register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Minu auto : '96 Buick Roadmaster LT1 260hp  
Poster Message
antennimees
 
'96 Buick Roadmaster LT1 260hp
Kuna Excursion sai maha müüdud ja miskit oli vaja talvesõiduks siis sai jälle ligi võetud Roadmaster. Ei saa siiski üle selle auto mugavusest ja sõidumõnust. Seekord siis sedaan ja viimane aastakäik mil seda tehti. Vajab natuke korrastamist kuna kast libiseb (algul proovib õlivahetust aga tundub siiski, et vaja rem. komplekt sisse laduda) ja sisu kah vaja korrastada aga ei miskit ületamatut. Mootor töötab korralikult ja välimus ok. Mõned laenatud pildid ka:





____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT
04.10.2011 at 20:51
kaedoo
 
'96 Buick Roadmaster LT1 260hp
Jõudu järjekordse "kallima" puhul!:beer HP muljetavaldav.
04.10.2011 at 21:18
Vanaisa
  
Moderator
'96 Buick Roadmaster LT1 260hp
Põrandamatt on muidugi klassika omaette :lol

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
04.10.2011 at 21:44
tõnisson
 
'96 Buick Roadmaster LT1 260hp
quote:
Vanaisa: Põrandamatt on muidugi klassika omaette :lol
Hari mind, mis seal erilist on?:)


____________________________
446+727+Dana60
225 slant six+904+8 3/4
446+727+NP203+9 1/4+dana44
04.10.2011 at 22:15
Oldermann
 
'96 Buick Roadmaster LT1 260hp
ilus suur buick tõesti.

____________________________
Universumi arhitekt
04.10.2011 at 22:43
Lowrider
'96 Buick Roadmaster LT1 260hp
quote:
Vanaisa: Põrandamatt on muidugi klassika omaette :lol
Minule pakub huvi mismoodi see elu nende riidest(?) mattidega välja näeb kui ilm on porine ja lagane nagu antud piltidel :) .
Kummimatid on lihtne voolikuga üle lobistada, riidest matt näeb minuarust veel eriti jube ka välja kui poriste kummikutega plekid peale tekitatud on :)


(maapoisi arvamus, ei tule lihtsalt omadest kogemustest ühtegi riidematti meelde, ei tea kuidas tegelikkuses on)
04.10.2011 at 22:49
kaedoo
 
'96 Buick Roadmaster LT1 260hp
quote:
Lowrider:
quote:
Vanaisa: Põrandamatt on muidugi klassika omaette :lol
Minule pakub huvi mismoodi see elu nende riidest(?) mattidega välja näeb kui ilm on porine ja lagane nagu antud piltidel :) .
Kummimatid on lihtne voolikuga üle lobistada, riidest matt näeb minuarust veel eriti jube ka välja kui poriste kummikutega plekid peale tekitatud on :)


(maapoisi arvamus, ei tule lihtsalt omadest kogemustest ühtegi riidematti meelde, ei tea kuidas tegelikkuses on)
Proovi järgi,saad teada.Mu autos riidest(vaipkattest lõigatud) matid,pole hullu midagi.
04.10.2011 at 23:12
house
'96 Buick Roadmaster LT1 260hp
... oli vist pikalt Pärnu kandis müügis?
05.10.2011 at 13:22
lumeinimene
'96 Buick Roadmaster LT1 260hp
Sai kunagi isegi sellist otsitud,Tartus oli aga tahtis kõvasti nokitsemist ja sai ostetud Caprice.Igapäevaautona väga mõnus.
05.10.2011 at 18:31
rrrr
  
'96 Buick Roadmaster LT1 260hp
quote:
kaedoo:
quote:
Lowrider:
quote:
Vanaisa: Põrandamatt on muidugi klassika omaette :lol
Minule pakub huvi mismoodi see elu nende riidest(?) mattidega välja näeb kui ilm on porine ja lagane nagu antud piltidel :) .
Kummimatid on lihtne voolikuga üle lobistada, riidest matt näeb minuarust veel eriti jube ka välja kui poriste kummikutega plekid peale tekitatud on :)
Proovi järgi,saad teada.Mu autos riidest(vaipkattest lõigatud) matid,pole hullu midagi.

