register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Minu auto : Oldsmobile Delta 88 1982   1 2 3  
Poster Message
ivoalaska
 
Oldsmobile Delta 88 1982
Tervist! Paar päeva tagasi lisandus perekonda veel üks sõiduk, milleks on Oldsmobile Delta 88 aastast 1982. Masin vajab tegemist ja eks hakkan sellega tegelema vastavalt võimalustele. Esimese asjana lendab sealt aiste vahelt minema oldsu 5.7 diisel mootor, mille kohta head sõna pole kuulnud. Oleks olemas Chevy Vani pealt võetud 5,0 bensiini mootor koos kastiga. Üks ühele neid ümber pole võimalik istutada. Siit tekkiski küsimus, kui suur ettevõtmine nende mootorite vahetus oleks ja kas kellelgi on vastav kogemus siinolijatest juba olemas? Samuti, kui leidub esiklaasi antud isendile võib seda mulle pakkuda.

____________________________
Cadillac SRX 08
Chrysler 300C Touring ex
Oldsmobile Delta 88 Royale 1982(tegemisel)
Buick Electra 86
Ford Mustang 97
Chrysler PT Cruiser enda piinamiseks
23.07.2012 at 14:03 3 edits. Last edited 18.03.2013 at 21:00 by ivoalaska
Trammijuht
 
Oldsmobile Delta 88 1982
Tegin ise sama swapi. (Teist tüüpi autol siiiski)
Ei kahetse, seda kindlasti.
Töö ei ole tegelikult midagi väga hullu, kuid siiski mõned punktid:

ei tea küll mis aasta bussi pealt see mootor tuleb kuid soovitan kohe soojalt mõelda algusest peale karburaatorile, mitte teha sama viga mis mina tegin kui ehitasin kogu süsteemi üles TBI peale, mis lõpuks ei hakanudgi normaalselt tööle nii kütusekulu mõttes kui ka mineku suhtes, lõpuks viskasin ikkagi kõik selle jama minema ja panin peale karburaatori millega viimati suutsin maanteel 10l sajale välja mõõta (ikka 5,7 chevy mootor)

Süütesüsteemiks tasuks kasutada HEI jagajat, sest selle tööks on vaja peale küünlajuhtmete veel ainult 1 pluss juhe ja vaakum kuna süütepool on juba jagaja peal.

käigukast oli mul juba enne selline mis sobis mõlema mootori otsa, kuid sellega sul vist probleeme pole kui tuleb koos kastiga, kuid kui kastil on mingi elektriteema veel, siis ei oska kaasa rääkida, kuna mul TH350, millel midagi pole eriti.

Mootoripatjade augud sillatalal võivad mitte sobida, kuna mootoripadjad on erinevad, lihtsam ja loogilisem (minumeelest) on ikkagi panna mootoriga kaasas olevad padjad mitte autoga, ehk bensumootoril tema padjad.

Õlijahutust bensukal lihtsalt pole (vähemalt minul), augud jäid tühjaks.

Muud ei oska kohe midagi välja tuua.

Siiski meenus veel: ARK'is ümberehituse vormistamiseks on sul vaja mõne ameerika autode remondiga tegeleva ettevõtte kinnitust paberi kujul kus on kirjas et sellel sõidukil, selle vin koodiga on nüüd seda tüüpi mootor, sellise kubatuuri ja võimsusega BLA BLA BLA

+suvalises tehnoülevaatuse punktis gaasi test.

____________________________
Chevrolet C-10, a hillbilly truck, Alan Jackson playing loud..
23.07.2012 at 14:43 1 edit. Last edited 23.07.2012 at 14:45 by Trammijuht
ivoalaska
 
Oldsmobile Delta 88 1982
Mootor tulebki karpaga, kuna soovin võimalikult vähe elektroonikat. Kuna asi alles värske, siis pole jõudnud veel päris põhjalikku pilku peale visata tehnikale. Teen seda esimesel võimalusel, kui ilm paraneb, sest hetkel vaba garaaži koht puudub ja masin seisab lageda taeva all.

____________________________
Cadillac SRX 08
Chrysler 300C Touring ex
Oldsmobile Delta 88 Royale 1982(tegemisel)
Buick Electra 86
Ford Mustang 97
Chrysler PT Cruiser enda piinamiseks
23.07.2012 at 15:30
Hellborn
Oldsmobile Delta 88 1982
Edu uuele autoomanikule!

