register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
 
tqhq.ee foorum : Üritused : Kiirendusvõistlustest, BHRA tegemistest ja EMV-etappide korraldamistest.   1 2  
Poster Message
anryo
  
Kiirendusvõistlustest, BHRA tegemistest ja EMV-etappide korraldamistest.
http://www.bhra.ee/index.php/page,2

Eesti kiirendusvõistluste korraldamise ja läbiviimise organiseerimine on jõudnud käesoleval hetkel sellisesse punkti, kus nii võistlejad, korraldajad kui ka pealtvaatajad on andnud selgelt mõista, et oodatakse ala arengu kindlustamiseks muudatusi. Seoses sellega otsustas EAL Kiirendusvõistluste Alakomitee ja MTÜ BHRA juhatus järgmist:

1. MTÜ BHRA ei ole edaspidi enam kiirendusvõistluste „katusorganisatsioon“ ning kiirendusvõistluste reeglistikku ja sellega seotud valdkondi koordineerib edaspidi eraisikutest koosnev EAL Kiirendusvõistluste Alakomitee. Otsus leiab kinnitamist 11.08.2010 toimuval EAL juhatuse koosolekul.
2. Alakomitee liikmed ei pea olema MTÜ BHRA liikmed.
3. Alates 2011.a. hooajast ei ole MTÜ BHRA’l kohustust väljastada kõigile soovijaile registreerijalitsentse, vaid klubi saab valida, kellele lilitsentse väljastada.
4. Kõik kiirendusvõistlustega seotud infomaterjalid viiakse BHRA kodulehelt üle EAL kodulehele (www.autosport.ee) vastavasse alajaotusesse, nagu ka muudel autospordi aladel.
5. MTÜ BHRA juhatus jätkab endises koosseisus ning klubi keskendub edaspidi oma põhikirjaliste eesmärkide täitmisele, st. arendab mootorisporti laiemas mõttes ning jätkab hobiautode kultuuri propageerimise ning kokkutulekute / näituste organiseerimisega.
6. Nii EMV-etappide kui ka EMV-väliste võistluste osalustasude suurused on võistluse korraldaja poolt vabalt valitavad.
7. EMV-välistel võistlustel peavad EAL kohtunikulitsentsi omama peakohtunik, starter ja tehniliste ülem.
8. EMV-etappidel peavad EAL kohtunikulitsentsi omama peakohtunik, starter, pre-starter, sekretariaadi ülem, tehniliste ülem, line-up ülem ja rajakohtunik.
9. Võistluste kohtunikud ei pea olema tellitud MTÜ BHRA’st, vaid igal korraldajal / peakohtunikul on õigus ja kohustus ise valida omale kohtunike meeskond, kui eelnevad tingimused litsentseeritud kohtunike osas on täidetud.
10. Nii EMV-etappidel kui ka EMV-välistel võistlustel tuleb moodustada vähemalt 3-liikmeline žürii, kelle peab eelnevalt kinnitama Alakomitee.


____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
05.08.2010 at 15:58 1 edit. Last edited 05.08.2010 at 15:59 by anryo
rivo09
Kiirendusvõistlustest, BHRA tegemistest ja EMV-etappide korraldamistest.
Ei ole küll ise liige kuid küsiks ,mis mõte siis bhra l jääb ? Mulle jääb mulje nagu mõtetust tühjast kestast. Kas ei ole see otsus tehtud liiksete emotsioonide saatel ,nagu tagasiastumis avaldus bhra foorumis mis on tänaseks kadunud ? Ei leia mina küll siit midagi positiivset ala arengu tagamiseks kuid negatiivset aga küll . Kui tulihingeline dragi fänn paluks ma kommentaari kõrgematelt jõududelt ,kuidas selline otsus ala arengule hoogu juurde annab ?
05.08.2010 at 18:36
anryo
  
