register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Minu auto : Chevrolet Caprice Classic 1995  
Poster Message
Lemmu
Chevrolet Caprice Classic 1995
Alustaks siis tervitusega kaasfoorumlastele : Tervist!

Hiljuti ehk umbes kuu aega tagasi sai kasutaja Tyymiiz käest ühe huvitava vahetusdiili raames soetatud pealkirjas mainitud sõiduk ehk siis 1995a toodetud ja 1996a Eestist uuena ostetud valge Chevrolet Caprice Classic. Eelmise omaniku teemaga tutvunutele ei tule seega üllatuseks, et esimesed 5 aastat hoiti sõidukit eeskujulikult (teenis tema aega Tallinna USA saatkonnas), hilisemas on minul aga tõsised kahtlused (mulje on hetkel vähemalt selline, et on tehtud vaid hädavajalikku, et masin liiguks).

Chevrolet Caprice Classic 1995
4.3 V8 149kw
väljast valge, seest sinine (veluursisu)

Vana omaniku teema : http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=38423

Üldises plaanis oli sõiduki seisukord ostu hetkel pehmelt öeldes masendav (kuid u 20a tagasi saadud pisiku ma seda autot endale soovisin ning mõned "pisivead" mind ei peatanud) :

* käigukastil 3's & 4's käik puudu
* generaator ei lae
* veepump lekib
* konditsioneer ei tööta
* orig.maki asemele on aretatud mingisugune ajuvaba vineerist plaat 1din maki tarbeks (orig. pistik on küljest lõigatud, kuid õnneks uksesahtlis alles)
* esiklaas katki
* juhiukse klaas siinide küljest lahti
* kolinad & kriginad sillas
* ABS & Brake tuli põlevad
* bensiininäidik näitab nii kuidas juhtub
* ulatuslik rooste (tagumised koopad, B-piilari alused, tiibade ääred, põhi jne)

Praeguseks on käigukast saanud Master-Kiti ning töötab nagu õlitatult, generaator uue pingeregulaatori & harjad + veidi näppimist ning veepump on vahetatud uue vastu. Tellitud on ka klaas, mis on hetkel ka juba kohal kuid ootab rahalaevade saabumist kuna vahelduseks tahavad ka minu 5 teist sõidukit rahakotist oma osa.
Plaanide järgi üritan alles jäänud suve ja tuleva sügise jooksul korda saada tehnilise-elektroonilise poole, ära keevitada kõik vajalikud kohad ning alustada seejärel ülejäänud keretöödega. Järgmise kevade alguseks peaks tulemus hõlmama värvkatte muutust (valge -> must), 15'' American Racing Torq 2 velgi (ette 8,5'', taha 10'' või 11'' laiad - tänud US Partsile mõistliku pakkumise eest), Impala SS iluvõre, totrate lisatulede kadumist, täielikku tooniringi, küljeliistude kadumist ning ehk ka tagasihoidlikku madaldust kui ilma karjuvalt kole jääb.

Eeskuju :



Tervitades,
Lemmu

____________________________
3x V8 = 10.8L & 968kw
06.08.2012 at 23:56 1 edit. Last edited 06.08.2012 at 00:01 by Lemmu
kaedoo
 
Chevrolet Caprice Classic 1995
:beer
07.08.2012 at 07:22
Tyymiiz
 
Chevrolet Caprice Classic 1995
Kõik mudu ilus tore aga masina võiksid kah oma nimele siiski kirjutada, mida eelmise kuu jooksul ei olnud juhtunud !
Loodan, et finants on suurejoonelistemate võimalustega kui minul. Jõudu ja jaksu !!!


____________________________
minust viinalõhna õhkab ja mul puudub cadilac mul on igivana chevy mis näeb välja nagu käkk 56667774
07.08.2012 at 08:21
-ck-
Chevrolet Caprice Classic 1995
Olen auto kolmas omanik eestis võin sellest lähemalt rääkida kui huvi on. Meie pere käes oli auto üle 10 aasta. 56668205 helista

____________________________
Carmen Koppel
Chevrolet Caprice Classic ´95
17.08.2012 at 10:02
Lowrider
Chevrolet Caprice Classic 1995
quote:
Lemmu: 15'' American Racing Torq 2 velgi (ette 8,5'', taha 10'' või 11'' laiad - tänud US Partsile mõistliku pakkumise eest),

Kas veljevalik väheke väikseks ei jää, arvestades auto suurust on näidispildil oleval Impalal vähemalt 17 tollised veljed all. Kui mitte 18.


