register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Üritused : EDRA Nationals 2012 (EMV, LMV, CUP) [9-10 juuni. Tartu, Raadi Lennuväli]   1 2  
Poster Message
veedler
EDRA Nationals 2012 (EMV, LMV, CUP) [9-10 juuni. Tartu, Raadi Lennuväli]


09-10 juuni, Tartus Raadi lennuväljal.

Aeg siis jälle alustada uue hooajaga. Rahvusvaheline kiirendusvõistlus EDRA Nationals lööb taas Eesti meistrivõistluste hooaja käima. Kahe päeva jooksul jagatakse Eesti Meistrivõistluste, Läti Meistrivõistluste punkte. Sellest aastast alates on võimalik tänavaautodel mõõtu võtta Speedest/EDRA Cup sarjas, milles toimub sellel hooajal 3 osavõistlust. Erinevat jooksvat infot jagame siin, facebookis ja ka valmival võistluse kodulehel.

Võistlusklassid:

Eesti meistrivõistlused - autod

- Street Modified (EMV-arvestus): Autode indeksklass, ilma mootori piiranguta. Kiireim ajaindeks 10,000 sek.
- Pro-Street (EMV-arvestus): „Backhalfitud“ kereautod ilma mootori piiranguta.
- Outlaw (EMV-arvestus): Toruraamil autod ilma mootori piiranguta.
- Bracket (EMV-arvestus): Mootori töömahu piirangud puuduvad, ajalimiit on 11.000 – 16.000 sek

Eesti Meistrivõistlused - mootorrattad

- E-klass (EMV-arvestus)
- F-klass (EMV-arvestus)
- Outlaw Bike

Läti Meistrivõistlused – autod

- PRO A :Vabalthingavad mootorid töömahuga kuni 2000 cm3
- PRO B: Vabalthingavad mootorid töömahuga 2001-4000 cm3
- PRO C: Ülelaadimisega mootorid töömahuga kuni 1900 cm3 ning vabalthingavad mootorid täämahuga 4001-6000 cm3
- PRO D: Ülelaadimisega mootorid alates 1901 cm3 ning vabalthingavad mootorid alates 6001 cm3
- Street FWD: Esiveolised autod, mis ei sõida kiireimini, kui 13.5 sek.
- Street RWD: Tagaveolised autod, mis ei sõida kiiremini, kui 13,5 sek.
- Street AWD: Neliveolised autod, mis ei sõida kiiremini, kui 13,0 sek.

Speedest/EDRA Cup

- Street A: Indeksklass tänavasõiduautodele. Ilma mootori ja veoskeemi piiranguta autod, mis ei sõida kiiremini, kui 14.0 sek.
- Street B: Indeksklass tänavasõiduautodele. Ilma mootori ja veoskeemi piiranguta autod, mis ei sõida kiiremini, kui 11.5 sek.

Osalustasud:

- Osalemistasu EMV klassides on 35 EUR.
- Osalemine EDRA klubi registreerijalitsentsi kasutajatele, kõikides klassides tasuta.
- Osalemistasu Läti MV klassides on 22 EUR.
- Osalemistasu Speedest/EDRA Cup klassides on 20 EUR


Ajakava:


Reede, 08.06.2012.a.

18:00 – ... - Võistlusala avatud. Võistlejatel võimalik tulla ja end boksialas sisse seada.

Laupäev, 09.06.2012.a.

08.00–11:30 - CHECK IN, tehniline kontroll
10:00-10:10 – Esimene võistlejate koosolek (koosolek neile, kellel CHECK IN ja tehniline kontroll läbitud ja on valmis treeningsõitudeks)
10:10-11:30 – Rada avatud, treeningsõidud
11:00- ........ - Väravad avatud pealtvaatajatele
11:50-12:00 – Võistlejate koosolek (kõigi võistlejate kohalolek kohustuslik)
12:00-17:00 – Kvalifikatsioonisõidud

Pühapäev, 10.06.2012.a.