Kiirendusvõistlustest, BHRA tegemistest ja EMV-etappide korraldamistest.
BHRA mõte on, et saab tegeleda põhikirjaliste eesmärkidega. Ehk sama mõte, mis teistel autoklubidel - Cadillac Club Estonia, Audi Club, Tartu Autoklubi jne. Aga miks see BHRA teema nii "kuum" on üldse, ma ei taipa? Paljud siin sõnavõtjad ei ole ju isegi liikmed mitte?
Nüüd, kui ala areng on antud Alakomitee kätesse, siis ei ole BHRA enam kiirendusvõistluste kohapealt mittekeegi. Ja see oli ka praeguse juhatuse jätkamise üks eeldusteks, et koormus väheneks ja saaks pühenduda enam üldisele hobiautondusele.
Aga äkki tood täpsemalt välja, mis need negatiivsed küljed nüüd olla võiksid? Mina leian küll vaid positiivset:
- BHRA ei "määra" enam dragi, vaid iga korraldaja saab ise valida osalustasud. Seda ju võistlejad soovisid?
- korraldaja saab ise valida ja kutsuda omale kohtunikud, kellega lepib ise kokku tasustamises või mittetasustamises. (Väiksemad korralduskulud?)

edit: typo

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
05.08.2010 at 18:51 5 edits. Last edited 05.08.2010 at 18:54 by anryo
Vanaisa
  
Moderator
Kiirendusvõistlustest, BHRA tegemistest ja EMV-etappide korraldamistest.
Ehk on see "kuum teema" kuna nii mõnigi potentsiaalne liituja tahaks teada, millisesse ja millega tegelevasse organisatsiooni ta astuda kavatseb ?
Kinnise tsunfti imago siin palju kaasaq ei aita, ma pakun.
05.08.2010 at 19:11
Marko L
 
Kiirendusvõistlustest, BHRA tegemistest ja EMV-etappide korraldamistest.
Jääb mulje, et tee mis tahad aga ikkagi ei sobi.
Konkreetseid ettepanekuid või abi ei paku keegi.
Ainult üks suur vingumine nagu meil ikka kombeks.

____________________________
Ford Mustang Club Estonia
66" Ford F600
96" Camaro Z28
05.08.2010 at 19:13
rivo09
Kiirendusvõistlustest, BHRA tegemistest ja EMV-etappide korraldamistest.
Kas siis ei oleks mõtekam olnud teha eraldi mtü ja bhra jätta ikka dragi organiks nagu ka mujal maailmas ...hra d on. Küsimused mis koheselt pähe torkavad: Alakomiteel puuduvad ja jäävadki puuduma rahalised vahendid ,et investeerida (nt. ajavõtt,tablood, kohtunike riietus jne) ,alaliit ei koolita välja uusi kohtunikke,alaliit ei korrald üritusi kui peaks juhtuma sarnane situatsioon nagu oli teise etapiga jne,jne. Samuti ei ole kõik korraldajad sarnased aivoga kes juba kõigega ja kõigiga tuttav. Minu point igaljuhu see ,et ilma organita edasi minna ei saa sest alakomitee saab ainult suunata kuid reaalset tegevust ei saa ju olla. Ja kas bhra põhikirjaline eesmärk ei olnud mitte kiirendusspordi edendamine muud ma nagu küll ei tea. Ok alguse ja lõpu kruis ka.
05.08.2010 at 19:22
rivo09
Kiirendusvõistlustest, BHRA tegemistest ja EMV-etappide korraldamistest.
quote:
Marko L: Jääb mulje, et tee mis tahad aga ikkagi ei sobi.
Konkreetseid ettepanekuid või abi ei paku keegi.
Ainult üks suur vingumine nagu meil ikka kombeks.

Mis planeedil sina elad ?
05.08.2010 at 19:23
jungle
 
Kiirendusvõistlustest, BHRA tegemistest ja EMV-etappide korraldamistest.
quote:
Vanaisa: Ehk on see "kuum teema" kuna nii mõnigi potentsiaalne liituja tahaks teada, millisesse ja millega tegelevasse organisatsiooni ta astuda kavatseb ?
Kinnise tsunfti imago siin palju kaasaq ei aita, ma pakun.

