register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Minu auto : Oldsmobile Cutlass 1980   1 2  
Poster Message
andre
 
Oldsmobile Cutlass 1980
Tere,

olen siis pealkirjas toodud sõiduki õnnelik omanik.

Kui täitsa algusest pihta hakata, siis oli plaan tuua enda eelmise Custom Cruiserile vähe toekam mootor. See, et selle mootori küljes oli veel Cutlass, ei omanud tähtsust, sest esialgne plaan oli tehnika ümber visata ja Cutlass müüki paisata. Juhtus aga nii, et hoopis Custom Cruiser leidis uue kodu ja Cutlass jäi endale.

Auto on toodetud 1980 aastal ja tehasest väljunud 5.7 diisel mootoriga. Mingil hetkel on talle paigaldatud hoopis Oldsmobile'i enda 350 Rocket seeria mootor. Kuni koju jõudmiseni ei olnud selge, millise mootoriga täpselt tegu on- teada oli vaid kubatuur ja et on Olds.

Tehnikast siis lähemalt rääkides:
mootor on '68-'76 Rocket 350 ehk tugevam kui hilisemate aastate omad. Praegu 2barrel karburaatoriga, mis erinevatel aastatel suutis toota 160-250hp. Eeldatavasti on tegemist siiski selle lahjema otsa ehk hilisemate aastate mootoriga.

Käigukast on th350, mis on Soomes läbinud kap.remondi ja sisse pistatud ka shift-kit. Selle kohta on tõestusmaterjal ka arvetena olemas.

Tagasild on lukuga, kuid keegi on ära murdnud pinion shaft retaining bolt'i, mis on juppidena kaasas. Selle peab uue otsima.

Kuna autol oli salong täiesti juppideks ja lihtsalt autosse kaasa heidetud, siis tekkis mõte antud autost teha endale nö bang for a buck sõiduk. Väliselt erilisele ilule ei konkureeri ta lähema saja aasta jooksul niikuinii, salong oli juba lahti monteeritud ja mootoril justkui peaks väänet ka olema.



Selliseid autosid peaks vist meie teedel üsna vähe liiklema...
21.02.2012 at 20:31 1 edit. Last edited 01.07.2013 at 01:28 by andre
90Deville
 
Oldsmobile Cutlass 1980
Omasin isegi samasugust kunagi. Nimetati teda Cutlass Supremeks.
Näita mönda pilti allakeeratud tagaakendega:)
http://www.carrating.org/car.php?1570
See siis
Vist möned pulgadki veel alles temast.

____________________________
KKK-Koledate Kastikate Klubi
21.02.2012 at 20:58
andre
 
Oldsmobile Cutlass 1980
Tagumised aknad on sellel autol jäädavalt kinni pandud ehk puuduvad kerimismehhanismid ja klaas on paigalde polditud. Ainsad osad, mis lahti käivad on need pisikesed ruudukesed. Tavaliselt on sarnane lahendus esiuste nö kolmnurkadel.

See auto on base model ehk LS, kuigi autoga kaasa saadud brožüür paljastab, et talle on ka lisasid jagatud. Näiteks digitaalne kell.
21.02.2012 at 21:42
90Deville
 
Oldsmobile Cutlass 1980
No see klaasiteema oligi selleks pandud:), pole just palju autosid säändse idiootse sisteemiga väljastatud.

____________________________
KKK-Koledate Kastikate Klubi
21.02.2012 at 21:48
andre
 
Oldsmobile Cutlass 1980
quote:
90Deville: No see klaasiteema oligi selleks pandud:), pole just palju autosid säändse idiootse sisteemiga väljastatud.
Ja mina arvasin, et neid on kellelgi lihtsalt rohkem vaja läinud, aga tuleb välja, et juba tehasest ei nähtud sellel mõtet...
21.02.2012 at 21:49
Peeter82
 
Oldsmobile Cutlass 1980
Lõikad ja keevitad uuesti kokku.

____________________________
ex Camaro ´79, ´80, ´93
24.02.2012 at 19:58
Olds
  
Oldsmobile Cutlass 1980
quote:
andre: Vanad väljalaskekollektorid väga suurt vastupanu irdumisele ei osutanudki. Pooleks läks ainult üks polt, mis hiljem selgus, oli teisel kaanel juba enne mind murdunud. Küll aga on paras peavalu uute kollede paigaldus. Kõrvalistujapoolse sai peaaegu paika, kuid kuskil 1cm on siiski asi valesi. Kollektorit oleks vaja saada ettepoole, kuid üks toru on juba vastu silda. Juhipoolne tundus kuidagi veel nukramas seisus, peab vist roolisamba koos kogu kablaga maha võtma, siis ehk mahub vahele ja istub ning peale seda kõik uuesti kokku lapata. Küll aga on praegu kõrvalistujapoolse kollektoriga suurem peavalu. Justkui nii lähedal, aga samas pole ka, kuskilt ei oska järgi ka aidata. On kellelgi mingeid ettepanekuid, mida teha, et ta paika saaks? Haamriga motiveerimise jätaks viimaseks.
Ega muu ei aita kui lõikad katki ja keevitad. Tegemist on tõenäoliselt mõne Hedman või Flowtech kolledega? Sellisel juhul ei pane sinu mure üldse imestama. Kindlasti kontrolli ka tihendi alla minev pind üle. Pean silmas tema sirgsust. Üldjuhul on need täiesti kõverad ja vajavad ülelihvimist....

