, siis jäta vähemalt originaali sarnane välimus.

____________________________
Kodusadamaks Haapsalu
01.08.2010 at 12:14
mix112
 
Jeep Grand Cherokee limited 5,2 v8
Minuteada ei ole vahet kust kohas need torud ja jutud välja tulevad. Vähemalt ei ole mina EV seadustest seda välja lugenud.
01.08.2010 at 14:09
yanekk
 
Jeep Grand Cherokee limited 5,2 v8
quote:
mix112: Minuteada ei ole vahet kust kohas need torud ja jutud välja tulevad. Vähemalt ei ole mina EV seadustest seda välja lugenud.


Oleks siis aeg omale seadused selgeks teha.


http://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=13312367

Grupp 7
Mootor

Kood 701. Üldnõuded


5) omavoliline mootori toite- ja heitgaaside süsteemi muutmine ja ümberehitamine on keelatud, sh ülelaadeseadmete lisamine või ärajätmine, lisakütusepaakide paigaldamine, õhu- ja heitgaaside osakeste filtrite äravõtmine, heitgaaside katalüsaatorreaktorite äravõtmine, teisele kütuseliigile ümberehitamine (diislikütuselt – bensiinile; bensiinilt või diislikütuselt – gaasile jms ning vastupidi);

Kood 706. Üldnõuded heitgaaside väljalaskesüsteemile

Nõuded: 1) M ja N kategooria sõidukite heitgaaside väljalaskesüsteem peab olema valmistaja juhendi kohane ja vastama E-reegli nr 59 või direktiivi 70/157/EMÜ nõuetele. L kategooria sõidukite heitgaaside väljalaskesüsteem peab olema valmistaja juhendi kohane ja alates 17. juunist 1999. a esmakordselt kasutusele võetud sõidukil vastama E-reegli nr 40 või direktiivi 97/24/EÜ nõuetele;

2) heitgaaside väljalaskesüsteem peab olema ohutus kauguses kütusepaagist ja kütuse torudest nii, et torude või paagi lekkimisel ei satuks kütus heitgaaside torudele;

3) N2 ja N3 kategooria sõidukitel võib suunata heitgaaside toru üles, kui selle ots ületab kabiini kõrgeima punkti tasandi. Toru välisläbimõõt ei tohi olla suurem kui 150 mm. Heitgaaside toru ümbrus peab olema vähemalt 50 mm ulatuses vaba;

5) heitgaaside väljalaskesüsteem peab olema kinnitatud valmistaja juhendi kohaselt, ei tohi olla auke ja pragusid;

6) M1 ja N1 kategooria sõidukite vahetussummutid peavad vastama E-reeglile nr 59 või direktiivi 70/157/EMÜ nõuetele;

7) valmistaja peab märkima väljalaskesüsteemi kõikidele osadele oma nimetuse või kaubamärgi. Märgistus peab olema loetav kogu sõiduki tööea vältel;

8) vahetussummuti ja selle osad ei tohi põhjustada lisavibratsiooni ning peavad olema piisavalt korrosioonikindlad;

9) vahetusheitgaasisüsteem peab olema nii ehituselt kui ka muudelt parameetritelt sarnane sõiduki valmistaja poolt sõidukile paigaldatud algsele süsteemile.

Kontrollimine: 1) TÜ – mõõdulindi, joonlaua, nihiku ja vaatlusega;

2) TK ja TJV katsetustel M ja N kategooria sõidukil vastavalt E-reegli nr 59/00 või direktiivi 70/157/EMÜ (paranduste direktiivid 81/334/EMÜ, 84/424/EMÜ, 87/354/EMÜ, 89/491/EMÜ, 92/97/EMÜ, 96/20/EÜ, 1999/101/EÜ ja 2006/96/EÜ) metoodikale ja L kategooria sõidukitel vastavalt E-reegli nr 40/01 või direktiivi 97/24/EÜ (paranduste direktiivid 2002/51/EÜ, 2003/77/EÜ, 2005/30, 2006/72/EÜ ja 2006/120/EÜ) metoodikale.