Potensiaalne liituja või välja astuja? Nagu Rivogi ütles, seondub *HRA ennekõike kiirendusspordiga ja suuresti sel põhjusel sai ka liikmeks astutud. Kui sellest sai nüüd suvaline cruise-club, siis ei teagi kohe ..

____________________________
'68 Camaro
05.08.2010 at 20:00
anryo
  
Kiirendusvõistlustest, BHRA tegemistest ja EMV-etappide korraldamistest.
quote:
jungle: Potensiaalne liituja või välja astuja?
Aga sul on ju liikmemaks maksmata? Millegipärast tundub üha enam, et kõige rohkem võtavad sõna need, kes ei ole liikmed või kes ei huvitugi klubi tegemistest ja tegevustest. Seda näitab ka fakt, et ega te ju tegelikult ei teagi, millised on klubi "põhikirjalised eesmärgid"?

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
05.08.2010 at 20:35 1 edit. Last edited 05.08.2010 at 20:35 by anryo
Fog
 
Kiirendusvõistlustest, BHRA tegemistest ja EMV-etappide korraldamistest.
Tehke mis tahate, peaasi et dragi veavad inimesed keda see reaalselt huvitab. See pole üldse halvasti mõeldud, ammu on näha, et BHRA tuumiku huvi on rohkem cruiside ja näituste pool olnud.
Kas me saame neid selles süüdistada? Minuarust ei saa, sest ise liikmena pole dragi arenguks peale konstruktiivse kriitika midagi teinud.

Täiesti ükskõik, kuidas juriidiliselt asi jagatud on, peaasi, et iga suunda veavad selle suuna entusiastid, ning ongi kõik rõngas.

F@aastamaks makstud ilma "omakasuta" kuna reg litsenssi see aasta ei vajanud.

____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
05.08.2010 at 20:44
jungle
 
Kiirendusvõistlustest, BHRA tegemistest ja EMV-etappide korraldamistest.
On maksmata jäänud tõesti. Saab varsti tasutud. Aga järgmist aastat enam ei tea. Kui BHRA on nüüd ülejäänud autoklubidega sama pulga peal, siis pigem toetaks selle aastamaksuga üht teist seltskonda, keda viimasel ajal paistab kiirendussport oluliselt rohkem huvitavat ..

Igaks juhuks mainin, et senise BHRA tegevuse kohta ei oska midagi halba öelda. Ei mugise viimase võistluse, maksude võimilleiganes koha pealt. Aga nüüd nii kiire ja tormakas asjade muutmine seepärast, et mõnele kodanikule ei meeldinud mõni asi?

Jungle@mitmed aastad liikmemaksu maksnud ja ühe korra reg. litsentsi küsinud..