11:50-12:00 – Võistlejate koosolek (kõigi võistlejate kohalolek kohustuslik)
11:00- ........ - Väravad avatud pealtvaatajatele
12:00-16:00 – Finaalsõidud
16:30-17:00 - Autasustamine



Võistlusjuhend: http://www.edra.ee/docs/EDRA_NATIONALS_2012_juhend.pdf

Tehnilised reeglid: http://www.bhra.ee/data/info/Kiirendusv%C3%B5istluste%20tehnilised%20reeglid%202012_autod.pdf

Eelregistreerimine kõikidesse klassidesse: http://bhra.ee/register/?page=22&lang_id=1& (eelregistreerimine algab 08.05.2012)

Võistluse koduleht: koostamisel

EDRA Nationals FB leht: http://www.facebook.com/pages/EDRA-Nationals/255112581229605

EDRA Nationals 2012 FB event page: http://www.facebook.com/events/155686264551243/

NB! Lisage end Facebookis fänniks ja jagage sündmust ning lehte hoolega, sest alates aprillist alustame facebookis ka jagamismängudega, kus iga nädal on võimalik võita võistluse pääsemeid ja muud sponsornänni.


Pealtvaatajale:

Piletihinnad:

Ühe päeva pilet - 7€
Kahe päeva pilet - 12€
Allameetrimehed tasuta

- Kohapaeal olemas toitlustus sooja söögi ja külma joogiga.
- Meelelahutus kogu perele

NB! Laupäeval, 09 juunil, afterparty klubis Tallinn (www.clubtallinn.ee)
08.03.2012 at 14:51 5 edits. Last edited 06.05.2012 at 20:15 by veedler
LaSa
 
Moderator
EDRA Nationals 2012 (EMV, LMV, CUP) [9-10 juuni. Tartu, Raadi Lennuväli]
Teemavälised maadejagamised liigutatud uude teemasse.
09.03.2012 at 15:20
veedler
EDRA Nationals 2012 (EMV, LMV, CUP) [9-10 juuni. Tartu, Raadi Lennuväli]
Võidusõidust võtab osa ka üks pildil olevatest tegelastest (alumine, parempoolne):

09.03.2012 at 22:14
veedler
EDRA Nationals 2012 (EMV, LMV, CUP) [9-10 juuni. Tartu, Raadi Lennuväli]
Esimesse postitusse lisatud võistlusjuhend.
20.03.2012 at 12:47
veedler
EDRA Nationals 2012 (EMV, LMV, CUP) [9-10 juuni. Tartu, Raadi Lennuväli]
Esimeses postituses tänavaklasside sarja nimi muudetud.
06.05.2012 at 19:50
veedler
EDRA Nationals 2012 (EMV, LMV, CUP) [9-10 juuni. Tartu, Raadi Lennuväli]
Kõigil võistlejatel on TASUTA võimalus paigaldada oma auto külge või salongi selline GoPro kaamera, ning oma sõitu ja tegemisi filmida. Pärast saavad kõik sõitjad materjali oma sõitude kohta omale kõvakettale või mõnele muule andmekandjale. Lisaks paneme peale võistlust kokku, ainult GoPro kaameratega salvestatud võistluse video.



Lisainfot kaamerate ja kinnituste kohta vaata: www.matkasport.ee/GoPro
www.facebook.com/GoProEesti
06.05.2012 at 19:56
veedler
EDRA Nationals 2012 (EMV, LMV, CUP) [9-10 juuni. Tartu, Raadi Lennuväli]
Regemine avatud: http://bhra.ee/register/?page=22&
08.05.2012 at 09:55
veedler
EDRA Nationals 2012 (EMV, LMV, CUP) [9-10 juuni. Tartu, Raadi Lennuväli]
Tähelepanu filmi ja fotomehed!