[RTL 2007, 96, 1605 – jõust. 21.12.2007]

Kood 707. Heitgaaside toksilisuse vähendamise seadmed

Nõuded: 1) heitgaasi retsirkulatsiooni- ja sundtühikäigusüsteem, õhupuhastid, katalüsaatorseadmed, λ-andur, kübemetepüüdefiltrid jms peavad olema valmistaja juhendi kohased ja toimima;

2) M1 ja N1 kategooria sõidukite vahetuskatalüütilised konverterid peavad vastama E-reegli nr 103 nõuetele;

3) vahetuskatalüütilised konverterid peavad olema E või e sertifitseeritud ja valmistaja peab märkima neile oma nimetuse või kaubamärgi. Märgistus peab olema loetav kogu sõiduki tööea vältel;

4) vahetuskatalüütiline konverter peab olema nii ehituselt kui ka muudelt parameetritelt sarnane sõiduki valmistaja poolt sõidukile paigaldatud algsele konverterile;

5) vahetuskatalüütiline konverter peab omama piisavat hapendumis- ja korrosioonikindlust.

6) alates 1. jaanuarist 2009. a peavad L kategooria sõidukite vahetuskatalüütilised konverterid vastama direktiivi 2005/30/EÜ nõuetele.





____________________________
Kodusadamaks Haapsalu
01.08.2010 at 14:44
mikimouse
Jeep Grand Cherokee limited 5,2 v8
No kui neid seadusi nüüd jumaliku kohustusena võtma hakata, muutuks autope*e elu kül väga igavaks :)
Paljud meie autod nüüd 100% AS EV seadustele vastavadki?? :D

____________________________

01.08.2010 at 15:03
yanekk
 
Jeep Grand Cherokee limited 5,2 v8
quote:
mikimouse: No kui neid seadusi nüüd jumaliku kohustusena võtma hakata, muutuks autope*e elu kül väga igavaks :)
Paljud meie autod nüüd 100% AS EV seadustele vastavadki?? :D


Seda ma ju räägin, et võimalusel jätta välimuselt originaali sarnaseks.

Ega politseil pole kõiki asju võimalik kohapeal mõõta aga kui juba silmaga näha, siis erakorraline kerge tulema.

____________________________
Kodusadamaks Haapsalu
01.08.2010 at 15:09
tfr
 
Jeep Grand Cherokee limited 5,2 v8
quote:
mix112: Minuteada ei ole vahet kust kohas need torud ja jutud välja tulevad. Vähemalt ei ole mina EV seadustest seda välja lugenud.

"EV seadustes" (täpsemalt siis selles Teede- ja sideministri määruses nr 50, mis kogu seda auto tehnilist poolt katab) pole jah kirjas, kust summutitorud võivad või ei või välja tulla. Seal on enamuse asjade kohta kirjas, et peab olema nii nagu tehasest tulles on ja ise muuta ei tohi. Kui olid tehasest sidepiped, siis võivad olla, kui tehasest on ots tagastange all, siis peab nii jääma.
01.08.2010 at 15:37
mix112
 
Jeep Grand Cherokee limited 5,2 v8
Nii. Läks aega mis läks aga täna hommikul sõitis auto viimase sõidu orig. väljalsekega. Homme õhtupoolikul saab auto kätte ja siis teab juba rohkem rääkida.
esialgsed plaanid jäid paika, et mis ja kust hakkab välja tulema. Ainuke muudadtus oli siis see et otsad nihkusid väheke rohkem auto alla.
11.08.2010 at 23:53
mix112
 
Jeep Grand Cherokee limited 5,2 v8
Nii. aega üle pika aja jälle kirjutada. väljalase on juba ammu valmis ja hääl on päris vali.
orig. veljed läksid ka täna värvikambrisse.
Enne talve veel plaanis auto natuke kõrgemaks saada, aga eks see siis näha ole kas jõuab.
08.09.2010 at 12:08
Xpert
Jeep Grand Cherokee limited 5,2 v8
Milline see väljase siis tuli lõpuks?

3'' toru alates kollektorist - kat - FlowM 40 - ja külgede pealt välja?