____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis
24.02.2012 at 21:54
JanbertSS
Oldsmobile Cutlass 1980
Kas sa torukollesid üritasid paigaldada ülevalt poolt või "alt" poolt? Soovitaks proovida lähenemist auto alt, kui sa seda juba teinud ei ole.
Ma oma Monte Carlol (millel võiks kapotialune ja esivedrustus su Cutlassiga väga sarnane olla) üritasin pikki torukollesid algul paigaldada ka ülevalt poolt - ei tahtnud kohe üldse mahtuda. Alt poolt läksid vupsti omale kohale, ei pidanud midagi küljest ära keerama. Tegemist oli küll Hookeri pikkade kolledega ja mootoriks SBC.

____________________________
'87 MCSS
'48 Stylemaster
'75 Trailduster
25.02.2012 at 20:56
Olds
  
Oldsmobile Cutlass 1980
quote:
andre: Sai proovitud nii ülevalt kui ka alt. Tänase seisuga on nad paigal. Kõrvalistujapoolsel pidi ühte toru siiski veidi haamriga motiveerima, kuid paigale ta läks. Juhipoolne istus paremini.

Selleks, et nad paigale saada, pidi aga üsna palju lammutama: õlifilter koos kinnitiga, kõrvalistujapoolne sisekoobas, starter, roolilatt. Ja kui need maha võetud, siis pikka meelt, mõned karmimad sõnad ja sõrmenukinahad. Poldiauke pidi ka veidi viilima, et istuksid. Ruumi küll priisata pole, aga peaks klappima.
Selle kohta on ütlus - you had what you paid for ;)

____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis
26.02.2012 at 19:19
andre
 
Oldsmobile Cutlass 1980
quote:
Olds:
quote:
andre: Sai proovitud nii ülevalt kui ka alt. Tänase seisuga on nad paigal. Kõrvalistujapoolsel pidi ühte toru siiski veidi haamriga motiveerima, kuid paigale ta läks. Juhipoolne istus paremini.

Selleks, et nad paigale saada, pidi aga üsna palju lammutama: õlifilter koos kinnitiga, kõrvalistujapoolne sisekoobas, starter, roolilatt. Ja kui need maha võetud, siis pikka meelt, mõned karmimad sõnad ja sõrmenukinahad. Poldiauke pidi ka veidi viilima, et istuksid. Ruumi küll priisata pole, aga peaks klappima.
Selle kohta on ütlus - you had what you paid for ;)
Nii ta on. Ise asi, kas kallimadki oleksid paremini paika läinud. Vähemalt neid ei olnud nii kahju haamriga motiveerida.
26.02.2012 at 19:26
Olds
  
Oldsmobile Cutlass 1980
quote:
andre:
quote:
Olds:
quote:
andre: Sai proovitud nii ülevalt kui ka alt. Tänase seisuga on nad paigal. Kõrvalistujapoolsel pidi ühte toru siiski veidi haamriga motiveerima, kuid paigale ta läks. Juhipoolne istus paremini.

Selleks, et nad paigale saada, pidi aga üsna palju lammutama: õlifilter koos kinnitiga, kõrvalistujapoolne sisekoobas, starter, roolilatt. Ja kui need maha võetud, siis pikka meelt, mõned karmimad sõnad ja sõrmenukinahad. Poldiauke pidi ka veidi viilima, et istuksid. Ruumi küll priisata pole, aga peaks klappima.
Selle kohta on ütlus - you had what you paid for ;)
Nii ta on. Ise asi, kas kallimadki oleksid paremini paika läinud. Vähemalt neid ei olnud nii kahju haamriga motiveerida.
Selles vahe ongi, et lähevad. Lisaks on nende keevised paremad ning plokikaane vastu minev "plate" on üldjuhul sirge ning ei vaja ületöötlust või topelt väljalaske tihendeid nagu mõned teadaolevalt armastavad sinna panna ;)
Aga kui paika said on hästi!

____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis
26.02.2012 at 20:14
Rein000
 
Oldsmobile Cutlass 1980
Topelt tihendid ei päästa sittagi, pean enda omal kolled maha kakkuma ja lihvima minema, uuesti, korra olid maas juba ja pandi tagasi topelt tihendiga, paarsada kiltsa ja annab uuesti läbi.
26.02.2012 at 21:19
Olds
  
Oldsmobile Cutlass 1980
quote:
Rein000: Topelt tihendid ei päästa sittagi, pean enda omal kolled maha kakkuma ja lihvima minema, uuesti, korra olid maas juba ja pandi tagasi topelt tihendiga, paarsada kiltsa ja annab uuesti läbi.
Selleks ma ;) märgi paningi, et loomulikult ei aita...paraku on aga inimesi, kes selle võtte peale lähevad

____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis
26.02.2012 at 21:50
Rein000
 
Oldsmobile Cutlass 1980
Mul tehti teeninduses ;) Ei tulnud lihtsalt selle peale, et pinnad lihvimata jäetakse.
27.02.2012 at 10:27
andre
 
Oldsmobile Cutlass 1980
quote:
Rein000: Mul tehti teeninduses ;) Ei tulnud lihtsalt selle peale, et pinnad lihvimata jäetakse.
Kui palju neid ära peaks lihvima? Kas torud ja plaat tuleb ühte tasapinda saada? Hetkel on kõik torud ca. 3mm kõrgemad kui kinnitusplaat.