Kui viitsid siis vaata mis tähis on olemasoleva diisel mootori ploki külje peal, peale mahavõtmist peaks olema näga, kollekotorite all.

Kas lihtsalt D või DX ?

Chevy ja olsil on erinevad mootori padjad.

pead kasutama neid mootori patju mis olid chevyl raami küljes ja neid mootri kronsteine mis olid mootori küljes.

Augud raami sees on minuteada olemas ja universaalsed.

Käigukasti tala sobib see sama mis sul all juba on.

Käigu kasti kohapealt..... kas sul on ainult BOP( ehk Buick.Olds ja Pontiac) isumisega või universaal kinnitusega kast...mida ka esineb.( selljuhul peaks olema kastil üleliikseid poldikinnitus kõrvu välimisel vaatlusel!

















____________________________
Harley 88"
Chevrolet M1028 379"
Buick Le Sabre Coupe 468"
Shvetsov ASh-62IR Radial Engine 1830"
NOTHING BEATS CUBIC INCHES --- BIGGER IS BETTER

FULL THROTTLE CLUB
23.07.2012 at 17:43 1 edit. Last edited 23.07.2012 at 17:54 by Hellborn
ivoalaska
 
Oldsmobile Delta 88 1982
Paar klõpsu kah...

Siin näha bussi pealt maha kakutud mootor, mis peaks oldsule mingi hetk vahele minema



Mõni klõps üldilmest



Eks kui asi arenema hakkab, lisan pildimaterjali juurde.

____________________________
Cadillac SRX 08
Chrysler 300C Touring ex
Oldsmobile Delta 88 Royale 1982(tegemisel)
Buick Electra 86
Ford Mustang 97
Chrysler PT Cruiser enda piinamiseks
24.07.2012 at 17:00 5 edits. Last edited 24.07.2012 at 17:09 by ivoalaska
ammi
 
Oldsmobile Delta 88 1982
Tuttav auto jälle,isegi sellega kunagi tiire teinud.Äkki leian mingeid pilte kunagisest,kui huvi on?
Edu ehitamisel!!
24.07.2012 at 17:26 1 edit. Last edited 24.07.2012 at 17:26 by ammi
ivoalaska
 
Oldsmobile Delta 88 1982
Pilte võid ikka saata näiteks meilile. Ma ise ka aastaid tagasi, kui veel noor olin nägin seda liikumas ja sai isegi tagaistmel paar ringi tehtud. Olid ajad, olid ajad....

____________________________
Cadillac SRX 08
Chrysler 300C Touring ex
Oldsmobile Delta 88 Royale 1982(tegemisel)
Buick Electra 86
Ford Mustang 97
Chrysler PT Cruiser enda piinamiseks
24.07.2012 at 17:33
ivoalaska
 
Oldsmobile Delta 88 1982
Nii plaan homme ülevaatus puhta lehega läbida läks veidi per..se. Nimelt oldsule täna chevy bussilt võetud bena mootorit peale aretades ilmnes fakt, et päris ilma tõrgeteta asi ei käi. Oldsu raamile sai külge kruvitud bussilt võetud mootori padjad ja kinnitused ning esmapilgul tundus, et asi kõik istub nagu valatult. Siiski mootor peale ei istunud. Raamipoolsete kinnituste ja mootorikäppade vahe oli sutsu liiga suur (ca 6 cm)... krt! Siit tekkis küsimus, et kus kohast võiks leida mootori bloki külge kinnituvaid käppasid? Mis erinevaid variante on? Kuna jutt võis peale neljandat kellukest veidi segane tunduda, lisan varsti ka paar klõpsu.
Selguse mõttes lisan, et oldsul oli originaalis 5,7 diisel ja hetkel üritan peale aretada Chevy Van (vist aasta 1986) 5.0 bensiini.

____________________________
Cadillac SRX 08
Chrysler 300C Touring ex
Oldsmobile Delta 88 Royale 1982(tegemisel)
Buick Electra 86
Ford Mustang 97
Chrysler PT Cruiser enda piinamiseks
26.07.2012 at 21:36
Hellborn
Oldsmobile Delta 88 1982
Chevyl on erinevaid mootorikinnitus käppasid...