____________________________
'68 Camaro
05.08.2010 at 21:02 3 edits. Last edited 05.08.2010 at 21:05 by jungle
Jutulind
Kiirendusvõistlustest, BHRA tegemistest ja EMV-etappide korraldamistest.
Ei saa minagi enam vait olla, kuigi oma imago tõttu mõningate inimeste silmis olen seda siiani teha püüdnud. BHRA asutati omal ajal siiski just kiirendusspordi edendamist silmas pidades. See et antud organisatsioon võttis üle tol ajal tegutsenud CTree Team-i knowhow ja arenes de facto standardiks ametlike kiirendusvõistluste korraldamise tehniliste ja teadmiste poole pealt oli vägagi tervitatav. Nüüd lihtsalt lambist kogu seda asja maha visata on minu tagasihoidliku arvamuse kohalt suurim lollus. Siin kipun arvama et pigem peaks tagasi astuma praegune BHRA juhatus ning ühingu juhtimise üle andma inimestele, kes soovivad tegeleda sellega, millega see organisatsioon oleks pidanud (ning suuresti seda tegigi) tegelema. Liikmete BHRA-sse astumise soov ei ole kunagi väike olnud, lihtsalt mõned inimesed ei ole seda teinud kuna neile ei ole juba pikemat aega sobinud organisatsiooni juhatus ja selle suhtumine nii organisatsioonivälistesse kui ka organisatsioonisisestesse inimestesse. Ehk siis – tihti on asjade ajamine jäänud siiski inimestevaheliste suhete ning oragnisatsiooni esindajate kommunikeerumissuutmatuse mitte liikmete või mitteliikmete tahtmatuse taha.
Võttes ette BHRA kodulehe ja vaadates organisatsiooni missiooni on väga vähe punkte, mis ei ole seotud kiirendusspordiga. Mõistan et de jure ei pea BHRA tegelema kiirendusspordiga, kuna seda põhikirjas eraldi välja toodud ei ole. Samas faktiliselt ei saa ma aru, kuidas organisatsiooni juhatus saab pikka aega välja kuulutatud eesmärke lihtsalt oma suva järgi muuta. Kui tõesti sellised otsused alakomitee koosolekul vastu võeti siis sõideti tegelikult juhatuse poolt mitmete liikmete arvamusest ja soovidest lihtsalt teerulliga üle ning kogu antud tegevus eeldaks kibekiiret üldkoosoleku kokku kutsumist ning vastavate juhatuse otsuste kas „seadustamist“ või kui enamik liikmeid seda pooldab, siis hoopis uue juhatuse valimist ning „vanas liinis, uues kuues“ jätkamist.

Edasi väike väljavõte BHRA kodulehelt:

BHRA missioon

- Tekitada parem arusaam kiirendusvõidusõidust kui arenevast ja edasiviivast spordialast oma liikmetele, avalikkusele, pressile, ühiskonnale, seadusandlikele organitele, õiguskaitse büroodele, riigi ja eraettevõtetele;
- julgustada, edendada ja parendada oma liikmete kiirendusvõidusõidu võistlustest osavõtmist, täiendada ja edasi viia kiirendusvõidusõidu spordiala ning tavasid;
- suurendada liikmete teadmisi kiirendusvõidusõidust, autode ümberehituse tehnilistest tingimustest ning turvameetmetest;
suurendada ja edendada avalikkuse huvi kiirendusvõidusõidu vastu.

BHRA tegevuse eesmärgid

- Liita omavahel kõik mootorispordi valdkonnaga seotud spetsialistid ja asjatundjad. Samuti kõik, kes huvituvad autodest, kiirendusvõidusõidust ja sellega seotud tehnikast. Ühendada kõik klassikaliste ning tänapäevaautode huvilised ja fännid. Kuivõrd huvi teema vastu on suur, siis soovib BHRA edaspidi kiirendusvõidusõidu võistluste kõrvalt läbiviia enam vastavasisulisi üritusi ja koosolemisi. Kavas on Ameerika autode, klassikaliste autode ning tänapäevaautode showd, kokkutulekud, ühiskondlikud üritused ja palju muud.
- Arendada mootorisporti Eestis ning teistes Balti riikides, seda eeskätt alal, mis puudutab kiirendusvõidusõitu. BHRA korraldab, organiseerib ja vahendab erinevate tasandite kiirendusvõidusõidu võistlusi.
- Koolitada kiirendusvõistlustest osavõtjaid, tehnilist personali ja  teisi isikuid, kes on sellega seotud. 
- Korraldada ja läbi viia vastavasisulisi kursusi, seminare, näitusi, võistlusi ja teisi üritusi, mis on seotud autode ja autospordiga. 
- Vahendada vastavasisulist ja erialast informatsiooni läbi trükiste tõlkimise, koostamise, kirjastamise ja levitamise, ajakirjanduse kaudu, trükistes, internetis ning erinevates meediakanalites.
- Arendada teisi ühiskondliku elu valdkondi.

