register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Autod : Tahoe või Escalade ?  
Poster Message
Penaiiter
Tahoe või Escalade ?
Uue auto ost käsil ja küsiks siit nõu, ehk on keegi mõlemat pidanud,
üritan valida Tahoe ja Escalade vahel, mis mõlemad GMT800 platvormil (2003-2004 mõlemad masinad)..

Hetkel olen ise sellisele järeldusele jõudnud:

Tahoe : Soodsam, lülitatav nelivedu aeglustiga, üsna levinud ja vastupidav.
Escalade : Võimsam, parema varustusega, kenama välimusega, kallim.

Kuidas on need masinad pikemas perspektiivis võrreldavad,
on ühte või teist parem/soodsam hooldada või juhtida igapäevaautona ?
Kas Escalade'i AWD lahendus on meie kliimas effektiivne või pigem rumal ?
Kõik nõuanded teretulnud, 2 masinat välja valitud ja järgi proovitud ning nüüd tuleks otsustada.
29.06.2011 at 20:24
tfr
 
Tahoe või Escalade ?
Mida Sa selle autoga teha plaanid? Kui kuskile metsa uputama ei lähe (sellise suure ja raske kolakaga on see üsna mõttetu tegevus), siis igal juhul pigem AWD. Ma ei mäletagi nüüd, kas selle põlvkonna Tahoele pakuti "tavalist" lülitatavat nelivedu ka veel või oli juba ainult AutoTrac. Kui viimane, siis pole nii vahet, aga reaalses igapäevatalvesõidus linnas (kus vaheldumisi on lumelöga ja veidi kuivem asfalt) on part-time 4WD üks kepp ja käpikud ja edasi-tagasi lülitamine.

Kui selline valik on ja rahakott lubab, siis igal juhul Escalade imho.
29.06.2011 at 20:35
Indrek_S
 
Tahoe või Escalade ?
Kui sisu on põhimõtteliselt sama, siis tasub alati kvaliteetsem pakend võtta.

____________________________
not done until it's done
29.06.2011 at 20:40
Vanaisa
  
Moderator
Tahoe või Escalade ?
rasketesse (muda kapotini) tingimustesse ei kumbki,
pehmematesse metsatingimustesse Tahoe,
mujale Escalade

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
29.06.2011 at 20:40
Rein000
 
Tahoe või Escalade ?
Escaladel on amordid juppi maad kallimad, kui Tahoel, kompressor vahest juperdab, kuna asub rattakoopas. Uus ei maksa arnottis ka eriti palju, kuid läksin teist korda veel kasutatu peale. 1 kord oleks olnud vajadus selle 2 talve jooksul 4 vedu juhtimist käsitsi, ehk siis aeglustit koos kesk difri lukuga. Tagaots jäi õhku ja kuna need rattad käisid tühjalt, siis esi otsa järgi ei võtnudki. Mm tga diffris pole mingitki plokki, tava differ, ma ei tea, kuidas Tahoe selle kohapealt on. Põhiline on minu meelest ikka jah see amortide hinna vahe, kuna lisaks õhk patjadele on ka mingi jäikuse automaatne regull neil 4 lisaks veel. Aa jah, rooliasendi andur on ka, see võib vahest segast pilduda. Kohalt otse minema sõites tõmbab korraks hinge kinni veojõu kontrolliga. GMC Yukonil on see ka peal. Taho ja Suburban on ilma selleta. Aga muidu on hea auto, naine tahab vägisi igapäev käest ära võtta, et osta omale mõni muu :D

29.06.2011 at 20:44
Penaiiter
Tahoe või Escalade ?
Metsa ega mutta ei plaani minna, tegemist nö daily-driveriga, kuid ma suhtun sellistesse isemõtlevatesse neliveoskeemidesse alati skeptiliselt, ei tahaks talvel ennast kiruda kui ainult tagarattad veavad. Paar küsimust veel, kas Escalade on alati teises reas kahe istmega, või oleneb see varustusest ? Kas kolmandat rida pakuti ainult ESV mudelile ?
29.06.2011 at 00:26
Rein000
 