Kes soovivad EDRA Nationals 2012 pressi akrediteeringut, siis kirjutage maarja[ät]edra.ee. Kirjas märkige ära, oma nimi ning kellele või millele pildistate või filmite. Akrediteeringud on piiratud, seega anname pressikaardi, mis tagab pääsu stardialasse, ainult 20-le. Kõigile taotlustele vastatakse, kas akrediteeringu kinnitusega või sellest keeldumisega, hiljemalt 07.06.12
28.05.2012 at 12:49 1 edit. Last edited 28.05.2012 at 12:49 by veedler
maatriks
EDRA Nationals 2012 (EMV, LMV, CUP) [9-10 juuni. Tartu, Raadi Lennuväli]
quote:
veedler: Kõigil võistlejatel on TASUTA võimalus paigaldada oma auto külge või salongi selline GoPro kaamera, ning oma sõitu ja tegemisi filmida. Pärast saavad kõik sõitjad materjali oma sõitude kohta omale kõvakettale või mõnele muule andmekandjale. Lisaks paneme peale võistlust kokku, ainult GoPro kaameratega salvestatud võistluse video.

http://www.pilotshop.hu/images/pilotshop/CHDMH-001.jpg

Lisainfot kaamerate ja kinnituste kohta vaata: www.matkasport.ee/GoPro
www.facebook.com/GoProEesti
Kas on mingi võimalus, et tehtud videod saavad ka huvilistele allalaetavaks? Muudaks mõned amatöörvideod ehk veidi sisukamaks hiljem youtubes. Loomulikult sõidukiomaniku loa korral.
08.06.2012 at 23:09
Olds
  
EDRA Nationals 2012 (EMV, LMV, CUP) [9-10 juuni. Tartu, Raadi Lennuväli]
Palju,palju õnne Veljole - esimeselt etapilt I koht ning 8,1 sek!!!

____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis
10.06.2012 at 19:57
tmac
 
EDRA Nationals 2012 (EMV, LMV, CUP) [9-10 juuni. Tartu, Raadi Lennuväli]
quote:
Olds: Palju,palju õnne Veljole - esimeselt etapilt I koht ning 8,1 sek!!!

X2

Ei olgem ausad oli esimese etappi vääriline lugu küll. Ilms Motorspordile probleemne, kuna no kuidagi ei tahtnud see 4s käik elumärke näidata. Lõpuks siis Pro Street poolfinaalis õnnestus ja korralik aeg 8.8@266km/h. Mina õnnitleks ka suurelt Andres Arnoveri kelle Taunus liikus ikka väga korralikult. 10.5 ja esikoht. PALJU PALJU ÕNNE

Täname korraldust.

____________________________
Team Ilms-Motorsport
Carbon Destroyer 8.56@274km/h
10.06.2012 at 22:53
woush
EDRA Nationals 2012 (EMV, LMV, CUP) [9-10 juuni. Tartu, Raadi Lennuväli]
Kõigepealt palju õnne veljole ja tema tiimile !

AGA, mis pidev jebla on selle ajavõtuga ? See, et starteri nupp ei tööta, see ei ole ju ometi esimene kord, iga jumala aasta on pidevalt probleeme ajavõtuga. Imelik oli ka see, et teil võttis aega selleks oma 4 luhta läinud starti, et asja põhjalikumalt uurida .. see, et peale esimest apsakat proovitakse stiilis " ahah, nüüd jooksid tuled küll, peaks toimima " ja siis veljo istub piirajas väga pikalt jällegi .. nii ei tohiks need asjad käia minu arust. Igaljuhul üsna valus oli kuulata neid autosi seal sedasi ..