Nagu näha on 70% punktidest sellised, mis sisaldavad sõna kiirendussport või kiirendusvõistlus. Nüüd liikmete seljataga sellise otsuse vastuvõtmist on väga raske aktsepteerida.
Saan väga hästi aru, mis juriidiline vahe on põhikirjas kirjas oleva te organisatsiooni eesmärkide ja kodulehel oleva missiooni vahel, kuid omal ajal sai sõna kiirendussport asemel kasutatud sõna mootorisport pigem ühingule laiema tegevusvabaduse andmise jaoks mitte selleks et keegi kunagi saaks lihtsalt kogu asjale koti pähe tõmmata. Minu soovitus praegustele liikmetele oleks küll üldkoosolek kokku kutsuda ja uus juhatus valida ning organisatsioon taas rööbastele aidata. Ei maksa unustada et ühingul ei ole vaid liikmed vaid ka varad ning uut katusorganisatsooni kõige kiirendusvõistluste läbiviimiseks vajaminevaga varustama hakata oleks vaevarikas ning aegavõttev.

Lihtsalt minu 5 senti...
Kui BHRA uues kuues jätkaks, oleks ka mina nähtavasti tulevikus selle liige.

____________________________
Team OUTLAW
'80 Jeep Wagoneer 258 cid R6 4 spd manual
'79 Jeep Wagoneer 360 cid V8 TH400
'06 Fiat Panda 4x4
05.08.2010 at 21:07
Olds
  
Kiirendusvõistlustest, BHRA tegemistest ja EMV-etappide korraldamistest.
Täiesti nõus Snake sõnavõtuga ja ka mina mäletan, et BHRA asutati omal ajal siiski just kiirendusspordi edendamist silmas pidades. Praegu jääb mulje nagu oleks tegemist väikeste lastega, kellelt on komm ära võetud ja lihtsam on jonnida kui leida lahendus. Masendav...

____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis
05.08.2010 at 21:35 2 edits. Last edited 05.08.2010 at 21:38 by Olds
krooks
  
Kiirendusvõistlustest, BHRA tegemistest ja EMV-etappide korraldamistest.
Mitte, et teamiliikmele kaasa kiita vaid tõepoolest seostub ja on seostunud bhra just alati kiirendusega ja reeglistike, määruste, ajavõttude, kohtunike ja selle jadaga. Win-win oleks vististi juhul kui tegeleks kiirendusega need kes teemas ja südamega, cruise ja muid vingeid üritusi korraldagu samas organisatsioonis need kes just selle poolega rohkem tegeleda tahavad-viitsivad.

____________________________
Team OUTLAW
Ilus Aed
Fishing on Åland
05.08.2010 at 21:46 1 edit. Last edited 05.08.2010 at 21:46 by krooks
anryo
  
Kiirendusvõistlustest, BHRA tegemistest ja EMV-etappide korraldamistest.
Rääkides pikalt telefonis ühe BHRA liikmega, kellele ka viimane "protokoll" segaseks jäi, siis tundub, et oleme vist tõesti asja natuke segaselt kirjutanud. Üritan selgitada.

Juba (vähemalt) viimased 2-3 aastat on kiirendusvõistluste ala koordineerinud ikkagi Alakomitee, mitte BHRA. See mulje, et sellega on tegelenud BHRA, võib olla jäänud järgmistest asjaoludest:
- ala materjalid (reeglid, juhised, tulemused, võistlustele registreerumine jne.) on BHRA kodulehel
- Alakomitee otsused ja protokollid avalikustatakse BHRA kodulehel
- BHRA oli EAL'i poolt kinnitatud kui kiirendusvõistluste "katusorganisatsioon"
- peaagu kõikidel võistlustel on olnud BHRA kohtunike "team".

Kinnitan veelkord nii Alakomitee, kui ka klubi nimel, et BHRA EI MUUTNBUD EGA KAVATSE PÕHIKIRJALISI EESMÄRKE MUUTA, EGA LOOBUDA NENDEGA TEGELEMISEST!
BHRA põhieesmärgid olid ja on endiselt:
- kiirendusvõistlused
- mootorisport
- hobiautondus üldisemalt.