Tahoe või Escalade ?
Vennal mul see lõhike ka 7 kohaline 2 3 ja 3. Tegelikult oli see kinnijäämine mul oma lollus, tuisu vaalu all oli kokkusulanud traktori lükatud jäätunud kuhil. Pealt paistis nagu tavaline läbiligunenud tuisu vaal, kui dall oli jää mägi. Esiots läks üle ja vajus maha, tõstis taga otsa lendu ja kogu lugu. Keskelt plokkis difriga oleks, just oleks olnud lootus, et veab edasi. Tava oludes kus lihtsalt tuisanud ei olnud probleemi. Igalt poolt läks läbi. Kus lume all ikka tee ka oli.
http://pilt.delfi.ee/picture/10599603/ Sellises selle talve normaal oludes ei köhatanud ka, ainult sõida.
29.06.2011 at 00:34
blood
 
Tahoe või Escalade ?
Mõlemad on 7 (8) kohalisi olemas. ESV- l see eelis,et kui kõik kohad täis saab ka midagi kaasa võtta. Ismteid saab siis mugavalt välja tõsta ja hoida neid siis selleks puhuks kui vaja. Omal ka lühike Escalade 2003(ja ka kohti nagu rongis :) ) . Talvel kinni olen jäänud ühe korra siis ka nagu oma lollusest ja usun,et Tahoe oleks olnud samas seisus - põhjapeale saab ju kõik uputada ja siis pole enam ju vahet.
Igapäevaselt elan 40km linnast väljas - nii,et mis puutub maanteel "ise mõtlemisse" siis mõtleb väga hästi - suht kindlalt teel isegi ka minu aastaringi sõidetavate rehvidega - pole näinud vajadust naelte järgi. Ilmselt korralike rehvidega oleks asi veel tummisem. Vahel tuli eelmine tali ärgata ka olukorras kus traktor polnud veel jõudnud ja ei olnud probleeme läbida 300m teed - mis oli kohati põlvini lund täis.
Mugavuse poolest nagu Rein kirjutas - väga mõnus. Omal ka mitu autot ja no sellega ikka mõnus mugav- võiks öelda lausa soliidne liikuda- selles mõttes ei teki nagu seda tüüpilist maasturi tunnet. Liigutud ka täislastis ja ei ole keegi kurtnud,et paha oleks. erinevad stabiilisus konrtrollid värgid töötavad ka eeskujulikult - kui aus olla siis ma ainult kiidaks seda masinat. Kõik mu vajadused ntks ehitusmaterjali vedada või siis mugavalt inimesi transportida on ära täitnud - alati käivitunud ja olnud suht probleemivaba masin.
Jupid - minu teada enamik asju = tahoe. Ja kõik muud ilu-mugavus vidinad - noh maksavad need ju igal autol. Ja ostes tasuks kindlasti kontrollida kõik asjad üle - et vältida jamasid.
Üldiselt võiks vist öelda, et tasuks valida mõlemist korralikum isend. Enda soovitus ikka Escalade :) - endale lihtsalt sümpaatsem väljast-seest (istuda ikka mugavam kui pea kohal Cadillaci märk :) )

____________________________
ex Deville Coupe 1971
ex STS 2005
ex FWB 1993
ex Escalade 2003
CTS 2008
30.06.2011 at 16:46
Rein000
 
Tahoe või Escalade ?
Mul on rehvideks mingid Sailun Terramax. Vist oli teine sõna selline. EI tea, kui oleks olnud korralik naast talvel all, mis siis teist moodi oleks olnud? Teine talv sai nendega mööda saadetud ja siis lisaks ka suvi, loodan, et sügiseni vean nedega välja. Miks sellised ostsin? Kuramuse odavad olid :) Tasakaalu saamisega oli jamasid mõned korrad, kuid nüüd juba pea pool aastat kõik ok.
30.06.2011 at 19:07
blood
 