Andrese Taunus liikus tõesti nobedalt, ning tundus, et seal on veel varu ..
10.06.2012 at 23:33
veedler
EDRA Nationals 2012 (EMV, LMV, CUP) [9-10 juuni. Tartu, Raadi Lennuväli]
Selgituseks nii palju, et mõlemal päeval oli probleeme elektrivooluga. Paraku pole vanadel lennuväljadel tööstusvoolu otsa, kust stabiilse ja korraliku voolu saaks. Tuleb generaatorid siit ja sealt rentida. Mõlemal päeval oli voolukatkestusi ja muid jamasid, mis ajavõtusüsteemi segi ajasid. Sellest ka mitu kordusstarti ja hulk muid muresid. Lisaks ajavõtule kannatas kogu muu asi ka. Toitluistusel sulasid jäätised, seisis õlle müük, kõlaritest vaikus jne. Väga raske on keset pühapäeva, kui kõik asutused on kinni, kuskilt mingit väärilist asendust saada. Seega tegime, mis suutsime, et asi saaks kuidagi tehtud. Ilmselt tuleb lähipäevadel üks korralik jutuajamine geneka rentinud firmaga.

Veljo ja teiste jamade käes kannatanute ees, jääb vaid üle vabandada. Sellised asjad paraku võtavad ära kogu isu midagi tulevuks korraldada. Eks me näe.

Tänud aga kõigile, kes kohal olid. Pealtvaatajad, sõitjad ja meeskond. SUURED TÄNUD TEILE!
11.06.2012 at 00:09
maatriks
EDRA Nationals 2012 (EMV, LMV, CUP) [9-10 juuni. Tartu, Raadi Lennuväli]
Pealtvaatajana käidud ja sõidud nähtud, paar omapoolset kommentaari.

Eks Veljo üheltpoolt istus pikalt stardis pöörded üleval, teiseltpoolt sai paar testisõitu jälle juurde, kui kordussõidud tehti. Pärast ebaõnnestunud sõite käis ajamees (eeldan) kontrollimas, vaatas kontaktid üle ja kõik tundus toimivat, eks nii keeruka süsteemi puhul ongi raske viga leida. Eriti sel juhul kui seda ei õnnestu piisava järjepidevusega korrata.

Veljost edasi rääkides tundus laupäeval pidamine ikka absoluutne null ja Viljari rekordilubadus MotorsTV-s pehmeltöeldes ebarealistlik. Aga pühapäeval näidati, mis masti meestega tegemist on. Rekord jäi küll napilt kätte saamata (kindlasti selle kaamera tõttu, mis auto külge pandi :) ), aga näidati, et ega see rekord pikalt püsima ei jää. Riivo ja Veljo sõit oli samuti üks ütlemata kõva sõit. Isegi burnout tehti sünkroonis, peab pärast uurima, kui hästi see pildile jäi.

See, et lätlased Eesti klassi poodiumi kinni panid on muidugi motivatsioon eesti meestele kiiremaid masinaid ehitada.

Kokkuvõttes mõnus nädalavahetus, pealtvaatajana jäin täitsa rahule.
11.06.2012 at 00:25
randomere
 
EDRA Nationals 2012 (EMV, LMV, CUP) [9-10 juuni. Tartu, Raadi Lennuväli]
Was fun. Kiitus korraldajatele.

GoPro'dest - Kogu materjal on arvutitesse tõmmatud ning homme panen ka failidele nimed külge, siis olen valmis jagama.
Jagamise osas: Kuna kõik omanikud ei pruugi soovida materjali avaldamist, siis saab kogu materjal antud korraldajale (või tema poolt määratud video töötlejale) lubaduse vastu, et videotes nähtavad võimalikud ebareeglipärasused ühtegi sõitja või meeskonna vastast sanktsiooni kaasa ei too. Loomulikult saavad autode omanikud ka enda sõidud. Ma olen ühe korra paha aimamatult avaldanud eksliku turvavarustusega võistlussõidu ja ei soovi kellegile võimalikke kaasnevaid ebamugavusi tekitada.

Kellel huvi enda materjali vastu - palun kirjutage vabas vormis soov aadressile rando.mere at matkasport punkt ee, võimalusel palun lisada enda auto/tsikli kirjeldus või mingisugust muud infot, mille järgi võiksin teie faili ära tunda. Kahjuks ei ole kõikidele klippidele peale loetud sõitja numbrit.