Kuna bussi ja oldsu raam on erinevad platvormid siis ei pruugi need käpad sobida.

Juhul kui neid ka lisaaukude puurimisega paika ei saa. Pead jälgima ka pikisuunda käigukasti ja kardaani suhtes!

Auto margid millele on tehasepoolt paigaldatud chevy mootor samale platvormile mis oldsul:

Chevy Capris 76-91 , võivad sobida ka Camaro omad!

Mõned aastad tagasi kui analoogne jeblamine oli kamraadidel käsil.... valiti sobivad käppad suurema valiku seast kastist.

Võimalik, et foorumikasutajal Märtenil on suurem valik!


Ja jätkuvalt sooviks teada mis tähe kombinatsioon on vanal diislil, kollektori all ploki küljes?


Kas D või DX ?







____________________________
Harley 88"
Chevrolet M1028 379"
Buick Le Sabre Coupe 468"
Shvetsov ASh-62IR Radial Engine 1830"
NOTHING BEATS CUBIC INCHES --- BIGGER IS BETTER

FULL THROTTLE CLUB
27.07.2012 at 09:17
ivoalaska
 
Oldsmobile Delta 88 1982
Tänud info eest. Endisel mootoril oli kollektori all tähis D.

____________________________
Cadillac SRX 08
Chrysler 300C Touring ex
Oldsmobile Delta 88 Royale 1982(tegemisel)
Buick Electra 86
Ford Mustang 97
Chrysler PT Cruiser enda piinamiseks
29.07.2012 at 21:45
ivoalaska
 
Oldsmobile Delta 88 1982
Väike pilt ka illustreerimaks, mida silmas pidasin, kui mootor ei istunud peale...





____________________________
Cadillac SRX 08
Chrysler 300C Touring ex
Oldsmobile Delta 88 Royale 1982(tegemisel)
Buick Electra 86
Ford Mustang 97
Chrysler PT Cruiser enda piinamiseks
01.08.2012 at 11:03 1 edit. Last edited 01.08.2012 at 11:04 by ivoalaska
ivoalaska
 
Oldsmobile Delta 88 1982
Nii asi natukene jälle edenenud. Mootor sai edukalt aiste vahele istuma ja samas ka uuesti maha kakutud, et talle väikene värskendus teha. Samas kui kellelgi on müügiks või laenuks anda mõnda head manuaali mootori remondiks, siis oleks sellest huvitatud.

Paar klõpsu ka
Seest avanes selline pilt




____________________________
Cadillac SRX 08
Chrysler 300C Touring ex
Oldsmobile Delta 88 Royale 1982(tegemisel)
Buick Electra 86
Ford Mustang 97
Chrysler PT Cruiser enda piinamiseks
14.09.2012 at 21:50 1 edit. Last edited 14.09.2012 at 21:50 by ivoalaska
ivoalaska
 
Oldsmobile Delta 88 1982
Kuna parasjagu käimas väikene puhkus, siis sai Oldsmobile ette võetud. Plaan oli teha veidi kosmeetilisi parandusi ja siis uus värv selga. Natukene müttamist garaažis ja enne kui arugi sain oli masin põhimõtteliselt algosadeks võetud. Peale seda sai otsustatud, et eraldan kere raamist ja saadan raaami liivapritsi ja värvimisse. Salong on ka tühjaks roogitud välja arvatud armatuur. Siit ka küsimus suuremale ringile, et kui keeruline armatuuri eemaldamine on, pean silmas just elektrijuhtmete majandust? Pole ise ühtegi autot nii algosadeks lammutanud ja veidikene pelgan just elektrimajandust hilisemal kokkupanekul.
Muidu kere oli üllatavalt heas seisukorras, arvestades, et masin pikki aastaid väljas seisnud. Kuskil läbivat roostet ei ole, ainult veidikene pindmist. Pildid lisan hiljem.