Tahoe või Escalade ?
quote:
Rein000: Mul on rehvideks mingid Sailun Terramax. Vist oli teine sõna selline. EI tea, kui oleks olnud korralik naast talvel all, mis siis teist moodi oleks olnud? Teine talv sai nendega mööda saadetud ja siis lisaks ka suvi, loodan, et sügiseni vean nedega välja. Miks sellised ostsin? Kuramuse odavad olid :) Tasakaalu saamisega oli jamasid mõned korrad, kuid nüüd juba pea pool aastat kõik ok.
Mõte oli just maantee sõidul ja muidu liikumisel(pidurdamine ntks :) ) oleks pidamine ja sõidumõnus veelgi kindlam olnud kui rehv oleks siiski n-ö korralik talverehv. Minul tüüpiline BF-i AT rehv all vähe krobelisema mustriga. Aga see jutt vast ei lähen teemasse üldse.
Ahjaa meelde tuli mis on häirinud sellel autol - parkimisandurid ja nende tagused pistikud need ka n-ö otse õues pori ja soola käes - vahel vajavad teised hoolt (puhastamine on abiks).

____________________________
ex Deville Coupe 1971
ex STS 2005
ex FWB 1993
ex Escalade 2003
CTS 2008
30.06.2011 at 19:41
Penaiiter
Tahoe või Escalade ?
Aga rääkige kulunumbritest ka, proovisõitu tehes oli ühel masinal ees keskmine 16,9 sajale, mis on suht-koht tehaseandmetega sama,
on see reaalne või mitte ? Sõidan palju maanteed, seega trassikulu huvitaks ka, proovisõidul pikemat otsa teha ei saanud.
Kas rehvirõhukontrolli ning stabiilsuskontrolli töötamine eeldavad originaalmõõdus rehvide kasutamist, või peavad lihtsalt kõik neli ühes mõõdus olema ?
Kui rasket piduritega käru on lubatud vedada ning kas originaalkonks on teisaldatav ?
01.07.2011 at 09:38
Indrek_S
 
Tahoe või Escalade ?
Rein kuskil kunagi kirjutas, et uhas oma pika eskalaatoriga mööda euroopat ringi. 15l/100 oli vist keskmine kulu. See sisaldas kruiisi maanteel, linnasi ja flatout autobahnil.

____________________________
not done until it's done
01.07.2011 at 09:54
Rein000
 
Tahoe või Escalade ?
Polegi vaadanud, kui palju see lubatud haagise mass on, aga enda omaga vean 1,6 tonnist maja taga. Originaal konks on teisaldatav. Splint ära, sõrm välja konks välja. 4 veduline massin eeldab üldjuhul alati ühes mõõdus ja ka isegi ühes kulumise astmes rehve. Need, mis muidu on taga veolised ja lülitada saab käsitsi neliku peale, tahaksid suht tihti rataste ümber viskamist, et võrdselt kuluks. Vastupiddisel juhul tohib 4 vedu olla sees ainult läbilibiseval pinnasel. 2 nädalat saksamaad, kiirteid, mägiteid, linnasid ja tunde ummikutes tiksumist andis kuluks mingi 15 kanti. Talv läbi oli linnasõitu, siis kerkis keskmine 17 peale. Nüüd mõned tuhanded kilomeetrid selle putka vedamist on kergitanud 17,2 le.
Jah, piduritega 3500.
01.07.2011 at 09:59 1 edit. Last edited 01.07.2011 at 10:01 by Rein000
blood
 
Tahoe või Escalade ?
Minul on keskmine 15,2 - 70% sõidust on maantee ja seda ka talvel. Maanteel on nrid mis näitab 11-12 kui cruise peal - kui mööda kihutad siis muidugi midagi muud. Kunagi puhas Võrus käik oli 12,6. mis puutub originaalmõõtu siis minul töötas stabiilsuskontroll ka 24"-vähemalt ei röökinud et tal paha olla on. Küll aga oli ebamugav nende velgedega sõita :) Ju vast suur tehas teab mis on õige mõõt autole :)



____________________________
ex Deville Coupe 1971
ex STS 2005
ex FWB 1993
ex Escalade 2003
CTS 2008
01.07.2011 at 16:45
tfr
 
Tahoe või Escalade ?
GM kohta ei tea, aga Renault' rehvirõhukontroll igatahes hakkab punaseid tulukesi vilgutama erinevuse peale, ehk siis absoluutnumbrid ei loe.
01.07.2011 at 16:58
tqhq.ee foorum : Autod : Tahoe või Escalade ?  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.