Korraldustiimile paar soovitust (mitte kõige vähemal moel pahapärast, vaid ikka selleks et üritus saaks veel vägevam) -
* Järgmine kord võiks teise päeva hommikul ühe trenniringi teha, algusega kasvõi kell 9-10 et mitte lõppu venitada. Minul isiklikult (olles alles teist korda dragi rajal) oli keeruline nö. sõitu paika saada, üks trenn hommikul oleks kõvasti aidanud, dial-in'i ütlesin näiteks täiesti õhust ning oletus ei baseerunud ühelgi reaalsel selle päeva tulemusel.
* Ajavõtusüsteem peab olema UPS'i taga, ma küll täpselt ajavõtu setupi ei tea aga ma usun et mõni 300€ ups suudab ära toita kõik hädavajalikud (ehk ajavõtt ilma helita) seadmed vähemalt 5 minutit, mis peaks olema piisav aeg et tulla generaatorit laenama. Ma siinkohal luban omaltpoolt, et võtan ka järgmisel korral 2tk kaasa ja vajadusel (mida ptüi-ptüi-ptüi ehk ei tule) annan jälle ühe kasutada. Kui ajavõtu setup koosneb kuni 700w tarbimisest siis selle jaoks saan ka UPS seadet laenata.
* Helivõimendus oleks võinud parem olla, meie telk oli täpselt lineupi kõrval ja meie kuulsime hästi kui lineupi pidi minema või mis rajal toimus, aga ma usun et 50m eemal see juba nii ei olnud. Või oli käigus mingi FM lahendus millest ma teadlik ei ole? Huvi ja vajaduse korral võin aidata näiteks üle veebi audio striimiga või spetsiaalselt suure ala katmiseks mõeldud ruupor kõlaritega (tüüpi sellised nagu mäesuusakeskustes) mis ei ole kaugeltki mitte ideaalsed muusika mängimiseks aga sobivad suurepäraselt kommentaatorite jutu edastamiseks.
11.06.2012 at 01:54
Tyymiiz
 
EDRA Nationals 2012 (EMV, LMV, CUP) [9-10 juuni. Tartu, Raadi Lennuväli]
Väga Väga Vinge nädalavahetus ;) http://marekpotti.com/pics/2012/edra pilte võistlusest(pole minu tehtud loodan, et autor ei kurjusta)

____________________________
minust viinalõhna õhkab ja mul puudub cadilac mul on igivana chevy mis näeb välja nagu käkk 56667774
11.06.2012 at 09:24
Marje
  
EDRA Nationals 2012 (EMV, LMV, CUP) [9-10 juuni. Tartu, Raadi Lennuväli]
Üritus oli väga lahe ja mul on heameel ,et üldse sõita sai :) Viimasel sõidul Audi tuletas meelde küll kui kiire ta tegelikult on .

Mis puutub korraldusse, siis ausalt öeldes mul viskas mitu korda masti mustaks kui mingid pealtvaatajad parkisid boxid kinni. Meie boxi ees tiirutas pidevalt mingi BMW, mille omanikul polnd vist õrna aimugi ,kuhu ta sattunud on. Risto Lutsaril oli tükk tegemist, et temast mööda manööverdada ja kuna mu autol roolivõimu pole ja sidur libistamist ei kannata, siis ei ole üldse mugav sellise masinaga edasi-tagasi manööverdada. Õnneks oli Prr lähenduses ja tegi BMW omanikule selgeks, et ei ole hea koht parkimiseks. Kui bemmist saime lahti, siis oli punane civic platsis, millest palju puudu ei jäänud ,et oleks talle sissesõitnud. Boxe ei tohi niimoodi kinni parkida ! Lisaks päeva tipp oli see ,et tagasisõidu tee värav oli kinni pargitud sama punase civicu poolt ?! Kuidas võistlusautod sellest mööda peaksid saama ?
Paneks kõigile südamele, et kui oma sõpradele ja tuttavatele jagate autopääsmeid, siis palun ka hoolitsege selle eest, et need autod saaks kenasti pargitud. Või siis korraldajad saaks eralada spetsiaalse ala nendele autodele, et nad enam jalus ei tolkneks.
11.06.2012 at 10:58
Deodor
EDRA Nationals 2012 (EMV, LMV, CUP) [9-10 juuni. Tartu, Raadi Lennuväli]
Üritus oli meeldiv, tänan korraldajaid!
Häirisid samuti jobud parkijad, kes mu "boxi" kinni parkisid! Lisaks oleks soovinud pühapäeval proovisõitude ringi, kuna tundub, et olud olid muutunud. Sinna nahka ka lõpptulemus.