____________________________
Cadillac SRX 08
Chrysler 300C Touring ex
Oldsmobile Delta 88 Royale 1982(tegemisel)
Buick Electra 86
Ford Mustang 97
Chrysler PT Cruiser enda piinamiseks
13.03.2013 at 10:31
Tyymiiz
 
Oldsmobile Delta 88 1982
midagi hullu ei ole peamine, et kõik juhtmed kleepsuga ära märgid ja peale kriblad, et mis kuhu läheb. Caprice lamutasin ka paarkorda nii algosadeks ei polnud hullu miskit.

____________________________
minust viinalõhna õhkab ja mul puudub cadilac mul on igivana chevy mis näeb välja nagu käkk 56667774
13.03.2013 at 11:01
ivoalaska
 
Oldsmobile Delta 88 1982
Reedel sai raam kerest eraldatud, liivapritsitud ja ka värvitud.Lisaks veel pritistud ja värvitud mõned pudinad, mis pihku jäid. Peale läks miskine epoksiid, mida muidu kasutatakse metallitööstuses. Igaljuhul pidi olema väga vastupidav ja tugevate kaitseomadustega. Raam ja ka kere olid üllatavlt heas seisukorras. Läbivat roostet ei olnud kusagil, mistõttu on nüüd tööd oodatust veidi vähem. Pritismis ja värvimistööd tegi sõbra ettevõte Estrus Steel OÜ Lääne- Virumaal. Suured tänud igaljuhul. Järgmiseks võetakse ette keredetailid, mis saavad värske välimuse. Ühesõnaga natukene aega ja natukene rohkem õlut ja ongi masinal kere uus.
PS otsustasin masina ikkagi täitsa seibideks lammutada, kuna armatuur ja muud murettekitavad osad pidid edukalt kerest eemalduma eebel-kummihaamer tehnikat kasutades. Elame- näeme :)





____________________________
Cadillac SRX 08
Chrysler 300C Touring ex
Oldsmobile Delta 88 Royale 1982(tegemisel)
Buick Electra 86
Ford Mustang 97
Chrysler PT Cruiser enda piinamiseks
17.03.2013 at 14:28 1 edit. Last edited 20.05.2013 at 08:51 by ivoalaska
vvt
  
Oldsmobile Delta 88 1982
Kui vaadata selle mootori väljalaske disaini, siis väike ime, et kodustes töökodades neist mootoritest metsikuid lisahobuseid võetakse :burnout

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
18.03.2013 at 13:41
ivoalaska
 
Oldsmobile Delta 88 1982
Mis puudutab väljalaset, siis seda on plaan nagunii torukollede paigaldusega järele aidata. Seega kui mõnel kaaskodanikul seisab üleliiksena riiulis sellele mootorile sobivad torukolled, siis võib julgelt ühendust võtta. Sama kehtib ka karbussi kohta. Originaali tagasi asetada ei kavatse, kuna ei tundunud olevat kõige paremas seisukorras.

____________________________
Cadillac SRX 08
Chrysler 300C Touring ex
Oldsmobile Delta 88 Royale 1982(tegemisel)
Buick Electra 86
Ford Mustang 97
Chrysler PT Cruiser enda piinamiseks
18.03.2013 at 13:55
TrailMaster
Oldsmobile Delta 88 1982
Juhtmete ja üldse igasuguse asja lahtivõtmisel tasub ka fotosid teha. Siis pärast kokkupanemisel hea vaadata kust kaudu ja kuhu juhtmed läksid.
18.03.2013 at 15:15
ivoalaska
 
Oldsmobile Delta 88 1982
Fotosid olen jõudumööda teinud. Eks kokkupanek aeganõudvam ole aga põhimõtteliselt mõnes mõttes ka lihtsam. Lihtsam just selles mõttes, et paljude elektrijuhtmetega lõpetan töölepingu. Ei saa olema kesklukku ja mõnda salongi elektrividinat, samuti on diislil igasugu eelsüüte juhtmeid ja muud modru, mis nurka lendab. Kui kuskilt elektriskeemid välja võlun, siis usun, et probleeme ei teki.

____________________________
Cadillac SRX 08
Chrysler 300C Touring ex
Oldsmobile Delta 88 Royale 1982(tegemisel)
Buick Electra 86
Ford Mustang 97
Chrysler PT Cruiser enda piinamiseks
18.03.2013 at 18:44
Martin K
 
Oldsmobile Delta 88 1982
Mõtle hoolega, kas ikka tahad kesklukust ja muudest mugavustest loobuda.