15 tollised veljed oleks B-bodyle ikka päris pisikesed:
http://i564.photobucket.com/albums/ss82/trw1111/corvette2.jpg
17.08.2012 at 12:32
Stang-R
 
Chevrolet Caprice Classic 1995
velgi saad proovida siin:
http://www.autowaretech10.net/nextwheels/tire_fac50.htm

____________________________
Mustang 68 HT
17.08.2012 at 14:22
Lemmu
Chevrolet Caprice Classic 1995
Remondivajadusest parema ülevaate saamiseks külastas auto eile Top Partsi, selgusid järgmised asjad :

* tagumised amortisaatorid õlised
* 2 ülemist šarniiri läbi
* 1 alumine šarniir läbi
* 2 rooliotsa lõtkuga
* väntvõlli esimene simmer läbi
* tagumised rattalaagrid läbi
* parem esimene rattalaager samuti läbi
* 1 esimene ABS andur läbi
* diferentsiaalil samuti paar laagrit läbi

Vahepealse aja jooksul sai American Beauty'st soetatud juhi aknale uued liugurid ning need ka ära vahetatud - toimib.
Ka on soetatud originaal Delco makk, mille lähipäevil autos oma koha leiab.


Velgede poolelt nii palju, et peab kaaluma seda suuremate teemat - samas ei tahaks teda ülemäära jäigaks muuta.


Päikest,
Lemmu







____________________________
3x V8 = 10.8L & 968kw
23.08.2012 at 08:23
Indrek_S
 
Chevrolet Caprice Classic 1995
Sellel impala pildil on 18 tollised ja nii suurele autole on need optimaalsed. 17 tolline on sihuke stocki mõõtu asi. Kunagi ma oma fleedile organiseerisin USAst tutika jooksu ImpalaSS originaalvelgesi. Istusid ilusti kuigi tolli võrra oleks võinud suuremad olla küll. Madaldus kah kindlasti ja stabikavardad. Mõlemad Hotchkis firma omad või Eibachid.

____________________________
not done until it's done
23.08.2012 at 10:06
Tyymiiz
 
Chevrolet Caprice Classic 1995
quote:
Lemmu: Remondivajadusest parema ülevaate saamiseks külastas auto eile Top Partsi, selgusid järgmised asjad :

* tagumised amortisaatorid õlised
* 2 ülemist šarniiri läbi
* 1 alumine šarniir läbi
* 2 rooliotsa lõtkuga
* väntvõlli esimene simmer läbi
* tagumised rattalaagrid läbi
* parem esimene rattalaager samuti läbi
* 1 esimene ABS andur läbi
* diferentsiaalil samuti paar laagrit läbi

Vahepealse aja jooksul sai American Beauty'st soetatud juhi aknale uued liugurid ning need ka ära vahetatud - toimib.
Ka on soetatud originaal Delco makk, mille lähipäevil autos oma koha leiab.


Velgede poolelt nii palju, et peab kaaluma seda suuremate teemat - samas ei tahaks teda ülemäära jäigaks muuta.


Päikest,
Lemmu


Kahtlane, et esimene rattalaager juba läbi on. Talvel sai vahetatud mõlemad pooled[nii sisemised kui välimised] olemas ka tsekk us-partsust, muretsetud laagritele ! vasakpoolne ABS andur on surnud.


____________________________
minust viinalõhna õhkab ja mul puudub cadilac mul on igivana chevy mis näeb välja nagu käkk 56667774
30.08.2012 at 17:45
otsiabi
 
Chevrolet Caprice Classic 1995
paar päeva tagasi hõivasid tataris vähemalt 1,5 parkimiskohta

____________________________
'64 T-bird
'71 F100
'74 Charger
'86 STW
31.08.2012 at 09:35
Indrek_S
 
Chevrolet Caprice Classic 1995
quote:
otsiabi: paar päeva tagasi hõivasid tataris vähemalt 1,5 parkimiskohta

Blin, a kuidas sa normaalset mõõtu autot ikka nendele eurokohtadele pargid...