BR14


11.06.2012 at 11:32 1 edit. Last edited 11.06.2012 at 11:34 by Deodor
kristohd
 
EDRA Nationals 2012 (EMV, LMV, CUP) [9-10 juuni. Tartu, Raadi Lennuväli]
Hooaja I etapp oli väga viis. Ilmaga vedas tohutult. Võistlejaid oli üksjagu palju ja kõik said ka üpris palju sõita. Meie ei saanud head sooritust kirja tänu käigukasti jama(de)le. Laupäevaõhtune kiire turbiinivahetus lubas peale pühapäevahommikust testsõitu valgust tunnelisse kuid peale esimest finaalsõitu oli selge, et tunneli lõppu see jääbki. Järgmine kord saame juba jõu tagaratastesse!
Boxide kinniparkimine tekitas ebamugavusi küll.
GoPro kaamerate kasutusvõimalus meeldis väga. Kui nüüd leiaks videomaterjali töötlemiseks aega.
11.06.2012 at 11:37 1 edit. Last edited 11.06.2012 at 12:27 by kristohd
Andres027
EDRA Nationals 2012 (EMV, LMV, CUP) [9-10 juuni. Tartu, Raadi Lennuväli]
Selle Parkimisega oli tegelt nii, et kõik kes line-up'is pöialt imesid ja mujal mitte ettenähtud kohtades seisid sai räägitud ja räägitud ja räägitud. Põhiline seletus keel oli vene keel(iga üks teeb omad järeldused ise). Kuna aga peale näpuvibutuse ei lubatud midagi teha, siis seletuseks see paraku jäigi.

____________________________
--"...The Progress has no Emergency Brake!" --Garry Taylor--
11.06.2012 at 11:42 1 edit. Last edited 11.06.2012 at 11:43 by Andres027
Andres027
EDRA Nationals 2012 (EMV, LMV, CUP) [9-10 juuni. Tartu, Raadi Lennuväli]
Lisan niiplaju veel, et sai Läti kogenumate sõitjatega räägitud, kes muide väga eeskujulikult omal kohal olid, et nad räägiks üle ka läti keeles. Seda nad ka lahkesti tegid, kuid kui palju see jutt pidama jäi sellel, kellele räägiti on juba iseasi...

____________________________
--"...The Progress has no Emergency Brake!" --Garry Taylor--
11.06.2012 at 11:45
dellu
EDRA Nationals 2012 (EMV, LMV, CUP) [9-10 juuni. Tartu, Raadi Lennuväli]
See boxidesse parkimine on igaastane jama tegelt, mitte konkreetse ürituse. Enamasti pargitakse auto ära ja jalutatakse üritust vaatama. Sina siis tassi pärast oma asju põllu servast siis nende autode vahelt. Kõigil ei ole mingit boksimeeskonda, kes koguaeg kohal istuks ja minema peksaks. Äkki "autolubadele" hakata peale kirjutama, mis sõitjat nad "esindavad". Siis oleks pilt kohe selgem ka, et mis või kes.
Aga Marje kirjeldatud punane civic oli see (suvaline esimene pilt netist) ja nn ralli stiilis nimed tagaaknal (eesti kleepsudega)?:


Kui jah, siis ürituse lõppedes sõitis sellega üks lineupi turvadest minuarust (seisis pärast seal aiaääres).