Originaal matt on siiski kummist, mis on kaetud tekstiiliga. Pikal sõidul hea jalanõud jalast visata.
Edu siin ka uuele omanikule :beer


____________________________
1994 Lumina Minivan
2001 Camaro Convertible
1968 Opio 600
ja doonorid
06.10.2011 at 00:15
Oldermann
 
'96 Buick Roadmaster LT1 260hp
huvitav, kas istemte vahel on palju oluliselt rohkem ruumi kui pargi avenüül? või on ainult väljast suurem.

____________________________
Universumi arhitekt
11.10.2011 at 13:57
antennimees
 
'96 Buick Roadmaster LT1 260hp
quote:
Oldermann: huvitav, kas istemte vahel on palju oluliselt rohkem ruumi kui pargi avenüül? või on ainult väljast suurem.

Miskine vahe siiski istmetel on kuigi kinnitused peaks samad olema. Kui tõsta sinu auto seest istmed minu omasse siis jääb kahe istme vahele vahe. Kunagi panin Full size '80ndate oldsu Mid size istmed ja ei midagi häirivat lihtsalt vahed on suuremad istmete vahel ja istme ning ukse vahel. Eks need natsa kitsamad ole.

Muud edusammud siis järgmised: Pidurid korrastatud parem esimene ketas oli kõver, esiistmetele uued lülitid paigaldatud (tänud vanaisale) ja kasti õli vahetatud.
Vaja teha:
Paigaldada termostaat, tundub et on lahtises asendis või siis hoopis väljas.
Juhiukse sisemisele polstrile panna iluliist (olemas).
Esiistmete nahk parandada või vahetada ja samas ka juhiistme karkass keevitada (talve jooksul).
Katuse nahale paigaldada kõige ülemine liist (vasak pool olemas parem pool vaja tellida).
Rehvid vahetada talviste vastu ja sillaregull teha.
Kasti õli veelkord vahetada seekord koos filtriga (kastis oli ikka mega tume õli ja seepärast sai tehtud kiirvahetus ilma filtrita esialgu). Kastis vist vaja vahetada ka turbiiniluku klapp/kolb aga võibolla vaja hoopis kastiremonti teha. See selgub mõne aja jooksul.
Mootori õli vahetada ja samas ka õlifiltri adaptri tihend kuna sealt immitseb läbi.
Ülevaatus tehtud vigu ei avastatud, kõik normi piires.

____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT
11.10.2011 at 14:18
antennimees
 
'96 Buick Roadmaster LT1 260hp
Vahepeal siis natuke nokitud auto kallal.
Termostaat pandud aga peale seda sai ka teada äravõtmise põhjuse, radika plastkorpusel pragu sees ja kui mootor soojaks läheb siis hakkab sealt välja immitsema. Uus radikas tellitud. Uksepolstrid korrastatud ja samas ka aknamehhanismid üle käidud, mõned liugurid olid purud ja said vahetatud. Mootori õli vahetatud ja samas ka õlifiltri adapteri tihend, leke kadus ära. Kasti õli 2 korda vahetatud, viimane kord koos filtriga aga päris puhtaks ikkagi veel ei saanud. natuke sõidan siis vahetan veelkorra. USA'st tuli ära ka tutikas tagasilla differ koos lukuga. See paigaldatud ja juba on märja ilmaga lihtsam kohalt ära saada eks talv ütleb oma sõna, pilt ka:



Muidu kõik positiivne ja sõidab väga hästi.

____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT
30.10.2011 at 21:25
Astro-97
  
'96 Buick Roadmaster LT1 260hp
teisel pildil jäi silma armatuuri peal paremal pool mingi neljakandiline lätakas...mis otstarvet see omab? padjapesa või...