____________________________
not done until it's done
31.08.2012 at 12:03 1 edit. Last edited 31.08.2012 at 12:10 by Indrek_S
Lowrider
Chevrolet Caprice Classic 1995
:D :D
31.08.2012 at 17:14
Lemmu
Chevrolet Caprice Classic 1995
Eks ikka juhtub, et ruumi veidi rohkem läheb :)

Nädalake tagasi sai Caprice'i katsetatud ka veoloomana... väga ei toiminud (trassikulu 15-20L vahele), samas sain oma teise projekti (GAZ 21) ilusasti Tallinnast 130km kaugusele nihutatud.
Caprice'st siis nii palju, et vahepeal on oma koha leidnud makk, samas kadusid eelneval päeval ära kõik parktuled. Parandamisega pole hetkel viitsinud meeletult tegeleda kuna kere täbara seisukorra tõttu läheb varsti ilmselt suuremat sorti keevitamiseks ning ei näe mõtet kevadeni raha alla kinni panna - hiljemalt kuu aja pärast tahaks aga masina täiesti molekulideks võtta ja siis liivapritsi abiga reaalsusega tutvuda. Kardetavasti tuleb vahetada terve põhi. Et siis... läheb tegemiseks :D

____________________________
3x V8 = 10.8L & 968kw
01.09.2012 at 12:00
antennimees
 
Chevrolet Caprice Classic 1995
Ju need gabariidid ikka maki paigaldusega ära kadusid. See nii tavaline, et GM autole maki paigaldamisega gabariidid ära kaovad kuna maki taga pannakse gabariidi ots massi. Võimalik muidugi, et sul ei ole nii aga miskipärast vaga suur asjade kokkulangevus on küll.

____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT
01.09.2012 at 12:18
Indrek_S
 
Chevrolet Caprice Classic 1995
Ahaa, nüüd tuligi meelde miks ma vendadest Caprice, Roadmaster, Fleetwoood just viimast eelistasin, kuigi caprice slick tagaosa meeldis mulle kõige enam. Fleetwood oli tsingitud kerega ja ka summutid olid roostevabast terasest. Rooste teda üldse ei tahtnud. Kergelt oli maitsnud vaid pagasiluugi alumist nurka, kuna too oli vigastada saanud valest reguleerimisest.

____________________________
not done until it's done
01.09.2012 at 12:24
Lemmu
Chevrolet Caprice Classic 1995
quote:
antennimees: Ju need gabariidid ikka maki paigaldusega ära kadusid. See nii tavaline, et GM autole maki paigaldamisega gabariidid ära kaovad kuna maki taga pannakse gabariidi ots massi. Võimalik muidugi, et sul ei ole nii aga miskipärast vaga suur asjade kokkulangevus on küll.

Kahjuks pole maki paigaldus ja parktuled omavahel seotud - tuled nimelt kadusid juba paar päeva varem ära (algul korraks, hiljem enam tööle ei hakkanudki) :)

____________________________
3x V8 = 10.8L & 968kw
01.09.2012 at 14:56 1 edit. Last edited 01.09.2012 at 14:57 by Lemmu
Tyymiiz
 
Chevrolet Caprice Classic 1995
quote:
Lemmu:
quote:
antennimees: Ju need gabariidid ikka maki paigaldusega ära kadusid. See nii tavaline, et GM autole maki paigaldamisega gabariidid ära kaovad kuna maki taga pannakse gabariidi ots massi. Võimalik muidugi, et sul ei ole nii aga miskipärast vaga suur asjade kokkulangevus on küll.

Kahjuks pole maki paigaldus ja parktuled omavahel seotud - tuled nimelt kadusid juba paar päeva varem ära (algul korraks, hiljem enam tööle ei hakkanudki) :)
armatuuris tuled põlevad ? kui armatuuri valgus kah surnud siis krudi vasakul vent ava all olevat regulaatorit. (juhul kui automaatseid tulesid kasutades ei põle )

____________________________
minust viinalõhna õhkab ja mul puudub cadilac mul on igivana chevy mis näeb välja nagu käkk 56667774
01.09.2012 at 21:52
tqhq.ee foorum : Minu auto : Chevrolet Caprice Classic 1995  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.