See lätlaste line-upi äärde parkimine oli ka paras kaos jah. Mikrofoni selle teadustamisest oli vähe kasu, sest siis sõitsid ära ainult Eestlaste üksikud autod, mis seal ka olid. Selle oleks pidanud Inglise keeles välja hõikama. Kusjuures selle välissõitjate (ja üldse võistlejate) teadustamise osas tekkis mul eile päevapeale üks mõte, et äkki peaks mingi "kõlli" välja mõtlema, mida siis lasta enne teadete edastamist. Kõll oleks siis mingi konkreetne heli, et tead et nüüd tuleb mingi sisuline info. Usun et selle Eestikeelse jutuajamise seest on välisvõistlejatel päris keeruline seda hetke ära tabada, et nüüd on meile mingi tede. Olles ise kunagi Lätis sõitmas käinud, siis tõesti on väga keeruline tabada hetke, millal pead sõitma minema. Eks ongi nii, et vaatad millal teised sama klassi omad lähevad ja sätid end ka ritta. Samas kui mingi heli enne käib, siis saad aru et nüüd peaks mingit vajalikku infot tulema. Kui keeruline või lihtne seda helisüsteemi pookida on, on muidugi küsitav. Teine eelis oleks kindlasti ka poksides jne, kus kindlasti ka ei kuulata seda pidevad juttuvada seoses tööhooga või omavahelise vestlusega, aga see teadvustav "kõll" kindlasti püüaks tähelepanu.

Hommikune prooviring (kahepäevasel üritusel) oleks kindlasti ära kulunud jah, sest Bracketil on ju eriti oluline raja olukord ja päevaga võivad raja ja muud tingimused üksjagu muutuda. Teistel indeksklassidel kindlasti muidugi ka, kui oled kiire autoga ja sõidad väga indeksi piiril, kui niikuinii seal juba pool sekundit või rohkem aeglasem oled, siis ei pruugi nii palju rolli mängida. Ma sõitsin ka mõlemad sõidud lõhki, esimene kord sai väike varu jäetud, et rada kindlasti pole sama mis eelmine õhtu, aga sellegipoolest ligilähedane tulemus eelmise päeva parimatele (õnneks vastane veel rohkem lõhki), aga teises ringis suisa nädalavahetuse parim aeg, kuigi enne finishijoont jõudsin isegi korra pidurit puudutada. Aeg isegi parem kui 2 nädala tagune testipäeva parim, kus sai ikka pigem proovitud parimat aega püüda, mitte ühtlast tulemust.

Aga korraldamise püssi ärge nüüd küll nurka visake, tegelt ju mingeid hullult suuri katkestusi küll ajavõtuga ei olnud, need on õnneks minevikku jäänud. See et see muidugi alati kiirete sõidule sattus oli muidugi nõme kokkusattumus. Ja noh muidugi see, et bracketile taas protee anti, õnneks kumbki ei liikunud ja saime uue stardi, aga selleks hetkeks ikkagi juba keskendumine segi (õnneks küll kvalifikatsioonis). See juba teine kord, eelmine aasta 2-päevasel samamoodi :).
11.06.2012 at 13:28 1 edit. Last edited 11.06.2012 at 13:31 by dellu
Marje
  
EDRA Nationals 2012 (EMV, LMV, CUP) [9-10 juuni. Tartu, Raadi Lennuväli]
Sama keretüübiga civic jah.
11.06.2012 at 15:24
Andres027
EDRA Nationals 2012 (EMV, LMV, CUP) [9-10 juuni. Tartu, Raadi Lennuväli]
Too on turva ülema oma...eks saab talle siis öelda ja eks ta parandab ennast.

