register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Minu auto : ford f-250  
Poster Message
FORDIMEES
ford f-250
Tere.
Lisan ka mõned pildid oma autost,mida sai kaks aastat ehitatud.
Auto sai võetud algosadeks ja täielikult restaureeritud.
Autoks f-250 5,0 ben,sissepritse,302cid,5 ne manuaalkast,tagavedu,89a.
Kas on selliseid Eestis veel?
Kust saaks sellele isendile kasti roostevabast torust raudu?


25.03.2012 at 18:02
pimeroolis
ford f-250
klassika :smokin

____________________________
Ford Excursion 6.0 Limited
...rõõm ilma diislita on teesklus...
25.03.2012 at 18:14
juuriaadol
 
ford f-250
Kõik Eesti registris olevad samanimelised.

Sinu oma on vist tabelis neljas?
25.03.2012 at 20:42 1 edit. Last edited 25.03.2012 at 20:55 by juuriaadol
FORDIMEES
ford f-250
Tere.
Ma ei pidanud silmas,et kas veel on f-250 neid,aga kas on nimelt bensiinimootoriga,manuaalkastiga,tagasillaveolist ja kuni 96a,millal toimus mudelis muudatus.
25.03.2012 at 22:49
juuriaadol
 
ford f-250
Minu vastusest võid välja lugeda, et oled ainus kellel bensukas ja ligi pooled on alla 96a
25.03.2012 at 23:30 1 edit. Last edited 25.03.2012 at 23:32 by juuriaadol
tfr
 
ford f-250
Fordi enda klassifikatsiooni järgi kuulub see auto 8th gen alla (1987-1991), 1992-1996 oli facelift ja 9th gen.

Aga oled kindel, et see F-250 on? Selle juuriaadoli tabeli järgi on ta Sul N1, samas F-250 peaks olema N2 - tehase speci järgi 8800lbs ehk 3995kg täismassiga.

Vahe tegemine on sellel põlvkonnal iseenesest suht lihtne - F-150 oli keerdvedrude peal, F-250/F-350 lehtvedrude peal.


Aga ilus ja sile näeb välja, tubli töö. :)
26.03.2012 at 08:04 1 edit. Last edited 26.03.2012 at 08:05 by tfr
FORDIMEES
ford f-250
F-250 on ta kindlasti,taga on lehtvedrud.Ka on märkus õige selle kohta,et mudelit tehti sellisena kuni 91.Tegin varasemas postituses vea.Arvatavasti on kunagi arvelevõtmisel susserdatud,et saaks b lubadega sõita.

Kas keegi oskab öelda,kus saaks sellisele autole diagnosti teha.Kuna mootor oli täitsa koost lahti,siis meh.pool peaks korras olema.Ka said kõik vaakumsüsteemi osad kontrollitud,katkised välja vahetatud.Tal on peal mingi kompressor,mis puhub läbi väljalaskesüsteemi,mille tööpõhimõttele ma aga hästi pihta ei saa.
Nimelt tühikäik külmalt lonkab ja bensiini kulu on ülemäära suur(toore lõhn kõva)Samas soojalt ülevaatusel kõik andmed ok.Tühikäigu mootor sai uus pandud,aga ei saanud paremaks.
Vana oli läbi ja enne oli tühikäik eelmisel omanikul julmalt segusiibrist peale keeratud.Mootori tuld aga põlema ei viska.
Kas peaks?
Nb! Olen Valgamaalt,seega oleks huvitatud diagnostimisvõimalusest Lõuna-Eestis.
26.03.2012 at 21:02
79capri
 
ford f-250
quote:
FORDIMEES: Tere.
Lisan ka mõned pildid oma autost,mida sai kaks aastat ehitatud.
Auto sai võetud algosadeks ja täielikult restaureeritud.
Autoks f-250 5,0 ben,sissepritse,302cid,5 ne manuaalkast,tagavedu,89a.
Kas on selliseid Eestis veel?


Kas see on sama auto mis usaraud.ee kaudu oli myygis ?
K.kasti lasid remontida ka ?
28.03.2012 at 09:38
FORDIMEES
ford f-250
quote:
FORDIMEES: ford f-250

quote:79capri:

quote:FORDIMEES: Tere.
Lisan ka mõned pildid oma autost,mida sai kaks aastat ehitatud.
Auto sai võetud algosadeks ja täielikult restaureeritud.
Autoks f-250 5,0 ben,sissepritse,302cid,5 ne manuaalkast,tagavedu,89a.
Kas on selliseid Eestis veel?


Kas see on sama auto mis usaraud.ee kaudu oli myygis ?
K.kasti lasid remontida ka ?


Jah.Sama auto.Käigukastil sai põhiviga viienda käiku slaider ja sünkronisaatorid vahetatud.Samas aga on käigukasti praegu mingi kõrin,mis tekib ainult siis,kui lasta vabalt joosta.Kui vedu taha tuleb,kaob ära.Või tuleb hoopis sidurikojast,ei ole veel jõudnud sellega tegeleda.Kuna autoga ma pärast selle ostmist ei sõitnud,võtsin kohe remondi ette,sest ta ei käivitunud,ei tea ma,kas see viga ka enne oli.Kui kast lahti oli,siis visuaalselt küll midagi näha ei olnud.Samas väga täpselt ei tea ka.Mul on küll autoremonditöökoda ja autoremondiga tegelen pidevalt aga käigukastide sisemust ma tavaautodel ei remondi.Ainukesed vanad asjad sidurikojas jäid korv ja ketas,survelaager sai uus
28.03.2012 at 10:04
79capri
 
ford f-250
quote:
FORDIMEES: Tal on peal mingi kompressor,mis puhub läbi väljalaskesüsteemi,mille tööpõhimõttele ma aga hästi pihta ei saa.


Võid rahulikult seda maha võtta. Oma '91 302cid Thunderbirdil tegid seda 3a tagasi. Check Engine ei põle. Kütusekule jäi samaks.
29.03.2012 at 09:57
tqhq.ee foorum : Minu auto : ford f-250  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.