Kas kellelgi on Oldsu mootorist ülejäänud õlifiltri adapterit? Vaja siis sellist, millel ei oleks jahutust.
25.03.2012 at 15:32
Rein000
 
Oldsmobile Cutlass 1980
Ei ole veel maha võtnud, et ise järgi vaadata, et millised nad välja näevad. See küll on üllatus, et on nagu torukolle. Mul malm jurakad, need peaks küll ilusasti tasapinnas jooksma.
25.03.2012 at 19:11
andre
 
Oldsmobile Cutlass 1980
Jõudnud nüüdseks nii kaugele, et täielikult korrastatud tagumised pidurid koos uute torudega, salong kokku lapitud, väljalaskekolled küljes ja mootoris kõik vedelikud vahetatud.

Täna sai proovitud, käima läks ja töötas normaalselt, kuid kõik käigud kadunud. Korraks justkui haakis, kuid see oli üsna õrnalt. Käigukastis õli puhas ja normis. Käigukasti kohta isegi Soomest kaasa tulnud kap.remonid tšekid. Kust nüüd kõige lihtsam oleks hakata viga otsima?
15.04.2012 at 21:47
90Deville
 
Oldsmobile Cutlass 1980
Vaata käigukasti ölitaset seisva ja siis töötava mootoriga, kui muutusi pole siis ölipump kastil ringi ei käi.
Alustuseks vast hea soovitus küll.

____________________________
KKK-Koledate Kastikate Klubi
15.04.2012 at 22:21
ValdurVagane
Oldsmobile Cutlass 1980
Kalla aga õli juurde.

____________________________
El Camino, Jeep Cherokee
16.04.2012 at 08:23
rnx69
 
Oldsmobile Cutlass 1980
quote:
90Deville: Vaata käigukasti ölitaset seisva ja siis töötava mootoriga, kui muutusi pole siis ölipump kastil ringi ei käi.

Kui kast on just remonditud ning pole veel kuskil all käinud, siis võib olla tegu ka ehitaja praagiga. TH350 kohta ei tea, aga TH700 kasti pumbal teevad umbes 499 algajat kastitegijat 500st ühe vea, mis tekitab sarnaseid sümptomeid ning mis mul ka endal üle elatud on. Pumba reduktsiooniklapi pesal on seal nimelt kaks soont - esimene soon on petlik, stopperrõngas läheb alles teise soonde (nõuab paigaldamiseks ebardlikult pikkade mokkadega stopperitange). Tüüpiliselt topitakse eelnevate kogemuste puudumisel rõngas esimesse (madalamasse) soonde, kust see siis koos kogu klapimajandusega esimese käivitamise peale end kasti põhjast leiab.

____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
17.04.2012 at 10:23
andre
 
Oldsmobile Cutlass 1980
Õlitase on normis igast asendist ja õli on puhas. Töötaval mootoril õlitase langes. Kõik on justkui hästi, aga käike ikka pole. Vahel mingi aimatava hetkelise liigatuse edasi teeb, kui pöörded kõrgemal on, kuid see on ka kõik. Tuleb vist see krempel targemate juurde tassida.
17.04.2012 at 14:41
Maik
  
Oldsmobile Cutlass 1980
Kõige lihtsam viga on muidugi see kui käigukasti tross on kasti küljest lahti tulnud...


:P

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
17.04.2012 at 17:10
90Deville
 
Oldsmobile Cutlass 1980
Vanakooli asjadel kahjuks trossi pole, vaid hoovastik. Kui see lahti on, siis seda tunneb kohe, samuti lihtne proovida-kui parkingu peal autot lükata saab siis asi imelik.

____________________________
KKK-Koledate Kastikate Klubi
17.04.2012 at 18:46
rnx69
 
Oldsmobile Cutlass 1980
Võta esimese asjana ikkagi algatuseks kastil põhi alt ära ja veendu, et seal midagi üleliigset pole - see "natuke nagu võtaks" viitaks minu arust justkui ikkagi puudulikule liinirõhule. Edasine proovimine ja jukerdamine ilmselt lõppeb uue kastiremondiga.

____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
18.04.2012 at 08:31
TrailMaster
Oldsmobile Cutlass 1980
Kas õli tase ikka töötava mootoriga nornis?
18.04.2012 at 08:40
tqhq.ee foorum : Minu auto : Oldsmobile Cutlass 1980   1 2  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.