____________________________
--"...The Progress has no Emergency Brake!" --Garry Taylor--
11.06.2012 at 15:57
vlzman
 
EDRA Nationals 2012 (EMV, LMV, CUP) [9-10 juuni. Tartu, Raadi Lennuväli]
Käidud... nähtud ja natuke tehtud ka :)
Kui meie tiimi seisukohalt esimest EMV etappi hinnata, siis lühidalt öeldes oli tegu töövõiduga.
Miks mulle meeldib just Eestis nii väga võistelda on see, et siin ei võida see, kel suurim rahakott/võimsaim masin, vaid see tiim, kes suudab kiiremini/paremini oma auto seadistada siinsetele radadele kiirelt sõitma. Seekord meie puhul muidugi kiirus polnud märksõna, kuna esimese enamvähem kiire triibu panime maha alles pühapäeva hommikul. Kohe oli aru saada, et võimsust on meil uue turboga rohkem kui küll ehk selle taha asjad ei jää. Pigem oli müstika, et miks auto, mis eelmisel aastal ülihästi võimsust maha pani, sel aastal käitub nagu suure vilega triikraud. Proovisime igasugu trikke, kuid ikka olid tulemuseks 300 meetrised burnoutid, mis muidugi mu rehvid kiirelt otsa lõpetasid. Väga suure ehmatuse pakkus juhtum esimesel päeval kui stagedes mootorisse jubeda plagina sisse lõi. Elust oli lahkunud järjekordne nookurivõll. Tänud meistertreial Oldsile siinkohal, tänu kellele esialgu lootusetuna näivast olukorrast siiski hästi välja tulime. Mis puutub pidamise teemasse, siis päästvaks otsuseks sai see, et sisuliselt üritasime taastada eelmise aasta olukorda ja see toimiski!! Lisaks keerasime poolkinni enamuse kraanidest ehk võtsime autolt hobujõudu kõvasti ära, selle peale hakkas mingisugunegi pidamine tekkima. See muidugi ei meeldinud eriti Viljarile, kes torises, et ta on harjunud ikka autodele hobujõudu juurde andma mitte vastupidi :D
Enne poolfinaalini Riivoga olime suht lootusetus olukorras, võtsime enne seda vastu mitu riskantset otsust ja tegime seade, mis võib kirjeldada kui "kõik või mitte midagi" seadeks. Õnneks tasusid kardinaalsed muudatused ära ja ega ei suudagi kirjeldada seda emotsiooni kui raja lõpus tulemusest kuulsin :)
Natuke kripeldab, et backup ei tulnud, kuid midagi peab ka ju järgmiseks võistluseks jääma ;)
Järjekordselt pean ütlema, et Tiim tegi SUPERtööd, kõige suurem tänuavaldus neile. Ekstra tänud Tõnisele ja Viljarile seadistamise eest!
Riivo ees müts maha, et oma esimesel meistrivõistluste etapil suutis nii kõva lahingu anda, see oli tõeline võistlus! Kahju, et Jussil läks nagu läks, kuid usun, et juba järgmisel etapil peame ka tema osalusega tugevalt arvestama. Väga positiivse tunde andis see, et esimest korda oli näha kuidas kõik ritta pandud OL meeskonnad omavahel väga sõbralikku konkurentsi viljelesid. Kui vaja siis aidati teist ja vastasseisud toimusid ainult rajal. Nii peabki!!
Mis puudutab korraldust, siis hoolimata nendest ajavõtu kaladest oli kõik väga heal tasemel. Ehk siis loodan, et see püssi põõsasse viskamise tuju läheb kiiresti üle ja EDRA NATS 2013 saab veel parem olema :) Õpetage Speedesti meestele ka kuidas tuleb ilma tellida.
PS Eriti hea meel on Ilmarsi esimese 8 seki ja Andres Arnoveri soorituse üle.



____________________________
Buick Century GS Stage 1
Buick Grand National Stage 2
Go Fast with Class!
11.06.2012 at 16:28
tqhq.ee foorum : Üritused : EDRA Nationals 2012 (EMV, LMV, CUP) [9-10 juuni. Tartu, Raadi Lennuväli]   1 2  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.