Kõik jääb nii nagu on ja mingeid suuri reforme ega muudatusi ei toimu. Lugege palun veelkord mõttega ja põhjalikult kogu klubi põhikiri läbi ja veendute ka ise, et põhimõtteliselt ei muutu ju midagi, peale selle, et korraldajatel on natuke vabamad käed võistluste korraldamisel.

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
05.08.2010 at 22:00
anryo
  
Kiirendusvõistlustest, BHRA tegemistest ja EMV-etappide korraldamistest.
Ja on üks teema veel, millest PEAB rääkima. See on see müstiline BHRA, kes nagu "tegeleb" või "ei tegele" millegagi. Tegelevad ikkagi ainult isikud, mitte mingi täheühend!
Need samad inimesed tegelevad nii kiirendusega, kruiisidega, kohtunikega, võistluste korraldamisega jne. Sisuliselt tähendab see umbes 10-konda aktiivset liiget, kes on tegevad.
Ja need 10 liiget on huvitatud kõigest, mis valdkonnaga seondub. Meil ei ole "kruiiside-inimesi" ja "kiirendusvõistluste-inimesi" ega ka "kohtunikega-tegelevaid-inimesi" ega "reeglitega-tegelevaid-inimesi" eraldi.
On vaid aktivistid, kes teevad seda kõike üheagselt ja korraga.

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
05.08.2010 at 22:07
Jutulind
Kiirendusvõistlustest, BHRA tegemistest ja EMV-etappide korraldamistest.
quote:
anryo:Nüüd, kui ala areng on antud Alakomitee kätesse, siis ei ole BHRA enam kiirendusvõistluste kohapealt mittekeegi. Ja see oli ka praeguse juhatuse jätkamise üks eeldusteks, et koormus väheneks ja saaks pühenduda enam üldisele hobiautondusele.

Mina loen sellest lausest küll välja et antud hetkel tõmbas keegi libedas kurvis käsipidurit ja organisatsiooni suund muutus pehmelt öeldes imelikuks. Antud lause annab mõista et meil on tegu uue autoklubiga, millel erinevalt paljudest teistest pole oma markigi.

quote:
anryo: Ja on üks teema veel, millest PEAB rääkima. See on see müstiline BHRA, kes nagu "tegeleb" või "ei tegele" millegagi. Tegelevad ikkagi ainult isikud, mitte mingi täheühend!
Need samad inimesed tegelevad nii kiirendusega, kruiisidega, kohtunikega, võistluste korraldamisega jne. Sisuliselt tähendab see umbes 10-konda aktiivset liiget, kes on tegevad.
Ja need 10 liiget on huvitatud kõigest, mis valdkonnaga seondub. Meil ei ole "kruiiside-inimesi" ja "kiirendusvõistluste-inimesi" ega ka "kohtunikega-tegelevaid-inimesi" ega "reeglitega-tegelevaid-inimesi" eraldi.
On vaid aktivistid, kes teevad seda kõike üheagselt ja korraga.

Siin on probleem pigem selles, kellel on LASTUD organisatsiooni aidata. Kui kurdeti et kodulehe haldusega ei jõuta tegeleda pakkusin oma abi. Minu selleteemalised kirjad Evelynile jäid vastuseta ning nüüd kurdetakse et on liiga palju tööd, kodulehekülg hallata jne. jne. jne. Tegelikult on tegu ju juhtimissuutmatusega. Hea juht delegeerib ülesandeid mitte ei aja nina püsti ja ei teata kui kohutavalt palju on temal ülesandeid. Ja 10 aktiivset liiget on need, kes on veel suutnud selle tüürimise juures asjaga tegelema jääda. Omal ajal panin ise 2,5 aastat suveti kõik nädalavahetused + paljud magamata ööd sama ala arendamise alla. Nüüd kui pakun end appi kodukat haldama siis loen vastamata jätmisest välja et minu võimalikku panust ei usaldata. Arvatakse et ma ei saa hakkama. Seda hoolimata sellest et antud ülesanne oleks minu proffessiooniga kooskõlas ja nõuaks mult kordades vähem vaeva kui omaaegne sebimine. Tean et mul on puuduseid, olen olnud paras joodik ja tülinorija, kuid lõppkokkuvõttes olen ka sitaks vaeva näinud antud ala edendamisel selle algusaegadel Eestis.