On mingeid muutusi ka nüüd tunda, et läheb paremini edasi või veidi ökonoomsem?
08.09.2010 at 12:54
HardStep
Jeep Grand Cherokee limited 5,2 v8
Sama küsimus, kas kollektorite otsas uus Y-pipe ka? Tehase oma on ikka kolesti kokku volditud ja kinni kägistatud.

____________________________
Smiles Per Gallon



08.09.2010 at 20:48
mix112
 
Jeep Grand Cherokee limited 5,2 v8
kollede otsi sain natuke voolitud ja 3'' toru nende peale istutatud. kat-i ei ole, ainul 40 pütt ja 2,5'' külgedele välja.
muudatusi on tunda küll, kui varem hakkas 160km/h koguma siis nüüd jookeb sirgelt 190 välja(kiiruse piiraja). väljalase tegi ökomaks küll aga kuna sisselaset sai ka pisut muudetud siis see tõstis samale tasemele tagasi(trassil 11,5l/100km).

Küsimus ka kohe juurde: kas keegi teab kuidas seda piirajat eemaldada saab?
10.09.2010 at 02:49
DevilDeVille
  
Jeep Grand Cherokee limited 5,2 v8
http://www.thoroughbreddiesel.com/ts-performance/respeed.htm ja muud sellised, ilmselt suudavad ka kodumaised tuuningumehed aju üle progeda.

infot on lai internet täis, märksõnaks speed limiter removal vms http://www.jeepsunlimited.com/forums/showthread.php?p=3841239

nõustun muidugi 100% viimasefoorumi taatidega, et jeep ei ole kihutamise auto - ei pidurid, vedrustus ega rehvide pidamine ole vajalikul tasemel

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
11.09.2010 at 11:06 3 edits. Last edited 11.09.2010 at 11:13 by DevilDeVille
mix112
 
Jeep Grand Cherokee limited 5,2 v8
Kuidas jahutus süsteemis õhk kätte saada? pärast lõdviku vahetus ei saa enam süsteemis õhku kätte. huvitav on ka veel see et tembi näidik ka ei näita kui mootor käib, kui ainult süüde sisse keerata siis näitab ala 80kraadi ja kohe kui käima keerata kukub seier ära. millest see võib tingitud olla? õhumull anduri juures?
28.11.2010 at 19:10
mix112
 
Jeep Grand Cherokee limited 5,2 v8
veidi targem jälle. lõi mootori tule põlema. lugesi veakoodis ära, 12 ja 22
12 et viimase 50 käivituse käigus on aju juhe lahti võetud, arvan et see pigem sellest et aku on tühi olnud
22 on see, et mootori tempi anduri pinge kõrge/madal.
nüüd vähemalt teab kust otsast pihta hakata. õhu sain ka süsteemist kätte, tuli nina hirmus kikki ajada ja tuligi kolin taga õhk välja.
28.11.2010 at 02:59
mix112
 
Jeep Grand Cherokee limited 5,2 v8
Veakoodid ka läinud. Ehk järgmine kord on meeles tempi anduri pistik ka üle vaadata, et see ikke küljes oleks.(loll pea on ikka käte jalgade nuhtlus).

Vahepeal siis veel võimendi ka välja vahetatud. uueks sai valitud Magnati tribal X four limited 1600w. lisaks sai vahetatud ka voolu kaablid natuke jämedamate vastu.
Kas keegi teab kes ja kus mõõdab autos tekkivat rõhku ja db-lle?
tänud ette.
04.01.2011 at 01:54
mix112
 
Jeep Grand Cherokee limited 5,2 v8
quote:
raimo: Kui naabritega tülli ei taha minna siis Flowmaster 40 on parem ostmata jätta - liiga lärmakas. FM 70 on daily driver'ile parem.


Naabrimehega tuli välja selline lugu et ta on ka tulihingeline usa autode fänn. kuna ta veedab enamus on ajast inglismaal siis kuulis neid hääli alles üsna hiljuti, kohe hüppas ligi ja kukkus uurima et kes ja kus tegi, tahab endale ka vähe mehisemat väljalaset teha. tema autoks siis Ford Excursion v10.
04.01.2011 at 02:16
tqhq.ee foorum : Minu auto : Jeep Grand Cherokee limited 5,2 v8  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.