____________________________
CB (Ch19 FM), PMR (446.155), vahest ka 8AM.
31.10.2011 at 14:50
Martin K
 
'96 Buick Roadmaster LT1 260hp
Airbag.
31.10.2011 at 20:41
antennimees
 
'96 Buick Roadmaster LT1 260hp
Siiamaani sõitis auto enamvähem korralikult ainult kastiga oli ikkagi miski jamps. Ei aidanud mitmed õlivahetused ja kuna õli tilkus ka kusagilt turbiini juurest siis sai seda aegajalt lisatud ja sõidetud. Reedel kadusid aga teine ja neljas käik ära ja õli lisamine ei toonud neid tagasi. Eile siis sai kast ringi visatud ja vanal kastil ka viga tuvastatud, turbiini kael korralikult kulunud ja eks seal olid ka kõik eelnevad jamad kuna survet ei jätkunud. Eks tuleb siis üle vaadata ja kuna juba maas siis ka sisse vaadata ja kulunud asjad välja vahetada. Muud asjad enamvähem korda saanud, ainult juhiiste jäänud veel parandada. Tagavedrudega vaja ka miskit välja mõelda kuna sellel autol leveling süsteemi pole siis vaja vist tugevamad vedrud otsida kuna tagaosa ikka väga madalal eriti kui veel miskit pakiruumis on. Lukust on ikka väga palju abi paar korda on tekkinud kinnijäämis oht aga ikka välja on vedanud.

____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT
05.02.2012 at 18:35
antennimees
 
'96 Buick Roadmaster LT1 260hp
Nädal tagasi sai vahetatud tagumised vedrud. Kuna miskipärast sellel autol pole tehasest paigaldatud tagumist õhkvedrustust siis oli tagumig suht ripakil ja kui veel miskit pakiruumi panna või keegi tagaistmele võtta siis oli ikka suht nutune. Kuna Devildeville vahetas oma Cadillacil tagavedrud siis sai proovitud tema vanu. Ja kuna Cadillac mõnedkümned sentimeetrid pikem ja ka raskem siis eeldatavalt pidi minu auto parem saama kui enne ja nii oligi, vaata, et natuke oleks isegi võinud vähem olla. Peale vedrude paigaldust oli erinevus vanaega 5cm aga õnneks on nüüd nädalaga vedrud tööasendisse läinud nii et erinevuseks jäi natuke alla 4cm. Siinkohal suurimad tänud ka Devildeville'le vedrude eest. Minu kast on ka remondist tagasi jõudnud, sisse läks rem. komplekt uus 2-4 trummel ja lint ning vaja ka uut turbiini. Millagi peaks kasti tagasi vahetama. Praegu allolev kast on testitud ja täiesti korras ja läheb tagasi sinna kust tuli.

____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT
17.03.2012 at 19:46
antennimees
 
'96 Buick Roadmaster LT1 260hp
Nädalavahetusel sai siis jälle tehtud kastivahetus. Kast sai siis täieliku remondi koos eelmises postis nimetatud suuremate osadega. Ikka hoopis teine asi on värskelt remonditud kast. Nüüdseks siis kogu auto üle käidud nii enamvähem. Eks ta sellist pisinokkimist veel tahab aga suuremad asjad on nüüd korras. Istmeid sai natuke nõelutud aga eks kui tahta head siis oleks vaja vähemalt osaliselt nahka välja vahetada. Selle nädala lõpus panen platsile müüki ja hakkan jälle Magnumiga sõitma. Nii et kui kellelgi huvi tulge pakkuge hinda ja viige minama.

____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT
16.05.2012 at 15:26
antennimees
 
'96 Buick Roadmaster LT1 260hp
Kuna auto vastu eriti huvi pole siis tuleb vaikselt ikka nokitseda. Laupäeval sai siis ka esivedrud vahetatud värskete vastu. Nüüd vähemalt näeb normaalne välja s.t. horisontaalne, mitte esiosa vastu maad. Millalgi peaks juhiistmega ka natuke tegelema, tundub, et alusraam või polster on kusagilt järgi andnud sest iste kuidagi puine. Samas saab siis ka istmenahka korrastada. Pilti ka külje pealt:



____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT
16.07.2012 at 21:54
tqhq.ee foorum : Minu auto : '96 Buick Roadmaster LT1 260hp  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.