register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Autod : K: Buick Riviera Convertible 1983, arvamused  
Poster Message
PlyVal64
K: Buick Riviera Convertible 1983, arvamused
Nüüd on minul pisut mõistus otsas: Eestis selline saadaval.
Eellugu: Nagu me siin oma sõpradega oleme, pool elust juba läbi, siis üks helistas ja arvas, et oma mõisas võiks ju suvel lahtise autoga käia. Et: "Ole hää mees, soovita midagi aga siis võiks olla kas äge või võimas!" Pakkusin kohe välja, et iga lubab sõita juba ka SL-Mersuga aga lahe oleks ka vana, põnev ja muidugi USA-raud. Kui viimane on veel vana ja põnev, siis "sobid" tulevikus peaaegu igale üritusele, mis "meiesuguste" jaoks ilmas olemas on. Vanatehnikasõidud, ABCS, niisama hobiautode kokkutulekud jne.

Siis jäi silma see Buick mudelinumbriga Z67, mida on aastatel 1982-1985 toodetud aasta kaupa niipalju (koduse USA-raua Encyklopedia aga ka veebist leitud andmetel): 1248+1750+500+400, kokku siis 3898 tk. Vastab absoluutselt kõigile nõudmistele (140 Hj @ 307CID on ka täiesti piisav nautimiseks), lisaks oli ju Riviera juba sünnipäraselt vähe paremal järjel soliidsete aga hea maitsemeelga inimeste auto. Aga GM'ist ei tea mina suurt tuhkagi, veelvähem Rivierast. Seega kes oskab midagi tarka sellise auto kohta öelda, soovitada, ohtudest rääkida jne? Või tegelikult: kui sõber peaks selle omandama, kas Eestis leidub selline pädev ihumehaanik-hooldaja-värkstuba, kes suudab seda autot vajadusel ideaalkorras hoida ja mõne originaalvaruosa jupigi asendada? Kui "hull" on nii vähese toodanguarvuga 80'te masina pidamine inimesel, kes ise kuldmehaanik pole, küll saab aga enamuse töödega tahtmisel hakkama? Tegu on raudselt modernse kollektsiooniautoga, mida rikkuda valede jublakatega ei tohiks.
25.08.2011 at 20:49 1 edit. Last edited 25.08.2011 at 20:52 by PlyVal64
R.Ott
 
K: Buick Riviera Convertible 1983, arvamused
Muud ei oska lisada, kui, et üsna pikalt juba müügis olnud - üle aasta kindlasti ja võibolla isegi kaks aastat (vanusega hakkab peakolu järele andma). Hind on tasapisi sulanud


____________________________
92' Chrysler LeBaron LX Convertible
94&95' Pontiac TransSport 3800 +doonorid
88' Chevrolet Camaro Iroc-Z convertible- 20th Anniversary Edition
25.08.2011 at 21:44
Ri-Q.
 
K: Buick Riviera Convertible 1983, arvamused
Lahtised maksavad tänapäeval korralikult. See number, mida küsitakse, on vägagi mõistlik. Lihtsalt Eestis oskavad vähesed sellist autot hinnata.
Tundub, et on originaalvärv. Eeldatavasti vajab ülevärvimist. Loodetavasti on katuseosa korras. Remondi ja juppidega pole mingit probleemi, peale katuseosa on ju sisuliselt kõik identne muude Rivieradega (tehnikaosad ka mitme teise autoga). Tehnika on sel autol lihtne, salongis pole ka õnneks digitaalseid näidikuid, mida Buick kasutada armastas, ja millega võib probleeme olla. Salong oli oma aja kohta muidu väga hea.
Samas võimas see auto küll pole. Selle generatsiooni Riviera jätab õblukese mulje, kuid tegelikult on päris raske ja väga eduliselt see väike Oldsi mootor teda ei liiguta. Liigelda siiski kannatab.
Ostmisel vaadake üle, et oleks võimalikult originaalne. Piltidelt jääb küll mulje, et liistud-vidinad v.a kapoti-märk on olemas. Kui seal on isereguleeruv vedrustus, siis seda võiks ka kontrollida. Muuga vast probleeme pole. Originaalis peaks mootor olema karpaga ja kast on vist 4-käiguline.
Üldiselt hea võimalus omandada küllaltki haruldane ja huvitav auto, mille väärtus enam väheneda ei saa, kuid kui raha on, siis leiaks kindlasti stiilsema lahtise vanuri. Üliilusa kupeega võrreldes on see lahtine ikka päris "inetu pardipoeg".
Üks asjalik link veel: http://www.rivowners.org/features/evolution/evpt83.html


____________________________
REC
BB
25.08.2011 at 21:58
Fog
 
K: Buick Riviera Convertible 1983, arvamused
Lisaks niipalju, et tegemist pole mitte tagaveolisega, nagu kuulutuses kirjas.
Saad endale TH325-4L neljase pikimootoriga etovetose tomaatkasti :)

Kui jõust vähe, annab sinna retrofittida GN-i pealt Buicki V6. Sellega on neid ka tehasest välja veerenud.