____________________________
Team OUTLAW
'80 Jeep Wagoneer 258 cid R6 4 spd manual
'79 Jeep Wagoneer 360 cid V8 TH400
'06 Fiat Panda 4x4
05.08.2010 at 22:28
ervin
Kiirendusvõistlustest, BHRA tegemistest ja EMV-etappide korraldamistest.
täiesti kõrvalseisva ja asjasse mittepuutuva inimesena, pigem sportlikust huvist ajendatuna tekkis küsimus: mis saab ajavõtusüsteemist ning selle haldamisest juhul kui kogu kiirendusvõistlusega seonduv läheb alakomitee kätesse?
05.08.2010 at 00:03
anryo
  
Kiirendusvõistlustest, BHRA tegemistest ja EMV-etappide korraldamistest.
Ajavõtusüsteem on endiselt BHRA hallata ja arendada ning seda teenust pakutakse edasi sarnaselt muudele Eesti ajavõtusüsteemidele (Audiclub, SR-team jne). BHRA ajavõtusüsteem on näiteks kasutusel ka EMV kolmandal etapil.

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
06.08.2010 at 07:56
Peeter82
 
Kiirendusvõistlustest, BHRA tegemistest ja EMV-etappide korraldamistest.
Sul, Anryo, käib jutt ühest äärest teise. Enne oli kuulda, et "nüüd kus BHRA enam kiirendusega ei tegele, tuleb leida, kes varad ära ostab"
Nüüd "BHRA põhieesmärk on endiselt kiirendusvõistlused" ja "BHRA pakub endiselt ajavõtu teenust".

____________________________
ex Camaro ´79, ´80, ´93
06.08.2010 at 08:01
anryo
  
Kiirendusvõistlustest, BHRA tegemistest ja EMV-etappide korraldamistest.
quote:
Jutulind:
quote:
anryo:Nüüd, kui ala areng on antud Alakomitee kätesse, siis ei ole BHRA enam kiirendusvõistluste kohapealt mittekeegi. Ja see oli ka praeguse juhatuse jätkamise üks eeldusteks, et koormus väheneks ja saaks pühenduda enam üldisele hobiautondusele.
Mina loen sellest lausest küll välja et antud hetkel tõmbas keegi libedas kurvis käsipidurit ja organisatsiooni suund muutus pehmelt öeldes imelikuks. Antud lause annab mõista et meil on tegu uue autoklubiga, millel erinevalt paljudest teistest pole oma markigi.
Siinkohal pean vabandama tõesti natuke umbmäärase teksti eest.
Mida me mõtlesime, on, et kiirendusVÕISTLUSTE KORRALDAMISE seisukohalt, ei ole enam BHRA asjassepuutuv organ. Nimelt senini, kui klubi oli "katusorganisatsioon" käis näiteks kiirendusvõistluste EAL'is registreerimine skeemi: korraldaja -> BHRA -> Alakomitee -> EAL järgi, nüüd on asi lihtsam. Korraldaja võtab otse ühendust EAL'iga, kes omakorda suunab edasi võistlusjuhendi Alakomiteesse, kelle positiivse otsuse korral ka võistlus kinnitatakse.
Teine asi on näiteks kohtunike team'i kokkupanemine. Kui senini tegeles sellega BHRA (sest korraldaja lihtsalt "ostis" kogu teenuse temalt, mis sisaldas kõike läbiviimiseks vajalikku - alustades ajavõtust ja lõpetades kohtunike, absorbendi jms.), siis nüüd valib korraldaja omale peakohtuniku, kelle ülesandeks on vajaliku kohtuniketeami kokkupanek. See muidugi ei tähenda seda, et praegused kohtunikud kõrvale jääksid, vaid siin ongi mõeldud sellele, et tekiks taas võimalus ka "vanadel" kohtunikel (kes hetkel ei olnud nii aktiivsed) taas kaasa lüüa. Hea näide on taas seesama EMV kolmas etapp.
Isiklikuks kommentaariks võin öelda, et enam tulihingelisemaid dragi ja usaraua fänne, kui praegused aktivistid on vast raske leida ja meil oleks tõesti väga hea meel, kui ka "vanad olijad" peale mõneaastast puhkust taas kampa lööksid. Algus saab ju Tartus tehtud?!