Mis aastast auto on, pealkirjas mainutud ´82 aga esimeses postis ´80. Ja mootor tuleb 5,0 või 5,7?
18.03.2013 at 20:33
DevilDeVille
  
Oldsmobile Delta 88 1982
+1 mugavuste osas

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
18.03.2013 at 20:43
ivoalaska
 
Oldsmobile Delta 88 1982
Auto on aastast 82 ja mootor tuleb siiski 5.0. Algses postis jah mõned vead sees. Parandan need ära.

____________________________
Cadillac SRX 08
Chrysler 300C Touring ex
Oldsmobile Delta 88 Royale 1982(tegemisel)
Buick Electra 86
Ford Mustang 97
Chrysler PT Cruiser enda piinamiseks
18.03.2013 at 20:59
ivoalaska
 
Oldsmobile Delta 88 1982
Elu on näidanud, et isiklikult minu jaoks on olulised lisad raadio ja puhur võiks ka olla. Muud pudinad suhteliselt kasutud.

____________________________
Cadillac SRX 08
Chrysler 300C Touring ex
Oldsmobile Delta 88 Royale 1982(tegemisel)
Buick Electra 86
Ford Mustang 97
Chrysler PT Cruiser enda piinamiseks
18.03.2013 at 21:06 2 edits. Last edited 15.07.2013 at 17:30 by ivoalaska
ivoalaska
 
Oldsmobile Delta 88 1982
Nädalavahetusel ei olnud suurt midagi tarka teha, seega proovisin peent näputööd harrastada seekord autoosade kallal. Valmis praktiliselt nullist uksepolster, kuna originaal oli nii läbi, et kolis prügimäele. Üldiselt esimese korra kohta sai päris hea. Mõned tükid on veel puudu aga lähitulevikus saavad ka need polstrile külge. Väga keeruline ei olnud, kuigi korteris põlveotsas seda tööd rohkem teha ei soovi.



____________________________
Cadillac SRX 08
Chrysler 300C Touring ex
Oldsmobile Delta 88 Royale 1982(tegemisel)
Buick Electra 86
Ford Mustang 97
Chrysler PT Cruiser enda piinamiseks
20.05.2013 at 09:00
ivoalaska
 
Oldsmobile Delta 88 1982
Enne AB-le minekut sai natukene autot jälle tehtud. Lammutasin ta lõplikult seibideks. Kuna raam oli eelnevalt pritisitud, siis nüüd oli kord kere ja muude metallist pudinate käes. Peale pritisimist said need ka uue värvikihi peale. Kere põhjale läks miski kangem epoksiid jällegi ja vähe lihvimist ja silumist vajavad osad said lihtsa krundi. Peale seda sai kere ja raam kokku tõstetud. Nende vahele tulid uued ilusad punased puksid. Töö läks üllatavalt libedalt välja arvatud, et pukside komplektis oli kokku 14 puksi, kuid varasemalt oli raamis 16. Pole hullu, kaks puksi tuleb custom made :) Samuti oli läbivat roostet minimaalselt, mis kergendab edasist tööd. Kohe kui ilmad koledaks lähevad hakkavad keretööd pihta, kuna keretööde tegija leitsakuga toast nina välja ei pista :) Kajuks veerevast masinast pilti veel pole, kuna telefonis sai aku tühjaks.





Samas tekkis ka kohe üks küsimus. Nimelt kuna konti autosse ei tule (minu tervislikel põhjustel), siis tahaks teada, kas on võimalik see suur kondi kobakas mõne väiksema vastu vahetada, et kapoti alla ruumi tekitada? Sooja puhumise variandi sooviks alles jätta. AB-l ühel vähe teist marki oldsul nägin ilma kondita kobakat aga pole päris kindel kas see istub. On kogemusi?
Pilt kõnealusest instrumendist:



____________________________
Cadillac SRX 08
Chrysler 300C Touring ex
Oldsmobile Delta 88 Royale 1982(tegemisel)
Buick Electra 86
Ford Mustang 97
Chrysler PT Cruiser enda piinamiseks
15.07.2013 at 11:17
tqhq.ee foorum : Minu auto : Oldsmobile Delta 88 1982   1 2 3  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2022. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.