____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
25.08.2011 at 22:13
Ri-Q.
 
K: Buick Riviera Convertible 1983, arvamused
See TH325-4L vist ei pea lisajõule vastu. Võib-olla kast ongi kõige suurem probleem, kui tekib vajadus hakata remontima. Raskem kätte saada, osad kallimad ja eriti ei kannata vahetada teiste kastide detailidega (vajab oma remondikomplekti).

____________________________
REC
BB
25.08.2011 at 22:31
Vanaisa
  
Moderator
K: Buick Riviera Convertible 1983, arvamused
Suurema motoga paned lihtsalt TH425 kasti ja korras.

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
25.08.2011 at 22:33
Fog
 
K: Buick Riviera Convertible 1983, arvamused
quote:
Vanaisa: Suurema motoga paned lihtsalt TH425 kasti ja korras.
Pole nii lihtne, õlipanni läbistava pooltelje asukoht pole neil sama.

TH325-4L on sees sama mis TH200R4 v.a. spetsiifilised jubinased.

____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
25.08.2011 at 22:38
PlyVal64
K: Buick Riviera Convertible 1983, arvamused
Noh näed, kohe tuli hulk asjalikke vastuseid!
Kuna tegu on siiski 80'te kohta ülivähese toodanguarvuga masinaga, mis tundub et on päris hästi säilinud, ei ole mõtet sellist retrofittida, matching numbers on oluline. Sedan't kindlasti, et saab ilusamaid isendeid aga sellise masina hetkeväärtus ongi tema suhteliselt hea (ostjale!) hind tema tegeliku kohta ja mõistlikul kasutamisel igal juhul kasvav väärtus ajas. Auto siin kohapeal, registris etc, ka see loeb.
No ja mees, kes omab/on elamiskõlbulikuks ehitanud (puit)mõisa ja on eluaegne ajaloo- ning väljakaevamiste huviline, oskab sellist autot hinnata ka ;) Tegu pole ju tehniliselt inseneriteaduse tippsaavutusega vms vaid lihtsalt "ühe erilise autoga". Aga samas, kui ma julgen midagi soovitada, siis ei tahaks päris sellist ka, millega hiljem võib hulle probleeme ette näha. Näiteks selle masina, mille Ta mulle meilile saatis, laitsin kohe maha et ei ole originaal (rool, vedrustus madalam, üldine olek) ja sellise "laiatarbekauba" asemel võiks midagi stiilsemat-haruldasemat-vanemat vaadata. Kuigi SL, eriti 600, on jälle insener-tehniliselt tipptoode aga tulevikus selle käigushoidmine? Kindlasti jookseb kusagilt ka autode vanuseline piir, kus autoga sõitmine pakub mõnu ja mingite sama ajastu FWD-rauaga (äkki mõni samal platformilgi olnud) sõites on need küll päris hea mulje jätnud. Aga eks läheb vaatab seda isendit korra lähemalt siis.

Edit: leidsin selle lehe ja seda ma küll ei teadnud, et tegu on puhtakujulise käsitööga firmalt Automobile Specialty Company Inc., Lansing, Michigan. Üha põnevamaks läheb ju ;)
25.08.2011 at 23:07 2 edits. Last edited 25.08.2011 at 23:28 by PlyVal64
R.Ott
 
K: Buick Riviera Convertible 1983, arvamused
quote:
Ri-Q.: Selle generatsiooni Riviera jätab õblukese mulje, kuid tegelikult on päris raske ja väga eduliselt see väike Oldsi mootor teda ei liiguta. Liigelda siiski kannatab.

Väike osa oli väidetavalt ka Buicki mootoriga ning see oleks asi, mida uurida konkreetse isendi puhul.

Edit.
Lingil olevast. Diisliga seda keremudelit siiski reaalselt ei müüdud.
(kui seda masinat esmalt müügis nägin, siis sai netis hoolega tuhlatud)

____________________________
92' Chrysler LeBaron LX Convertible
94&95' Pontiac TransSport 3800 +doonorid
88' Chevrolet Camaro Iroc-Z convertible- 20th Anniversary Edition
25.08.2011 at 23:22 2 edits. Last edited 25.08.2011 at 23:26 by R.Ott
kaedoo
 
K: Buick Riviera Convertible 1983, arvamused
Võiks ka rockauto läbi kammida,milliseid osasid autole saada ning kahtluseuss ütleb,et teatud salongi ja keredetaile võib saada ainult romulatest.Arvan seda seepärast,et mul ka 80-ndate auto ja paljusid asju veel ei tehta.
P.S. 600-sed kupeed linnapildis siiski haruldlased,eriti usa variandid.See auto mulle isiklikult väga meeldib,kuigi tema ülalpidamine tunduvalt kallim tänu sildade ehituse ja palju muuga ,võrreldes 50-60 aastate usarauaga.
25.08.2011 at 23:42
DevilDeVille
  
K: Buick Riviera Convertible 1983, arvamused
quote:
Fog:
quote:
Vanaisa: Suurema motoga paned lihtsalt TH425 kasti ja korras.
Pole nii lihtne, õlipanni läbistava pooltelje asukoht pole neil sama.

TH325-4L on sees sama mis TH200R4 v.a. spetsiifilised jubinased.

midagi teostamatut pole, mikimaal neid asendatud küll


____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
26.08.2011 at 17:29
tqhq.ee foorum : Autod : K: Buick Riviera Convertible 1983, arvamused  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.