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
06.08.2010 at 08:10
diesel
Kiirendusvõistlustest, BHRA tegemistest ja EMV-etappide korraldamistest.
quote:
rivo09:
quote:
Marko L: Jääb mulje, et tee mis tahad aga ikkagi ei sobi.
Ainult üks suur vingumine nagu meil ikka kombeks.

Mis planeedil sina elad ?

well, lugenuna kõiki neid halamise teemasid jääb mul üle vaid avaldada toetust marko seisukohale. no vähemasti viidatud mahus.
kes iganes, mida iganes teeb, see ka vingujate karja käest vastu pead kohemaid saab.

neile, kes aga tümitamisest hoolimata asja ikka edasi ajavad, hoian kahe käega pöialt.

06.08.2010 at 08:32
rivo09
Kiirendusvõistlustest, BHRA tegemistest ja EMV-etappide korraldamistest.
quote:
diesel:
quote:
rivo09:
quote:
Marko L: Jääb mulje, et tee mis tahad aga ikkagi ei sobi.
Ainult üks suur vingumine nagu meil ikka kombeks.

Mis planeedil sina elad ?

well, lugenuna kõiki neid halamise teemasid jääb mul üle vaid avaldada toetust marko seisukohale. no vähemasti viidatud mahus.
kes iganes, mida iganes teeb, see ka vingujate karja käest vastu pead kohemaid saab.

neile, kes aga tümitamisest hoolimata asja ikka edasi ajavad, hoian kahe käega pöialt.



Kurat mis koha pealt see sinu jaoks halamine on? Mina loen välja ,et on esitatud hulk küsimusi millele soovitakse vastust. Samuti on tehtud mitmed ettepanekud. Vingumiseks nimetaks ma pigem stamp lauset mis on jutuksoleva organi poolt läbi ajaloo tulnud mitmeid kordi ja tuli nüüd marko L poolt:"Ainult üks vingumine ,ise teinud midagi ei ole,tulge tehke siis paremini ". Asjad on aga nii ,et "vingujad" on täna pikalt kiirenduse asja teinud inimesed nii ,et lause enam ei toimi ja selgelt on antud mõista ka seda ,et uued tegijad ka olemas.
06.08.2010 at 08:55
partel
  
Kiirendusvõistlustest, BHRA tegemistest ja EMV-etappide korraldamistest.
Ah, mida te paanitsete.

Nagu öeldud, et ala ei arenda mitte niivõrd BHRA, alakomitee vms abstraktsioon, vaid ikkagi konkreetsed inimesed oma konkreetsete tegudega.

Minu teada on füüsiliselt alles ikkagi:

* Kõik inimesed
* Ajavõtusüsteem

Ehk ühel või teisel moel saab ikka võistlused peetud.

P.S. BHRA ei olegi ju Baltic Drag Racing Association... :)


____________________________
_
06.08.2010 at 08:57
5.0
Kiirendusvõistlustest, BHRA tegemistest ja EMV-etappide korraldamistest.
quote:
partel:

P.S. BHRA ei olegi ju Baltic Drag Racing Association... :)

jumal tänatud, et me sellise nimega organisatsiooni ei teinud.
Proovi seda hääldada: pe de er a
06.08.2010 at 09:42
tqhq.ee foorum : Üritused : Kiirendusvõistlustest, BHRA tegemistest ja EMV-etappide korraldamistest.   1 2  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2020. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.